• Takkie! Mijn super leuke nieuwe teckel ;D
    En omdat we samen zo ontzettend fotogeniek zijn - ahem -, was het hoog tijd voor een fotoshoot;




    Hij is zo überschattig dat ik maar niet kan stoppen met knuffelen. Hij is gek op eten, lange wandelingen
    en speeltjes die piepgeluidjes maken (en speeltjes slopen, haha)
    Wie heeft er nog meer zo'n grappige teckel? Of huisdieren die zo ontzettend fotogeniek zijn? (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    AAAWWWW wat een schattige foto's (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aaawh! <3
    Ik heb thuis ook een teckeltje, wel een langharige!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Aawwh, wat lief! Ik wou dat ik een hond had.


    The odds are néver in our favor.

    Ohh wat een schatje! Ik heb twee hele fotogenieke katten (:


    Take risks and conquer your fears.

    N'awwh! Ik heb twee geweldige katten: Pim en Pom ;3


    26 - 02 - '16

    awww wat een schatje (K)
    Ik heb ook een tekkel xD . Die is nog een puppy en hou gewoonweg van slapen. Hij komt alleen uit z'n mandje om te plassen, eten, drinken of als hij zelf het zat is om te slapen :D.
    Na hem heb ik ook een dwergpoedel, die is gewoon een schattie.
    Ik had vroeger ook een tekkel die ook wat speelgoed slopen hield, vooral ook meubels in huis. Is die van jou ook al bij die stadium?


    -

    Aww, wat een lieverdje!
    Zelf heb ik 4 katten, waarvan eentje echt heel fotogeniek, hij gaat altijd helemaal poseren als ik een foto van hem maak (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    OHMIJNGOD IK WIL OOK EEN PUP.
    Hij is zooooo cute! :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Takkie? Alsin Takkie Kakkie?


    Wel een leuk beesie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Takkie? Alsin Takkie Kakkie?


    Wel een leuk beesie.


    Hahaha, nee, als in Takkie van Jip en Janneke (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ooooooh, ik vond het al zo vreemd :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ahri schreef:
    N'awwh! Ik heb twee geweldige katten: Pim en Pom ;3


    Seriously? :'D die namen zijn echt ge-wel-dig

    Ik wil ook een huisdier (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Keating schreef:
    Aaawh! <3
    Ik heb thuis ook een teckeltje, wel een langharige!


    Ah, die zijn ook leuk! Ik wou ook eerst een langharige, maar mijn moeder vind een kortharige mooier.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Mockingjayz schreef:
    awww wat een schatje (K)
    Ik heb ook een tekkel xD . Die is nog een puppy en hou gewoonweg van slapen. Hij komt alleen uit z'n mandje om te plassen, eten, drinken of als hij zelf het zat is om te slapen :D.
    Na hem heb ik ook een dwergpoedel, die is gewoon een schattie.
    Ik had vroeger ook een tekkel die ook wat speelgoed slopen hield, vooral ook meubels in huis. Is die van jou ook al bij die stadium?


    Nou, het leuke is dat hij alleen zijn eigen spulletjes stuk maakt (':
    Hij is nog niet helemaal alleen thuis geweest dus dat moeten we maar even afwachten. Ik hoop niet dat het echt zo'n slopertje is...


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Dirtypaws schreef:
    Aww, wat een lieverdje!
    Zelf heb ik 4 katten, waarvan eentje echt heel fotogeniek, hij gaat altijd helemaal poseren als ik een foto van hem maak (:


    Geweldig, ik hou van katten! Toen ik klein was hadden wij ook een poes en die was vast in haar vorige leven een supermodel xd


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”