Kurt Hummel
Ik knikte op en knuffelde Emily even, waardoor ze rustiger werd. Met één hand pakte ik onze spullen in en hing ik alles om mijn schouder en liep ik met Blaine mee. De hele weg naar huis zeiden we niets en hing er een stilte. Het was gewoon iedere keer dat zodra Blaine en ik gelukkig waren. Ik wist dat er niet veel aan te doen was, maar vaak vergaten mensen dat Blaine en ik het ook zwaar hadden en dingen meegemaakt hadden. En soms waren Blaine en ik dan ook veel te 'lief' voor anderen. Maar dat kwam gewoon omdat we beiden zo'n groot hart hadden. We kwamen aan in de villa en Blaine bracht Lizz naar haar kamer en legde haar op bed, zodat ze kon uitrustte. Ik gebaarde even naar Blaine, dat ik dit wel even ging oplossen en legde Emily in zijn armen. Ik was immers altijd beter met meisjes. Ik ging op de rand van het bed zitten en dekte Lizz goed in, alsof ze een klein kind was en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Eerst ga je eens lekker slapen en uitrusten. Het is belangrijk dat je ontspanning krijgt en later praten we erover, goed?' vroeg ik lief aan haar. Ze was overstuur en daarom was het juist belangrijk om zo te doen. 'Slaap maar lekker, en geef maar een gil als er iets is.' zei ik lief tegen Lizz, waarna ik haar wang streelde. Ze was hier tenminste veilig, en dat wilde ik creëren voor haar, een veilig omgeving. Ik liet de deur openstaan op een kier, en liep naar Blaine toe en keek hem een beetje moe aan. 'Blaine, vanavond moet voor ons worden en ons alleen. Ik heb echt het gevoel alsof ik overspannen ben.' zuchtte ik, waarna ik mijn armen om zijn middel sloeg. Ik zou mijn mobiel vanavond uitzetten zodat niemand ons kon storen. Dit moest ons avondje worden, van Blaine en mij. We waren beiden uitgeput van alles, natuurlijk was ik iedere keer bij Bella om haar te helpen en Blaine om Finn te helpen. En kwam iedereen naar ons toe, als ze een probleem hadden of iets. Doordat we beiden de hele tijd bezig waren met anderen, hadden we amper tijd voor onszelf of elkaar.
Damian Furioso
'Dus net zoiets als jou?' vroeg ik lief en met mijn mooiste glimlach aan haar, ik stopte een verdwaalde haarpluk achter haar oor en keek haar lief aan. 'Jij bent ook prachtig en speels.' lachte ik lief naar haar. Ik zag dat dit haar goed deed en dat ze eindelijk rust vond, wat mij weer goed deed. Ik sloeg mijn armen iets dichter om haar heen en drukte haar iets dichter tegen me aan. Ik keek nu voor me uit naar het prachtige glanzende water en daarna weer naar Bella. Haar haren glansden nu prachtig en haar mooie blauwe ogen straalden. Ik keek haar lief aan en boog me langzaam naar haar toe. Liefdevol plaatste ik mijn lippen op de haren en zoende ik haar hartstochtelijk. Een geweldig en vooral warm gevoel ging er door me heen. Ik hield echt zoveel van haar en ze betekende echt alles voor mij. Ik wilde haar en haar alleen. Ze was zo bijzonder voor mij.
Logan Hudson
'Ik zei romantisch,' zei ik nu terwijl ik het uit proestte van het lachen. 'Dus jij verstaat onder romantiek een spookhuis?' grijnsde ik, waarna ik mijn lege ijsstokje in een prullenbak gooide en haar lief aankeek. 'Wij gaan vanavond een strandwandeling maken, picknicken op het strand en de zonsondergang bekijken.' zei ik lief tegen haar, terwijl ik haar liefdevol zoende.
Finn Hudson
De hele tijd liep ik door de stad, en had ik geen idee waar ik was. Het kon me toch niet zoveel schelen, aangezien ik toch nog niet naar de villa wilde. Ik had nood aan tijd alleen, en ik wilde ook niet dat Blaine zich de hele tijd zorgen maakte om me. Hij had zijn eigen leven en moest ook van de vakantie genieten samen met Kurt. Dat was ook een reden waarom ik even alleen wilde zijn. Ik leunde op een brug en keek naar de glanzende water en zuchtte diep. Het deed allemaal gewoon zoveel pijn, door wat er gebeurt was. Om eerlijk te zijn had ik veel meegemaakt op relatie gebied. Maar nog nooit had ik me zo rot gevoeld. Waarom was ik altijd de tweede keuze? De laatste keer toen ik in Spanje was, liet Rachel me keihard vallen voor Jesse en koos ze voor hem. Nu was het bijna dezelfde situatie en het deed me echt zoveel pijn. Om eerlijk te zijn, maakte al die pijn me kapot van binnen. Ineens zag ik een bootje voorbij gaan, en stond mijn hart stil toen ik Bella zag zitten samen met Damian. Fijn, ik kon ze dus blijkbaar onmogelijk ontwijken. Ik bekeek ze maar gewoon en zag hoe dicht ze tegen elkaar zaten. Toen ineens stond mijn hart helemaal stil en hield ik mijn adem in. Damian boog zich naar Bella toe en kuste haar. Ik voelde meteen tranen ontstaan in mijn ogen. Nu was het definitief, ze had voor Damian gekozen en ik was haar tweede plaats. Zoals ik altijd was. Bella, waarom doe je me dit aan?
[Lekker gegeten?? (: ]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.