• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Jeffrey

    Ik kijk breed grijnzend naar Lizz.
    'Zo zo, krijg ik nou ook al gratis ijs? Wat is het leven toch leuk' grijns ik, en pak de bak ijs.
    Ik loop terug naar mijn lachende vrienden en grijns breed..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik zuchtte toen hij de bak pakte en wegliep.
    Ik wist dat ik het niet moest doen maar het gesprek met Kurt deed me terug.
    Bozig liep ik hem achterna en negeer zijn vrienden en trek de bak uit zijn handen.
    "sorry maar je zit niet bij mijn vrienden die dit wel verdienen" sis ik zacht.
    Ergens voelde ik me kwetsbaar omdat ik alleen een bikini aanhad.
    Normaal deed ik meerdere lagen kleding aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Zo zo, de loser probeert voor zichzelf op te komen' hoor ik Zoë hard zeggen.
    Ik grijns breed, en gris de bak weer uit haar handen.
    Ik geef hem aan Zoë, en pak Lizz bij haar arm.
    'En nu, wegwezen' sis ik, en duw haar hard weg..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik krimp even in mekaar omdat hij hard knijpt en daarna duwt hij me hard weg waardoor ik me net overeind houd.
    "wacht maar tot mijn vrienden je in elkaar slaan" roep ik boos achter hem na.
    Ik bijt hard op mijn wang om niet in huilen uit te barsten en loop terug naar de ijsman waar ik opnieuw hetzelfde bestel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Dat pik je toch niet!' gilt Zoë.
    Ik grom, 'inderdaad' sis ik.
    Ik loop naar Lizz toe, en sla de bak uit haar handen.
    'Wat zei je tegen mij?' sis ik dreigend...


    El Diablo.

    Lizz
    Ineens s;aat iemand de bak uit mijn handen, gelukkig dat er een deksel op zat.
    "dat mijn vrienden je inelkaar slaan als je nu niet stopt. Doe gewoon normaal tegen mij ik heb verdomme ook gevoelens"roep ik bozig.
    Ik schrik even van mezelf, normaal schold ik nooit.
    Alleen als iemand echt me gek maakte net als nu.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde lichtjes toen hij knipoogde, maar knikte wel dat ik hier bekender was. 'Is goed, dan gaan we een boottochtje doen, dan moeten we wel naar de boulevard, daar heb je ook de haven en daar zijn die boottochtjes die we kunnen doen' zeg ik glimlachend en pak zijn hand. We lopen naar de handdoeken, waar ook Kurt en Blaine waren met Emily. Ik droogde me snel af met mijn handdoek en deed hem weer in mijn tas en deed mijn rokje en shirt weer aan en mijn teenslippers. 'Kurt, Damian en ik gaan een boottochtje maken, dan weten jullie waar ik ben en wat ik doe' zeg ik zwak glimlachend en trek Damian weer mee, richting de boulevard/haven. Ik hoopte niet dat ik Finn zou tegen komen of dat hij ons zag. We kwamen in een van de eerste bootjes en ik sprak gelijk een spaans man aan. Ik sprak een tijdje de man en die man knikte vriendelijk en wenkte ons om in te stappen. Er waren ook meerdere mensen aanboord en we begroeten ze. We gingen zitten en ik glimlachte lief. 'Die man zei dat we een boottochtjes gingen doen en dat we ook nog dolfijnen konden zien' zei ik glimlachend tegen Damian en leunde voorzichtig tegen hem aan. Ik hoopte dat hij het leuk vond.

    Blaine Anderson:

    Ik proesten het uit van het lachen, hoe hij reageerde en kwam dus niet bij. 'Kurt' hikte ik van het lachen en doelend op zijn rawr. Hij was toch zo schattig en lief. Daar had ik gewoon geen woorden voor. Ik sloeg nog steeds lachend mijn armen om Kurt heen en trok hem voorzichtig naar me toe, aangezien Emily tussen ons in zat. 'Ik hou ook van jou, tijgertje’ zeg ik lief en zoen hem liefdevol op zijn lippen. Ik ging door mijn haren en streek het naar achteren en kijk hem speels aan. Nu wou ik iets doen met Kurt en helaas hadden we Emily nu bij ons en was het ons verantwoordelijk om op haar te passen. ‘Wat vind jij om s’avonds uit eten te gaan met mij?’ vraag ik lief. ‘En natuurlijk hebben we daarna een heerlijke toetje op het einde’ zeg ik zwoel en zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen. Ik hoorde een stem en we keken beiden naar Bella en ze zei wat. Ik knikte dat het goed was en ik keek neutraal naar Damian. En ze liepen weer weg. ‘Je hoeft niet bang te zijn voor hem, Kurt. Ik bescherm je wel’ zeg ik zachtjes, zodat hij het alleen hoort. Sowieso bleef hij van Kurt af.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    'Meid, je enige vrienden zijn een dom meisje en een homo. Wat zullen ze doen, me slaan met hun handtasjes?' lach ik...
    Ik hoor mijn vrienden achter me keihard lachen en ik grijns...


    El Diablo.

    Lizz
    Alsi k weet dat ik mijn tranen niet kan houden raap ik het het ijs op en ren ik huilend weg.
    Waarom lieten ze me niet mer rust.
    Door de tranen zag ik een kuil niet voor me liggen en met een klap viel ik op de grond.
    Nu stroomden mijn tranen hard naar beneden terwijl mijn enkel begon te steken.
    Half strompelend wist ik Kurt en Blaine te bereiken en liet me huilend op de handdoek vallen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Heey loser! Moet je ook nog leren lopen?!' schreeuw ik grijnzend.
    Ik plof neer op de handdoek naast Zoë en neem grijnzend een hap ijs...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Blaine begon heel hard te lachen en een beetje verbaasd lachte ik mee. Ik zoende hem hartstochtelijk terug en lachte nu ook om hem. 'Daar heb ik heel veel zin in,' zei ik over zijn voorstel over het uiteten. Ik glimlachte breed naar hem en boog iets naar hem toe. 'Vooral heb ik zin in dat heerlijke toetje.' fluisterde ik zwoel in zijn oor. Ik lachte even gelukkig om Blaine, maar die lach verdween al snel van mijn gezicht toen Damian en Bella bij ons kwamen. Ik hoorde wat Bella zei en knikte met een zwakke glimlach. Daarna gleden mijn ogen naar Damian die ineens dreigend naar Blaine keek. Ik keek Damian vragend aan, maar al gauw kreeg ik ook een dreigende blik van hem. Wat had hij toch ons? Hij kende ons niet eens goed. Ze liepen vervolgens weg en ik hoorde wat Blaine zei. 'Ik ben niet bang voor hem,' zei ik zachtjes terug. 'Hij krijgt ons niet klein.' zei ik met een zwakke glimlach tegen Blaine. Ik was echt veel minder snel bang voor zulke mensen dankzij Blaine. Mede omdat hij een geweldige bokser was. Soms maakte ik me zorgen, over dat hij bokste en was ik bang dat hij zich bezeerde. Maar hij was gewoon heel sterk en werd snel onderschat door mensen. Maar toch, was hij 'mijn lieve Blainie.' 'Ik heb zin in vanavond.' zei ik gelukkig en hopeloos verliefd tegen hem. Op dat moment hoorde ik iets en keek ik naast me. Ik zag Lizz op de grond kruipen en huilen. Meteen werd ik bezorgd en gaf ik Emily aan Blaine en knielde ik bij haar neer. 'Lizz, wat is er?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik keek even naar Blaine, doelend dat er iets niet goed zat.

    Damian Furioso

    Ze pakte mijn hand, waardoor ik begon te blozen. We liepen naar Kurt en Blaine en meteen keek ik buiten Bella's zicht Blaine dreigend aan. Hij hoefde echt niet te denken dat hij tegen me op kon. De andere keek me nu vragend aan en ook hem keek ik dreigend aan. Wacht maar, ik zal ze wel krijgen. Ik glimlachte vervolgens lief naar Bella en liep samen met haar mee. 'Dat klinkt erg leuk.' zei ik gemeend, waarna ik mijn arm losjes om haar schouders heen. Het bootje begon te varen en meteen hing er een romantische sfeer tussen ons. Ik ging nu echt mijn eerste stap bij haar maken, maar ik ging wachten op het juiste moment.

    Logan Hudson

    'Laten we iets romantisch gaan doen,' glimlachte ik lief naar haar. 'Een keer geen drama, maar een avond vol leuke dingen.' zei ik lief tegen haar, waarna ik een kus op haar lippen drukte. 'Ik hou van je, Rachel. We gaan er een hele mooie avond van maken. Ik heb al een plan in mijn hoofd over wat we allemaal gaan doen.' zei ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik begin nog harder te snikken.
    "jjjjjjj-jefrey, h-hij pakte het bak ijs e-en " daarna begin ik harder te huilen en sloeg mijn armen om hem heen terwijl mijn
    enkel pijnlijke steken gaf. "I-ik ben b-bang KurT" zeg ik zacht.
    Ik voel mijn handen na trillen van angst.
    Dit was niets vergeleken met normaal. als ik wat zei zou hij me of bij mijn keel pakken of in me snijden.

    Rachel
    Ik glimlach verliefd en knik.
    "zolang het geen spookhuis is vind ik het goed" grinnik ik en kus hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik moet eten!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [smakelijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga, strakjes kom ik nog ff op mijn mobieltje. morgen ochtend ben ik er maar de hele middag weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan