Damian Furioso
Bella keek iet wat overdonderd en verward, dat kon ik me ook wel voorstellen. Het ging misschien een beetje snel voor haar, maar ik zou rustig aan doen voor haar. Ik vond gewoon dat ze het moest weten. Ik wilde gewoon echt mijn gevoelens kwijt aan haar. Ik voelde me opgelucht toen ze zei dat ze ook van mij hield. Ik voelde me nu echt gelukkig en warm vanbinnen worden. Zij maakte me echt gelukkig en betekende echt de wereld voor me. Ik zoende haar weer zachtjes op haar lippen en keek haar daarna diep aan. 'Ik beloof je, dat ik rustig aan zou doen.' zei ik naar waarheid, ik wilde niet dat ze zich niet fijn voelde bij mij. Ik wilde echt gewoon alles voor haar doen. 'We gaan er samen een hele leuke vakantie van maken, en ik beloof je dat ik ervoor zorg dat je gelukkig bent, Bella.' zei ik lief en naar waarheid tegen haar. Ik zou ervoor zorgen dat ik haar gelukkig maakte. Alleen ik kon haar gelukkig maken en niemand anders. Finn deed haar alleen maar pijn en bij hem kon ze toch niet gelukkig zijn, alleen mij mij. Ik was echt blij dat ze voor mij gekozen had en niet voor hem. Ik ging haar nu echt laten zien dat ik haar veel beter zou behandelen dan hem. Ik was haar wel waard en zij verdiende iemand zoals ik.
Kurt Hummel
Ik keek hem nog altijd verliefd aan en wist even niet wat te zeggen, toen hij opmerkte dat ik naar Lavendel rook moest ik even lachen. 'Dat is mijn nieuwe shampoo.' zei ik waarna ik hem een kusje gaf op zijn kaak. Hij trok me mee naar de auto en even vroeg ik me af hoe hij aan de auto kwam maar voordat ik iets kon vragen aan hem zei hij al dat hij de auto van Sebastian geleend had, Ik knikte en we reden ergens naar toe, tijdens de rit had ik mijn mobiel uitgezet, zodat niemand ons kon storen. Toen we aankwamen en uit de auto stapten kwamen we aan bij een heel groot meer. Ik keek mijn ogen uit naar het prachtige plaatje en kreeg echt helemaal geen woorden uit mijn mond. Dit was zo mooi, dat ik er helemaal sprakeloos van was. Blaine pakte mijn hand en begeleidde me als een echte heer naar het restaurant. Helemaal verwonderd keek ik nog steeds rond naar de mooie lichtjes en kwamen we bij het restaurant waarbij je een perfecte uitzicht had op het meer. Blaine begon Spaans te praten tegen iemand en nog steeds zat ik met grote ogen verwonderd rond te kijken. Het was zo mooi hier, we hadden een perfecte plaats in het midden en dicht bij het meer. Dit was echt zo prachtig en perfect, ik was nu al helemaal sprakeloos, dus dat beloofde nog iets te worden. Ik keek even rond in het restaurant en zag dat we niet de enige homo's waren, want er zat ook een lesbisch stel iets verderop, zag ik. In Spanje werden mensen zoals wij wel vaak geaccepteerd en konden we zijn wie we waren. Dat vond ik er nou zo mooi aan, mensen staarden ons ook helemaal niet zo raar aan zoals in Amerika. En we werden ook niet uitgescholden of zoiets. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Blaine en keek hem aan. Ik sierde een glimlach op mijn gezicht van oor tot oor en zielsgelukkig keek ik hem aan. 'Dit is echt zo prachtig, Blaine.' zei ik naar waarheid. Ik legde mijn hand in de zijne en ik keek hem aan. 'Dit is echt romantisch en het is gewoon perfect samen met jou.' zei ik naar waarheid, waarna ik hem verliefd aankeek. Ik voelde me nu al helemaal warm vanbinnen, het gevoel dat ik altijd had bij Blaine, maar nu werd het alleen nog maar erger omdat het zo romantisch was en omdat ik me nu zo geliefd voelde.
[ Jij bent inderdaad een romanticus! (: ]
[ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 16:55 ]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.