• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    [zal ik lizz weer doen? geeheheh ik doe het
    Lizz
    Een grote glimlach verscheen om mijn lippen toen ik de drukte zag bij het huis, ze waren er weer.
    bijna elke week kwam ik langs dit huis en voelde ik me eenzaam omdat niemand er was.
    Op mijn nieuwe school werd ik nog erger gepest dan de oude maar de opleding beviel me dus liet ik het zo.
    Mitch had niets in de gaten doordat ik over mijn opeleiding blij was.
    Ik zucht even als ik aan de blauwe plekken denk die zedoor slaan en schoppen gaven.
    Ik liep naar de voordeur en belde aan in de hoop dat Kurt er was.

    Rachel
    Ik maak snel eten en hoor de bel gaan.
    Iemand ouders zou hem vast open doen.
    Emily zat te genieten vanhaar eten en ik glimlachte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik loop naar de deur, en open hem.
    Ik zag Lizz, en grijns lichtjes.
    'Sup?' grijns ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik zie een jongen open doen, Sebastiaan als ik het nog goed wist.
    "hoi, is de rest hier ook?" vraag ik ietswat hyper.
    Iik kon niet wachten om ze te zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik knik, en laat haar binnen.
    "Kurt is boven" zeg ik..


    El Diablo.

    (Ik moet eten!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik bedank hem even en loop snel de trap op.
    " Kurt" roep ik zacht niet weteend of iemand sliep of welke kamer hij zat

    Jake
    Ik trek mijn zwemroek aan en besluit eten te halen.
    als ik ietsbaars heb plof ik in de bank en zie ik nog een jonge "sup"

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Nee, Kurt! Stop!' kirde ik lachend en probeerde om onderuit te kruipen, wat niet lukte. Hij was toch sterker dan mij en ik maakte rare bewegingen. 'Kurt, alsjeblieft!' zeg ik lachend en hapte naar lucht. Uiteindelijk stopte hij en ik hapte lachend lucht en kijk hem glimlachend aan. Vervolgens sloeg ik mijn armen om hem heen en knuffel hem stevig. 'Deze vakantie word zo leuk met jou!' kirde ik gelukkig en kijk hem gemeend aan. We gingen lekker shoppen naar de strand en nog veel meer. 'Stiekem gaan we ook naar jongens kijken' zeg ik lachend en plagend en por hem zijn zij. Ik wist natuurlijk dat hij alleen maar Blaine wou en ik wou natuurlijk alleen maar Finn, maar nu wou ik even rust. Ik stond vervolgens op en help hem overeind. 'Wat gaan wij doen vandaag?' vroeg ik glimlachend en wou gewoon afleiding. Aangezien ik Finn elke dag wel kon zien, ik had hem voor de rest niet meer gesproken en ontwijkte hem ook weleens om hem onder ogen te komen. Zuchtend ging ik maar op bed zitten en kijk naar Kurt. Wat zou Damian nu doen?

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte zwak en ging rechtop zitten. 'Natuurlijk naar de strand, meiden scoren, sporten, als je wilt weer boksen, zwemmen, rusten, Bella weer terug te winnen voor je, dat soor dingen' zeg ik lachend om hem wat op te beuren. 'En met meiden scoren, bedoel ik voor mezelf Kurt' zeg ik verliefd en had al plannen om samen met hem wat te gaan doen. 'Maar wat jij wilt, Finn. Jij mag ook kiezen wat we allemaal doen, ook jou vakantie' zeg ik glimlachend en gemeend. 'Als je wilt, kunnen we wel met Kurt en Bella naar het strand gaan? Hopelijk gaat Damian niet mee' zeg ik en dat laatste zei ik afkeurend. Finn wist hoe ik over hem dacht, maar dat gelde ook hetzelfde voor Finn. We mochten hem allebei niet en wou echt geen drama tussen hem hebben. Als Damian wat tegen Kurt zou doen, ik zweer je dat ik hem hard sloeg. Iedereen dacht dat homo's niet konden vechten, oke sommige konden dat echt niet, zoals Kurt. Maar er zijn ook andere homo's die dat dus wel konden, zoals ik en ik zou echt voor niemand achteruit deinsen. 'We moeten gewoon leuke dingen doen met zijn allen' zeg ik doelend op dat hij ook iets leuks moest doen met Bella, ookal hadden ze niet mer elkaar.

    Emma Pillsbury

    'Inderdaad' zeg ik gemeend en glimlachend. Gisteravond was zo leuk met hem geworden, we hadden nog over ons gepraat en zitten knuffelen met elkaar. Vervolgens hadden we zijn koffers ingepakt en de mijne en hadden het nog heel leuk gehad. Ik druk een kus op zijn wang en kijk hem lief aan. Ik had er zo veel zin in en ook met de kinderen. Ik kon echt niet wachten. 'Het word echt leuk' kirde ik blij en vrolijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Naar het strand?' stelde ik voor, ik had echt zoveel zin om naar het strand te gaan! En dat was ook de beste optie, aangezien het nu veel te warm was om te shoppen. Dat zouden we beter een keertje s'avonds kunnen doen als het wat afgekoeld is. 'Dan vragen we de jongens ook mee,' stelde ik voor waarna ik even serieus keek. 'We kunnen toch wel normaal met elkaar omgaan?' vroeg ik meteen bezorgd, doelend op Finn. Maar al snel keek ik haar weer speels aan. 'En natuurlijk gaan we naar jongens kijken. Kijken kan nooit kwaad, we zwijmelen toch ook beiden bij Greys Anatomy en Channing Tatum?' vroeg ik lachend aan haar, doelend op dat dat helemaal niet erg was. Blaine bleef voor mij de leukste, stoerste, knapste, lekkerste jongen die er maar was en dat wist hij maar al te best. En andersom wist ik dat hij ook van mij hield. Ik was eigenlijk niet meer zo snel onzeker, Blaine hield echt van me en ik moest daar niet onzeker over zijn. Ik vertrouwde hem honderd procent en hij mij. Ineens hoorde ik iemand mijn naam zacht roepen op de gang. 'Ja?' vroeg ik verbaasd, wie riep mij nou? Ik liep even naar de deur en opende hem en zag Lizz staan. Mijn ogen werden groter en enthousiast rende ik op haar af. 'Lizzy!' riep ik vrolijk waarna ik haar een dikke knuffel gaf. Ik had haar echt gemist, ze was een goede vriendin van ons en ik was zo blij om haar weer eens te zien! Ik trok haar mee onze kamer in. 'Je kent Bella toch nog wel?' vroeg ik waarna ik de meiden glimlachend aankeek. Deze vakantie ging helemaal geweldig worden. 'We willen misschien naar het strand gaan, ga je mee?' vroeg ik aan Lizz, waarna mijn ogen weer naar Bella toe schoten. Ik wilde natuurlijk eerst weten of zij meewilde. Hopelijk vroeg ze Damian niet mee, want ergens had ik daar een slecht gevoel over.

    Finn Hudson

    'Dat klinkt goed,' zei ik lachend toen Blaine alle plannen opsomde, zoals altijd was ik het natuurlijk helemaal met hem eens. 'We zien verder wel, het belangrijkste is dat we uitrusten en veel plezier hebben.' zei ik naar waarheid. 'Ik hoop ook niet dat die klootzak meegaat, ik mag hem echt niet.' zei ik net zo afkeurend als Blaine. 'Hij denkt misschien dat hij heel wat is met zijn ''boy next door'' uiterlijk. Maar dat is hij gewoon niet. Ik snap niet wat Bella zo geweldig aan hem vindt. Best, hij heeft status bij de meiden maar verder is het gewoon een eikel.' zei ik. Na mijn beklag betrapte ik mezelf erop dat ik heel erg jaloers overkwam en herstelde me snel weer. 'Ik heb zin in het strand, vraag jij Bella en Kurt? Dan pak ik onze spullen wel in.' zei ik droogjes, waarna ik een grote sporttas pakte en onze spullen er in deed. Gelukkig had ik mijn zwembroek allang aangetrokken. Omdat het warm was, kon ik gerust in mijn zwembroek rondlopen.

    Will Schuester

    'Precies, we gaan een hele leuke tijd tegemoet, samen.' zei ik naar waarheid, en legde de nadruk op 'samen'. Ik kuste haar hartstochtelijk op haar lippen en keek haar nu lief aan. Gisteravond was het echt nog fijn met haar. Het was niet te beschrijven hoe blij ik met haar was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    ikwglim5lach blij naar hemz en knik

    rachel na wat gespeeld te hebben ga ik terug en slof moe op het bed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Voordat ik antwoord op zijn vragen kon geven hoorde ik iemand Kurt's naam roepen en liep Kurt naar de gang. Hij riep een naam en rende naar die persoon toe. Ik stond weer op en glimlachte zwak en ik zag dat hij een meisje meesleurde naar me. Ik herkende haar van de vorige keer en omhelsde haar nu ook. 'Lizz was het toch' zeg ik vriendelijk tegen het meisje en herrinderde me haar weer. 'Leuk je weer te zien' zeg ik glimlachend en kijk weer naar Kurt. 'Ik wil heel graag naar het strand, is nu ook lekker weer voor' zeg ik vrolijk en gemeend. 'Ik vind het goed en ja, we kunnen normaal doen tegen elkaar' zeg ik, doelend op Finn. Mij maakt het niet uit dat Finn mee ging, ik wou het liefst gewoon dat we normaal konden doen en probeer gewoon normaal tegen hem te doen. 'Als lizz ook mee gaat, mag Damian ook mee. Anders is het ook niet leuk voor hem, hij kent niet zoveel mensen en het zou vast leuk worden' zeg ik blij en gemeend. Ik zag opeens Blaine de kamer inlopen en hoorde wat hij zei. 'Ja, we gaan ook naar het strand en wouden jullie ook vragen' zeg ik glimlachend en Blaine knikte. 'En natuurlijk gaan we naar jongens kijken' zeg ik lachend en plagend tegen Kurt en zag Blaine pruilen naar Kurt kijken. 'Ik ga Damian dan vragen' zeg ik blij en loop de kamer uit, zoekend naar Damian. Uiteindelijk heb ik hem gevonden en plagend por ik hem in zijn zij. 'Ga je ook mee met ons naar het strand?' vraag ik lief aan hem en kijk hem afwachtend aan.

    Blaine Anderson:

    'Jaloers?' vroeg ik lachend aan Finn en plagend duw ik hem en schudde mijn lachend mijn hoofd. 'Maar ik begrijp je. En is goed, dan vraag ik het aan Bella en Kurt.' zeg ik en loop naar Kurt's en Bella's kamer. Gelukkig had ik ook net als Finn een zwembroek aan en daarop een shirt en natuurlijk schoenen. Ik liep de kamer in en zag dat Lizz er was. 'Heey, Lizz' zeg ik glimlachend en omhels haar als groet. 'Finn en ik willen naar het strand gaan jullie ook mee?' vraag ik aan ze en hoorde wat Bella zei en ik knikte daarop. Gelukkig dat ze meegaan en was ook blij dat Bella gewoon mee ging ook al was Finn er. Ik hoorde wat Bella daarna zei en pruilend kijk ik naar Kurt en sloeg mijn armen om zijn middel. Ik hoor wat ze zei en zuchtte zachtjes, ik zag dat ze weg liep om Damian te halen. 'Waarom moet hij mee?' vraag ik zachtjes aan Kurt, zodat hij het alleen hoort. Kurt wist ook dat ik hem niet mocht, maar ik zei maar niets om Bella niet te kwetsen. 'Ik wil dat je naar mij kijkt' zeg ik pruilend, doelend dat Bella zei dat ze naar jongens gingen kijken. Kurt wist natuurlijk dat ik dat niet erg vond en dat ik toch wist dat Kurt op mij was. We waren verloofd en hij houdt van mij en ik hield van hem. Dus zo'n probleem was het niet, ik wist toch beter en ik was toch niet jaloers. Ik gaf hem een kus op zijn wang. Ik liet mijn hand onder zijn shirt gaan en streel zachtjes zijn onderbuik. 'Ik weet toch sowieso dat ik naar jou kijk en met je flirt' zeg ik zwoel in zijn oor en lacht zachtjes.

    (Lieverd, om je even te helpen, schrijf ik geen post voor Emma, anders moet je elke keer zoveel posten schrijven. (: Dus even geen reacties met Will en Emma. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte speels naar Blaine en sloeg mijn armen ook om zijn middel. 'Je weet dat ik jou het lekkerst, knapst, mooist, liefst en het meest sexy vind en dat geen één andere jongen aan jou kan tippen.' fluisterde ik ook zwoel terug. Ik had kippenvel gekregen van zijn zwoele woorden en ik voelde dat hij mijn onderbuik streelde. Verliefd keek ik hem aan en drukte ik liefdevol en hartstochtelijk mijn lippen op de zijne. 'Ik weet nu al dat ik mijn ogen niet van je af kan houden,' zei ik grijnzend. Vooral als hij net uit de zee kwam en een ontbloot bovenlichaam had, kon ik mijn ogen toch niet van hem afhouden. Ik zuchtte om Damian. 'Bella wilt hem er graag bijhebben. Ik wil haar plezier gewoon niet bederven en zolang hij niets doet tegen ons en zijn gedachten voor zich houdt heb ik er geen problemen mee.' zuchtte ik. Ik had hem er liever niet bij, maar ik wilde gewoon dat Bella het leuk had. 'Want ik ga niet van mijn knappe verloofde afblijven omdat hij dat niet leuk vindt om te zien, dan kijkt hij maar lekker de andere kant op.' glimlachte ik. De laatste tijd voelde ik me zelfverzekerd als ooit. Ik voelde me eigenlijk net zoals vroeger, toen kon het me ook niets schelen wat mensen van me vonden, en nu kon het me ook niet schelen. 'Ik ga me even omkleden, ik heb mijn zwembroek nog niet aan en ik heb een super leuk bijpassend mouwloos blouseje.' kirde ik vrolijk. En met de woorden liep ik naar de badkamer toe en kleedde ik me om. Ik had een zwembroek aan die tot boven mijn knieën viel. Ik trok mijn mouwloze blouse erbij aan en trok bijpassende teenslippers aan en hing mijn strandtasje om mijn schouder, daar zaten spullen zoals zonnebrand in. Als ik naar het strand ging, zorgde ik er altijd voor dat ik niet te moeilijke kleding aan had. Toen ik klaar was liep ik weer terug naar Blaine en Lizz en zag dat Finn er ook bij was. Ik knuffelde Blaine nog even en drukte een kus op zijn kaak. Ik lachte om Finn en pakte Blaine's hand en liep samen met hun en Lizz naar de woonkamer waar Damian en Bella waren. Ik zag hem naar ons kijken en rolde ongemerkt met mijn ogen.

    Finn Hudson

    Toen ik alles had, nam ik de sporttas met Blaine's spullen en de mijne mee. Zoveel hadden we nu ook weer niet bij ons, daarom had ik alles in één tas gedaan en liep naar de kamer toe van Bella en Kurt. Ik vermoedde dat Kurt in de badkamer was en keek naar Blaine en zag Lizz. 'Heey Lizz!' begroette ik haar glimlachend, waarna ik weer naar Blaine keek. Bella was vast bij Damian. Ik voelde meteen een steek van jaloezie door me heen gaan maar probeerde niemand iets te laten merken. Ik ging echt niet leuk en aardig doen tegen die Damian. Ik mocht hem echt niet en ik ging ook niet doen alsof ik hem wel mocht. Toen Kurt klaar was omhelsde hij Blaine nog even en kuste hem. 'Nou tortelduifjes, laten we maar naar beneden gaan, hé?' vroeg ik lachend, waarna we met zijn allen naar beneden liepen. In de woonkamer zag ik ze staan en omdat mijn vermoeden bevestigd werd voelde ik weer een steek van jaloezie. Ik keek even naar Damian die er weer eens geweldig uitzag en ik zag Bella lief naar hem kijken. Meteen werd ik er een beetje geïrriteerd door, maar probeerde ik om gewoon neutraal te blijven. 'Hé Bella,' zei ik gewoon neutraal. 'Moet je je zwemkleding niet aantrekken?' vroeg ik, in de hoop dat ze uit de buurt bleef van Damian. Ik bleef ze echt in de gaten houden en ik zou er desnoods tussen gaan springen als er iets zou gebeuren tussen hen. Even hadden Damian en ik oogcontact, maar al snel keek hij ergens anders naar toe.

    Damian Furioso

    Ineens kwam Bella naar me toe en glimlachte ik meteen om haar, ze was echt zo leuk en schattig. 'Natuurlijk ga ik mee!' zei ik lachend tegen haar, en gaf haar plagend een por terug. Later kwamen er meerdere mensen bij. Ik keek even naar Finn, en hij leek jaloers te zijn. Ik merkte gewoon nu al aan zijn gedrag dat hij dit niet leuk vond. Daarna keek ik buiten Bella's zicht minderwaardig naar die homo's. Ik deed niks tegen hen als Bella erbij was, maar ik zou ze echt zo graag eens de waarheid willen vertellen.

    [Dat is inderdaad iets fijner voor mij. (:]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 22:05 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Hey' zeg ik lachend tegen Damian, doelend op zijn por. Ik zag dat de rest aankwamen en ik glimlachte zwak naar Finn. Ik hoorde wat Finn zei en keek naar mijn kleding. 'Oja, ja. Ik moet me even omkleden. Kom zo terug' zeg ik snel tegen ze en loop snel weg. Eenmaal bij Kurt's kamer en de mijne pak ik mijn lievelings bikini en trok het in de badkamer aan. Vervolgens trok ik daarover heen een rokje en een shirt en pakte ik mijn teenslippers. Ik pakte mijn tas en deed mijn spullen in en deed mijn haar in een knot. Vervolgens loop ik weer naar de rest. 'Ik ben ook klaar' zeg ik glimlachend en ga naast Kurt staan en pak zijn hand. Ik had er zoveel zin in en straalde dat dus ook uit. Stiekem keek ik naar de bovenlichaam van Finn, aangezien hij geen shirt aan had. Hij was echt gespierd en vond hem gewoon zo lekker. Mijn ogen gleden naar Damian, die ook geen shirt aan had. Hij had al helemaal een gespierd bovenlichaam, wat hem toch ook lekker maakte. Ik keek vervolgens vlug naar Kurt en sleur hem mee naar buiten en de rest volgde als gewoonlijk. Het huis stond vlakbij het strand, dus we konden gewoon daarnaar toe lopen. We liepen een stukje en kwamen bij het strand aan. We gingen gelijk een plekje zoeken, wat we ook hadden gevonden en pakte mijn handdoek en legde op het zand, waarnaar ik ging zitten.

    Blaine Anderson:

    We kwamen aan bij de rest in de woonkamer en ik hoorde wat Finn zei tegen Bella, waardoor ze snel weg ging om zichzelf om te kleden. Er heerste een zware stilte tussen ons en ik keek terug naar Damian, doelend dat hij ons niets kan maken. Ik sloeg express mijn armen om Kurt heen en druk hem dicht tegen hem aan en gaf hem een kus op zijn wang,. Ik zou echt niet van Kurt afblijven, als hij dat dacht. Ik vond het lief wat Kurt net zei. Dat vond ik natuurlijk ook van hem. Ik deed gewoon zo neutraal mogelijk tegen Damian, zodat Bella niets door had en gewoon plezier kon maken. We deden dit allemaal voor haar en ze had al zoveel meegemaakt en al zoveel zorgen. Al snel kwam Bella weer terug en konden we gaan. Ze sleurde Kurt mee naar buiten, waardoor ik lachend mijn hoofd schudde en ging bij Finn lopen. 'Het komt goed' zeg ik zachtjes tegen Finn, zodat hij het alleen hoorde. Het strand was gelukkig vlakbij en we kwamen na een tijdje daar en zochten een plekje op. Finn en ik deden ook net als Bella onze handdoeken op het zand en ging ook zitten. Het was ongelovelijk warm en ik deed nu ook mijn shirt aan. Nu wist ik dat Kurt naar mij keek en glimlachte lief naar hem. Hij mocht me sowieso wel bespringen.

    (Daarom doe ik dat ook. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Toen Bella weg was, was de spanning tussen ons te snijden. Blaine sloeg zijn armen om me heen en drukte me dicht tegen zich aan. Hij drukte een kus op mijn wang waardoor er een glimlach op mijn gezicht sierde. Ik zag Damian ons nog aankijken alsof we iets vies waren en zag hem omdraaien met de rug naar ons toe. Mooi zo, als hij het niet aan kon zien, moest hij maar lekker de andere kant opkijken. Blaine en ik knuffelden en zoenden elkaar wanneer wij dat wilden. Ineens sleurde Bella me mee naar buiten, waardoor ik het uitgierde van de lach. 'Je hebt er zin in,' merkte ik nu ook vrolijk en glimlachend op. Ik legde mijn handdoek ook in het zand en schopte meteen mijn teenslippers uit, zodat ik mijn blote voeten in het warme zand kon begraven. Daarna begon ik in mijn tas te graaien om mijn zonnebrand te pakken en ik keek nu naar Blaine. Hij had geen shirt aan, waardoor ik hem schaamteloos en uitgebreid bekeek. Mijn glimlach werd breder en even bleef ik hem bekijken. Hij was echt gewoon zo knap en nog steeds niet kon ik het geloven dat hij mijn verloofde was. Ik grijnsde omdat ik een idee kreeg en stond op en liep naar Blaine. Als eerst zoende ik hem en daarna keek ik hem aan en knoopte ik mijn blouse los en ging ik op mijn buik op zijn handdoek liggen. 'Wil je mijn rug insmeren?' vroeg ik glimlachend aan hem. Stiekem vond ik het gewoon lekker, als hij dat deed. Ineens hoorde ik Damian iets zeggen, ik wilde mijn mond open doen om iets te zeggen, maar voordat ik dat kon deed Finn dat al.

    Finn Hudson

    Ik merkte hoe Damian reageerde op Blaine en Kurt, het was me tot heden nog niet opgevallen maar hij gedroeg zich nogal minderwaardig tegenover hun toe. Vooral als Bella er niet bij is. Vast omdat ze homo waren. Ik snapte niet dat mensen daar zo'n big deal van maakten, wat maakt het uit? Ze zijn beiden hartstikke aardig en daar gaat het om, niet om iemand's geaardheid. Ik zei maar niks en zag dat Bella, Kurt meetrok naar buiten toe. Blaine kwam bij mij lopen en ik knikte op wat hij zei en glimlachte alweer. Het duurde niet lang voordat we op het strand kwamen, toen we daar eenmaal waren gooide ik ook mijn handdoek uit en ging erop zitten. Mijn ogen gleden automatisch naar Bella toe, die echt prachtig was zoals altijd. Ze had een rokje aan en een shirt. Ze was echt bloedmooi en ik wist dat ik haar al helemaal niet kon weerstaan als ze in haar bikini liep. Toch moest ik dat maar leren, aangezien we geen relatie hadden. Maar ik wist gewoon nu al, dat dat een hele moeilijk opgave ging worden. Ik keek even naar Kurt en Blaine en grinnikte even om wat Kurt aan hem vroeg. Ineens hoorde ik Damian's opmerking naar hun toe, en besloot ik om iets terug te zeggen. 'Heb je nog nooit een koppel gezien?' vroeg ik neutraal aan hem, ik bedoelde het hatelijk tegen hem, maar het kwam er gewoon neutraal uit. Hij mocht er dan wel goed uitzien en alles, hij begreep zulke dingen echt niet. Maar hij moest zich gewoon bemoeien met zijn eigen zaken. En wat maakte het uit? Zo zouden Bella en ik ook zijn als we nog samen waren, en ik zou zeker weten dat hij zelf ook zo zou zijn. Trouwens als hij één keer iets deed tegen hun of misschien tegen Bella, had hij een heel groot probleem. En niet alleen met mij, maar ook met Blaine. Hij werd vaak onderschat, maar hij was echt sterk en een uitstekende bokser. Dus als het moest, kon hij echt wel van zich afbijten. Ik hoorde Damian iets tegen Bella fluisterde en zuchtte zachtjes. Ik kon er niks aan doen en voelde me echt vreselijk jaloers.

    Damian Furioso

    Ik zag hoe die Blaine zijn armen om Kurt heen sloeg en hem dicht tegen zich aandrukte en een kus op zijn wang drukte. Ik keek ze even walgelijk aan, en draaide me daarna van ze om. Ik kon daar echt pissig om worden. Dat je homo was, was één ding. Maar om het nou voor mijn neus zo te doen kon ik echt niet tegen. Hou je in, Damian. Later kwam Bella terug en liep ik maar snel naar buiten, ik zweer je, als ik ze eens alleen spreek zou ik ze eens zeggen hoe ik erover dacht. Homo's konden toch niet vechten en waren toch altijd mietjes. Ik keek nu naar Bella en voelde weer een warm gevoel vanbinnen, ik was echt verliefd op haar en nu ze vrijgezel was zou ik echt mijn kans grijpen. Ze vertrouwde me in ieder geval wel, en natuurlijk wilde ik haar echt helpen. Maar het was een goed begin en de eerste stap naar haar liefde. Ik keek even naar die homo's en zuchtte. 'Moet dat nou?' vroeg ik, wat er nogal spottend uitkwam. Meteen had ik er spijt van, omdat ik bang was dat Bella het niet zo waarderen. Dus toen Finn iets tegen me zei, zei ik maar niks terug. Ik zou haar hart juist helemaal niet winnen als ik zo deed, dus snel zocht ik naar een verklaring. 'Ik bedoelde het niet zo, ik kan gewoon niet tegen koppels.' fluisterde ik zacht naar haar, waarna mijn ogen automatisch even over haar lichaam gleden. 'Zullen we samen even gaan zwemmen?' stelde ik nu voor.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 23:15 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( valt mobiel weg als ik klaar ben

    Liza
    Blij loop ik met ze mee naar het strand.
    Ik kwam bijna elke dag op het strand maar niet om te zwemmen.
    Net als nu had ik een lange broek en een vestje aan tegen de blauwe plekken.
    Toen we er waren plofte ik neer. En keek naar de rest.
    Het was fijn dat ze er nog steeds waren.

    Rachel
    Ik zag wat andere vertrekken en liep daarna naar Logan toe.
    " zullen we zo een strandwandeling maken met Eam?" Stel ik voor.
    Emily was als inkjet goed begrepen had nog nooit op het strand geweest.

    Ik kom zo nog ff eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Is goed,' zei ik waarna ik een shirt aantrok en naar Rachel keek. 'Ik ben in ieder geval al klaar.' zei ik lachen tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.