• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    Fiona Winter
    "Oh...Facebook ook nog." Even trek ik een triestig gezicht, maar knik dan. "Ik beantwoord gewoon graag iedereen, maar het gaat gewoon niet. Maar tja, hier zit gewoon bijna geen kat. Wel een leuk cadeau, ik kan de stad eens zien voor ik terug naar huis moet. Maar hé, misschien kom ik morgen wel nog meer mensen tegen of straks." Ik stak mijn gsm in mijn zak, hoewel ik hem dan wel bleef voelen. Afleggen was een optie, maar stel dat ik hem dan nodig had? Het duurt wel geen uur voor hij weer op ligt, maar toch een tijdje." Even keek ik naar beneden, want ik was gewoonweg alweer vergeten wat ik nu ook weer aan had. "Normaal gezien vier ik het ook dichter bij huis, maar dit jaar wouden mijn ouders eens wat anders als cadeau geven." Ik haalde lichtjes mijn schouders op. "Ik denk dat ik me bijna ga omkleden. Jij ging toch mee,hé?"


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Wauw wat een gespam. Jullie hebben met zijn 2'en meer dan 2 pagina's volgeschreven. Dat ga ik echt niet allemaal lezen xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Ik weet heus wel waarom jij dit doet, ik ben het nog niet vergeten." siste Yuri en ik keek hem vragend aan. Zin blik was vol met woede en pijn. "Ga je gang, manipuleer mijn vrouw maar voor je eigen plezier." Hij wierp mij een blik toe, waarna hij verdween. Zachtjes trok Effie aan mijn hand en glimlachte wat vaagjes naar me. "We gaan na het praten weer naar het dak toe, toch?" vroeg ze zachtjes aan mij en ik knikte bevestigend. "Ik kan niet wachten." Ik glimlachte eventjes naar haar waarna ze me meetrok naar Ashley. Ze trok me zachtjes mee, blijkbaar wilde ze dit graag van haar hart af hebben. "Ik wil je dan wat laten zien." zei ze lichtelijk enthousiast. Ik wilde nog wat vragen maar voordat ik de kans daartoe had liepen we al naast Ashley. "Uhm?" zei ik vragend, "Waarom zei hij dat nou weer, dat van net?" Ik keek Ashley vragend aan. "Ik ken jou amper, hem al helemaal niet en waarom zou ik jou willen manipuleren? Ik wil gewoon dat je de waarheid weet en dat je niet met zo'n klootzak omgaat." Ik zuchtte eventjes. "Wat is daar nou erg aan...?" vroeg ik zachtjes.
    Ik drukte op de knop van de lift en stapte in toen deze open ging. Snel drukte ik op de knop van mijn etage, toen iedereen ingestapt was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    Ik sta net bij de lift als ik Yuri hoor sissen. "Ik weet heus wel waarom jij dit doet, ik ben het nog niet vergeten." Ik fronste en negeerde de neiging om terug te lopen en Yuri zijn huid vol te schelden. "Ga je gang, manipuleer mijn vrouw maar voor je eigen plezier." Nu had ik het al helemaal niet meer, dus wilde ik terug lopen om te vragen waar the hell hij mee bezig was. Ik snapte hem niet, steeds minder en snapte al helemaal niet wat hij net gezegd had. Wat bedoeld hij, wat wilt hij hiermee bereiken? In gedachten bleef ik toch maar staan, mijn armen strak tegen mijn lichaam en een lege blik in mijn ogen, totdat Katelynn en Effie eraan kwamen. Ik perste een zuinig glimlachje op mijn lippen, terwijl Katelynn naar me toe liep. "Uhm?" zei ze vragend, "Waarom zei hij dat nou weer, dat van net?" Vragend keek ze me aan. "Ik ken jou amper, hem al helemaal niet en waarom zou ik jou willen manipuleren? Ik wil gewoon dat je de waarheid weet en dat je niet met zo'n klootzak omgaat." Ze zuchtte eventjes en ik haalde mijn schouders op, als teken dat ik het niet wist. Zou ik nu ook maar iets van hem snappen.. dat zou alles een stuk gemakkelijker maken. "Wat is daar nou erg aan...?" vroeg ze zachtjes. Ze drukte op de knop van de lift en we stapte alledrie in, waarna Katelynn op de knop van haar etage drukte. Hierna draaide ik me om naar Katelynn. "Hij probeert zich daardoor vast ergens onderuit te wurmen, één van zijn truukjes..." Mijn stem was voor enkele secondes droevig, maar slikte toen en keek weer naar de liftdeuren die op een gegeven moment open gingen. Ik ging er als eerste uit, terwijl ik zei: "Dat blijkt hij namelijk wel vaker te doen, kom ik net achter."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Effie Atkins

    'Uhm?' zei Katelynn vragend toen we naast Ashley stonden. 'Waarom zei hij dat nou weer, dat van net?' Ik was dus niet de enige die zich dat af vroeg. 'Ik ken jou amper, hem al helemaal niet en waarom zou ik jou willen manipuleren? Ik wil gewoon dat je de waarheid weet en dat je niet met zo'n klootzak omgaat.' Ze zuchtte eventjes en ik keek beide lichtelijk nieuwsgierig aan. Ik was zelf nu al weer nieuwsgierig geraakt naar dit, ook al had ik mijzelf voor gehouden om me er niet mee te bemoeien. 'Wat is daar nou erg aan...?' vroeg ze zachtjes. Ze drukte op een knop van de lift en stapte in. Ik volgde haar, eigenlijk had ik vrij weinig keuze aangezien ik haar hand vast had. Snel drukte ze op een knop van een etage toen wij allen in de lift waren gestapt.
    'Hij probeert zich daardoor vast ergens onderuit te wurmen, één van zijn truukjes...' zei Ashley, nadat ze zich toe had gedraaid naar Katelynn. Er klonk voor een seconde iets droevigs in haar stem. Ik keek naar de deuren die na een momentje weer opengingen.
    'Dat blijkt hij namelijk wel vaker te doen, kom ik net achter,' zei Ashley terwijl ze als eerste uit de lift stapte. Ik keek even naar Ashley en toen naar Katelynn. Ik kneep zacht in haar hand en liep toen de lift uit voordat de deuren weer dicht gingen, zacht trok ik haar mee en glimlachte wat vaagjes naar haar. Ik wist geen woorden te zeggen en wou mijzelf eigenlijk laten concentreren op straks. Ik moest bekennen dat ik eigenlijk geen flauw idee had wat ik haar wou laten zien. Ik wou gewoon iets anders hebben om mij op te laten concentreren. Ik zuchtte zachtjes. Even liet ik haar hand los om even gauw met mijn hand door mijn haren te gaan, daarna pakte ik haar hand weer beet. Het had gewoon iets rustgevend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Hij probeert zich daardoor vast ergens onderuit te wurmen, één van zijn truukjes..." zei Ashley. Ik hoorde dat ze bedroefd was, wat ik wel kon begrijpen. Ze hield natuurlijk echt van hem. De deuren ging langzaam open. "Dat blijkt hij namelijk wel vaker te doen, kom ik net achter." zei ze waarna ze uit de lift stapte. Effie kneep in mijn hand en liep met mijn de lift uit. Ze glimlachte wat vaagjes naar me. Ze zuchtte eventjes, liet mijn hand los, deed haar haar goed en pakte toen mijn hand weer vast.
    Ik liep langs Ashley en deed de deur naar mijn kamer open. De kamer waar Ashley en ik vandaag al eens eerder zijn tegen gekomen. Mijn wangen werden heel eventjes rood, waarna ik iedereen binnen liet. "Ga maar ergens zitten." zei ik met een glimlach. "Wil iemand iets drinken? Rum, wodka? Of iets anders?" vroeg ik toen beleefd en liep alvast naar mijn minibar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    Katelynn liep langs mij heen en deed de deur van de kamer open, waarna het me pas opviel dat Katelynn en Effie elkaars hand vasthielden. Waren ze...? Ik wist het niet en mocht ook geen oordelen hebben, maar ik vond het raar dat ze eerst met mijn man loopt te kussen en vervolgens Katelynn's hand vastheeft. Het kan natuurlijk ook niets te betekenen hebben. Het verwarde me gewoon allemaal, wat door Yuri en zijn fratsen kwam. Hierdoor vroeg ik me ook af of ik deze baan nog wel wilde, of ik niet iemand anders hier naartoe moest sturen, maar dat maakte niets goed. Ik had altijd graag de zaken in handen en anders moest ik dat weggeven, het is niet zo dat ik voor eeuwig weg kan lopen. Dat wil ik niet eens.
    Het was me voorbij gegaan dat de wangen van Kate iets rood waren geworden en ik liep langs ze heen de kamer in. "Ga maar ergens zitten." Ik liet mezelf met mijn benen opgetrokken op de bank ploffen, terwijl ik om me heen keek en vervolgens mijn blik liet afdwalen naar de grond. "Wil iemand iets drinken? Rum, wodka? Of iets anders?" In mijn ogen een lege blik en in gedachten. "Doe maar alles wat sterk is," murmelde ik naar haar. Verder zei ik niets, het was duidelijk dat ik er erg mee zat. Ergens snakte ik naar een hete douche of bad, iets waardoor ik de geur van Yuri niet kon ruiken, aangezien die nu aan mij kleefde. Het drong in mijn neusgaten en herinnerde me aan hem. Oh, wat melancholies.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Isuzu, wat heb jij voor een raar plaatje xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Haar hand liet ik weer los toen we bij haar kamer aan kwamen. Ze deed de deur open en liet ons binnen. Ik glimlachte iets en keek om mij heen terwijl we naar binnen liepen.
    'Ga maar ergens zitten,' zei Katelynn. Ashley liet zeer neerploffen op de bank met opgetrokken knieën, terwijl ik nog een beetje rond liep en om mij heen keek. 'Wil iemand iets drinken? Rum, wodka? Of iets anders?' vroeg ze. Ik wou al gelijk antwoord geven, maar wachtte toch eventjes totdat Ashley antwoord gaf.
    'Doe maar alles wat sterk is,' murmelde ze. Even keek ik haar aan en vroeg mij af of alles wel goed ging, ook al kon ik het antwoord zelf al wel raden. Ik nam plaats naast Ashley en keek haar eventjes met een klein glimlachje aan, daarna keek ik even naar Katelynn. Mijn schoenen had ik bij de tafel neergezet.
    'Voor mij maakt het niet uit. Verras me!' zei ik met een glimlachje, daarna richtte ik mijn aandacht weer op Ashley. 'Ehm,' begon ik zacht. 'Zal ik gewoon beginnen vanaf waar ik hem tegen kwam?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CyberLord schreef:
    [Isuzu, wat heb jij voor een raar plaatje xd]

    (Niet zeuren jij, Mitchell. Doe je ogen maar dicht als je, je eraan stoort. ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Doe maar alles wat sterk is." murmelde Ashley. Effie ging naast haar zitten en glimlachte naar haar. "Voor mij maakt het niet uit. Verras me!" zei ze met een glimlachje en richtte toen, terwijl ik glazen ging pakken, haar aandacht op Ashley. "Ehm" begon ze zacht, "Zal ik gewoon beginnen vanaf waar ik hem tegen kwam?" Ik maakten voor ons allemaal maar Wodka met Cola, iets wat altijd lekker was en maakte die van mij nog net ietsjes sterker. 'Hoe sterker hoe beter' zei een stem in mijn hoofd. Ik grinnikte eventjes. Daar was ik het zeker mee eens. Ik zette de glazen op tafel en ging tegen over Ashley zitten.

    [Hoeft al niet meer :Y)]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 21:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    Abrupt ging Effie naast me zitten en glimlachte naar me. Ïk lette er eigenlijk niet op, mijn gedachten waren bij Yuri, net zoals alles wat erbij hoorde. "Voor mij maakt het niet uit. Verras me!" zei Effie met een glimlachje en richtte toen, terwijl Katelynn de glazen ging pakken, haar aandacht op mij. "Ehm," begon ze zacht, "Zal ik gewoon beginnen vanaf waar ik hem tegen kwam?" Voor een klein moment reageerde ik niet, maar schopte toen levenloos mijn hakken uit op de grond en krulde me helemaal op, op de bank van Katelynn. "Ja," Het duurde lang en ongemakkelijk voordat ik verder ging, een bepaalde, drukkende sfeer hing er. "Vertel alles wat je denkt nodig te zijn." mompelde ik zachtjes, mijn blik nog steeds levenloos.
    Wanneer Katelynn erbij kwam zitten, tegenover mij, en de glazen voor ons neerzette op tafel, pakte ik vrijwel direct het glas en zette deze aan mijn mond, nam er een grote slok van en zette het vervolgens weer neer. Onbewust had ik de badjas van Yuri nog dichter tegen me aangetrokken, omdat zijn geur eraan hing en ik hem begon te missen. Het leek wel alsof ik het fijn vond mezelf ermee pijn te doen, alsof ik erop kickte. Waarom kon ik hem niet gewoon slaan, uitschelden en er klaar mee zijn? Vaag keek ik daarna naar mijn trouwring, die nog steeds om mijn ringvinger zat.

    (Ik doe straks een erger plaatje voor jou!)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [D:]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Voor een klein moment reageerde ze niet. In plaats daarvan schopte ze haar hakken uit op de grond en krulde zichzelf helemaal op.
    'Ja,' zei ze. Het duurde lang voordat ze verder ging, wat bij mij een ongemakkelijk gevoel gaf. 'Vertel alles wat je denkt nodig te zijn,' mompelde ze zachtjes. Ik keek haar even aan en zag hoe levenloos haar blik was. Vrijwel direct pakte ze de glas die Katelynn neerzette en zij nam plaats tegenover Ashley. Lichtjes knikte ik nog op haar woorden, ook al wist ik niet precies hoe ik moest weten wat ik nodig had.. Ik had helemaal niets nodig, was zei niet diegene die alles wou weten?
    'Ehm,' begon ik weer zacht en ook ik pakte mijn glas van tafel. Een klein slokje nam ik en proefde dat het cola was met wodka. Een klein glimlachje sierde mijn gezicht. Het was lekker. 'Ik kwam hem eigenlijk per ongeluk tegen. Want weet je, zijn kamer zit tegen over die van mij. Ik dacht eerst dat zijn kamer die van mij was, alleen ik kreeg de deur niet open. Ik zal niet te uitgebreid vertellen.. Ik kan soms nogal enthousiast worden tijdens het vertellen, maar in ieder geval.. Hij wou mij een rondleiding geven, maar we kwamen niet verder dan het dak. Ik wou niet verder, want het ziet er daar zo mooi uit!!' Ik stopte eventjes met praten om een paar kleine slokjes te nemen van mijn drinken. 'Daar gebeurde eigenlijk de meeste dingen. Hij begon eerst met complimentjes en ik moet bekennen dat ik ook wel een beetje uitdaagde, want ik zei dat hij mijn woorden had en dat ik ze terug wou. Zijn arm zat om mijn middel en kuste mij. Ik was verstijfd en mijn benen werden slap.. Daarna kuste hij mij weer en dit keer kuste ik hem terug. Zijn hand ging over mijn rug en ja.. Als laatste had hij mij nog getild naar een kussen, want mijn benen waren net spaghetti benen. Daarna ging hij naar zijn afspraak, ik geloof dat dat met jou was.. Ik wist dat alleen niet, ik dacht dat het om een collega ging.. Zo kwam het over.' Ik tikte met mijn vingers zenuwachtig tegen het glas aan en zette uit voorzorg op irritatie het glas op tafel. Een klein mislukt glimlachje sierde mijn gezicht en liet hem daarom al gauw weer verdwijnen. 'Ashley? Als ik had geweten dat hij getrouwd was dan had ik hem echt niet gezoend, dan had ik dat ook niet toegestaan. Ik ben dan wel een meisje die aardig gauw iemand zoent, dat geef ik gerust toe.. Maar ik doe dat niet als ik een relatie heb en al helemaal niet als de een ander een relatie heeft, laat staan getrouwd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Isuzu, reageer jij maar eerst. Ik kan hier toch weinig aan toevoegen ;p]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.