• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Het bootje begon te varen en ik voelde dat zijn arm losjes op mijn schouder hangt. Ik ging dichter bij hem zitten en voelde een klein windje op mijn huid strelen. Er hing boven ons een klein afdakje, zodat de zon niet al te fel op ons scheen. En hadden een goed plekje gekozen om goed uitzicht op alles te hebben en alles te kunnen zien. Ik genoot van dit en het was echt rustgevend. 'Dit is zo leuk, Damian' zeg ik gemeend en stralend. Ik kijk hem lief aan en leunde nu helemaal op hem en keek naar het water die helder was. Ik was dol op dolfijnen en het waren mijn lievelingsdieren. 'Wist je dat dolfijnen mijn lievelingsdieren zijn' zeg ik lachend en gemeend. 'Ze zijn echt prachtige dieren en lekker speels' zeg ik zachtjes en bewonderend.

    Blaine Anderson:

    Ik wou net iets antwoorden tegen Kurt, maar voordat ik dat kon hoorde we iets en keken naast ons. Ik zuchtte en zag Lizz huilen en kruipen. Kurt gaf Emily aan mij en ik hield haar stevig vast en ze pruilde, omdat ze wat voelde, dat het erg was. Kurt knielde naast Lizz neer en vroeg wat er aan de hand was en Lizz antwoorde hem terug. Kurt keek me bezorgd aan, doelend dat er iets ergs was. Ik zuchtte weer en hield Emily vast en deed niets. Natuurlijk vond ik dit erg wat er gebeurd was en vond ik het echt niet leuk voor Lizz. Maar ik was gewoon zat door alle drama en waarom moest iedereen nou weer persee bij ons aankloppen. Oke, wij waren heel erg bezorgd over iedereen, maar als wij wat hebben dan keken ze niet naar ons, behalve Finn en Bella en onze familie. Maar voor de rest niemand en dan moeten wij maar alles pikken en hun zorgen. Emily keek me pruilend aan en ik kijk haar moe aan. 'Rustig schatje, het komt goed' zeg ik lief, maar moe. 'Kurt, hier pak Emily en doe onze spullen in onze tassen en neem ook Finn's tas mee, dan gaan we naar huis en ik til Lizz wel op' zeg ik tegen Kurt en gaf Emily aan hem. Ik knielde naast haar neer en tilde haar gemakkelijk op, terwijl Kurt alles opruimde en dat we alles hadden. Vervolgens liepen we weer terug naar de villa.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz ik merk vaag dat blaine me op tilt en ik tril over mijn hele lichaam. Ik was bang dat ze straks dachten dat ik ze gebruikte . Nog steeds snikend pak ik kurt zijn hand ik wou niet dat mitch dit wis hij had zijn studie al


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik knikte op en knuffelde Emily even, waardoor ze rustiger werd. Met één hand pakte ik onze spullen in en hing ik alles om mijn schouder en liep ik met Blaine mee. De hele weg naar huis zeiden we niets en hing er een stilte. Het was gewoon iedere keer dat zodra Blaine en ik gelukkig waren. Ik wist dat er niet veel aan te doen was, maar vaak vergaten mensen dat Blaine en ik het ook zwaar hadden en dingen meegemaakt hadden. En soms waren Blaine en ik dan ook veel te 'lief' voor anderen. Maar dat kwam gewoon omdat we beiden zo'n groot hart hadden. We kwamen aan in de villa en Blaine bracht Lizz naar haar kamer en legde haar op bed, zodat ze kon uitrustte. Ik gebaarde even naar Blaine, dat ik dit wel even ging oplossen en legde Emily in zijn armen. Ik was immers altijd beter met meisjes. Ik ging op de rand van het bed zitten en dekte Lizz goed in, alsof ze een klein kind was en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Eerst ga je eens lekker slapen en uitrusten. Het is belangrijk dat je ontspanning krijgt en later praten we erover, goed?' vroeg ik lief aan haar. Ze was overstuur en daarom was het juist belangrijk om zo te doen. 'Slaap maar lekker, en geef maar een gil als er iets is.' zei ik lief tegen Lizz, waarna ik haar wang streelde. Ze was hier tenminste veilig, en dat wilde ik creëren voor haar, een veilig omgeving. Ik liet de deur openstaan op een kier, en liep naar Blaine toe en keek hem een beetje moe aan. 'Blaine, vanavond moet voor ons worden en ons alleen. Ik heb echt het gevoel alsof ik overspannen ben.' zuchtte ik, waarna ik mijn armen om zijn middel sloeg. Ik zou mijn mobiel vanavond uitzetten zodat niemand ons kon storen. Dit moest ons avondje worden, van Blaine en mij. We waren beiden uitgeput van alles, natuurlijk was ik iedere keer bij Bella om haar te helpen en Blaine om Finn te helpen. En kwam iedereen naar ons toe, als ze een probleem hadden of iets. Doordat we beiden de hele tijd bezig waren met anderen, hadden we amper tijd voor onszelf of elkaar.

    Damian Furioso

    'Dus net zoiets als jou?' vroeg ik lief en met mijn mooiste glimlach aan haar, ik stopte een verdwaalde haarpluk achter haar oor en keek haar lief aan. 'Jij bent ook prachtig en speels.' lachte ik lief naar haar. Ik zag dat dit haar goed deed en dat ze eindelijk rust vond, wat mij weer goed deed. Ik sloeg mijn armen iets dichter om haar heen en drukte haar iets dichter tegen me aan. Ik keek nu voor me uit naar het prachtige glanzende water en daarna weer naar Bella. Haar haren glansden nu prachtig en haar mooie blauwe ogen straalden. Ik keek haar lief aan en boog me langzaam naar haar toe. Liefdevol plaatste ik mijn lippen op de haren en zoende ik haar hartstochtelijk. Een geweldig en vooral warm gevoel ging er door me heen. Ik hield echt zoveel van haar en ze betekende echt alles voor mij. Ik wilde haar en haar alleen. Ze was zo bijzonder voor mij.

    Logan Hudson

    'Ik zei romantisch,' zei ik nu terwijl ik het uit proestte van het lachen. 'Dus jij verstaat onder romantiek een spookhuis?' grijnsde ik, waarna ik mijn lege ijsstokje in een prullenbak gooide en haar lief aankeek. 'Wij gaan vanavond een strandwandeling maken, picknicken op het strand en de zonsondergang bekijken.' zei ik lief tegen haar, terwijl ik haar liefdevol zoende.

    Finn Hudson

    De hele tijd liep ik door de stad, en had ik geen idee waar ik was. Het kon me toch niet zoveel schelen, aangezien ik toch nog niet naar de villa wilde. Ik had nood aan tijd alleen, en ik wilde ook niet dat Blaine zich de hele tijd zorgen maakte om me. Hij had zijn eigen leven en moest ook van de vakantie genieten samen met Kurt. Dat was ook een reden waarom ik even alleen wilde zijn. Ik leunde op een brug en keek naar de glanzende water en zuchtte diep. Het deed allemaal gewoon zoveel pijn, door wat er gebeurt was. Om eerlijk te zijn had ik veel meegemaakt op relatie gebied. Maar nog nooit had ik me zo rot gevoeld. Waarom was ik altijd de tweede keuze? De laatste keer toen ik in Spanje was, liet Rachel me keihard vallen voor Jesse en koos ze voor hem. Nu was het bijna dezelfde situatie en het deed me echt zoveel pijn. Om eerlijk te zijn, maakte al die pijn me kapot van binnen. Ineens zag ik een bootje voorbij gaan, en stond mijn hart stil toen ik Bella zag zitten samen met Damian. Fijn, ik kon ze dus blijkbaar onmogelijk ontwijken. Ik bekeek ze maar gewoon en zag hoe dicht ze tegen elkaar zaten. Toen ineens stond mijn hart helemaal stil en hield ik mijn adem in. Damian boog zich naar Bella toe en kuste haar. Ik voelde meteen tranen ontstaan in mijn ogen. Nu was het definitief, ze had voor Damian gekozen en ik was haar tweede plaats. Zoals ik altijd was. Bella, waarom doe je me dit aan?

    [Lekker gegeten?? (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz ik kijk dankbaar naar kurt en weet mezelf rustig te krijgen. Na een poosje viel ik uiteindelijk ook in slaap

    rachel
    ik glimlach .bij jongens weet je het nooit" ik knipoog naar hem " maar dat klinkt goed, dan vragen we of Finn op Em. Wilt passen"
    Stel ik voor, wetend dat Em Finn kalmeerde

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 9:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest glimlachen toen hij dat allemaal zei en het was een aangename stilte. Ik keek naar Damian en hij naar mij en kwam dichter naar me toe. Ik voelde zijn lippen op de mijne en zoende me harsttochtelijk op mijn lippen, ik zoende hem terug en mijn hand legde ik op zijn wang en mijn andere legde ik in zijn nek. De zoen was heel anders, natuurlijk was het lekker, maar het miste iets. Met Finn was het geweldig en daar miste ik helemaal niets. Ik hield ziels veel van Finn en Damian kon niet aan hem tippen. Finn was mijn eerste echte liefde, maar toch zoende ik met iemand anders. Ik beïndigde de zoen en kijk hem lief glimlachend aan. Ik zei maar niets tegen Damian. Ik vond Damian ook heel erg leuk en hij was echt lief voor me, maar iets miste in hem, wat niet aan Finn kon tippen. Maar dat hield ik maar voor me. 'Damian' zeg ik lief en liefdevol en streelde zijn wang lief. 'Je bent geweldig' zeg ik gemeend.

    Blaine Anderson:

    'En daarom heb ik vanavond een perfecte plan om ons helemaal te ontspannen en alleen samen te zijn' zeg ik lief en gaf hem een zoen op zijn lippen. Ik hield hem met één arm hem vast, aangezien ik Emily nog in mijn andere arm had. 'Vanavond word jij op je wenken bediend en hoef je niets te doen. Ik beloof je dat dit ook één van je mooiste avonden zult zijn' zei ik gemeend en doordringend en kijk hem in mijn bruine ogen aan. 'Het is gewoon dit, wij helpen mensen om ons heen en daardoor hebben wij geen tijd voor elkaar of voor ons zelf. En praten we er niet over en dan gaat het fout en gaan weer uit elkaar, omdat we ook te snel op geven' zei ik zuchtend en naar waarheid. 'We maken alleen tijd voor anderen en niet voor ons, daarom gaat het elke keer verkeerd' leg ik uit en kijk hem aan. 'Maar ik beloof je dat deze vakantie helemaal om ons draait en dat je ziet dat ik echt van je hou en dat je zo erg geliefd voelt. Je bent mijn tijgertje en je moet met alle liefde bediend worden' zeg ik gemeend en lief. 'En we dumpen Emily bij Finn' zeg ik snel en lachend en Emily maakte een verontwaardige kreetje en kijkt me pruilend aan. 'Sorry, schatje. Blaine en Kurt hebben gewoon tijd voor elkaar' zeg ik lief tegen haar en ze brabbelt terug. Opeens hoor ik half mijn naam en kijk ik Emily verbaast aan. 'Bl-Blaine!' kierd Emily. En ik kijk haar met grote ogen aan.

    (Jaaaaaaaaaa!!! Spaghettie!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Toen ik zag dat Bella hem terug zoende, kon ik me niet langer meer groot houden. De tranen ontsnapten uit mijn ooghoeken en heel zacht snikte ik. Bella ging gewoon verder met een andere jongen en was mij alweer vergeten. Ik draaide me nu verslagen om, terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen liepen en liep zo snel als ik kon weg. Maar overal waar ik heen zou gaan, zag ik die beeld gewoon weer voor me. Het deed echt heel veel pijn en ik werd er telkens maar mee geconfronteerd. Ineens had ik de weg terug gevonden naar de villa, en moest ik nog heel lang lopen. Toen ik er was, was ik ondertussen gestopt met huilen. Maar ik voelde me er echt niet minder rot door, maar ik moest me groot houden voor mijn dochter. Ik liep overal door de villa en zag uiteindelijk Blaine en Kurt met haar. 'Bedankt, dat jullie op haar gelet hebben.' zei ik dankbaar tegen ze, waarna ik Emily over pakte van Blaine en haar tegen me aandrukte. Emily was als een kalmeringsmiddel voor me en ze stelde me gerust. 'Zorg ervoor dat jullie een leuke avond krijgen, beloof me dat.' zei ik met een zwakke glimlach tegen ze. Blaine en Kurt verdienden echt tijd voor zichzelf. Ik maakte me ook zorgen om hun en ik zou gewoon de hele avond met Emily doorbrengen. 'Bedankt voor alles.' zei ik naar waarheid, waarna ik naar mijn kamer liep met Emily en haar op bed legde. Ik ging bij haar liggen en bekeek mijn kleine meisje. Als ik haar niet had, wist ik niet meer wat ik moest.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte geliefd door wat hij zei en werd zelfs weer een beetje rood. Nu was ik echt enorm benieuwd naar wat we zouden gaan doen vanavond. Het zou in ieder geval onvergetelijk worden. Maar dat was altijd met Blaine, het was altijd onvergetelijk met hem. Ik lachte zacht door wat hij zei en streelde zijn krullen. 'Maar jij mag er ook zijn.' zei ik met een pruillipje tegen hem. 'Ik wil jou ook verwennen, jij hebt het ook verdiend en we gaan echt eens tijd nemen voor elkaar.' zei ik naar waarheid, waarna ik hem verliefd aankeek. 'En ik voel me elke dag geliefd door jou, je neemt al mijn angsten en onzekerheden weg.' zei ik naar waarheid tegen hem. Ik was echt veranderd op een positieve manier door hem. Ik zat natuurlijk ook geweldig in mijn vel en ik voelde me ook meer dan geweldig. Ik moest lachen omdat hij weer zei dat ik zijn tijgertje was en keek hem speels aan. 'Rawr' bracht ik weer uit, waarna ik mijn handen tot klauwen maakte en hem daarna zacht porde in zijn zij en wist dat hij daar net zo om moest lachen. Ineens hoorde ik wat Emily zei en keek ik net zoals Blaine met grote ogen naar Emily. 'Oh mijn god!' zei Ik. Ik glimlachte breed en keek hem even aan. 'Haar eerste woordje!' kirde ik enthousiast, waardoor Emily me even vragend aankeek en daarna weer verder kierde alsof er niks gebeurd was. Ik was hier zo enthousiast over, dat ik haar eerst woordje mocht horen. En het was ook nog eens Blaine's naam, wat zo schattig was. Later kwam Finn bij ons en keek ik hem aan, het was lief dat hij het ons gunde. En ik zag ook aan hem dat hij het ons echt gunde.

    Damian Furioso

    Ze zoende me terug, en een geweldig gevoel ging er nu door me heen. Uiteindelijk beeïndigde ze de zoen weer, wat ik echt heel erg jammer vond. Maar door wat ze zei, glimlachte in gelukkig en drukte haar dicht tegen me aan. 'En jij bent het geweldigst.' zei ik naar waarheid. Het liefste had ik haar verkering gevraagd nu, maar ik vond dat ongepast en vermoedde dat dat iets te snel ging voor haar. Ik keek weer voor me uit en zag ineens iets springen. 'Bella kijk! Een dolfijn.' zei ik en wees er naar. Het was echt zo'n ongelofelijk mooi gezicht om dat te zien, ik keek echt mijn ogen uit.

    [ Als ik niet ziek was, zou ik echt heel erg jaloers geweest zijn! ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Op de spaghettie of op mij? Niet lachen. Maar ik moet gaan slapen, ik reageer morgen natuurlijk op je post en je mail. Volgens mij kan ik echt niet slapen door jou, want elke keer moet ik lachen. Slaaplekker en tot morgen! <3)


    One Who Travels A Higher Path.

    [ Op de spaghettie natuurlijk! Iedereen wilt toch opgegeten worden door jou? Raaaaawr!:Y)

    Haha, tot morgen en slaap lekker! < 3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (OMG! Ik lig hier echt in een deuk door jou... XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [ (A) ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik draaide gelijk me om toen hij dat zei en zag inderdaad een dolfijn. Nu straalde ik helemaal en werd ik echt enthausiast. Het dolfijn sprong sierlijk en maakte geluidjes en daarna volgde er meerdere dolfijnen. Iedereen keek zijn ogen uit en ik al helemaal. Gelukkig glimlach ik naar Damian, maar mijn glimlach verdween net zo snel als die gekomen was. Snel keek ik naar de dolfijnen, zodat Damian het niet door had en keek er gewoon naar. Ik miste echt iets en dat was Finn. Finn moest hier zitten en dat we samen leuke dingen moesten doen. Nu was toch alles helder, ik wou Finn. Ik hield ziels veel van hem en Damian vond ik ook leuk, maar niet zo leuk als Finn. Damian was lief, bezorgd, geweldig, maar iets miste in hem, waardoor ik hem gewoon leuk vond maar meer niet. Nu voelde ik me toch ergens schuldig tegenover Damian, omdat ik hem toch 'gebruikt' hebt. Nee, Bella! Ik moet dit volhouden en Finn gewoon jaloers maken dan weet ik zeker dat Finn van me houd en dat hij echt spijt heeft. Ik glimlachte weer en kijk naar Damian. 'Dit is een tuimelaar!' kierde ik gelukkig en ging dicht tegen hem aan zitten. 'Ze zijn mooi he?' zeg ik bewonderend.

    Blaine Anderson:

    Ik wou wat zeggen, maar Finn kwam en we hoorde wat hij zei en ik legde troostend mijn hand op zijn schouder, als dank en als troost. 'Bedankt, Finn' zeg ik nog voordat hij met Emily wegliep. Ik zuchtte bezorgd en kijk naar Kurt. 'Ik maak me echt zorgen om die jongen' zeg ik zuchtend en naar de waarheid. Ik herstel me weer en kijk hem zwak glimlachedn aan. 'Maar dalijk word het voor ons een geweldige avond' zeg ik lief en nu kon ik wel hem dicht tegen me aan drukken. Ik zoen hem liefdevol op zijn lippen en kijk hem gelukkig aan. 'Je kan me ook verwennen als we die heerlijke toetje hebben' zeg ik lief en speels en druk mijn onderlichaam tegen de zijne aan. 'Weet je wat je nu doet. Ga lekker douchen en je op je mooist aankleden. Dan ga ik even bellen en dat is geheim' zeg ik lachend en gemeend. Ik trek hem naar zijn kamer en duw hem zachtjes de kamer in. 'Je doet er altijd langer over, gewoon lekker rustig aan doen, daarna ga ik ook douchen en aankleden en we spreken hier weer af' zeg ik en geef hem een knipoog en deed de deur dicht. Ik liep naar de tuin en begon te bellen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Ik glimlachte nu ook gelukkig, terwijl ik de dolfijnen bekeek. Het was echt een mooi gezicht en ik had zoiets nog nooit gezien. Ik was nog het gelukkigst omdat Bella bij me was en omdat ze zo enthousiast kirde. Dat was ongelofelijk schattig. Ik hoorde wat ze zei en glimlachte nu weer lief naar haar. 'Zo, je hebt er nog verstand van ook.' merkte ik lachend op en bekeek haar nu nogmaals. Ze was echt bloedmooi en zo schattig, ik kon me nog steeds niet voorstellen dat iemand dit meisje pijn had willen doen. Daarmee bedoelde ik die mensen die haar hadden ontvoert. Ze was echt prachtig en ik zou haar beschermen. Ik vermoedde dat ze ook iets voor mij voelde maar die gevoelens zou ik later wel uitzoeken. Belangrijk was dat we het nu naar ons zin hebben. 'Ze zijn prachtig.' zei ik op haar vraag, en ik glimlachte lief naar haar. Nog steeds had ik mijn arm om haar heen geslagen en hield ik haar stevig tegen me aangedrukt. Ik wilde haar gewoon dicht bij me hebben, want dat voelde echt goed. Ik was echt vreselijk verliefd op haar en ik zou haar echt niet laten gaan. Ik zou haar hart winnen, en haar laten zien wie een echte man is en wie Bella echt verdient. En dat ben ik dus. Ik drukte een kus op haar wang en keek haar aan. 'Ik ben echt heel blij dat je het naar je zin hebt, Bella.' zei ik naar waarheid tegen haar. Ze had het na al die tijd, eindelijk eens leuk. Ik merkte zo dat deze vakantie haar echt goed deed. Ook al stond ik zelf niet zo te springen om met haar vrienden in één huis te verblijven. Maar ik deed het voor haar. Voor haar zou ik alles doen.


    Kurt Hummel

    Nog voordat ik iets kon zeggen had Blaine de deur dichtgetrokken en liep hij weg. Ik had een glimlach op mijn gezicht van oor tot oor, ik had echt zoveel zin in vanavond. Altijd als Blaine plannen had, was het altijd hartstikke leuk. Maar toch was ik ergens een beetje zenuwachtig. Ik werd altijd zenuwachtig als iemand een 'verassing' voor me had. Ik liep nu naar de douche en ik werd helemaal gek van de voorpret van vanavond. Ik trok mijn kleding uit en draaide de douche aan. Ik waste mijn haren shampoo die naar Lavendel rook. Meestal rook je die geur dan de hele dag als ik mijn haren daarmee gewassen had, mijn conditioner had precies dezelfde geur. Ik hield gewoon van zoete en frisse geurtjes in mijn shampoo. Toen ik na een tijd klaar was droogde ik me af en trok ik mijn badjas aan. Mijn badjas knoopte ik stevig om mijn lichaam heen, terwijl ik mijn kleding uitging zoeken. En ik wist al dat dit stressen zou worden, wat moest ik aan?! Ik trok de overvolle kledingkast open en keek rond. Ik deed er wel drie kwartier over om de juiste outfit te scoren, telkens haalde ik iets uit de kast maar deed ik het weer terug omdat het niet aan mijn eisen voldeed. Nu had ik eindelijk het perfect outfit gevonden en het aangetrokken. Ik had een katoenen shirt aan, die mooi aansloot op mijn lichaam en ook matcht met mijn ogen. Verder had ik een lichtgrijze mouwloze colbert erover aan en dezelfde kleur skinnyjeans als mijn cobert en ook nog eens mijn bruin leren schoenen aan. Maar nog steeds was ik niet klaar, mijn haren had ik nog niet gedaan en meestal duurde dat nog het langst. Vaak was mijn haar eigenwijs en bleef het niet zitten zoals ik wilde. Ik liep naar de spiegel en gelukkig werkte mijn haar al verrassend snel mee en had ik het al snel goed. Ik deed veel haarspray op, zodat het op zijn plek bleef zitten en liep naar de afgesproken plek waar ik op Blaine wachtte. Volgens mij heb ik er nog niet zolang over gedaan?

    Logan Hudson

    'Is goed, dat zou hij vast wel willen doen.' zei ik, aangezien ik Finn kende. Hij was dol op Emily en vond het helemaal niet erg om op haar te passen. 'En hoe bedoel je, bij jongens weet je het nooit?' vroeg ik met een speelse glimlach aan haar. Dit ging echt een mooie avond worden.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 12:56 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte gelukkig naar Damian en knuffelde hem. 'Het is zo leuk en je weet dat ik van dolfijnen hou' zeg ik bewonderend en keek naar de dieren. Ze sprongen sierlijk in het water en speelde met elkaar en volgde de boot. Wat het zo leuk maakte. 'Je ziet het aan de neus en de staart dat het een tuimelaar is. Je hebt verschillende soorten en sommige hebben weer een korte neus of een langere. Sommige hebben ook een hele andere structuur er van hun lichaam' leg ik glimlachend uit. Er kwam een dolfijn wat dichter naar de boot toe en ook naar mij. Voorzichtig strek ik mijn arm uit en kon net lichaam van het dolfijn aaien. Ik glimlachte en kirde nu helemaal. 'Ik heb hem geaait!' kirde ik blij en moest toch lachen. 'Sorry, ik lijk wel een klein kind' zeg ik lachend en beschaamd. Ik hield ziels veel van dolfijnen en vooral van wilde dolfijnen. Ze waren mijn lievelingsdieren en zo lief. Ik legde mijn hoofd op Damian's borst en keek naar ze. Het begon al aan een hele mooie vakantie en kon niet wachten om nog meer dingen te doen. Met Kurt ging ik al helemaal dingen doen en hopelijk ook met Finn. Ik vond Damian wel leuk, maar hij mist gewoon wat en Finn niet. Als Finn dacht dat hij op de tweede plek stond had hij het mis. Hij was en blijft mijn eerste echte liefde en ik zou altijd van hem blijven houden. Maar toch snap ik mezelf niet, waarom had ik gisteren tegen hem gezegd dat ik geen relatie met hem wou en dat ik tijd nodig had. Misschien was ik gewoon bang, bang dat hij me niet meer leuk vond en dat hij niet meer van me hield. Ik zuchtte zachtjes en genoot van dit en de wind blies zachtjes mijn haren.

    Blaine Anderson:

    Nadat ik de deur van Kurt's kamer dicht had gedaan en naar de tuin liep. Had ik naar een van de beroemste restauranten gebeld om een plaatje te resereveren voor twee. Ik was wel blij dat mijn oma me goed Spaans had geleerd, anders had het vast slecht afgelopen. Ik ronde het gesprek af en liep snel naar Sebastian toe om één van zijn auto's te lenen. Het restaurant lag wat verderop en het had een prachtige uitzicht op een hele grote meer en ik had zo geregeld dat we de beste plaats hadden. Er kwamen vooral stelletjes in dat restaurant en het maakte niet uit of je homo, hetero of lesbie was. Je kon er gewoon komen. Snel liep ik naar mijn kamer en ergens werd ik toch zenuwachtig. Ik wou dat het de perfecte avond was voor ons en dat we beiden hiervan genoten. Ik deed mijn kleding uit en stapte de douche in en waste me grondig. Na een tijdje was ik klaar en ging ik eruit en droogde me af. Ik scheerde me ondertussen en ging tanden poesten. Ik liep met een handdoek om mijn middel geslagen naar mijn kast en pakte de kleding uit wat ik aan wou trekken. Ik had al tijdens het douche al bedacht wat ik aan ging doen. Ik deed een witte blouse aan en deed het zo dat mijn kraag een beetje slordig zat om het een stoere effect te maken. Deze keer had ik geen strikje, wat ik meestal wel heb. Ik deed mijn zwarte spijkerbroek aan en over mijn blouse deed ik een zwarte colber aan. Ik deed mijn zwarte leren schoenen aan en keek goedkeurend in de spiegel. Ik kamde mijn haren in een model, maar deed er geen gel in. Ik wist dat Kurt het geweldig vond zonder mijn gel en dat hij van mijn krullen hield. Speciaal voor hem had ik dat dus niet gedaan, maar wel zo gekamt dat je toch nog krullen zag, maar ook netjes. Ik pakte mijn portemonee, mobiel en sleutels van de auto en deed het in mijn colberzakje in de binnenkant. Ik deed nog wat mannelijke parfum op en vond het nu goed zo. Ik liep ook nu naar de afgesproken plek en zag Kurt al staan, wat me verbaasde. Meestal duurde het langer. 'Je ziet er prachtig uit, Kurt' complimenteer ik en sla mijn armen om hem heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Ik begon te lachen om Bella en schudde lachend mijn hoofd. Het was ook gewoon zo schattig hoe enthousiast ze deed. 'Je bent echt schattig, Bella.' zei ik lachend, waarna ik meteen een beetje rood werd omdat ik dat zei. Maar het was gewoon de waarheid. Ik keek nu naar de dolfijnen en knikte. 'Dit is dus nog best leerzaam ook.' zei ik lachend, doelend op dat ze me dingen leerde over dolfijnen die ik nog niet wist, maar nu wist ik het dus wel. Ik keek nu naar haar en pakte nu haar hand. Misschien was het nu de goede moment om mijn gevoelens voor haar te vertellen. Ze was zo vrolijk enthousiast nu, en misschien voelde ze wel hetzelfde voor me. Ik moest het er maar gewoon op wagen, ik moest toch ooit aan haar vertellen dat ik van haar hield. 'Ik hou van je, Bella.' zei ik naar waarheid, terwijl ik haar doordringend aankeek. 'Ik weet dat het misschien te snel voor je gaat, maar ik vond dat ik het moest zeggen. Ik hou echt van je.' zei ik, waarna ik haar verliefd aankeek en hoopte op een positieve reactie.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte gelukkig en sloeg mijn armen om zijn middel, ik bekeek hem van top tot teen en eindigde bij zijn ogen. 'En jij bent echt knap en je ziet er zo geweldig uit.' zei ik glimlachend tegen hem en vooral gemeend. 'Dadelijk moet ik al die meiden nog van je afslaan.' grapte ik waarna ik hem hartstochtelijk zoende. Blaine had altijd veel aandacht van meisjes en vroeger vond ik dat echt vreselijk, maar nu kon het me echt niets meer schelen. Ik wist dat hij van me hield en niet eens op meisjes viel. Maar ik kon het ze niet kwalijk nemen, hij is gewoon zo schattig maar ook nog eens heel stoer en zo lekker mannelijk. Dat vond ik nou echt leuk, dat hij de man in de relatie was. Dat had ik gewoon echt nodig en het gaf me gewoon echt een veilig gevoel, wetend dat hij er was om me te beschermen. Hij nam ook gewoon mijn angsten weg en nu was ik voor niets of niemand bang als hij bij me was. 'Ik ben zo benieuwd naar deze avond.' zei ik glimlachend tegen hem, waarna ik hem nog een dikke knuffel gaf en opkeek naar hem met stralende ogen. Ik had er gewoon zoveel zin in en ik was gewoon zo gelukkig met hem. Deze avond ging hoe dan ook een mooie en perfecte avond worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Overdonderd keek ik hem aan en zag dat hij me verliefd aankeek. Ergens kon ik dit wel verwachten en moest ik hiervoor voorbereid zijn, maar dat was ik niet. Wat voelde ik echt voor Damian, schoot er door me heen. Ik bekeek hem, hij had hele mooie bruine ogen, warrige zwarte haren. Gespierd en ongelovelijk knap. Lief, bezorgd, aardig, eerlijk, speels en lekker zichzelf, maar iets miste aan hem. Ik wist dat ik dat wel vaker zei, maar hij miste echt iets en nu wist ik wat het was. ik voelde bij hem niet dat ik thuis was en dat ik me veilig voelde, de vertrouwelijke gevoel was bij hem weg en dat vond ik wel belangrijk. Bij Finn was het er wel, als ik in zijn armen lag dan voelde ik me veilig en geliefd en speciaal. Dan verdronk ik zo in zijn ogen en kon ik helemaal écht mezelf zijn, maar bij Damian had ik dat niet. Mijn gevoelens voor hem had ik wel, maar minder dan bij Finn. Van Finn hield ik echt en kon niet zonder hem en nu liet ik aan hem zien dat hij wel mijn tweede keuze was, terwijl het niet zo is. Ik moest nog steeds een antwoord geven aan Damian en hij wachtte zeker hoopvol. Ik moest gewoon ja zeggen tegen hem, ik was sowieso al Finn kwijt. 'Ik hou ook van jou' zeg ik eerst twijfelend, maar daarna gemeend en kijk hem gemeend aan. 'Ik hou ook van jou' zeg ik opgelucht en lief. Ik was zo in de war door de jongens, maar ik voelde wel wat voor Damian. Ik hoopte dat ik van hem hield.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte lief en gelukkig. 'Ik heb alles geregeld en het word echt de mooiste avond uit ons leven' zeg ik lief en zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen. 'Je weet toch dat ik alleen maar jou wil' zeg ik gemeend en doelend dat hij geen zorgen moest maken. Ik wou alleen maar hem, snel bekeek ik hem en glimlachte. Hij zag er echt prachtig uit, zoals atijd en hij rook zo lekker naar lavendel. 'Heb je Lavendel geurtje op?' vroeg ik glimlachend en trek hem mee naar de auto, zodat we weg kunnen. 'Ik heb de auto van Sebastian geleend' zeg ik, zonder dat hij het kon vragen, hoe ik daar aan kwam. Ik hielp hem met instappen en ging achter de stuur zitten en deed mijn gordel om en wachte totdat hij dat ook had gedaan. Vervolgens startte ik de auto en reed vervolgens weg. Gelukkig had de eigenaar vertelt hoe je moest rijden, anders waren we verdwaald. Na een tijdje rijden kwamen we aan bij het meer. Ik stapte uit en hielp Kurt ook met uitstappen. Het werd nu wat aardig donkerder, maar de zon was er nog wel. Ik begeleide Kurt als een echte heer en nam hem mee op het pad. Naast de pad waren allemaal gekleurde lichtje die ons naar het Restaurant leiden. Het restaurant was bij het meer, zodat je de meer kon bewonderen. De eigenaar had ook vertelt dat s'avond het mooi was, dat het maanlicht mooi schitterde op het water. We kwamen aan en ik praatte in het spaans dat we gereserveerd hadden en ik zei mijn naam. We kregen de beste plaats en zaten in het midden en helemaal bij het meer, zodat we konden genieten van de schittering. Samen gingen we zitten en ik glimlachte lief naar Kurt. 'En?' vraag ik glimlachend, doelend wat hij er van vond.

    (Oooh, wat ben ik toch romantische. :') )


    One Who Travels A Higher Path.