• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    [Ja, vreselijk. D:]

    Yuri Leith Bishop

    Doordat ik haar ondergoed kapot heb gescheurd, stopt ze kort met mij te kussen. Daarna bijt ze ruw om mijn onderlip om me vervolgens terug te trekken. Ik hap even flink verbaasd naar adem maar laat het me overkomen. Haar vingertoppen strelen nog altijd mijn geslachtsdeel, maar wanneer ik begin te strelen, stopt even. Ik merk dat het door haar concentratie komt. Ik ben in ieder geval blij dat ik haar zover krijg en heb toch ook af en toe wat moeite om mijn eigen concentratie erbij te houden omdat ik zo gevoelig ben onder haar vingertoppen.
    Mijn vingers ontlokken een kreun tussen haar volle lippen vandaan en omdat ze zich niet meer kan concentreren, begint ze allemaal zwoele kusjes op mijn mondhoek, kaak en hals te drukken. Ten minste, overal waar ze bij kan en waar het wil lukken. Dan laat ze haar tong zacht over mijn nek gaan naar mijn oor, waar ze stop om zacht in te fluisteren, echter hoor ik duidelijk dat haar hese stem komt door de wellust die in haar opgelaaid is. Er verschijnt nu overal kippenvel op mijn lichaam. "Je speelt vals…" Tegelijkertijd dat ze dat zegt, omvat ze met haar vingers mijn jongeheer en begint ze met bewegingen te maken. Het enige kledingstuk dat ze nu nog aanheeft zijn haar netkousen, iets wat ik absoluut niet erg vind.
    Nu ben ik degene die even de concentratie compleet kwijt raakt en zacht kreunend geniet. Ondertussen word mijn lid helemaal stijf onder haar aanrakingen, volgens mij erger dan hij ooit geweest is. Uiteindelijk haal ik mijn vingers tergend langzaam uit haar en lik ik kort het vocht van mijn vingers af. Ik kijk haar met een opgewonden blik in mijn ogen aan, ik kan het nu niet meer inhouden. Dus beweeg ik mezelf dichter naar haar toe, leg ik mijn armen onder haar rug en dring ik voorzichtig en zacht bij haar naar binnen. Hierop begin ik zacht en liefdevol te stoten. Mijn lippen breng ik naar haar nek toe, waar ik ze tegen aan druk en zacht begin te kreunen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 23:17 ]


    Your make-up is terrible

    Chloé Amelia Blessins.

    Oké, als Austin gaat eten hem niet tegenwerken. Ja, dat had ik op mijn lijstje in mijn hoofd gezet, leuke informatie toch? Genoeg over dat lijstje, die komt later nog wel aan bod. Ik neem de map aan die Austin me aangaf en stopte hem terug in mijn tas. Ik laat me maar meesleuren door hem aangezien ik er geen last van had en omdat hij toch in een trance zat waardoor hij me toch moeilijk ging loslaten. Als hij uiteindelijk weer begint te praten let ik netjes op.
    "Overhalen zal bij mij niet zo lastig zijn, aangezien ik té makkelijk te overtuigen ben." zeg ik, waarna ik mezelf bijna voor mijn kop wil slaan. Waarom zeg ik dat nou weer? Niet dat Austin er misbruik van zou gaan maken, maar je wist maar nooit...
    "Ik wil zitten op een stoel, aan een tafel." zeg ik serieus.
    Ja, sorry... Ga gewoon ergens zitten dan. Het kon mij dus niks interesseren of we nou voor de ingang of naast de ingang gingen zitten.
    "Martelen? Nu ben ik best nieuwsgierig wat je daarmee bedoelt, maar ik denk aan de andere kant dat ik het niet eens wil weten."
    Ja, ik had een vreemde logica af en toe. Moet je mijn gedachtegang maar niet proberen te volgen, niet mijn probleem.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Ja" mompelde ze zachtjes. Ze pakte haar schoenen en draaide zich om naar mij toe. Ze keek niet zo vrolijk en ik was bang dat ik iets verkeerds had gezegd. Met kleine vlugge pasjes liep Effie naar mij toe en pakte mijn pols beet met haar vrij hand. Ik keek van haar hand naar haar gezicht en weer terug.
    "Ik weet niet wat je straks moet doen" begon ze zachtjes en ik keek haar vragend aan. "Waarschijnlijk moet jij zo ook weer verder werken, maar als we klaar zijn.. Kan jij mij dan alsjeblieft weer hier heen brengen?" vroeg ze haast smekend. "Alsjeblieft?" Ik knikte rustig en glimlachte kalmerend naar haar. Mijn pols maakte ik los en pakte haar hand vast waarin ik eventjes kneep. "Doe maar rustig, ik breng je graag terug." zei ik met een glimlach. "Ik ben de rest van de dag vrij." voegde ik er nog aan toe.
    De lift ging open en ik trok haar mee naar binnen. "Maar je maar niet druk verder." zei ik met een glimlach en drukte op het knopje naar de tweede verdieping.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Austin Joshua Gray.

    Ik keek haar voor een secondelang aan waarna ik mijn handen voor mijn mond sloeg.
    "Nee echt ? Op een echte stoel ? Like, aan een tafel ?! Dat meen je niet".
    Ik lachte eventjes en ging toen maar in het midden zitten van het terras, op een echte stoel, kan je dat nu geloven ? Een ietwat enge maar meer mysterieuze grijns vormde zich om mijn lippen.
    "Wil je echt weten hoe ik mensen martel ? Ik kan ze alles laten zeggen of doen, door enkel maar 1 iets te doen". Serieus, mensen onderschatten de kracht van kietelen. Als je een klein beetje kracht hebt, en mensen goed onder bedwang kan houden zodat je ook nog eens een hand vrijhebt om alle gevoelige plaatsen te kietelen die een mens heeft, dan ben je gewoon een koning die zijn slaaf wat vraagt. Nu ja, vreemde vergelijking, let maar niet op mijn gedachten.
    "Mijn geheime wapen is kietelen" zei ik doodserieus. Als ze nu ging lachen, dan zou ze er na het eten spijt van krijgen.
    Nah, eigenlijk niet echt. Mensen lachten mij ook altijd uit omdat ik vreemde gezichten trok terwijl ik mensen aan het martelen was. Je moet het maar proberen, en iemand vasthouden met 1 enkele hand en dan ook nog eens proberen kietelen, helemaal niet makkelijk voor een man aangezien we maar 1 ding tegelijk kunnen !

    Effie Atkins

    Rustig knikte ze en glimlachte op een kalmerende manier naar mij. Daarvoor had ze naar mijn hand gekeken en naar mij, was het dan niet goed dat ik dat deed? Ze maakte haar pols los, waardoor die gedachte versterkt word. Die gedachten gingen daarna alleen al heel gauw weer weg toen zij mijn hand vast pakte en er zacht in kneep.
    'Doe maar rustig, ik breng je graag terug,' zei ze met een glimlach en een opgeluchte zucht verliet mijn mond. 'Ik ben de rest van de dag vrij,' voegde ze er nog aan toe. De lift ging open en ze trok mij mee naar binnen. 'Maak je maar niet druk verder,' zei ze met een glimlach en ze drukte op een knopje wat de tweede verdieping aangaf. Ook al zei zij dat ik mij niet druk moest maken, toch deed ik het. Ik begon mij onrustig te voelen en voelde mijn knieën knikken en dan niet op de goede manier. Ik begon wat onrustig met mijn vingers in haar hand te bewegen en keek Katelynn een beetje zenuwachtig aan.
    'Straks krijg ik de volle laag van haar,' zei ik zacht en ging een beetje met mijn pols wrijven in mijn oog, aangezien mijn handen nu niet echt vrij waren. 'Straks zegt ze dat het mijn schuld is dat het gebeurd is. Straks gelooft ze niet dat hij begonnen is!' Ik murmelde nog iets en legde mijn hoofd tegen haar schouder aan. 'Ik ben zo niet Katelynn. Ik zoen niet met iemand die al officieel met iemand heeft. Zeker niet met iemand die via de wet getrouwd is! Ik ben zo niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Ik ga serieus steeds stuk bij de stukjes van Austin.xD Zijn reacties zijn gewoon... droog.)

    Chloé Amelia Blessins.

    Ik volgde Austin en ging zitten, terwijl ik hem grijnzend aankeek. Tenminste één iemand die niet serieus was, want die mensen waren soms behoorlijk saai. Niet dat ik niet serieus kon zijn, hoor... Ik hield ook wel van sarcasme, dat hield alles tenminste een beetje onverwacht en plagerig.
    Ik luister aandachtig naar wat Austin zegt en knik even, waarna hij zijn verhaal vervolgt.
    Toch grinnik ik zachtjes als ik zijn reactie hoor. Gewoon zijn gezichtsuitdrukking erbij nemen en die zin... Het paste niet bij elkaar, en dat maakte het juist perfect.
    Ik zei het toch, vage logica. Tegenpolen passen gewoon goed bij elkaar, soms. Tenzij ze elkaar de haren uittrekken en de ogen uitkrabben, dat moeten we ook weer niet hebben...
    "Kietelen? Dat zou kunnen werken, ja. Als je er goed in bent." zeg ik simpel, waarna ik naar de bloemen in de vaas voor mijn neus kijk.
    Ah nee, madeliefjes... Ik wist niet waarom, maar die bloemen stonden me niet aan. Veel te schattig misschien, en dat voor bloemen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol




    Hoe lager we kwamen hoe onrustiger Effie leek. Ze bewoog onrustig met haar vingers in mijn hand en ze keek me ook lichtelijk zenuwachtig aan. "Straks krijg ik de volle laag van haar." zei ze zachtjes en ze wreef met haar pols in haar oog. "Straks zegt ze dat het mijn schuld is dat het gebeurd is. Straks gelooft ze niet dat hij begonnen is!" Ze zei nog meer, maar dat kon ik niet meer verstaan omdat ze over ging in murmelen. Zachtjes legde ze haar hoofd tegen mijn schouder aan en ik aaide haar haar met mijn vrije hand om haar zo te kalmeren. "Ik ben zo niet Katelynn. Ik zoen niet met iemand die al officieel met iemand heeft. Zeker niet met iemand die via de wet getrouwd is! Ik ben zo niet."
    Ik maakte een sussend en kalmerend geluidje en keek haar aan. "Ik ben bij je en we doen het samen, maak je maar niet druk." zei ik zachtjes en met een glimlach, "Het komt allemaal goed. Ashley is vast niet zo." Ik drukte haar tegen me aan en streelde met mijn vrije hand over haar rug. "Wees maar niet bang." zei ik sussend. Het duurde niet lang voordat de lift op de 2de verdieping was en de deuren open gingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    Even bijt hij flink verbaasd naar adem, maar laat het hem overkomen. Er verschijnt kippenvel op zijn lichaam nadat ik hees in zijn oor had gefluisterd, maar verdere gedachten erover had ik niet. Mijn hand streelt ruwer rond zijn geslachtsdeel, iets waardoor hij dit keer degene is die zijn concentratie compleet kwijt raakt en zacht kreunend geniet. Hier alleen al door, zorg ik ervoor dat ik doorga. Ondertussen wordt zijn lid helemaal stijf onder mijn aanrakingen, waar door ik heser begin te ademhalen en mijn mond openhoud om nog enige vorm van lucht binnen te krijgen.
    Mijn ogen zijn nu al een tijdje open, maar ik kan het niet laten ze soms nog dicht te knijpen van de verrukking. Uiteindelijk haalt hij zijn vingers tergend langzaam uit mij en likt hij kort het vocht van zijn vingers af, waardoor ik hem een vermakelijke blik geef. Hij kijkt mij met een opgewonden blik in zijn ogen aan, welke ik beantwoord met een dezelfde soort blik, terwijl mijn hand gestopt is over zijn lid te gaan. Op dit moment verklaart hij blijkbaar dat hij het niet meer in kan houden, want hij beweegt zich dichter naar mij toe, legt zijn armen onder mijn rug, waardoor ik deze lichtelijk krom, en dringt voorzichtig en zacht bij mij naar binnen.
    Hierop begint hij zacht en liefdevol te stoten. Zijn lippen brengt hij naar mijn nek toe, waar hij ze tegen aan drukt en zacht begint te kreunen. Mijn handen gingen ondertussen over zijn zij, waar één hand bleef liggen en zacht mijn nagels in zijn vlees drongen, terwijl ik de andere hand in zijn nek legde. Tegelijkertijd was mijn been liefdevol tegen die van hem aan het strelen en drukte ik kusjes in zijn nek, terwijl er soms een zachte kreun van tussen mijn volle lippen kwam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Met haar hand streelt ze ruwer rond mijn geslachtsdeel waardoor ik dus mijn concentratie comleet kwijtraak. Ze weet ook precies hoe ze me moet bespelen. Maar het heeft ook zijn uitwerking op haar, want ze begint heser te ademhalen en houd haar mond open om nog enige vorm van lucht binnen te krijgen. Haar ogen blijven al vaker open, al knijpt ze ze af en toe nog dicht van de verrukking, een prachtig beeld om voor me te zien. Ze geeft me een vermakelijke blik en beantwoord mijn blik daarna met een dezelfde opgewonden blik, terwijl haar hand gestopt is over mijn te gaan. Als ik mijn armen onder haar rug neer leg, kromt ze die lichtelijk.
    Als ik eenmaal stoot, brengt ze haar handen naar mij zij, waar ze over heen gaan. Er blijft één hand liggen en ik voel hoe haar nagels zacht mijn vlees binnen dringen, op een heel andere manier dan het meisje eerder vandaag. Haar andere hand legt ze ondertussen in mijn nek neer en met haar been streelt ze liefdevol tegen mij aan. Ze drukt kusjes in mijn nek, terwijl er soms een zachte kreun van tussen haar volle lippen komt. Haar zachte kreunen winden mij al bijna evenveel op als onze handelingen, maar niets kan op tegen het gevoel wat ik nu heb.
    Dit alles bij elkaar brengt op zich al een explosie van genot met zich mee. Mijn hele lichaam lijkt te tintelen van liefde, van haar aanrakingen en van genot. Hierop blijf ik nog altijd rustig stoten, terwijl ik wel dieper ga. Ik ga er zo erg in op dat er niets anders lijkt te bestaan dan Ashley, ik en onze liefde. Ik druk haar dicht tegen me aan terwijl mijn vingers tegen haar huid aan drukken. Ik haal mijn gezicht weer uit haar nek om haar zachte, wat gehaaste kusjes op haar lippen te drukken. Het lukt niet zo goed omdat ik me vooral concentreer op het langzame maar diepe gestoot. Ik voer het tempo al iets op, maar niet teveel. Dit voelt al zo heerlijk en ik wil het graag nog even uitstellen, als het lukt tenminste, aangezien mijn lichaam zin heeft om te exploderen. Het voelt bijna alsof ik drugs heb gebruikt.


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore.
    Hoewel ik niet zeker weet of het zijn bedoeling is, laat hij toch wel door schemeren dat mijn zachte kreunen hem opwinden, bijna evenveel als onze handelingen. De eerdere discussie ben ik allang vergeten en ik leef in het moment op van zijn aanrakingen, zijn warme, liefdevolle aanrakingen die me gemakkelijk tot verrukking kunnen brengen. Helaas was dit niet altijd even handig.
    Zijn lichaam lijkt wel te tintelen van genot, eveneens voor die van mij. Hij blijft nog altijd rustig stoten, terwijl hij wel dieper gaat. Hierdoor moet ik een luide kreun onderdrukken, wat gelukkig lukt door mijn lippen ruw tegen zijn kaak te drukken en kort mijn adem in te houden. Hij gaat er zo erg op in dat enkel wij nog bestaan, en onze liefde. Hetzelfde gevoel krijg ik, terwijl er een kriebeld gevoel in mijn maag begint te spelen, van liefde en wellust, niet het hoogtepunt.
    Hij drukt me dicht tegen zich aan terwijl zijn vingers tegen mijn huid aan drukken en ik zelfs zachtjes met hem mee beweeg. Mijn ene been wikkelt plagerig rond zijn been tegelijkertijd dat ik me nog wat tegen hem aandruk, alsof we nog niet dichtbij genoeg zijn. Zacht dringen mijn nagels iets in zijn huid, bij zijn zij en nek. Hij haalt zijn gezicht ondertussen weer uit mijn nek om mij zachte, wat gehaaste kusjes op mijn lippen te drukken. Yuri stoot nog altijd langzaam maar diep in me, en elke keer dat hij dat doet, voel ik de liefde. De liefde waar ik eerder nog zo wantrouwend over was geweest. Nu voert hij het tempo al iets op, maar niet teveel. Dit keer lukt het me niet om een kreun in te houden en kreun dan ook luid. "Aah!" Ik weet dat we ons beide niet echt kunnen concentreren op het gekus, maar toch waag ik me er weer aan en druk mijn lippen liefdevol, maar zwoel op die van hem, terwijl er een uitdagende, wellustige blik in mijn donkere ogen ligt. Hij kon de liefde er ook duidelijk in zien, heel duidelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Effie Atkins

    Met haar vrije hand was ze over mijn haren gaan aaien. Ergens hielp het een beetje, maar dat effect was al gauw weg. Sussende en kalmerende geluidjes zorgden er voor dat ik gestopt was met praten.
    'Ik ben bij je en we doen het samen, maak je maar niet druk,' zei ze zachtjes. 'Het komt allemaal goed. Ashley is vast niet zo.' Ik werd tegen haar aan gedrukt en haar gestreeld over mijn rug zorgde ervoor dat ik goeie rillingen kreeg. 'Wees maar niet bang,' zei ze sussend. Ik stond verstijfd onder haar armen, maar erg vond ik dat niet. Al veel te gauw gingen de deuren open en waren wij op de tweede verdieping, toch ging ik niet uit de lift en bleef hier staan in haar armen. Mijn schoenen liet ik uit mijn handen valleen en sloot mijn armen om haar nek.
    'Alsjeblieft,' murmelde ik zachtjes. 'Hou me nog even vast, alsjeblieft,' smeekte ik zachtjes. Ik nestelde mij zelf zo veel mogelijk in haar armen en ging iets wat afwezig met mijn hand door haar haren. Haar haren voelde zacht en het gleed makkelijk door mijn handen heen. 'Ik doe je haar straks weer goed,' murmelde ik zachtjes. 'Eventjes nog. Heel even.' Mijn adem die zo net versneld was geraakt door de angst die opeens op was opgekomen, werd langzaam rustiger en voelde mijzelf steeds minder onrustiger te worden. Voor een klein momentje bleef ik zo met haar staan totdat ik mijzelf rustig genoeg voelde. Ik maakte mijzelf voorzichtig los van haar en deed zoals ik gezegd had haar haren weer goed. 'Dankjewel,' zei ik zacht tegen haar en een dankbaar glimlachje verscheen op mijn gezicht. Ik boog voorzichtig naar haar toe om een klein kusje te geven op haar wang. Ik bukte, zodat ik mijn schoenen van de vloer kon pakken en kwam daarna weer omhoog. Iets wat aarzelend pakte ik haar hand vast. Mijn handen waren nog een beetje onrustig, maar niet meer zo erg als net. Met een mager glimlachje keek ik haar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Haar schoenen vielen uit haar handen en ze sloot haar armen om mijn nek. "Alsjeblieft." murmelde ze zachtjes, "Hou me nog even vast, alsjeblieft." Ze smeekte het me en nestelde zich in mijn armen. "Natuurlijk." zei ik zachtjes en drukte haar dicht tegen mij aan. Ik voelde me net een moeder, maar dan anders. Alsof er meer achter zit. Ze ging met haar hand door mijn haren, maar voordat ik er iets over kon zeggen had ze al gezegd dat ze ze later weer goed zou doen. Ze werd een stuk rustiger nu en de gehaaste ademhaling die ze eerder had, had ze nu niet meer. Ze ademde een stuk rustiger en ze trilde ook niet zo erg meer. Ze liet me na een tijdje los en deed mijn haar goed. Ik glimlachte lief naar haar terwijl zij daarmee bezig was. "Dankjewel." zei ze zachtjes en ze glimlachte dankbaar naar me. "Geen probleem Effie." antwoordde ik zachtjes. Ergens was ik toch wel verbaasd om haar reactie. Ik zou Yuri straks naaien en ik was nou niet bepaald bang. Ik vond het ergens zelfs heel erg vermakelijk. En zou Yuri mij een knal geven dat gaat Ashley zeker bij hem weg en mag ik de beveiliging op hem afsturen. Ik grinnikte eventjes bij mezelf.
    Opeens kreeg ik een kusje van Effie op mijn wang ik keek haar heel even vragend aan waarna ik mijn hand op de plek legde waar ze me gekust had. Binnen no-time verscheen er een brede glimlach op mijn gezicht. Daarna pakte ze mijn hand vast. Ze trilden nog iets, maar niet meer zo erg als eerst.
    "Kom, laten we gaan." zei ik zachtjes tegen haar waarna ik een kus op haar voorhoofd drukte. Daarna trok ik haar mee naar de kamer van Yuri en klopte aan. "Ashely?" zei ik vragend. Mijn stem was luid genoeg zodat ze het hoorden, want ik moest en zou haar spreken. Voordat er iets gebeurd waar ze spijt van zou kunnen krijgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Haar hand legde ze neer op de plek waar ik net een kusje gaf. Binnen no-time verscheen er een brede glimlach op haar gezicht. Stiekem verscheen daardoor een klein glimlachje op mijn gezicht.
    'Kom, laten we gaan,' zei ze zacht tegen mij waarna ze een kus op mijn voorhoofd drukte. Ik knipperde met mijn ogen, wou wat zeggen.. Maar ik werd mee getrokken door Katelynn naar Yuri's kamer. Ze klopte op de deur van Yuri en ik keek eventjes achterom naar de deur van mijn kamer. 'Ashley?' zei ze vragend, maar wel luid genoeg. Ik wist zeker dat ze het daarbinnen moesten horen. Mijn vingers begonnen weer onrustig te bewegen en de verleiding om mij te verstoppen in mijn kamer was aardig groot.
    'Jij blijft erbij, toch?' vroeg ik onzeker naar haar. Ik voelde nog waar zij mij een kus had gegeven. Mijn wangen werden lichtjes rood omdat het mij nu pas echt goed doordrong.Verlegen keek ik omlaag en een glimlachje sierde mijn gezicht. Mijn handen werden wat rustiger doordat mijn gedachte niet meer zat bij Ashley, maar bij de kus op mijn voorhoofd. Zachtjes kneep ik in haar hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ik wachtte nog totdat er iemand reageerde, toen Effie begon te praten. "Jij blijft erbij, toch?" vroeg ze onzeker. Waarna ze naar de grond keek en in mijn hand kneep. Ik keek naar haar en ging met mijn vrije hand door haar haar. "Doe maar rustig." zei ik sussend, "Ik ga niet weg en straks gaan we gewoon weer lekker naar het dak, goed?" vroeg ik met een glimlach. Zachtjes aaide ik met mijn hand over haar rug. "Je hoeft je niet druk te maken, als er iets is neem ik het wel voor je op." Iets in haar uitstraling zorgde ervoor dat ik haar wilde beschermen. Haar wilde helpen waarmee ze zat. Hetzelfde gelde ook toen voor Ashley. Ik zou later echt eens moeten bedenken wat er allemaal met me gebeurd. Er gebeurd veel te veel in één keer opeens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    De glimlach op mijn gezicht werd iets groter door haar hand die door mijn haren ging,
    'Doe maar rustig,' zei ze sussend waarop ik iets knikte. 'Ik ga niet weg en straks gaan we gewoon weer lekker naar het dak, goed?' vroeg ze, waarop ik op keek en zag dat ze een glimlach had. Ik knikte op haar woorden met een enthousiaste glimlach. Ik wou haar een knuffel geven, maar werd tegen gehouden door het aangename geril die opkwam door haar hand die over mijn rug aaide. 'Je hoeft je niet druk te maken, als er iets is neem ik het wel voor je op.' Verbaasd keek ik haar aan, maar ging over in een dankbare glimlach. Mijn ogen gleden over haar hele gezicht en bekeek haar eens eventjes goed.
    'Ik denk dat ik nu wel zeker weet dat ik op zijn minst deze nacht hier doorbreng,' zei ik met een glimlach. Ik keek even van Katelynn, naar de deur en toen weer terug naar haar. Zij was interessanter en rustgevender. Ik snapte alleen niet waarom we geen antwoord kregen van de deur. Zouden ze weg zijn? Van Yuri wist ik het wel, hij had een belangrijk afspraak. Of was die afspraak juist met zijn vrouw? Mijn adem versnelde zich weer en versterkte mijn greep iets om haar hand, voor geen goud dat ik die nu op dit moment los ging laten. Vond het al een wonder dat ik gewoon naast haar bleef staan, ook al heb ik de neiging om achter haar te gaan verschuilen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you