• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    [halowa i m back from shopping
    Rachel
    "Ik grinnik "zoals ik het zeg sommige vinden gamen romantisch terwijl dat niet zo is" lachend geef ik hem een kusje.

    Ik pak zijn hand "kom we kijken of finn in de villa is en vragen het gelijk.

    Lizz

    Vervmoeid word ik wakker en kijk om me heen.
    Ik voele me angstig worden als ik het niet meer herken en begin sneller te ademen tot alles terug komt van eerder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damian Furioso

    Bella keek iet wat overdonderd en verward, dat kon ik me ook wel voorstellen. Het ging misschien een beetje snel voor haar, maar ik zou rustig aan doen voor haar. Ik vond gewoon dat ze het moest weten. Ik wilde gewoon echt mijn gevoelens kwijt aan haar. Ik voelde me opgelucht toen ze zei dat ze ook van mij hield. Ik voelde me nu echt gelukkig en warm vanbinnen worden. Zij maakte me echt gelukkig en betekende echt de wereld voor me. Ik zoende haar weer zachtjes op haar lippen en keek haar daarna diep aan. 'Ik beloof je, dat ik rustig aan zou doen.' zei ik naar waarheid, ik wilde niet dat ze zich niet fijn voelde bij mij. Ik wilde echt gewoon alles voor haar doen. 'We gaan er samen een hele leuke vakantie van maken, en ik beloof je dat ik ervoor zorg dat je gelukkig bent, Bella.' zei ik lief en naar waarheid tegen haar. Ik zou ervoor zorgen dat ik haar gelukkig maakte. Alleen ik kon haar gelukkig maken en niemand anders. Finn deed haar alleen maar pijn en bij hem kon ze toch niet gelukkig zijn, alleen mij mij. Ik was echt blij dat ze voor mij gekozen had en niet voor hem. Ik ging haar nu echt laten zien dat ik haar veel beter zou behandelen dan hem. Ik was haar wel waard en zij verdiende iemand zoals ik.

    Kurt Hummel

    Ik keek hem nog altijd verliefd aan en wist even niet wat te zeggen, toen hij opmerkte dat ik naar Lavendel rook moest ik even lachen. 'Dat is mijn nieuwe shampoo.' zei ik waarna ik hem een kusje gaf op zijn kaak. Hij trok me mee naar de auto en even vroeg ik me af hoe hij aan de auto kwam maar voordat ik iets kon vragen aan hem zei hij al dat hij de auto van Sebastian geleend had, Ik knikte en we reden ergens naar toe, tijdens de rit had ik mijn mobiel uitgezet, zodat niemand ons kon storen. Toen we aankwamen en uit de auto stapten kwamen we aan bij een heel groot meer. Ik keek mijn ogen uit naar het prachtige plaatje en kreeg echt helemaal geen woorden uit mijn mond. Dit was zo mooi, dat ik er helemaal sprakeloos van was. Blaine pakte mijn hand en begeleidde me als een echte heer naar het restaurant. Helemaal verwonderd keek ik nog steeds rond naar de mooie lichtjes en kwamen we bij het restaurant waarbij je een perfecte uitzicht had op het meer. Blaine begon Spaans te praten tegen iemand en nog steeds zat ik met grote ogen verwonderd rond te kijken. Het was zo mooi hier, we hadden een perfecte plaats in het midden en dicht bij het meer. Dit was echt zo prachtig en perfect, ik was nu al helemaal sprakeloos, dus dat beloofde nog iets te worden. Ik keek even rond in het restaurant en zag dat we niet de enige homo's waren, want er zat ook een lesbisch stel iets verderop, zag ik. In Spanje werden mensen zoals wij wel vaak geaccepteerd en konden we zijn wie we waren. Dat vond ik er nou zo mooi aan, mensen staarden ons ook helemaal niet zo raar aan zoals in Amerika. En we werden ook niet uitgescholden of zoiets. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Blaine en keek hem aan. Ik sierde een glimlach op mijn gezicht van oor tot oor en zielsgelukkig keek ik hem aan. 'Dit is echt zo prachtig, Blaine.' zei ik naar waarheid. Ik legde mijn hand in de zijne en ik keek hem aan. 'Dit is echt romantisch en het is gewoon perfect samen met jou.' zei ik naar waarheid, waarna ik hem verliefd aankeek. Ik voelde me nu al helemaal warm vanbinnen, het gevoel dat ik altijd had bij Blaine, maar nu werd het alleen nog maar erger omdat het zo romantisch was en omdat ik me nu zo geliefd voelde.

    [ Jij bent inderdaad een romanticus! (: ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 16:55 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Logan Hudson

    'Gamen is niet romantisch, geloof me. Ik weet wel wat meiden leuk vinden en wat niet.' zei ik lachend tegen haar. Die mallerd ook, als ze dacht dat ik met haar zou gaan gamen op een date, had ze het goed fout. Ik knikte en liep samen met haar door de villa, op zoek naar Finn. We liepen naar zijn kamer en klopten aan. We hoorden hem binnen zeggen en we liepen naar binnen. Hij ging op de rand van zijn bed zitten met Emily op zijn schoot. 'Wat is er?' vroeg hij. Hij keek van mij naar Rachel en leek nogal buiten zijn humeur te zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even "gelukkig maar"
    Eenmaal bij de villa kloppen we aan en gaan we bnaar Finn.
    Ik glimlach even naar Emily, gelijk zag ik wat er met Finn was.
    "Het is Isa hé?" vraag ik zacht. Ik wist het wel zeker eigenlijk.
    "Finn ik vertrouw die andere gast eigenljik ook niet" zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik knikte toen Rachel dat zei en keek naar Emily. Ik zag dat beeld meteen weer voor me, hoe ze Damian kuste en er ontstonden tranen in mijn ogen. Snel speelde ik een beetje met Emily om mezelf af te leiden van die gedachten. Ik was gewoon weer een tweede keuze voor iemand, en het deed zoveel pijn. 'Rachel, hij is achterbaks. Hij lokte me vanmiddag uit. Hij zei hatelijke dingen over Blaine en Kurt en hij begon ook over Emily en Bella.' zei ik tegen haar. 'Hij is doordacht en speelt het zo dat Bella er niks van merkt en dat het lijkt alsof het allemaal mijn schuld was.' zuchtte ik. 'Maar vertel dit niet aan Bella, oké? Ze is verliefd op hem en ze ziet alleen het beste in hem. Ze heeft al veel dingen aan haar hoofd en ze is nu eindelijk even zorgeloos.' zei ik met pijn in mijn hart.

    [ Was even eten. ;p]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik sla mijn arm even om hem heen "IK wist dat er iets was, normaal zou je nooit zo reageren. Wij gaan vanavond weg dus kun je dan op Em letten, als je wilt kan ik morgen wel dat jullie iets leuks kunnen doen?" stel ik daarna voor. Hij moest ook een leuke vakantie hebben en misschien konden ze even rustig praten

    [en ik boodschappen in 5 minuten waar zal ik lizz heen doen want die is nu wakker]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte zwak door zijn woorden en knikte zwak. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en trok hem dicht tegen me aan. Ik knuffelde hem stevig en gaf hem een kus op zijn wang. 'Het word zeker een leuke vakantie' zeg ik glimlachend en liet hem weer los. 'Beloof me één ding' zeg ik nu serieus en kijk hem doordringend aan. 'Maak alsjeblieft geen ruzie meer met Finn. Hij heeft het al moeilijk genoeg en ik wil niet dat hij helemaal ellendig voelt. Laat hem gewoon met rust en we gaan gewoon samen leuke dingen doen' zeg ik hopend tegen Damian. Ik wou echt dat hij Finn met rust liet en dat ze geen ruzie gingen maken. 'Natuurlijk wil ik ook met Blaine en Kurt dingen doen. Je moet ze echt leren kennen, ze zijn zo lief en geweldig. Je zal ze vast helemaal geweldig vinden' zeg ik blij en hopend. Ik kijk hem gelukkig aan en verliefd. Ik voelde me wel warm van binnen worden, maar niet dat het helemaal is, dat kwam alleen door Finn. Ik moest hem gewoon uit mijn hoofd zetten en nu op Damian richten. Ik hoopte maar dat er geen ruzie's zullen komen in de vakantie. 'Als je dat allemaal doet, dan maak je me al gelukkig Damian' zeg ik naar waarheid.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde me opgelucht, omdat hij het mooi en perfect vond. Ik wou alles doen voor hem en zou hem zo gelukkig maken. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik verliefd en gemeend. Ik nam zijn hand stevig in de mijne en kijk hem diep aan. 'Je bent alles voor me en ik wil gewoon dat je gelukkig bent met mij en dat we altijd samen blijven wat er ooit zal gebeuren' zeg ik gemeend en serieus. 'Jij bent mijn leven, Kurt. Jij bent mijn hart en alleen jij kan me gelukkig maken' zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Ik zal atlijd bij je blijven, je steunen, van je houden, je elke dag zeggen hoe prachtig je wel niet bent, je gelukkig maken hoe ver ik kan, je geliefd voelen, zeggen dat ik altijd met je eens ben ook al zit je fout, je speciaal voelen, laten zien dat ik je held ben en dat ik je altijd bescherm' zeg ik gemeend en mijn ogen zitten nu vol tranen. 'Je bent mijn ware liefde en ik wil je niet kwijt. Ik heb gewoon zoveel spijt, wat ik jouw heb aangedaan. Ik weet dat je me vergeeft en dat het nu goed is tussen ons, maar het achtervolgd me. Dit wat ik allemaal voor je doe, heb jij zeker verdient en dit is ook om te laten zien, hoeveel ik van je hou. En dat het me echt verscrhikkelijk spijt. Ik ben echt een idioot dat ik je zoveel pijn heb gedaan, ik kan het niet ongedaan maken, maar ik beloof je hier en nu dat ik je nooit meer pijn zal doen' beloof ik gemeend en kijk hem diep aan. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik nu verstikt door tranen. 'En dit gaat één van onze mooiste avonden worden, samen' zeg ik tenslotte en kijk hem aan.

    (Inderdaad en nu heb ik tranen in mijn ogen door mijn post nu. D: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Ik vind het niet erg om Emily bij me te hebben, dat vind ik nooit erg.' zei ik naar waarheid, waarna ik een beetje afwezig voor me uit staarde. 'Ik vind het fijn om haar nu bij me te hebben, en dat hoeft niet per se. Kijk maar wat je wilt, morgen.' zei ik met een zwakke glimlach tegen haar. Ik omhelsde Rachel nog hoe ver dat lukte met Emily en stond daarna op om Logan een mannelijke omhelzing te geven. 'Geniet van jullie avond.' zei ik tegen ze.

    Damian Furioso

    'Ik zal geen ruzie meer met hem maken en laat hem met rust.' zei ik met een zwakke glimlach tegen haar, waarna ik nog een kus drukte op haar lippen. Ze begon nu over Kurt en Blaine en ik bleef haar neutraal aankijken. Ik wilde echt niet met die twee homo's gezien worden en ik hoefde ze helemaal niet te leren kennen. Maar dat zei ik natuurlijk niet tegen Bella. Ik wilde haar plezier niet bederven, maar voor mij hoefde dat echt niet. 'Ik ga mijn best doen.' zei ik. Ik probeerde zo overtuigend mogelijk over te komen, maar ik meende het echt niet. Ik ging echt niet mijn best doen om vrienden te worden met ze. Ze snapte ook niet wat Bella met ze moest, maar dat vroeg ik natuurlijk niet aan haar. 'Je bent zo leuk als je lacht.' zuchtte ik dromerig, waarna ik haar schattige gezichtje teder vastpakte en haar aankeek. Ik zoende haar hartstochtelijk en keek haar in haar mooie blauwe ogen.

    Kurt Hummel

    Er ontstonden tranen in mijn ogen door wat hij allemaal zei en met een verliefde glimlach luisterde ik naar wat hij allemaal zei. 'Blaine,' zei ik nu zelf ook verstikt door tranen. 'Ik..,' ik slikte even een krop in mijn keel weg en voelde me zo ontroerd door wat hij zei. Ik herstelde me weer en keek hem aan in zijn warme en mooie bruine ogen. 'Ik hou ook van jou.' zei ik met een verliefde glimlach en gemeend tegen hem. 'Je bent gewoon al mijn held, je bent er gewoon iedere keer en je maakt me echt gelukkig, Blaine.' zei ik naar waarheid. 'Je maakt het beste in me los en dankzij jou ben ik niet bang meer. Want ik weet dat ik geen ''parachute'' nodig heb, omdat ik weet dat jij me altijd zal vangen als ik val.' zei ik gemeend, dat was natuurlijk maar een gezegde maar hij snapte wel wat ik bedoelde. 'Als jij bij me bent, kan ik de hele wereld aan. Samen kunnen we de hele wereld aan en niemand krijgt ons klein.' zei ik glimlachend tegen hem. 'Probeer de slechte dingen los te laten, Blaine.' zei ik, mijn andere hand legde ik nu ook op zijn hand, die ik vasthield en gemeend keek ik hem aan. 'Het was heus niet allemaal jouw schuld. Ik heb ook dingen gedaan die niet goed waren. Maar we zijn overal weer sterker uit gekomen.' zei ik geruststellend en naar waarheid. 'Ik vertrouw je, Blaine. En ik heb er echt vertrouwen in dat het nu goed gaat.' zei ik waarna ik hem lief aankeek. 'Je bent echt zo lief en ik hou zoveel van je.' zei ik dromerig tegen hem. Ik zag dat hij nog steeds tranen in zijn ogen kreeg, waardoor mijn ogen zich ook weer vulden met tranen. 'Niet huilen,' zei ik lief tegen hem. 'Want dan moet ik ook huilen.' zei ik lachend en ontroerd.

    [Ik ook. D:]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "dankje, en Finn, maak jij er ook nog iets leuks van. Ga met haar zwemmen ofzo dat vind ze echt leuk"
    stel ik voor. Finn moest een leuke afleiding hebben en vakantie
    Misschein konden we een keer met zijn drietjes. Met Em als papa en mama
    "zeg kleine meid wanneer gaje praten" grinnikend geef ik em nog een kusje

    Lizz
    Nog ietswat vermoeid stond ik voorzichtig op en mijn enkel was blauw en opgezwollen.
    Ik zucht even en besloot dat het slim was om langs de huisarts te gaan.
    Snel schreef ik een bedankbriefje voor kurt en Blaine en staarde even naar buiten.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 18:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik zie Lizz voor het raam en grijns lichtjes.
    Ik gooi steentjes naar het raam en wacht af..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik schrik door getik tegen het raam.
    Ik loop voorzihtig naar het raam en schuif het gordijn opzij en zie Jeffrey staan.
    Ik zucht even, great dan zou hij kurt en Blaine straks ook lastig vallen.
    Het was dat ik met de dokter had afgesproken dat ik er in 10 minuten zou zijn.
    Met een pijnlijke grimas liep ik half hinkelen om zo min mogelijk op de enkel te leunen naar buiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga tv kijken maar ik zal er op mijn mobiel zijn. typen gaat nu makkelijker aangezien mijn nepnaagels eraf zijn.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik loop naar de deur, en kijk naar Lizz.
    'Hee' zeg ik met een zwakke glimlach..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik kijk bozig naar Jeffrey "laat me met rust, ik heb een afspraak over een paar minuten" mompel ik en loop verder.
    Mijn enkel begon weer pijnlijk te steken. Ik ging even op het bankje zitten en trok mijn schoen uit, dan alleen mijn sok.
    Het voelde een stuk beter en daarna liep ik weer verder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik zal wel kijken,' zei ik met een zwakke glimlach tegen Rachel. Ze begon nu tegen Emily te praten waardoor ze vrolijk terug brabbelde. Een vertederende glimlach verscheen er op mijn gezicht toen ik naar Emily keek. 'Bl..Bla' bracht ze uit, waardoor ik moest lachen. Het zou niet lang meer duren voordat ze zou beginnen met woordjes te zeggen. 'Blaine.' brabbelde ze ineens, waarna ik haar verbaasd aankeek. Zei ze nou Blaine? Ik lachte en keek trots naar Emily en streelde haar wangetje. Het was grappig, dat ze Blaine zei inplaats van een makkelijk woordje, maar ik was allang trots op haar. Ze kirde ook altijd mee met de muziek en dat was ook altijd zo schattig, alsof ze wilde meezingen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.