Kurt Hummel
Gisteren was nog raar verlopen tussen Bella en Finn, dat vond ik echt heel erg jammer maar er was niets aan te doen. Het was ook echt een grote verassing toen we hoorden dat Sebastian ons trakteerde op een vakantie naar Spanje. Daar was ik echt aan toe, net zoals de rest. Ik had mooie herinneringen aan Spanje, ik had toen natuurlijk Blaine ten huwelijk gevraagd en de mooiste avond tot nu toe beleefd met hem. We hadden Bella ontmoet in Spanje en Lizz natuurlijk. Daarom was ik heel erg blij dat we hier weer waren. Damian, of terwijl Mr. prince charming zat nu ook in de Glee club en ik kon gewoon voelen dat hij Blaine en mij niet zo mocht. Zijn gedrag was heel vreemd tegen ons en neigde een beetje naar homofobie. Ik had maar niets tegen Bella gezegd, omdat ik haar er niet lastig mee wilde vallen. Zij kon heel goed met hem opschieten, daarom zei ik maar niets. Maar ik merkte het gewoon al hoe hij keek naar ons. Maar het was niet de eerste keer dat ik te maken had met zulke mensen. Blaine en ik zouden ons hier ook wel weer door heen slaan. Bella en ik pakten onze koffers uit en georganiseerd en netjes legde ik mijn kleding in de kast. Bella had ook echt heel veel kleding, net zoals ik. Maar zij had ook heel veel oude en versleten kledingstukken en ik adviseerde haar om het weg te gooiden zodat ik nieuw kleding voor haar kon shoppen! Ik had echt een perfecte look gecreëerd in mijn hoofd, nu wilde ik Bella zover krijgen om te poseren voor mij zodat ik foto's kon maken voor mijn portfolio. Misschien ging ik naar de modeacademie. Ik was er nog echt niet uit, NYADA was mijn droom. Maar mode vond ik ook leuk. Het was gewoon zo vreselijk moeilijk om een beslissing te nemen. En ik moest nog steeds met Blaine praten, over wat hij eigenlijk wilde worden want dat was ook wel belangrijk. Gelukkig ging het een stuk beter met Bella, ik kon zo vertellen dat het haar opluchtte dat ze ons verteld had over wat ze had meegemaakt. En natuurlijk was ik er de hele tijd voor haar. Ik was nu nog steeds mijn kast aan het volproppen en keek er geconcentreerd naar, tot ik ineens voelde dat van achteren op me sprong, waardoor ik een kreet sloeg uit schrik en we op de grond terecht kwamen. Ik hoorde Bella lachen en moest daardoor ook lachen, nu keek ik haar uitdagend aan. 'Oja?' vroeg ik met een speelse glimlach op mijn gezicht. 'Nou, ik vind het leuk om jou te plagen!' zei ik lachend waarna me over haar heen boog en haar nu begon te kietelen als wraak.
Finn Hudson
Nog steeds zat ik met mijn gedachten bij gisteren, ik had natuurlijk dus mijn excuses aangeboden aan Bella en ze had mijn excuses aanvaard. Maar ze wilde geen relatie met me en daarna kregen we een kleine ruzie. Toen kon ik het echt niet meer volhouden en ging ik uiteindelijk weg. Blaine ging me achteraan en we hebben nog gepraat. Ik vond het echt fijn, dat hij er was voor me. Hij hielp me hier echt doorheen en hij was ook de enige die me hier doorheen kon helpen. Ik had nog nooit zo'n goede vriend gehad als hem. Ik had ook wel gemerkt dat die nieuwe jongen en Bella vrienden waren, wat ik echt helemaal niet leuk vond. Ik mocht hem echt al niet en het liefste zou ik hem helemaal in elkaar willen slaan uit pure jaloezie en zeggen dat hij bij Bella uit de buurt bleef. Ik zag nu al aan hem dat hij achter haar aan zat, en dat kon ik dus totaal niet hebben. Ergens was ik wel blij dat we in Spanje waren, ik had er best mooie herinneringen aan over gehouden van de vorige keer. Natuurlijk niet toen Rachel me liet zitten voor Jesse, maar wel toen ik Bella ontmoette. En natuurlijk de leuke dingen die ik met Blaine had gedaan en het voetballen natuurlijk. Maar ik betwijfelde of het nu weer zo leuk zou worden, aangezien Bella geen relatie met me wilde. Ik mistte haar zo erg, en ik dacht echt de hele dag alleen maar aan haar. Ik schrok uit mijn gedachten toen Blaine iets vroeg aan me, op dat moment was ik net klaar met ordenen en veerde ik naast hem op bed. Hij lag languit op mijn bed en keek me aan. 'Hoeft niet, bedankt. Ik ben al klaar.' zei ik terwijl ik echt probeerde te glimlachen. 'Dus wat zijn de plannen?' vroeg ik aan Blaine, doelend op wat we allemaal gingen doen.
Will Schuester
Ik vond het heerlijk om er tussenuit te zijn met de kinderen en Emma, het leek net even alsof we één grote gezin waren en dat vond ik juist leuk. Ik wist ook dat het de kinderen heel erg goed deed, en daar draaide het om bij mij. Het leukste vond ik natuurlijk, om er lekker tussenuit te zijn met Emma. 'Je hebt helemaal gelijk, je hebt gewoon altijd gelijk.' stemde ik helemaal met haar in, doelend op het feestje en de leuke dingen die we gingen doen. ik zoende haar hartstochtelijk terug en keek haar aan met een gelukkige blik in mijn ogen. 'Dit gaat geweldig worden, Emma. Iedereen gaat tot rust komen en het naar zijn zin krijgen.' zei ik naar waarheid. De kinderen uit de Glee club, voelden bijna als mijn eigen kinderen, zoveel betekenden ze voor me. En het deed me goed als ze het naar hun zin hadden. Ik was echt heel erg blij om hier met Emma te zijn.
Logan Hudson
Ik kwam net uit de douche en ik had mijn handdoek over mijn onderlichaam gevouwen, zodat mijn gespierde bovenlichaam zichtbaar was en keek naar Rachel en hoorde wat ze zei en knikte. Een jongen uit de Glee club had ons uitgenodigd en blijkbaar had hij deze villa gekregen. Dat was echt heel gaaf, dat hij dit gewoon allemaal kreeg. Gaven mijn ouders zoiets maar aan mij.. Rachel liep nu naar de keuken met Emily, waarna ik mezelf afdroogde en weer omkleedde.
Damian Furioso
De band tussen Bella en mij was steeds sterker geworden, net zoals mijn gevoelens voor haar. Ik was echt verliefd op haar en ik zou echt vechten voor haar. Speciaal voor haar ging ik ook in de Glee club, waar best aardig mensen zaten. Maar Blaine, Kurt en Finn mocht ik absoluut niet. Finn mocht ik natuurlijk niet omdat het Bella's ex was en Blaine en Kurt kon ik gewoon niet uitstaan. Ik vond het gewoon walgelijk als twee jongens een relatie hadden. Dat kon gewoon niet en het was gewoon walgelijk. Ik had natuurlijk niks tegen Bella verteld over mijn afkeer voor homo's, aangezien zij wel goed met hun op kon schieten. En ik kon er al helemaal niet tegen als ze in het openbaar zoenden of iets. Ze hoefden het toch niet in mijn gezicht te doen, alsof ze denken dat ik het zo leuk vind om daar naar te kijken. Maar goed, nu zat ik op mijn kamer en ik had net mijn tassen uitgepakt. Ik besloot om nu maar eens de villa te doorlopen. Die jongen, Sebastian was echt tof dat hij ons uitnodigde, ik was hem heel dankbaar hiervoor.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.