• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Damian Furioso

    'Dat vind ik helemaal niet erg, het is juist goed dat je dat doet.' zei ik glimlachend, ik was trots op haar. Het was knap dat ze het aan iemand ging vertellen, wat haar overkomen was. Dat hoefde niet per se tegen mij te zijn, zolang ze het maar deed. Ik betaalde onze drankjes en stond daarna op met Isabella. 'Laat me je dan wel tenminste begeleiden.' zei ik glimlachend tegen haar, ik liet dames nooit alleen naar huis gaan. We moesten wel lopen, want mijn auto stond thuis omdat ik ging joggen. Ik had natuurlijk geen idee waar we heen liepen maar ik volgde gewoon Isabella. Toen we voor het huis stonden, omhelsde ik haar nog en drukte een kus op haar wang. 'Bel maar als je iets nodig hebt.' ze ik met een vriendelijke en lieve glimlach tegen haar. We namen nog afscheid en daarna liep ik richting mijn eigen huis, die nog ver weg was, maar aangezien ik toch sportief bezig was maakte dat me niet uit.

    Finn Hudson

    Ik keek naar Blaine met betraande ogen en zuchtte gekweld en ellendig. 'Nee, deze keer is het echt over, als Bella iets zegt dan meent ze dat altijd.' mompelde ik gekweld, ik voelde me zo ellendig dat ik nergens meer het nut van in zag. Ik was gestopt met huilen en staarde doelloos voor me uit. 'Ik kan echt nooit een normale relatie hebben, er gebeurt altijd wat. Eerst met Quinn, daarna met Rachel en nu Bella. Altijd doe ik iets fout waardoor ze vreemd gaan of gewoon weggaan.' zei ik vermoeid, ik was het echt zat en had het niet meer. Het verschil was dat ik nu echt gesloopt was. Bella was anders voor me dan Quinn of Rachel. Natuurlijk hield ik ook van hun, maar met Bella was de liefde gewoon nog heviger en van haar hield ik het meest. 'Ik mocht haar gewoon niet zo behandelen, maar ik deed echt mijn best voor haar, en ik trok het gewoon niet.' zei ik, waarna ik recht ging zitten, zodat ik uit Blaine's omhelzing kwam. 'Blaine, het is cool wat je probeert te doen, maar ga naar Kurt toe. Ik heb barstende koppijn en wil even alleen zijn.' zuchtte ik, ik was nu echt mezelf even niet en kon niet echt nadenken.

    Kurt Hummel

    'Is goed.' zei ik nog, voordat Blaine wegliep. Ik hoopte maar dat Finn niet koppig ging doen en hem wegstuurde. Hij had gewoon zijn beste vriend nodig op dit moment. Ik stond op om naar de keuken te lopen, ik had nog steeds niets gegeten en ik had zo'n honger. Maar toen ik opstond, zag ik vanuit mijn ooghoek mensen buiten staan. Ik herkende Bella en glimlachte zwak, gelukkig was ze veilig. Maar wacht, wie was dat? Mijn ogen gleden naar de knappe jongen die heel goed op het oog lag. Hij was echt knap en snel bekeek ik hem even. Niet dat ik geïnteresseerd was, want ik wilde niemand behalve Blaine. Maar ik mocht toch wel vinden dat hij er wel mocht zijn? Ik keek uit het raam en zag dat de jongen haar omhelsde en een kus op haar wang drukte en daarna weg liep. Bella liep daarna naar de voordeur en voordat ze kon aanbellen had ik de deur geopend. 'Wie was dat?' vroeg ik met grote ogen, nu was ik meteen nieuwsgierig natuurlijk. Ik trok haar mee naar de woonkamer en ging naast haar zitten en omhelsde haar troostend, ik zou er nu voor haar zijn zoals zij er toen voor mij was.

    Will Schuester

    Ik luisterde aandachtig naar haar voorstellen en dacht na. Rachel had inderdaad altijd al een solo met Finn, en om een keer iets anders te doen was een goed idee. Dit jaar gingen we het helemaal anders aanpakken! 'Dat gaan we doen,' zei ik lachen, doelend op dat het een goed idee was. 'De liedjes kunnen we altijd zelf nog bedenken met de kinderen, maar om dit jaar een keer iets anders te doen is een goed idee.' zei ik. 'Ik weet zeker dat de kinderen dat leuk gaan vinden.' zei ik lachend, iedereen wilde altijd een solo, en nu was het een gelegenheid voor iedereen om eens in de spotlights te staan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte even naar mijn vaders "is goed, ik laat het Finn wel even weten en dan hebben wij even tijd voor elkaar" ik voel dat ik weer moet blozen en zie mijn eene vader grijnzen. Great dat word een heel verhoor straks. "je past goed op haar jongeman" zegt mijn vader streng tegen Logan en ik grinnik. Daarna geven ze me een kus en Logan een knikje en lopen ze met Em naar huis. "oke dan, waar gaan we in?":


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik moest lachen om haar vader en knikte, natuurlijk paste ik goed op mijn meisje. Ik hoorde nu wat Rachel vroeg en grinnikte. Zonder nog iets te zeggen sleepte ik haar mee naar de spookhuis en kocht ik kaartjes. De meeste meiden waren bang voor spookhuizen, dus ik vroeg me af of zij er ook bang voor was. 'Het spookhuis, dus.' zei ik lachend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hij trok me mee en kocht kaartjes voor het spookhuis.
    Bangig kijk ik hem aan "alleen omdat jij het bent maar je zult last van je oren krijgen als wraak" ik pakte stevig zijn hand vast en ging ik het karretje zitten.
    Ik slaakte een kort kreetje toen het karretje schokkend naar voren begon te rijden en ik kroop nu al bangig tegen Logan aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte dat ik het ging doen, doelend dat als ik iets nodig had van hem dat ik dan hem zou bellen. Ik zwaaide hem uit en ik zuchtte zachtjes. Hij was echt lief en gelukkig deed hij niets kwaad. Ik voelde me veilig bij hem en hij was heel erg knap en viel zeker niet uit het oog. Maar het voelde zo dubbel, het leek dat ik hem aan het lijntje hield, aangezien ik nog steeds van Finn hield. Ik hield ziels veel van Finn en ik kwam toch niet over mijn ex heen. Ik zuchtte pijnlijk en liep naar de deur om aan te bellen. Voordat ik dat wou doen deed iemand al de deur open en zag ik Kurt staan. Ik hoorde zijn vraag en moest heel hard lachen, hoe hij dat vroeg. Kurt trok me mee naar de woonkamer en we gingen zitten. Hij omhelsde me troostend en ik sloeg mijn armen om hem heen en knuffelde hem. 'Hij heet Damian Furioso, hem heb ik net ontmoet in de stad. Hij zag me zitten huilen en maakte zich zorgen om me en toen bood hij aan om iets te gaan drinken en hebben we gepraat' zeg ik zwak glimlachend. 'Door hem voel ik me wel iets beter' beken ik eerlijk en laat Kurt voorzichtig los. 'Maar nu ben ik hier bij jou' zeg ik lief en zuchtte. 'Waar is Finn?' vroeg ik zachtjes en beschaamd. Ik was zo bang dat hij naar beneden kwam en mij zag, dan was het heel erg pijnlijk. Ik liet me tegen Kurt aanzakken en leunde tegen hem aan.

    Blaine Anderson:

    'Nee' zeg ik streng en ging nu ook zelf recht op zitten en kijk hem bezorgd en doordringend aan. 'Ik laat je niet alleen, ik ben er voor je of je het wilt of niet' zeg ik doordringend en eigenwijs. Ik moest er voor Finn zijn, dat was hij ook voor mij. Hij was echt mijn beste vriend en ik en hij waren onafscheidelijk en ik liet hem niet alleen. 'Finn, ik laat je niet alleen. Ik ben je beste vriend en ik moet je steunen, dat heb jij ook gedaan voor mij' zeg ik anar waarheid. De drama tussen Kurt en mij waren ook hevig en hij was er altijd voor me. Nu moest ik er ook voor hem zijn. 'Ik weet dat het nu moeilijk is en dat je het niet wilt geloven, maar ze houdt nog van je. Ze is nu verdrietig en gekwets, laat haar even en dan komt ze heus wel terug' zeg ik troostend. 'Je weet dat je fout zit, maar geef niet op. Laat aan haar zien dat je van haar houdt en dat je haar terug wilt' zeg ik vervolgens en zucht. Ik voelde me echt rot en zag dat Finn helemaal gebroken was en dat hij me met een betraande gezicht aankeek. Hij was zichzelf echt niet, maar hij moest erin geloven en vechten voor Bella. 'Je moet vechten voor haar'

    Emma Pillsbury:

    'Inderdaad' zeg ik en ik was er helemaal mee eens. Ik dronk voorzichtig mijn thee en voelde me gelijk van binnen lekker warm. Ik genoot van dit moment met Will. Ik voelde me veilig in zijn armen en er hing een fijne stilte. 'Ik hou van je, Will' zeg ik verliefd en gemeend en kijk hem glimlachend aan. Ik druk een kus op zijn lippen en legde mijn hoofd op zijn borst.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Nou, dat klinkt bijna als prince charming,' zei ik over de jongen. Daarmee bedoelde ik, dat hij gewoon een lekkerding was en dat hij zich ook nog eens zorgen maakte om haar. Ik ging het niet verder op in en keek haar bezorgd aan. 'Ik weet dat ik geen prince charming ben, maar ik maak me ook zorgen om jou, Bella. Je bent mijn aller aller beste vriendin en ik zie dat het niet goed gaat.' zei ik bezorgd tegen haar. Ik pakte haar handen en keek haar doordringend aan. 'Jij hebt me eigenlijk echt geleerd wat vriendschap precies inhoudt, jij accepteert me hoe ik ben en dat is natuurlijk helemaal wederzijds. Je bent samen met mijn familie en Blaine de belangrijkste persoon in mijn leven en als jij pijn hebt, dan heb ik ook pijn en dan lijd ik daar ook aan.' zei ik naar waarheid. 'Maar je moet me echt toelaten om je te helpen. Ik weet dat ik die gebeurtenissen niet ongedaan kan maken, maar je zult nooit alleen zijn. En je hoeft dit helemaal niet alleen te doen, trouwens je mag dit helemaal niet alleen doen. Ik zal altijd aan jouw zijde staan, ook al ga je door een diepe dal.' zei ik gemeend tegen haar. 'Ik zeg niet dat je nu ineens je hele verhaal moet doen, maar ik denk wel dat het goed zou zijn voor je. Het is vreselijk om alles weer her te beleven, maar vaak helpt het je om het te verwerken. Net zoals nachtmerries, ze zijn vreselijk maar eigenlijk dienen ze ervoor om je te helpen.' zei ik tegen haar, waarna ik een kus op haar wang drukte. 'Het doet me gewoon heel erg veel pijn om jou zo te zien en ik wil je zo graag helpen.' zei ik naar waarheid, waarna ik even aan Finn dacht en weer opkeek naar haar. 'Ik weet niet of je het wilt weten, maar Finn is er helemaal kapot van. Hij houdt echt van je en hij kan niet zonder jou. Het is natuurlijk je eigen keuze wat je daarmee doet, maar ik vond dat je het moest weten.' zei ik lief tegen haar. Ze was echt mijn beste vriendin en ik wilde haar hier echt doorheen helpen, wat het ook kostte.

    Finn Hudson

    Ik zuchtte, Blaine had gelijk. Ik was hem echt dankbaar dat hij er was voor mij, dankzij hem voelde ik me al iets beter. Ik omhelsde hem nu, wat me echt goed deed. 'Je hebt gelijk, Blaine.' zei ik naar waarheid tegen hem. 'Ik ga voor haar vechten en ik ga haar laten zien hoeveel ik van haar houd en dat ze alles voor me betekent.' zei ik gemeend, ik wist nog niet precies hoe, maar ik wist gewoon dat ik dat ging doen. Ik zou haar echt niet laten gaan, ze was mijn ware liefde en ze was het waard om voor te knokken. Ik zou echt nooit opgeven, en ik was blij dat Blaine me dit in liet zien.

    Logan hudson

    Ik begon te grijnzen omdat ze alweer begon te gillen, zelf vond ik het helemaal niet eng, maar het was al grappig hoe zij reageerde. Beschermend sloeg ik mijn armen om haar heen. 'Het komt goed.' zei ik lief tegen haar. 'Ik bescherm je wel.' lachte ik speels, waarna we het donker in gingen.

    Will Schuester

    ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte haar stevig tegen me aan. Ik genoot van de fijne stilte tussen ons en door wat ze zei glimlachte ik gelukkig. 'Ik hou ook van jou, Emma.' zei ik naar waarheid. 'Ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen, maar je bent echt alles voor me.' zei ik naar waarheid, waarna ik mijn lippen op haar voorhoofd drukte en haar een kus gaf. Ik had nog nooit zoveel van haar gehouden, niet eens had ik zoveel gehouden van Terri, mijn ex-vrouw. Van Emma hield ik veel meer.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 18:06 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ Dubbelpost. Alweer.]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 18:01 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel[was eten]
    Nep boos kijk ik hem aan. Hij drukt me gelukkig tegen hem aan en ik kruip tegen hem weg.
    ik wist dat het nep was maar nog, het bleef eng.
    Ineens viel er iets op mijn hoofd en ik begon weer te gillen van de schrik.
    Daarna voel ik het weggaan en net toen we de hoek om gingen kwam er iets vaags op ons af en ik begon weer te gillen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar Kurt en voelde me nu helemaal ellendig. Ik had ze zoveel pijn gedaan hiermee en helemaal niets vertelt wat ik voelde en wat ik had doorgemaakt, terwijl ze het allemaal gewoon goed bedoelt hadden. Ik deed mijn jasje en schoenen uit en ging dicht tegen Kurt aan zitten. 'Ik was gewoon egoistisch bezig en had helemaal niet door hoe jullie er door moesten voelen' zeg ik trillend en mijn ogen vulden met tranen. 'Het spijt me vreselijk, ik had het echt niet door' verzucht ik nog steeds trillend. 'Weet je hoe ik me voel, Kurt. Gebroken. Door alle emoties voel ik me opgesloten in een hok en ik kom er niet meer uit. Je weet niet hoeveel emoties er elke keer door me heen gaan en ik ben zo moe en gebroken, dat ik daarom niet meer verder wil gaan' zeg ik verstikt door tranen en er rolden tranen over mijn wangen. 'Het was vreselijk, Kurt. Ik zat opgesloten in een kamer met een bed en voor de rest had ik niets. De eerste week lieten ze me met rust, zodat ik kon genezen van mijn wonden en dat ik helemaal bij kwam. Ze brachten af en toe eten, maar voor de rest was het doodstil, donker en was ik alleen. En niemand hielp me' zeg ik trillend en mijn handen trilde nu erger. Beelden flitsten voor bij en moest moeite doen om adem te halen. 'En toen begon het. Ik was bijna helemaal de oude en had geen pijn meer aan mijn wonden. Jayden en nog een jongen, hij heet David, kwamen naar binnen en raakten me aan, overal. Ze kwamen overal aan me en misbruikte me dagenlang en als ik me verzette bonden ze me aan mijn polsen en enkels vast en sloegen ze me met zwepen op mijn naakte lichaam' zeg ik snikkend en hapte naar adem. Ik maakte me nu automatisch een bolletje en ging zo dicht mogelijk bij Kurt zitten en sloeg mijn armen om zijn middel. 'Ze scholden me uit voor alles, maakten me bang en lieten zien dat ik niets was. Dat ik in slette pakjes rond moest lopen om hun te bedienen en elke dag kleineerde ze me vreselijk. Hoe hoerig ik wel niet was, dat ik helemaal niets was en dat niemand van me hield en me kwam redden. Hoe ik gewoon dood moest gaan en dat niemand me dan ging missen. Alles achtervolgde me dagenlang in het stille donkere kamer. Ik werd gek in de kamer, overal waren stemmen die dat zeiden en overal had ik pijn. De plekken waar ze op hebben geslagen. Ik voelde me vies, verkracht, misbruikt' zeg ik met mijn ogen dicht en nog steeds zag ik beelden voor me. 'Ik kon helemaal niets doen, ik kwijnde weg en wou daar weg. Twee maanden lang moest ik in die hel en toen op die dag lieten ze me gaan. En vond Blaine me' eindigde ik trillend. 'De laatste paar dagen was ik mezelf echt niet meer en wou ik dood en liet alles toe wat ze deden bij me. Daarom wou ik dood, daarom wou ik hier weg en dat ik eindelijk vrij was en gelukkig. Het achtervolgd me nog steeds en ik kan er helemaal niets aan doen' zeg ik snikkend.

    'Kurt, ik hou ziels veel van je en jij bent ook mijn aller aller aller beste vriend die er bestaat' zeg ik wat kalmer en ik veegde mijn tranen weg zonder succes. 'Ik kan niet zonder jou en Blaine. Het spijt me vreselijk wat ik jullie heb aangedaan en zo bedoelde ik het echt niet, maar het is gewoon dat ik een trauma heb' zeg ik zuchtend en kijk hem aan. 'Door Damian zie ik nu alles helder in en ik denk ook gewoon door Finn. Wat hij allemaal zei tegen me. Ik had gewoon een helder moment nodig. Kurt, je bent meer dan prince charming, je bent mijn alles en ik kan niet zonder jou. Jij bent ook één van de belangrijkste mensen op deze hele wereld en ik heb je pijn gedaan. Het spijt me vreselijk en als jij pijn hebt dan heb ik ook pijn, als jij huilt dan huil ik ook. Als jij lacht dan lach ik ook, jij bent mijn tweede helft die ik niet kwijt wil. Je bent mijn alles Kurt' zeg ik gemeend en lief. Ik druk een kus op zijn wang en veegde uiteindelijk mijn tranen weg. 'Je hebt gelijk, ik ben niet alleen, omdat ik jullie heb en jullie steunen me. Ik schaamde me gewoon, Kurt. Daarom vertelde ik dit niet tegen je, maar nu heb ik het tegen je vertelt en ik voel me opgelucht en mezelf. Ik moet het nog alleen goed accepteren dat dat is gebeurt en dan moet ik me gewoon mezelf weer zijn' zeg ik opgelucht. 'Dus ja, ik wil heel graag je hulp hierbij om dit te verwerken en ik beloof aan je dat ik geen zelfmoord meer wil plegen en dat ik gewoon de oude wil zijn' zeg ik met tranen in mijn ogen. 'En over Finn, ik weet wat Finn zei en wat ik zei tegen hem, maar het doet pijn wat hij zei en ik weet dat hij van me houd, maar ik kan het gewoon niet en ik ben het gewoon zat' zeg ik zuchtend. Ik voelde me zo opgelucht. Rachel en Kurt hadden gewoon gelijk. Ik moest dit gewoon kwijt en nu had ik dat en ik voelde me weer helemaal opgelucht. Maar ik voelde me ook ellendig tegenover Finn. 'En ik heb dus nu geen slaapplek, aangezien het uit is' zeg ik zachtjes en beschaamd. Misschien moest ik gewoon weer een hotel pakken en alles uit de kamer van Finn halen of misschien kon ik wel bij Emma logeren.

    Blaine Anderson:

    'Prescies!' zeg ik bemoedigend en omhelsde hem stevig. 'Ik laat je niet alleen en ik steun je, Finn' zeg ik gemeend. 'Ik heb altijd gelijk' zeg ik plagend en lachend om hem wat op te beuren. 'Je moet niet opgeven, mannen zoals wij geven nooit op. We houden van onze 'vrouwtjes'' zeg ik lachend en doelend dat het voor mij Kurt gelde. 'Maar even serieus, je moet je gevoelens niet opkroppen, Finn. Dat weten we beiden net zo goed, vertel alles wat je dwars zit of wat je voelt.' zeg ik gemeend en doordringend. 'Maar onthou ik help je om Bella terug te krijgen' zeg ik bezorgd en streng.

    Emma Pillsbury:

    Ik glimlachte gelukkig toen hij dat zei en voelde me zo gelukkig en goed. Ik nestel me dieper en dronk mijn thee helemaal op en zette het snel neer om het tafeltje. Ik ging half liggen op hem, zodat mijn benen ook op de bank lagen en genoot van zijn warmte. 'Je bent ook alles voor mij, Will. En ik kan niet wachten om samen te wonen en te trouwen en kinderen te krijgen met je' zeg ik gemeend en enthausiast. 'Ik kan echt niet wachten' zeg ik zachtjes en zoen op zijn lippen.

    (Hier is je lange post. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [OMFG die is echt lang]:O


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    De tranen rolden nu ook over mijn wangen en stevig hield ik haar vast in mijn armen, alles was nog veel erger dan ik had gedacht en ik kon me voorstellen hoe ze zich voelde. Ik kon me voorstellen dat ze niet meer wilde leven en dat ze het niet durfde te zeggen. Natuurlijk wist ik niet hoe het voelde, maar ik kon het me goed voorstellen. 'Je hoeft absoluut geen spijt te hebben, Bella. Jij hoeft helemaal nergens spijt van te hebben.' zei ik terwijl ik haar wang streelde en haar met betraande ogen aankeek, door alles wat ze zei moest ik nu zelfs ook huilen. 'Wat ze allemaal zeiden is niet waar, ik weet dat het moeilijk te geloven is voor jou omdat negatieve dingen altijd langer blijven hangen dan positieve dingen..' zei ik. Als iemand vertelde dat je mooi was, was je dat zo vergeten. Als iemand je vertelde dat je lelijk was, vergat je dat nooit meer, dat bedoelde ik daarmee. 'Jij hebt iemand nodig die jou elke dag verteld hoe geweldig jij bent, wat voor prachtig meisje jij bent en wat voor een geweldige persoonlijkheid jij hebt. Je bent de liefste, mooiste, perfectste, grappigste, charmantste, prachtigste meisje die er maar bestaat. En ik laat helemaal niemand jou meer pijn doen, je bent inderdaad mijn tweede helft.' zei ik gemeend tegen haar, waarna ik zuchtte. Haar verhaal liet me echt schrikken, het was echt onmenselijk hoe ze haar behandelden en ik wist dat ik het niet ongedaan ging maken, maar ik ging haar hoe dan ook helpen. 'En ik ga je elke dag vertellen wat ik van je vindt, ook al word je er dadelijk helemaal gek van.' zei ik tegen haar, terwijl ik over haar rug wreef. 'En daar vinden we allemaal een oplossing voor,' zei ik, en meteen begon ik na te denken en had ik het en glimlachte ik breed. 'Wij gaan verblijven in een hotel, en ik blijf bij jou.' zei ik gemeend tegen haar, ik ging haar echt niet alleen laten, ze had me echt nodig. Natuurlijk zou ik Blaine elke dag nog zien, maar Bella had me nu echt nodig en ik zou er echt voor haar zijn. 'We gaan een hele leuke tijd hebben en binnenkort gaan we er eens lekker tussen uit, even lekker ver weg van Ohio en uitrusten van alles.' zei ik, ook al had ik geen idee waar naar toe, we zouden het vast nog weleens doen. 'Ik ben er voor je en ik hou zielsveel van jou. Je bent mijn aller beste vriendin en daarnaast, voel je ook als een tweelingzusje van me.' zei ik waarna ik haar nog steviger omhelsde.

    Finn Hudson

    Ik moest uiteindelijk door alles weer lachen door Blaine en schudde lachend mijn hoofd. Ik luisterde naar hem en werd weer serieus en zuchtte. 'Door alles was Bella dus helemaal afhankelijk van mij, maar dat had ik je al verteld. Na die zelfmoordpoging van haar was dat eigenlijk de druppel. Heel lang zeiden we helemaal niks tegen elkaar. Ik was dus bang dat ik uit mijn slof zou schieten, Bella voelde dat blijkbaar aan en zei dat ik gewoon moest zeggen wat ik dacht. Toen zei ik heel bot dat ze me met rust moest laten en dat schoot in haar verkeerde keelgat en toen ging ze tekeer tegen me, waarna ik tekeer tegen haar ging en toen maakte ze het uit.' verzuchtte ik meteen weer verdrietig. 'Ik hou zoveel van haar, Blaine. Ik kan gewoon echt niet zonder haar.' zei ik naar waarheid. 'Op sommige momenten voel ik me waardeloos, vooral nu ik zo tekeer ging tegen haar. Het was niet op zijn plaats om tegen haar uit mijn slof te schieten. Ze is getraumatisseerd en daarom is het logisch dat ze zo reageert.' zuchtte ik. 'En ik voel me waardeloos omdat ik soms veel te ondoordacht ben. Ik denk niet na voordat ik iets doe.' zuchtte ik, nadat ik alles verteld had voelde ik me wel een heel stuk opgeluchter, maar toch steeds was ik aardig down. 'Ik voel me boos, omdat ik haar niet had kunnen beschermen hiertegen. Ik ben haar vriend, ik had haar moeten redden. En ik weet wat je gaat zeggen, dat ik het niet kon weten, maar toch kan ik er niks aan doen en voel ik me zo. Ik had haar moeten beschermen tegen die zieke geesten, ze wachtte op mij totdat ik haar kwam redden maar ik kwam maar niet.' zei ik gefrustreerd. Wat Bella tegen me zei, spookte nog steeds door mijn hoofd. 'Ik ben er gewoon boos om, omdat ik niks kon doen.' zei ik naar waarheid. 'En er is gewoon niks, wat die boosheid kan wegnemen.' zei ik. Hierna voelde ik me wat opgelucht, ik had nu eindelijk al mijn gevoelens op tafel gelegd en tegen Blaine verteld, en het luchtte enorm op.

    Will Schuester

    'Ik kan ook niet wachten, Emma.' zei ik naar waarheid en drukte een kus op haar haar. Ik wist zeker dat ik een toekomst wilde opbouwen met haar. Ik wilde met haar trouwen en kinderen krijgen. Ik had altijd al een kinderwens, en met haar zou ik die wens laten uitkomen. Ik was zo gelukkig met haar, dat het bijna niet te verwoorden viel. 'Blijf je vanavond hier logeren?' vroeg ik nu aan haar, het liefst wilde ik haar de hele tijd dicht bij me houden.

    Logan Hudson

    De rit kwam tot zijn einde en lachend stapten we uit. Het was zo grappig hoe Rachel iedere keer gilde en tegelijkertijd was het ook schattig. 'Goed, wat wil jij nu doen?' vroeg ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 19:44 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Als we het einde naderen zucht ik opgelucht en beginnen we te lachen.
    Logan zat me telkens lachend aan te kijken terwijl het eng was.
    "ow een smsje" mompel ik "leuk, Finn gaat zoiezo mee"
    Zou jij het aan de rest ook willen vragen? Ow en Em ligt bji mij thuis op bed sms ik terug.
    "nu gaan wij rommantisch in de zweefmolen" lachend trek ik hem mee naar de hoge zweefmolen.
    Het was er een die eerst omhoog ging en dan begon te draaien. Ik betaal onze kaartjes en trek hem mee en ga zitten terwijl ik het ding vast klik
    Daarna pak ik zijn hand vast "doe me dat never nooit meer aan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik moest lachen om haar en ging nu ook in de zweefmolen zitten, ik pakte haar hand vast en moest lachen om wat ze zei. 'Het was toch leuk?' vroeg ik met een engelengezichtje aan haar, op dat moment gingen we omhoog en draaiden we rond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    lachend keek ik hem aan 'ik zou er zo nog een keer doen' zeg ik sarcastisch. Ik geef hem een kus en kijk romd terwij de wind door mijn haar heen en weer waperd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik lachte om Rachel en na een tijdje ging de zweefmolen weer naar beneden en kwamen we weer aan de grond terecht. 'Dat had ook niet veel langer moeten duren, want anders was ik duizelig.' lachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.