• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Ze grinnikte eventjes, waarschijnlijk om mijn woorden, waarna ze een piercing aanraakte en er ook aan eentje draaide. Ze grinnikte en keek mij toen weer aan. Zacht lachte ik, want bij kietelde het natuurlijk ook.
    'Dat voelt inderdaad grappig en het ziet er echt leuk uit,' zei ze met een glimlach waardoor mijn wangen een kleurtje begonnen te krijgen. 'Hoezo is mijn gezicht om te kussen?' vroeg ze daarna met een grijns. Ondertussen nam ze een trekje van haar sigaret die al bijna helemaal opgerookt was. Ik lachte zachtjes om zo een beetje tijd te rekken en trok mijn shirt weer omlaag.
    'Dank je voor het compliment,' zei ik met een glimlachje tegen haar. 'Zou je op dit hek kunnen zitten denk je?' vroeg ik opeens en zonder op antwoord te wachten ging ik erop zitten en pakte ik haar onderarm beet. Dat ik hier wou zitten betekende niet dat ik ook graag wou vallen. 'Ehm je vraag, waarom ik jou gezicht om te zoenen vind,' mompelde ik zachtjes. 'Je bent gewoon mooi,' zei ik als vlugge antwoord en keek verlegen omlaag. 'Zulke dingen zijn eigenlijk best lastig uit te leggen. Sommige mensen zijn in mijn ogen mooi en andere weer niet.' Ik keek naar haar onderarm en zag daar een tattoo van een draak. Een glimlach sierde mijn gezicht en ik ging zacht met de vingers van mijn vrije hand er over heen. 'Ik heb er ook één,' zei ik met een glimlachje en ik keek haar even aan. Ik keek ver omlaag met mijn hoofd. 'Veeg mijn haar maar op zij, dan zie je hem zitten. Een roos, dat ingekleurd is buiten de lijnen. Een roos voor liefde. Ik ben wel in staat in liefde, maar ik ga voordat het officieel is vaak buiten de lijnen. Ik kan in staan zijn om jou nu ook echt te zoenen, zonder schuld gevoel te krijgen tegenover Yuri. Wij hebben niks officieels, dan kan ik geen schuldgevoel krijgen. Ik ben namelijk wel erg betrouwbaar als ik wel iets officieels heb met iemand. Beetje moeilijk om uit te leggen. Mag ik vragen wat voor indruk jij nu van mij heb?' vroeg ik daarna zachtjes en voorzichtjes. Ik keek haar weer aan. 'Zeker één of ander sletterig indruk zeker?' vroeg ik daarna met een mager lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ze praat zoveel! D:]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Zeg er dan wat van! D: Wees blij, ze doet nu niet zo hyper als net ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Dank je voor het compliment" zei ze terwijl ze glimlachte naar me. "Zou je op dit hek kunnen zitten denk je?" vroeg ze opeens, zonder dat ze antwoord gaf op mijn vraag. Ik haalde mijn schouders op. "Vast wel, maar jij liever dan ik." antwoordde ik haar lachend. Ze ging erop zitten en pakte mijn onderarm vast om te voorkomen dat ze eraf viel.
    "Ehm je vraag, waarom ik jou gezicht om te zoenen vind", mompelde ze zachtjes, "Je bent gewoon mooi." Ze keek verlegen naar beneden en ik grinnikte bij mezelf. Wel zo, zodat zij het niet zou merken. "Zulke dingen zijn eigenlijk best lastig uit te leggen. Sommige mensen zijn in mijn ogen mooi en andere weer niet." Ik knikte. "Hoezo is het dan moeilijk uit te legen?", vroeg ik lachend, "Je hebt het net zonder problemen gedaan."
    Ze reageerde er niet eens op, haar aandacht werd getrokken door de tattoo die ik op mijn onderarm had. Een glimlach sierde haar gezicht en ze ging zachtjes met haar vrije hand erover heen. "Ik heb er ook één" vertelde ze toen en keek naar me. Daarna deed ze haar hoofd voorover waardoor een gedeelte van haar haar naar voren viel. Ik grinnikte eventjes. "Veeg mijn haar maar op zij, dan zie je hem zitten. Een roos, dat ingekleurd is buiten de lijnen. Een roos voor liefde. Ik ben wel in staat in liefde, maar ik ga voordat het officieel is vaak buiten de lijnen. Ik kan in staan zijn om jou nu ook echt te zoenen, zonder schuld gevoel te krijgen tegenover Yuri. Wij hebben niks officieels, dan kan ik geen schuldgevoel krijgen. Ik ben namelijk wel erg betrouwbaar als ik wel iets officieels heb met iemand. Beetje moeilijk om uit te leggen." ratelde ze maar door, volgens mij kon ze geen minuut stil zijn. Ik veegde haar haar weg en keek naar haar tattoo. "Leeeeuk." zei ik toen enthousiast en glimlachte breed naar haar. Ik streelde zachtjes met mijn hand door haar haar en deed het weer goed. "Mag ik vragen wat voor indruk jij nu van mij heb?" vroeg ze toen zachtjes en voorzichtig. Ze keek me recht in mijn ogen aan. "Zeker één of ander sletterig indruk zeker?" voegde ze eraan toe met een magere glimlach.
    "Sletterig niet", zei ik hoofdschudden, "Ik zou het eerder dom of onhandig noemen, hoewel ik wel kan snappen dat je je door hem laat verleiden. Hij ziet er best goed uit." Ik bekeek naar nog eens goed van top tot teen. "En verder zie je er leuk uit. Je praat wel alsof er geen morgen meer is, dat moet ik wel toegeven. Het lijkt alsof je een waterval van woorden bent." Ik grijnsde bij mijn laatste woorden en keek haar een beetje plagend aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    [Reactie van Luke ? ;3]

    [Kun je je reactie even quoten?]

    N4I5 schreef:

    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Nog hoger ?" herhaalde ik ietwat verbaasd.
    Oh God. Wat deed hij me toch aan ? Ik had toch gezegd dat ik enorm onhandig was ?
    "Jeaj, hoe hoger, des te hoger ik val als ik eventjes niet oplet" zei ik lachend. Ik meende het ook niet echt. Zo lomp was ik nou ook weer niet.
    Ik moest er alleen voor zorgen dat er niets in de weg lag dat mij naar beneden kon helpen in 3 seconden.
    Ik trok me verder op naar de tak waar hij opzat en keek even rond.
    Toen ik een andere tak zag die langs de tak liep waar ik opzat ging ik daar zitten zodat ik iets had om tegen te leunen.
    Eerlijk ? Ik was een beetje bang. Ik zat redelijk hoog, zonder enige bescherming op het uiteinde van een tak waar ik ook nog eens met 2 opzat.
    Je zou niet voor niets wat bang worden.

    Fiona Winter
    "Volgend jaar laat ik hem toch maar weer aanstaan." Zeg ik en zuchte eens diep. "Hoewel ik dan steeds voel trillen. Ik vind echt niet hoe ik het compleet kan afzetten. Geen geluid, geen getril zonder de gsm af te leggen." Weer enkele beantwoord. Het ging wel vlot, want ik kan vlot typen, maar toch. "Hey." Ik riep de barvrouw naar me toe. "Cola graag. Geen light." Dat vind ik zo'n gezever! Het maakt toch niet uit. Cola gewoon of light, als je de rest van je leven niet aanpast. En voor mij was het gewoon niet nodig. Ik zie er prima uit...al zeg ik het. Ik kijk meteen weer naar haar als ze begint te praten en vertelt dat ze morgen de eerste sollicitatie heb. "Ah, ik zal voor je duimen. Mag ik vragen waarvoor? ik bedoel, wat wil je doen als job?" Ik keek wat bedenkelijk over de vraagstelling. Tenslotte kon het zo heel onbeleefd overkomen. "Maar ik was eens op vakantie met een vriendin...en zij moest wel haar id laten zien. En ze ziet ze echt niet jonger uit dan ik. Niet dat ik erover zeur,hoor." Ik haalde mijn schouders op en legde de gsm naast mijn glas cola, waar ik een slok van nam.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:32 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Effie Atkins

    'Sletterig niet,' zei ze hoofdschuddend. Verbaasd keek ik haar aan. 'Ik zou het eerder dom of onhandig noemen, hoewel ik wel kan snappen dat je je door hem laat verleiden. Hij ziet er best goed uit,' zei ze en ik zag dat zij mij bekeek van top tot teen. Mijn wangen begonnen lichtjes te kleuren, van het bekeken worden door haar, maar ook door haar woorden. Mijn gedachten waren ook nog steeds beetje bij haar hand die zo net nog door mijn haar had gestreeld. Een vrouwen hand voelde toch heel anders dan die van een man, veel fijner en zachter.
    'En verder zie je er leuk uit. Je praat wel alsof er geen morgen meer is, dat moet ik wel toegeven. Het lijkt alsof je een waterval van woorden bent,' zei ze, ze grijnsde bij haar laatste woorden en keek mij een beetje plagerig aan. Zachtjes lachte ik verlegen en keek even weer omlaag naar haar tattoo. Wat afwezig ging ik weer met mijn vingers eroverheen.
    'Weet je hoe dat eerste overkwam?' vroeg ik zacht, zonder mijn blik op haar te richten. 'Het leek alsof je geen medelijden dan had met Yuri en dat het juist dom en onhandig van mij was dat ik met hem gezoend had, maar niet als ik het dan bij jou doe.' Ik volgde met een vinger de lijnen van haar tattoo en lachte zachtjes. 'En over dat laatste, mijn vele woorden en het geen morgen,' begon ik weer en ik keek haar nu wel eventjes aan. 'Mijn gedachten zijn ook zo beetje ingesteld. Ik denk niet na over later of vroeger. Ik ben hier en met jou natuurlijk. Meer hoef ik niet te weten. Ik hoef niet te weten wat ik straks ga doen of morgen. Ook al weet ik wel dat ik hier de nacht door breng, maar dat was meer door en voor Yuri dan voor mij. Hij zou het leuk vinden als hij mij nog een keer zag, daarom blijf ik. Hij heeft een kamer tegenover mij. Anders wist ik nou nog niet of ik bleef of niet. Ik plan niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luke Alexander Skyse

    "Jeaj, hoe hoger, des te hoger ik val als ik eventjes niet oplet" Ik schiet in de lach. 'Als je valt spring ik achter je aan goed?'
    Ik glimlach en wijs naar de horizon. 'Hier doe ik het voor.' De zon is nog maar een klein straaltje maar zo vel dat het je alsnog verblind.
    'Ik hou van de zonsondergang, het is echt prachtig.' Glimlach ik. 'Over een paar minuten zullen de dieren ook komen.'

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    “Weet je hoe dat eerste overkwam?” vroeg ze zachtjes, zonder naar mij te kijken. “Het leek alsof je geen medelijden had met Yuri en dat het juist dom en onhandig van mij was dat ik met hem gezoend had, maar niet als ik het dan bij jou doe.” Ik keek haar aan en schudde mijn hoofd “Nee, ik bedoelde dat jij niet kon weten dat Yuri zo’n klootzak is. Ik snap echt wel waarom je hem gezoend heb.” Legde ik uit terwijl ik naar haar glimlachte, “Jij kon niet weten dat hij getrouwd is als hij zijn trouwring afdoet en alles.” Ik streelde nog eens over haar haar. Ze volgde met haar vinger de lijntjes van mijn tattoo. Ze dacht waarschijnlijk na over wat ik zei, maar dat kon ik niet zeker weten. Bij haar wist je helemaal niks zeker. Ze kon in 1 seconde van onderwerp verwisselen. Het laatste stukje besloot ik maar te negeren. Ik wist niet waar ze op uit was en zolang ik dat niet wist zou ik daarop niet reageren.
    “En over dat laatste, mijn vele woorden en het geen morgen”, ging ze opeens verder en ze keek me eventjes aan. “Mijn gedachten zijn ook zo beetje ingesteld. Ik denk niet na over later of vroeger. Ik ben hier en met jou natuurlijk. Meer hoef ik niet te weten. Ik hoef niet te weten wat ik straks ga doen of morgen. Ook al weet ik wel dat ik hier de nacht door breng, maar dat was meer door en voor Yuri dan voor mij. Hij zou het leuk vinden als hij mij nog een keer zag, daarom blijf ik. Hij heeft een kamer tegenover mij. Anders wist ik nou nog niet of ik bleef of niet. Ik plan niet.” Ik knikte langzaam. “Ik snap het” zei ik en glimlachte kort naar haar. “Weet je zeker dat je wel wilt blijven voor Yuri?” vroeg ik toen zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Langzaam knikte ze, ik moest nu moeite doen om mijn aandacht erbij te houden. Ze gingen alle kanten op, maar niet echt de goeie kant.
    'Ik snap het,' zei ze en ze glimlachte kort naar mij. 'Weet je zeker dat je wel wilt blijven voor Yuri?' vroeg ze toen zachtjes, waarop ik vrijwel gelijk mijn hoofd schudde. Ik was geschrokken van haar woorden en was blij dat ze na die akelige woorden over mijn haren heen streelde. Mijn greep om haar onderarm was iets strakker geworden omdat ik bang was dat ik ieder moment van het hek kon vallen, naar achteren. Even wreef ik met mijn vrije hand in mijn oog en keek het meisje met een mager glimlachje aan.
    'Ik wil niet voor hem blijven,' zei ik zacht en keek toen eventjes omlaag. 'Ik weet nu niet of ik nog wel blijf of niet. Misschien blijf ik, maar dan alleen vanwege deze plek. Ook al ken ik die dankzij hem en zo.. Ik weet het niet, misschien ben ik zo ook wel weg. Dan ga ik wel naar een andere hotel toe.' Ik keek weer naar het meisje en ging op hetzelfde manier met mijn hand over haar haren strelen als hoe zij het bij mij deed. Met een glimlachje keek ik toe hoe mijn hand dat deed. Af en toe liet ik mijn vingers verdwijnen tussen haar haren en lachte daardoor zachtjes. Eventjes bleef ik dat doen.
    'Jij bent een aardig persoon,' zei ik met een glimlachje. 'Ik weet niet of je een vriend of vriendin heb, maar als je die heb dan heeft hij of zij geluk. Mensen zoals jou zie je niet meer vaak.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MissLexi schreef:
    Fiona Winter
    "Volgend jaar laat ik hem toch maar weer aanstaan." Zeg ik en zuchte eens diep. "Hoewel ik dan steeds voel trillen. Ik vind echt niet hoe ik het compleet kan afzetten. Geen geluid, geen getril zonder de gsm af te leggen." Weer enkele beantwoord. Het ging wel vlot, want ik kan vlot typen, maar toch. "Hey." Ik riep de barvrouw naar me toe. "Cola graag. Geen light." Dat vind ik zo'n gezever! Het maakt toch niet uit. Cola gewoon of light, als je de rest van je leven niet aanpast. En voor mij was het gewoon niet nodig. Ik zie er prima uit...al zeg ik het. Ik kijk meteen weer naar haar als ze begint te praten en vertelt dat ze morgen de eerste sollicitatie heb. "Ah, ik zal voor je duimen. Mag ik vragen waarvoor? ik bedoel, wat wil je doen als job?" Ik keek wat bedenkelijk over de vraagstelling. Tenslotte kon het zo heel onbeleefd overkomen. "Maar ik was eens op vakantie met een vriendin...en zij moest wel haar id laten zien. En ze ziet ze echt niet jonger uit dan ik. Niet dat ik erover zeur,hoor." Ik haalde mijn schouders op en legde de gsm naast mijn glas cola, waar ik een slok van nam.

    Anna Bailey Miller
    "Ah, ik zal voor je duimen. Mag ik vragen waarvoor? Ik bedoel, wat wil je doen als job?" vraagt ze. "Ik ben net afgestudeerd. Ik heb de opleiding forensisch onderzoek gedaan, dus daar ga ik ook voor solliciteren" zeg ik dan en ik glimlach even. "Maar ik was eens op vakantie met een vriendin... en zij moest wel haar id laten zien. En ze ziet er echt niet jonger uit dan ik. Niet dat ik erover zeur hoor" zegt ze en ze haalt haar schouders op. "Sommige zijn wat strengen dan de andere" zeg ik dan. "Gewoon goede vriendjes worden met de barman" zeg ik dan en ik lach even.


    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Doe maar niet" lachte ik, "Ik ben het niet waard om achter aan te springen".
    Ik keek naar de zonsondergang en glimlachte een beetje. Het kleine straaltje zon dat nog over was viel over me heen. Ik sloot mijn ogen voor een kort moment en haalde herinneringen op. De dagen die ik aan zee doorbracht met mijn ouders bijvoorbeeld, of de strandwandeling met mijn eerste grote liefde. Even voor de duidelijkheid, hij had me daar in het water gegooid en was teruggelopen naar zijn vrienden om te kunnen zeggen dat hij me nat had gemaakt. Zo dubbelzinnig als die zin was, zo namen zijn vrienden het op.
    "Dieren ?" vroeg ik, "Welja, dan hoop ik dat het geen honden zijn, honden vinden mij niet leuk" zei ik doodserieus.
    Het was de waarheid ! Honden vonden me ook niet leuk. Oké, ja, het was dom om te zeggen dat er honden in een bos leefden, maar hé, er kon altijd iemand zijn die een wandeling wou maken met zijn of haar hond !

    (I didn't know anything en nu pas een post.. Bleh, ik wil koffie. :x)

    Ashley Jasmine Moore.
    Zijn armen lagen strak om mijn lichaam heen, waardoor ik de warmte van zijn lichaam door mijn kleding voel branden. Het voelt aangenaam en laat me het restje wantrouwen vergeten die ik eerder had gehad. Nu is er niets meer over dan de lieflijke mist die mijn gedachten vertroebeld en zijn hitte, zijn o-zo aangename hitte waar ik tintelingen van krijg.
    Mijn ogen zijn nu wel dicht, terwijl ik hem zacht, intens terug kus. Ik handel geheel naar mijn hart tierende hart en warme gevoelens nu, totaal niet naar mijn verstand. Mijn verstand zou anders nu vast roepen dat ik moest stoppen, maar sowieso zou dat nu niet lukken, niet in welke staat we nu zijn. Zijn warme mannelijke handen voel ik naar mijn benen afzakken om vervolgens over mijn netkousen te laten strijken. Dit zorgt voor een zacht gegrinnik aan mijn kant, omdat ik me wel herinner hoe geweldig hij het vindt, hoe hij vaak toekeek. Ook al probeert hij het zeker zo geheimzinnig mogelijk te doen.
    Zacht voel ik zijn handen over mijn benen en netkousen strijken, echter niet op een perverse, seksuele manier, maar zachtaardig en koesterend. Hierdoor zorgt het enkel nog maar meer voor huiveringen en hartkloppingen bij mij, zeker als hij mijn rokje iets omhoog schuift, voel ik mijn warmte omhoog gaan. Hierna laat hij zijn handen langs mijn zij omhoog strelen, om mij hier vast te blijven houden. Zijn lippen houdt hij nog altijd op die van mij, maar probeert minder hebberig te zijn. Zijn vingertoppen trillen licht, waar op er een kleine zucht over zijn lippen komt, die flink opgelucht klinkt.
    Kort had ik mijn ogen open gedaan, gewoonweg omdat ik even zijn gezicht wilde zien, maar sloot ze hierna weer en streelde met mijn tong over zijn lippen, waarna ik er zacht in beet en mijn slanke vingers weer door zijn warrige haar liet gaan. Bij mij komt er ook een zuchtje uit mijn mond, maar dat was meer van het genot dat de kop opsteekt. Mijn ene hand laat ik langzaamaan over zijn gespierde borstkas afdwalen naar onder zijn shirt, waar ik zachte strelende rondjes maak met mijn vingers. Onbewust was ik iets zwoeler en speelser gaan kussen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.