• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    [Fuckerrrs.]

    Yuri Leith Bishop

    Doordat ik dieper stoor, moet Ashley een kreun onderdrukken, wat ze doet daar haar lippen ruw tegen mijn kaak te drukken en kort haar adem in te houden. Ze gaat er net zo diep in op als ik. Ze beweegt zacht mee met mijn bewegingen, waardoor het nog intenser lijkt te zijn. Haar ene been wikkelt ze plagerig rond mijn been, tegelijkertijd dat ze zich nog iets dichter tegen mij aandrukt, alsof we nog niet dichtbij genoeg zijn. Zacht dringen haar nagels iets in mijn huid, bij mijn zij en nek. Elke keer als ik zo diep stoot, voel ik de liefde. Als ik het tempo opvoer, lukt het haar niet om het gekreun in te houden en ze kreunt dan ook luid. "Aah!"
    Ze weet best we ons beide niet echt kunnen concentreren op het gekus, maar toch waagt ze zich er weer aan en drukt ze haar lippen liefdevol, maar zwoel op die van mij terwijl er een uitdagende, wellustige blik in haar donkere ogen ligt. Ik kan de liefde er ook duidelijk in zien, heel duidelijk. Ik staar haar heel even aan, met een diezelfde blik in mijn ogen, voor ik het tempo nog ietsjes opdrijf. Ik kan nu mijn kreunen ook niet meer in houden, die er zacht maar ongecontroleerd uit komen. Ook hierdoor probeer ik met haar mee te kussen, vurig en passioneel.
    Op dat moment word er op de deur geklopt en hoor ik iemand. "Ashley?" Het is duidelijk Katelynn. Ik reageer er alleen totaal niet op, behalve met een klein zuchtje. "Niet belangrijk genoeg nu,t och?" vraag ik zacht en om haar ervan te overtuigen dat het hier en nu, met ons samen veel belangrijker is dan een Katelynn die op de deur klopt, bijt ik haar zacht op haar onderlip en kus ik haar zo liefdevol als ik kan, terwijl ik weer iets sneller begin te stoten om haar aandacht daarop te laten richten.


    Your make-up is terrible

    [We komen gewoon binnen hoor. We gaan Yuri lekker naaien. :'D (Oeps verkeerde account, dit zei Mitchell dus)]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 12:55 ]


    Your make-up is terrible

    [onderaan de 8ste pagina had ik net een reactie geschreven xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hadden we gezien ja.]


    Your make-up is terrible

    (Omg, stelletje fuckers. Ik zal ff een reactie in elkaar flansen.
    En Mitchell, je weet hoe fout dat klonk hé? 8D)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 13:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja, maar ik kon het niet anders omschrijven (puh)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    Hij staart mij heel even aan, met een diezelfde blik in zijn ogen, voor hij het tempo nog ietsjes opdrijf. Nu kan hij ook zijn kreunen niet meer in houden, die er zacht maar ongecontroleerd uit komen. Ook hierdoor probeert hij met mij mee te kussen, vurig en passioneel. Het lukt maar half bij mij, maar ik ben blij dat hij gewoon met mij mee doet, aangezien bij mij de kreunen er nu ook ongecontroleerd uitkomen. Op dat moment wordt er echter op de deur geklopt en beiden horen we de stem van Katelynn. “Ashley?” Ik probeer te fronsen, maar dit mislukt meerdere keren, omdat ik telkens mijn gezicht terug verander in verrukking. Toch blijft de vraag me achtervolgen, wat doet Katelynn hier en wat wilt ze aan me kwijt?
    Yuri reageert er alleen totaal niet op, behalve met een klein zuchtje. “Niet belangrijk genoeg nu, toch?” vraagt hij zacht en om me te overtuigen, bijt hij zacht op mijn onderlip en kust me zo liefdevol als hij kan, terwijl Katelynn al naar de achtergrond van mijn gedachten gaat. Er komt enkel een zacht hummend gemompel als bevestiging uit mijn mond, meer kreeg ik niet eruit. Hij begint tegelijkertijd weer iets sneller te stoten en al mijn aandacht vestigt zich daar weer op. Langzamerhand is Katelynn al uit mijn gedachten verdwenen en maak ik me daar niet meer zorgen om, terwijl ik hem terug passioneel kus en mijn been weer langs die van hem laat bewegen. Mijn netkousen die langs zijn huid wrijven, voelt grappig, vermakelijk zelfs. Kort laat ik mijn blik over mijn trouwring gaan, voordat ik al mijn aandacht weer richt op de liefde en wellust.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Ik denk dat ik nu wel zeker weet dat ik op zijn minst deze nacht hier doorbreng." zei ze met een glimlach en ik glimlachte terug. "Nou, gelukkig maar." zei ik lachend. Effie keek naar me, daarna naar de deur en weer terug. Haar ademhaling versnelde zich weer en de greep op mijn hand werd krachtiger. "Doe maar rustig Effie." zei ik nogmaals kalmerend, "Ze zal echt niet boos zijn op jou. Jij kon het niet weten, dus jij hebt niks misdaan."
    Ik hoorde af en toe vaag geluiden komen uit de kamer van Yuri en kon wel raden wat er aan de hand was. Ze maakte de grootste fout die ze kon maken. Seks hebben met die klootzak en vrouwenversierder. "Goed goed, we gaan alweer." begon ik, luid en duidelijk zodat ze me zouden horen. Ashley moest elk woord van wat ik ging zeggen verstaan en daar zou ik dan ook voor zorgen. "Ik wilde alleen ventjes vertellen dat, terwijl jij met Mrs. Stone aan het praten was, hij met een ander meisje gezoend heeft. Het zou me ook niet verbazen als hij verder zou zijn gegaan." vertelde ik, elk woord duidelijk articulerend. "Het meisje, Effie, is nu bij me, dus je zou met haar kunnen praten als je wilt." vervolgde ik zonder ze een kans te geven om te antwoorden, "Ze heeft er spijt van dat ze hem gezoend heeft, maar Yuri heeft niet verteld dat hij getrouwd was. Ik durf te wedden dat zijn trouwring niet om zijn vinger zat." Ik schraapte eventjes mijn keel. "Dat was alles Ashley, ik hoop dat je nu een goede keus maakt." Ik draaide me om naar Effie en glimlachte eventjes, waarna ik mijn hand door haar haar haalde. "Van mij part kunnen we nu gaan."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Succes met ontkennen Yuri, Effie zal het toch bevestigen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Zal ik wachten met antwoorden? hun mogen namelijk wel eventjes eerst denk ik.. Ben zo naar huis xd]


    [Ok, ik mag dus nu naar huis ;d]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 13:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ashley mag eerst.]


    Your make-up is terrible

    (Yuri is fucked and Ashley pissed-off.)

    Ashley Jasmine Moore.
    Mijn aandacht was alweer helemaal gevestigd op Yuri, maar wanneer ik Katelynn’s stem weer hoorde, probeerde ik me daarop te concentreren. “Goed, goed, we gaan alweer.” Begon ze, luid en duidelijk zodat wij haar beiden zouden horen. “Ik wilde alleen eventjes vertellen dat, terwijl jij met Mrs. Stone aan het praten was, hij met een ander meisje gezoend heeft. Het zou me ook niet verbazen als hij verder zou zijn gegaan.” Vertelde zij, elk woord duidelijk articulerend. Vrijwel direct nam ik dit in me op en knarsetandden, daarna boorde ik mijn nagels praktisch gezien in zijn huid. “Het meisje, Effie, is nu bij me, dus je zou met haar kunnen praten als je wilt.” Vervolgde ze, zonder eens kans te geven om te antwoorden.
    “Ze heeft er spijt van dat ze hem gezoend heeft, maar Yuri heeft niet verteld dat hij getrouwd was. Ik durf te wedden dat zijn trouwring niet om zijn vinger zat.” Ze schraapte eventjes haar keel en ik was direct met alles gestopt om Yuri ruw van me af te duwen, zodat hij uit me zou gaan en ik op zoek ging naar mijn kleding. Ondertussen ging Katelynn verder met praten. “Dat was alles Ashley, ik hoop dat je nu een goede keus maakt.” Toen ik mijn bh had aangedaan, keek ik kort naar mijn slipje. Kapot, natuurlijk. Snel liep ik naar de badkamer, pakte daar zijn badjas uit en terwijl ik toch eerst al mijn kleding aandeed, deed ik de badjas erover heen. Ik had geen zin om met al mijn kleding te sleuren door de gangen van dit hotel, want wat moesten ze wel niet denken als de mensen me zo zagen? Dan kon ik waarschijnlijk gelijk mijn baan hier vergeten.
    Hierna keek ik kwaad naar Yuri, terwijl ik mijn donkere haar ondertussen probeerde te fatsoeneren. Mijn ademhaling was nog altijd hees en ongecontroleerd, maar ik wilde dit zo snel mogelijk onder controle hebben. Ondertussen had ik al de hele tijd een kwade, toch ijzige blik in mijn ogen gehad, waardoor mijn hele houding en uitstraling omsloeg naar zelfs ietwat giftig. “Ik ga met dat meisje praten, waag het eens om me tegen te houden of op me in te praten en ik ben klaar met je.” gromde ik kwaad, terwijl ik nog steeds de hese ondertoon niet kwijt was. Hierna draaide ik me om, om weg te lopen, maar vervolgens draaide ik me toch weer terug naar hem. “‘Oh, Ashley je bent veel te goed voor me,’ zegt tie,” siste ik. “Nooit ben ik in mijn hele leven nog zo ten schande gezet en bedrogen, vooral bedrogen,” Mijn ogen schoten vuur terwijl ik dit zei, waarna ik me toch omdraaide en hoofd schuddend wegliep. Ik had geen idee wat ik nog meer tegen hem moest zeggen, wat meer schreeuwen was, maar ik wilde gewoon zo snel mogelijk weg. Weg van hem en zijn leugens. De deur deed ik open, gooide deze hard dicht en zag Katelynn net met een meisje weglopen. “Laten we praten,” zei ik hen toen. “Ik wil alles weten.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nikki gaat nu eerst en ik denk dat het dan het handigste is dat Syll reageert.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuri Leith Bishop

    Haar aandacht is alweer helemaal gevestigd op mij, maar wanneer Katelynn weer begint met praten, merk ik hoe ze zich duidelijk daarop concentreerd.“Goed, goed, we gaan alweer.” begint ze, luid en duidelijk zodat wij haar beiden kunnen horen. “Ik wilde alleen eventjes vertellen dat, terwijl jij met Mrs. Stone aan het praten was, hij met een ander meisje gezoend heeft. Het zou me ook niet verbazen als hij verder zou zijn gegaan.” vertelt zij, elk woord duidelijk articulerend. Ik trek wit weg en Ashley begint te knarsetanden, daarna boort ze haar nagels praktisch gezien in mijn huid, wat behoorlijk pijn doet. “Het meisje, Effie, is nu bij me, dus je zou met haar kunnen praten als je wilt.” vervolgt ze, zonder eerst kans te geven om te antwoorden.
    “Ze heeft er spijt van dat ze hem gezoend heeft, maar Yuri heeft niet verteld dat hij getrouwd was. Ik durf te wedden dat zijn trouwring niet om zijn vinger zat.” ze schraapt eventjes haar keel en Ashley is direct met alles gestopt om mij ruw van zich af te duwen, waardoor ik uit haar gedwongen word en ze op zoek gaat naar haar kleding. Ik ga trillend recht zitten. Ondertussen gaat Katelynn verder met praten. “Dat was alles Ashley, ik hoop dat je nu een goede keus maakt.” Als ze haar bh heeft aangedaan, kijkt ze kort naar haar slipje, die kapot is. Snel loopt ze naar de badkamer. Ik volg haar bewegingen, niet in staat om even iets te zeggen.
    Ze komt in mijn badjas de badkamer uit, waarna ze kwaad naar me kijkt. Ik bijt hard op mijn lip. Ze probeert ondertussen haar donkere haar te fatsoeneren. Haar ademhaling is nog altijd hees en ongecontroleerd. Ondertussen heeft ze al de hele tijd een kwade, toch ijzige blik in haar ogen, waardoor haar hele houding en uitstraling omslaat naar zelfs ietwat giftig. “Ik ga met dat meisje praten, waag het eens om me tegen te houden of op me in te praten en ik ben klaar met je.” gromt ze kwaad, terwijl ze nog steeds de hese ondertoon niet kwijt is. Hierna draait ze me om, om weg te lopen, maar vervolgens draait ze zich toch weer terug naar mij. “‘Oh, Ashley je bent veel te goed voor me,’ zegt tie,” sist ze. “Nooit ben ik in mijn hele leven nog zo ten schande gezet en bedrogen, vooral bedrogen.” Haar ogen schoten vuur als ze dit zegt, waarna ze zich toch omdraait en hoofd schuddend wegloopt.
    "Ik heb het niet gedaan, echt niet." probeer ik nog zacht. Ik hoor hoe de deur hard dichtgeslagen word, waardoor mijn lichaam een flinke schok krijgt. Ik kijk even om me heen, waarna ik mijn boxer en mijn broek aantrek. Triest bijt ik op mijn lip. Dit kan niet het einde zijn, dat is onmogelijk. Het is al bijna net zo onmogelijk om haar ervan te overtuigen dat ze liegen. Ik zucht zacht en loop toch naar de deur toe, die ik voorzichtig open. Ik kijk even naar de meisjes, ook al probeer ik de intens verdrietige blik in mijn ogen kwijt te raken, het lukt niet. Ik hou me stil, op de achtergrond. Het ontkennen komt zo meteen wel, ik weet dat ik alles op alles zal zetten om Ashley bij me te houden. Het kan me niet schelen waar het ten koste van gaat.


    Your make-up is terrible

    [Yuri is vreselijk!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.