• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    Yuri Leith Bishop

    Ze kust me nu zacht en veel intenser terug. Als ik over haar benen streel, komt er een zacht gegrinnik van haar kant. Ik probeer het zo goed mogelijk te negeren, ik wil niet eens weten waarom ze grinnikt. Al klinkt haar gegrinnik mij als het mooiste geluid wat er op het moment bestaat in mijn oren. Het zorgt ervoor dat ik me warm voel van binnen. Door mijn strelende beweging, voel ik haar huiveren en hoor ik de hartkloppingen duidelijk. Het geeft me een iets zelfverzekerde manier van handelen.
    Ik voel hoe haar tong over mijn lippen streelt en hoe ze er zacht in bijt. Als haar slankje vingers door mijn warrige haar gaan, hou ik het bijna niet meer. Deze vertrouwde, maar vooral opwindende manier van doen van haar is zo perfect. Niemand anders zou dit zo kunnen en mij zo kunnen laten voelen. Het is vooral de liefde die ervoor zorgt dat dit zo speciaal is. Ook bij haar komt er een zuchtje over haar lippen, al klinkt deze meer als een zuchtje van genot. Haar ene hand laat ze langzaam afdwalen over mijn gespierde borstkas onder mijn shirt, waar ze zachte strelende rondjes maakt met haar vingers. Haar kus word zwoeler en speelser.
    Dit zie ik eigenlijk als toestemming om het wél als seksueel te beschouwen en daarnaar te handelen. Goedmaakseks is de beste die ik ooit gehad heb met Ashley, afgezien van onze eerste keer. Al word dit geen echte goedmaakseks, er is teveel pijn geweest daarvoor. Ik laat mijn handen iets zakken en glip onder haar shirtje. Mijn handen laat ik dan over haar warme huid glijden, koesterend streel ik langzaam maar zeker haar bovenlichaam. Alles behalve gehaast, aangezien ik haar zo goed mogelijk wil voelen en opnieuw verkennen. Het is net alsof we een eeuwigheid van elkaar gescheiden zijn geweest, alsof er nu pas een muur doorbroken is.
    Ik verbreek onze kus, maar stop niet echt met haar kussen. Ik druk kleine, tedere maar verlangende kusjes op haar mondhoek, haar kaaklijn en in haar slankje hals. Ik trek haar dichter tegen mij aan en streel ondertussen haar rug met mijn handen. Één daarvan laat ik naar beneden afzakken en komt weer onder haar shirtje uit. Hij gaat langs haar netkousen en de huid van haar been heen. Ik schuif haar rokje nog iets verder omhoog, streel even langs de zachte huid aan de binnenkant van haar been en schuif hem dan helemaal onder haar rokje, om hem op haar bil te laten liggen.


    Your make-up is terrible

    "Oh." Ik wist niet zo vlug wat te zeggen. Dat klonk erg indrukwekkend en ingewikkeld. Iets met wetenschap en dat was nooit haar sterkste punt geweest. "Het enige dat ik daar van weet, is van wat ik op tv gezien heb." Ik lachte. "En dat het in het echt helemaal niet zo snel gaat, ze niet altijd zo veel vinden als op tv en ze niet al die instrumenten hebben. Dat is dan wel zo. Wow. Wil je dat al lang doen..of heb je eerder later beslist van: dit lijkt me wel wat?" Ik was nog aan het twijfelen wat ik wou studeren, maar had mezelf opgelegd dat ik daar tegen begin volgend semester, liefst voor einde inschrijving, een antwoord op moest hebben."Ik ben er nog niet helemaal aan uit, maar sowieso niets wetenschapsachtig. Of toch niet te veel. Geschiedenis is een wetenschap en er komt wel wat bij kijken van cijfers, zeker als je iets van de economie bestudeerd, maar dat lijkt nog mee te vallen."Zei ik en haalde even mijn schouders op. Nog een paar berichtjes gingen voor de bijl, waarna ik hem weer neerlegde en nog een slok nam. "Nou, mijn vriendin weet ze er dan wel steeds uit te zoeken." Ik grinnikte. "Zeker als ze er mogen zijn."

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:21 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze begon meteen haar hoofd te schudden, terwijl ze mijn onderarm iets strakker vastpakte. Even wreef ze met haar vrije hand in haar oog waarna ze naar mij keek en mager naar me glimlachte.
    "Ik wil niet voor hem blijven." zei ze zachtjes en keek naar de grond. "Ik weet nu niet of ik nog wel blijf of niet. Misschien blijf ik, maar dan alleen vanwege deze plek. Ook al ken ik die dankzij hem en zo.. Ik weet het niet, misschien ben ik zo ook wel weg. Dan ga ik wel naar een andere hotel toe." vervolgde ze waarna ze met haar hand door mijn haren ging. Ik legde op een gegeven moment mijn hoofd op haar hand en glimlachte naar haar.
    "Jij bent een aardig persoon", zei ze met een glimlachje,"Ik weet niet of je een vriend of vriendin heb, maar als je die heb dan heeft hij of zij geluk. Mensen zoals jou zie je niet meer vaak." Ik keek haar aan en grinnikte eventjes. "Dan heb je geluk, ik heb al tijden niemand meer gehad." zei ik en deed mijn haar goed en trok mijn BH recht. "Trouwens we hebben ons nog helemaal niet voorgesteld." zei ik lachend en stak mijn hand uit. "Ik ben Katelynn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Mij keek zij aan en grinnikte eventjes. Lichtjes fronste ik. Zei ik iets raars? Of kietelde het toen ik door haar haren heen ging? Even keek ik naar mijn hand waar haar hoofd net nog had in gelegen. Ik moest bekennen dat ik die reactie niet had verwacht. Voordat ze begon te praten keek ik haar weer aan.
    'Dan heb je geluk, ik heb al tijden niemand meer gehad,' zei ze en ze deed haar haar goed en ook haar bh. Stiekem keek ik toe, ook al was het aardig opvallend. 'Trouwens we hebben ons nog helemaal niet voorgesteld,' zei ze lachend en ze stak haar hand naar mij uit. Verbaasd keek ik op en probeer me te bedenken of het echt zo was. Ik kon me bij haar alleen geen naam plaatsen. 'Ik ben Katelynn,' stelde ze zichzelf mee voor. Voorzichtig nam ik haar hand aan en een glimlach sierde mijn gezicht.
    'Jij hebt een mooie naam Katelynn,' zei ik met hetzelfde glimlachje. 'Sierlijk vooral. Mijn naam is Effie. Een stuk minder sierlijk.' Ik liet mijn hand zachtjes uit die van haar glijden, om vervolgens met diezelfde hand een paar plukjes haar bij haar goed te doen. 'Maar hoe komt het dat jij al tijden niemand meer heb gehad?' vroeg ik duidelijk verbaasd. 'Je zou toch denken dat ze bij jou in de rij staan. Je bent zo mooi! en ook zo aardig. Jij hebt gewoon al mijn aanrakingen toe gestaan zonder mijn naam te weten. Ik ben geneigd om al die aanrakingen weer te doen. Je reactie erop was zo leuk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Het is stiekem erg leuk om Katelynn te plagen voor haar reactie. :x)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    N4I5 schreef:

    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Doe maar niet" lachte ik, "Ik ben het niet waard om achter aan te springen".
    Ik keek naar de zonsondergang en glimlachte een beetje. Het kleine straaltje zon dat nog over was viel over me heen. Ik sloot mijn ogen voor een kort moment en haalde herinneringen op. De dagen die ik aan zee doorbracht met mijn ouders bijvoorbeeld, of de strandwandeling met mijn eerste grote liefde. Even voor de duidelijkheid, hij had me daar in het water gegooid en was teruggelopen naar zijn vrienden om te kunnen zeggen dat hij me nat had gemaakt. Zo dubbelzinnig als die zin was, zo namen zijn vrienden het op.
    "Dieren ?" vroeg ik, "Welja, dan hoop ik dat het geen honden zijn, honden vinden mij niet leuk" zei ik doodserieus.
    Het was de waarheid ! Honden vonden me ook niet leuk. Oké, ja, het was dom om te zeggen dat er honden in een bos leefden, maar hé, er kon altijd iemand zijn die een wandeling wou maken met zijn of haar hond !

    Ashley Jasmine Moore.
    Hij laat zijn handen iets zakken en glipt onder mijn witte shirtje, waardoor ik zijn warme aanraking voel op mijn huid en zacht moet rillen. Het voelt aangenaam die warmte zo, zijn handen op mijn blote huid. En alsof hij mijn gedachte leest, laat hij ze vervolgens over mijn huid glijden, koesterend streelt hij vervolgens langzaam maar zeker mijn bovenlichaam. Dit alleen al zorgt ervoor dat mijn ademhaling sneller gaat en ik heser begin te ademen. Mijn handen doen hetzelfde bij hem, terwijl ik hem nog wat passioneler kus.
    Abrupt verbreekt hij onze kus, maar stopt niet echt met mij te kussen, want vlak erna voel ik hoe hij kleine, tedere maar verlangende kusjes op mijn mondhoek, kaaklijn en hals drukt. Het zorgt bij mij voor weer een klein zuchtje van genot en vlinders in mijn buik die de randen kietelen, waarbij ik kort mijn adem inhoud. Automatisch kantel ik mijn hoofd iets, zodat hij er beter bij kan en drapeer mijn donkere haar over een schouder, waardoor mijn hals bloot raakt. Mijn lippen laat ik ondertussen gevaarlijk dicht bij zijn hals verstoppen, welke een hele lichte aanraking verzorgen en mijn adem slaat warm er tegenaan.
    Yuri trekt mij dichter tegen zich aan en streelt ondertussen mijn rug met zijn handen, terwijl ik met mijn slanke vingers de lijnen van zijn gespierde borstkas volg. Één van zijn handen laat hij naar beneden afzakken en komt weer onder mijn shirtje uit. Deze gaat langs mijn netkousen en de huid van mijn been heen, waardoor ik weer zacht huiver. Hij schuift mijn zwarte rokje nog iets verder omhoog, streelt even langs de zachte huid aan de binnenkant van mijn been. Ik kan het niet laten, maar door deze handeling, de gedachte dat Yuri, de liefde van mijn leven, het doet en warme gevoel dat nog meer opstijgt, laat ik een zacht kreuntje. Hij schuift zijn hand dan helemaal onder mijn rokje, om deze vervolgens op mijn bil te laten liggen.
    Nu ben ik diegene die zachte kusjes plaatst in zijn hals, waarna ik het vervolg op zijn sterke kaak en mondhoek. Mijn ogen zijn allang open gegaan, al drukte ik ze soms nog wel dicht vanwege het genot. Langzaam plagend laat ik zijn shirt omhoog gaan en zak wat naar onder om kusjes op zijn gespierde borstkas te drukken en vlakbij zijn broeksrand te stoppen. Hierna kom ik weer naar boven en kijk hem grijnzend, uitdagend aan, al mijn zorgen en wantrouwen vervlogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Austin Joshua Gray.

    Met een zachte zucht plofte ik in 1 van de comfortabele stoelen die zich op het terras bevonden. Je had hier een geweldig uitzicht en het was nog altijd warm. Dat kwam waarschijnlijk door de zon, als je een beetje logisch nadacht. Ik ademde in waardoor verschillende geuren mijn neus bereikten. Vrouwenparfum, One Million voor vrouwen en Dior, ik was goed in het herkennen van parfum, eten, man wat had ik eigenlijk een honger, de frisse buitenlucht, sigaretten, en volgens mij waren ze hier ook aan het blowen maar dat wist ik niet zeker en als laatste het zwembadwater.
    Die chloor geur herkende ik uit duizend. Nu ja, eigenlijk herkende ik alles uit duizend, ik had nu eenmaal een goede neus. Ik keek even rond en zette mijn glas die gevuld was met bier aan mijn mond. De vloeistof gleed door mijn keel wat een verfrissend gevoel gaf aangezien ik nog niets had gedronken vandaag. Het was niet zo'n overdreven lange reis naar hier, maar dan nog, ik moest eigenlijk meer gaan drinken voor mijn nieren en zo.
    De reden dat ik hier was ? Simpel, ik had vakantie nodig. Als je vriendinnetje je bedrogen heeft met het vriendinnetje van je beste vriend dan ben je best wel verward. Ikzelf was ook Bi, en iedereen wist dat, ik had er geen last van. Een jongen kon even leuk zijn als een meisje, soms zelf leuker.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 23:09 ]

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Verbaasd keek ze naar me, waarna ze mijn hand voorzichtig pakte. "Jij hebt een mooie naam Katelynn" zei ze met een brede glimlach. Een bloos verscheen op mijn wangen. Waarom was iedereen vandaag zo aardig tegen? "Sierlijk vooral. Mijn naam is Effie. Een stuk minder sierlijk." Ik keek haar weer aan en schudde lichtjes mijn hoofd. "Ik vind hem wel bij je passen." zei ik met een kleine, meer schattige, glimlach. Ze liet mijn hand los en deed een paar plukjes haar goed. "Maar hoe komt het dat jij al tijden niemand meer heb gehad?" vroeg ze, zeer duidelijk verbaasd over het feit dat het niet zo was. "Ik weet het echt niet." zei ik, terwijl ik mijn schouders ophaalde. Misschien kwam het omdat ik te anders was, te apart was. Zij was het ook, maar daarom zou zij mij vast eerder aantrekkelijk vinden. 'Zou ze me aantrekkelijk vinden?' dacht ik bij mezelf terwijl ik haar nog eens goed bekeek.
    "Je zou toch denken dat ze bij jou in de rij staan. Je bent zo mooi! en ook zo aardig. Jij hebt gewoon al mijn aanrakingen toe gestaan zonder mijn naam te weten. Ik ben geneigd om al die aanrakingen weer te doen. Je reactie erop was zo leuk." Ik bloosde alleen maar harder. Er is tenminste iets of ze moest altijd zo zijn. "Dankjewel." zei ik met een grote glimlach en drukte haar tegen mij aan. "Ik vind het gewoon lekker om weer menselijke warmte te voelen." De warmte die ik nu tegen me aanvoelde was een zeer welkom iets. Net zoals toen met Ashley. 'Ik moet niet vergeten haar over Yuri te vertellen' dacht ik nog eventjes bij mezelf waarna hij verdween en mijn hoofd gevuld werd met de warmte van Effie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chloé Amelia Blessins.

    Met mijn portfolio in mijn handen loop ik terug het hotel in. Die fotosessie was dus netjes geslaagd, maar ik was wel doodmoe. Bladerend door mijn portfolio bekeek ik de nieuwe foto's, waarna ik naar het terras loop en eventjes naar een jongen kijk die eigenlijk best schattig uitzag. Mijn blik blijft even hangen waarna ik rustig ga zitten en een pen pak om het portfolio bij te werken. Namen van fotografen, visagisten en andere dingen bijvoorbeeld. Een beetje afgeleid begin ik te schrijven, maar mijn blik glijdt toch de hele tijd naar die leuke jongen toe.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 23:15 ]


    Reading a good book is like taking a journey.


    Austin Joshua Gray.

    Een meisje kwam het terras opgelopen met een map in haar handen. Haar blonde lokken vielen over haar schouders tot onder haar borsten en haar gezicht was simpel gezegd beeldschoon. Ze begon te schrijven maar af en toe ging haar blik mijn kant op, dat voelde ik gewoon. Het is hetzelfde gevoel dat als je in een steegje loopt 's avonds, dan heb je het gevoel dat je achtervolgt wordt, wel ja, ik had het gevoel dat ik telkens bekeken werd. Ik werd eigenlijk best nieuwsgierig, dus dronk ik het laatste beetje van mijn bier op en stond op. Ik legde mijn haren even goed uit automatische met een soort flip en ging toen op de stoel voor haar zitten.
    "Wat doe je ?" vroeg ik op de manier hoe dat meisje uit Phineas & Ferb het altijd deed.
    Niet dat ik daar naar keek hoor ! Oké, je hebt me, ik keek daar wel naar. Net zoals ik keek naar Spongebob, gewoon omdat hij zo cool was.

    Chloé Amelia Blessins.

    Ik had het kunnen zien aankomen, aangezien ik de hele tijd naar hem aan het kijken ben. Toch schrik ik op als hij ineens voor me zit.
    "Oh, hoi." zeg ik glimlachend. "Niets bijzonders, mijn portfolio verder invullen."
    Ik veeg een paar haarlokken uit mijn gezicht en kijk de jongen even aan. "Mijn naam is Chloé trouwens."
    Ik bijt op mijn lip en leg mijn pen dan weg, waarna ik hem grijnzend aankijk. "En hoe heet jij?"


    Reading a good book is like taking a journey.


    Austin Joshua Gray.

    Nieuwsgierig rekte ik me wat uit om te kunnen zien wat er in het mapje zat. Aangezien het een portfolio was gokte ik op foto's, maar ja, je wist maar nooit.
    Mijn ijsblauwe kijkers richtten zich terug op haar gezicht toen ze begon met praten, "Mijn naam is Chloé trouwens".
    Ik knikte en glimlachte eventjes. Ze beet op haar lip en legde haar pen weg, ja, ook die beweging had ik gevolgd.
    "En hoe heet jij ?" vroeg ze toen grijnzend. Ja natuurlijk, ik met mijn geniale gedachten ook altijd, ik werd altijd afgeleid van de wereld.
    "Austin" zei ik waarna ik de Austin-lach lachte waardoor mijn tanden tevoorschijn kwamen.
    Ik nam de stylo die ze net langs de kant had gelegd en begon er mee te knippen. Jeweetwel, dan kreeg je het geluidje waar iedereen zich aan irriteerde als je er naar begon te luisteren.

    Effie Atkins

    'Dankjewel,' zei ze met een grote glimlacht en ze drukte mij tegen haar aan. Ik had haar rode wangen gezien. Het stond haar leuk, samen met het schattige glimlach van zo net. 'Ik vind het gewoon lekker om weer menselijke warmte te voelen.' Een glimlach sierde mijn gezicht en sloot mijn armen en benen met een lachje om haar heen. Zo net kreeg ik gewoon het gevoel als ik naar achteren werd geduwd, al was dat helemaal niet haar bedoeling. Eigenlijk best een onlogisch gevoel aangezien ik tegen haar werd aan geduwd en niet andersom.
    'Gek!' zei ik met een lachje. 'Hou je me wel goed vast?' vroeg ik daarna met hetzelfde lachje. Ik begon me af te vragen hoe romantisch dit eruit zou zien. Was er maar nog een persoon hier op het dak, dan kon ik het aan diegene vragen, of vragen of diegene een foto kon maken zodat ik het als nog zelf kon beoordelen. Ik bekeek Katelynn voor zo ver het kon en meer nieuwsgierige gedachten kwamen bij mij in me op. Ondertussen zat ik onbewust met mijn hand aan de achterkant zachtjes met haar haren te spelen. 'Maar als je vaker menselijke warmte wilt voelen, dan mag je wel langs komen. Ik ben altijd wel in voor dit,' zei ik zacht met een glimlachje. Met mijn hand waar ik niet met haar haren mee speelde liet ik zachtjes over haar rug heen strelen. 'En voor dat ook,' lachte ik zachtjes. 'Ik ben voor veel dingen in, maar,' vervolgde ik en ik keek haar serieus aan. 'Is het niet officieel, dan ga ik buiten de lijnen zonder schuldgevoel waar jij bij staat. Ook al krijg je gevoelens. Ik kan rekening houden en er minstens voor zorgen dat ik niks met andere doe waar jij bij bent, maar dan moet je het wel zeggen dat je iets voelt, anders kan ik er geen rekening mee houden. Begrepen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishp

    Als ik haar bovenlichaam aftast, gaat de ademhaling van Ashley sneller en begint ze heser te ademen. Haar handen doen hetzelfde bij mij terwijl ze me nog wat passioneler kust. Hier door krijg ik het alleen nog maar warmer. Als ik de kusjes in haar hals druk, hoor ik weer een zuchte van genot en hoe ze kort har adem inhoud. Ze kantelt haar hoofd zodat ik er beter bij kan en drapeerd haar mooie, donkere haar over een schouder waardoor haar hals bloot raakt. Hier maak ik dan ook gretig gebruik van met mijn lippen. Ze verstopt haar eigen lippen gevaarlijk dichtbij mijn hals, welke een hele lichte aanraking verzorgen en ik voel haar warme adem er tegen aan slaan, wat me zacht een paar keer laat rillen.
    Haar slanke vingers volgen ondertussen de lijnen van mijn gespierde borstkas. Ze huivert zacht onder mijn aanrakingen. Als mijn hand langs de binnenkant van haar benen gaat, hoor ik een zacht kreuntje. Ik glimlach tevreden. Nu is zj diegene die zachte kusjes plaatst in mijn hals, waarna ze het vervolgt op mijn sterke kaak en mondhoek. Ik zie haar ogenopen gaan, al drukt ze die soms nog wel dicht vanwege het genot. Langzaam plagend laat ze mijn shirt omhoog gaan en zakt wat naar onder om kusjes op mijn gespierde borstkas te drukken en vlakbij mijn broeksrand te stoppen. Ondertussen laat ik korte geluidjes van genot horen. Hierna komt ze weer naar boven en kijkt ze me grijnzend, uitdagend aan, al haar zorgen en wantrouwen lijken vervlogen.
    Het doet me goed, meer dan goed zelfs. Dit zijn de momenten waar ik voor leef. Niet voor de seks, maar voor haar aanrakingen en haar aandacht. Mijn hart begint er sneller van te kloppen en ik voel me net weer zo verliefd als toen ik haar voor het eerst zag. Haar prachtige verschijning die gelijk mijn aandacht had getrokken. Ze is nu alleen nog maar mooier geworden. Ik grijns ook naar haar, als teken dat ik haar uitdaging aanneem. Ik til haar opnieuw op, mijn beide handen onder haar billen. In plaats van naar de slaapkamer, duw ik haar gewoon tegen de muur aan, waar ik haar passioneel begin te kussen. De slaapkamer haal ik zo niet eens, maar ik wil het helemaal niet overhaasten. Ik wil er alle tijd voor nemen.
    Toch loop ik even later toch alweer naar het slaapgedeelte van de kamer toe. Het bed lijkt me een veel betere plek om de tijd te nemen voor haar, in plaats van de muur. Een stuk respectvoller voor haar. Met de vrouwen met wie ik meestal omga kan je dat doen, daar ga ik binnen enkele minuten erna toch weer weg. Maar bij Ash niet, ik wil nooit meer weg. Ik leg haar voorzichtig neer op het bed en buig me over haar heen. Mijn handen strelen over haar lichaam heen en ik kus haar zo intens als ik nog nooit in mijn hele leven gedaan heb.


    Your make-up is terrible