Kurt Hummel
Toen Bella weg was, was de spanning tussen ons te snijden. Blaine sloeg zijn armen om me heen en drukte me dicht tegen zich aan. Hij drukte een kus op mijn wang waardoor er een glimlach op mijn gezicht sierde. Ik zag Damian ons nog aankijken alsof we iets vies waren en zag hem omdraaien met de rug naar ons toe. Mooi zo, als hij het niet aan kon zien, moest hij maar lekker de andere kant opkijken. Blaine en ik knuffelden en zoenden elkaar wanneer wij dat wilden. Ineens sleurde Bella me mee naar buiten, waardoor ik het uitgierde van de lach. 'Je hebt er zin in,' merkte ik nu ook vrolijk en glimlachend op. Ik legde mijn handdoek ook in het zand en schopte meteen mijn teenslippers uit, zodat ik mijn blote voeten in het warme zand kon begraven. Daarna begon ik in mijn tas te graaien om mijn zonnebrand te pakken en ik keek nu naar Blaine. Hij had geen shirt aan, waardoor ik hem schaamteloos en uitgebreid bekeek. Mijn glimlach werd breder en even bleef ik hem bekijken. Hij was echt gewoon zo knap en nog steeds niet kon ik het geloven dat hij mijn verloofde was. Ik grijnsde omdat ik een idee kreeg en stond op en liep naar Blaine. Als eerst zoende ik hem en daarna keek ik hem aan en knoopte ik mijn blouse los en ging ik op mijn buik op zijn handdoek liggen. 'Wil je mijn rug insmeren?' vroeg ik glimlachend aan hem. Stiekem vond ik het gewoon lekker, als hij dat deed. Ineens hoorde ik Damian iets zeggen, ik wilde mijn mond open doen om iets te zeggen, maar voordat ik dat kon deed Finn dat al.
Finn Hudson
Ik merkte hoe Damian reageerde op Blaine en Kurt, het was me tot heden nog niet opgevallen maar hij gedroeg zich nogal minderwaardig tegenover hun toe. Vooral als Bella er niet bij is. Vast omdat ze homo waren. Ik snapte niet dat mensen daar zo'n big deal van maakten, wat maakt het uit? Ze zijn beiden hartstikke aardig en daar gaat het om, niet om iemand's geaardheid. Ik zei maar niks en zag dat Bella, Kurt meetrok naar buiten toe. Blaine kwam bij mij lopen en ik knikte op wat hij zei en glimlachte alweer. Het duurde niet lang voordat we op het strand kwamen, toen we daar eenmaal waren gooide ik ook mijn handdoek uit en ging erop zitten. Mijn ogen gleden automatisch naar Bella toe, die echt prachtig was zoals altijd. Ze had een rokje aan en een shirt. Ze was echt bloedmooi en ik wist dat ik haar al helemaal niet kon weerstaan als ze in haar bikini liep. Toch moest ik dat maar leren, aangezien we geen relatie hadden. Maar ik wist gewoon nu al, dat dat een hele moeilijk opgave ging worden. Ik keek even naar Kurt en Blaine en grinnikte even om wat Kurt aan hem vroeg. Ineens hoorde ik Damian's opmerking naar hun toe, en besloot ik om iets terug te zeggen. 'Heb je nog nooit een koppel gezien?' vroeg ik neutraal aan hem, ik bedoelde het hatelijk tegen hem, maar het kwam er gewoon neutraal uit. Hij mocht er dan wel goed uitzien en alles, hij begreep zulke dingen echt niet. Maar hij moest zich gewoon bemoeien met zijn eigen zaken. En wat maakte het uit? Zo zouden Bella en ik ook zijn als we nog samen waren, en ik zou zeker weten dat hij zelf ook zo zou zijn. Trouwens als hij één keer iets deed tegen hun of misschien tegen Bella, had hij een heel groot probleem. En niet alleen met mij, maar ook met Blaine. Hij werd vaak onderschat, maar hij was echt sterk en een uitstekende bokser. Dus als het moest, kon hij echt wel van zich afbijten. Ik hoorde Damian iets tegen Bella fluisterde en zuchtte zachtjes. Ik kon er niks aan doen en voelde me echt vreselijk jaloers.
Damian Furioso
Ik zag hoe die Blaine zijn armen om Kurt heen sloeg en hem dicht tegen zich aandrukte en een kus op zijn wang drukte. Ik keek ze even walgelijk aan, en draaide me daarna van ze om. Ik kon daar echt pissig om worden. Dat je homo was, was één ding. Maar om het nou voor mijn neus zo te doen kon ik echt niet tegen. Hou je in, Damian. Later kwam Bella terug en liep ik maar snel naar buiten, ik zweer je, als ik ze eens alleen spreek zou ik ze eens zeggen hoe ik erover dacht. Homo's konden toch niet vechten en waren toch altijd mietjes. Ik keek nu naar Bella en voelde weer een warm gevoel vanbinnen, ik was echt verliefd op haar en nu ze vrijgezel was zou ik echt mijn kans grijpen. Ze vertrouwde me in ieder geval wel, en natuurlijk wilde ik haar echt helpen. Maar het was een goed begin en de eerste stap naar haar liefde. Ik keek even naar die homo's en zuchtte. 'Moet dat nou?' vroeg ik, wat er nogal spottend uitkwam. Meteen had ik er spijt van, omdat ik bang was dat Bella het niet zo waarderen. Dus toen Finn iets tegen me zei, zei ik maar niks terug. Ik zou haar hart juist helemaal niet winnen als ik zo deed, dus snel zocht ik naar een verklaring. 'Ik bedoelde het niet zo, ik kan gewoon niet tegen koppels.' fluisterde ik zacht naar haar, waarna mijn ogen automatisch even over haar lichaam gleden. 'Zullen we samen even gaan zwemmen?' stelde ik nu voor.
[ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 23:15 ]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.