• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible


    Austin Joshua Gray.

    "Verf ?" vroeg ze terug. Ze sprak het uit op een toon waarvan ik wist dat ik haar een beetje beledigd had. Dat had ik niet moeten doen. Het was gewoon zo'n dingetje geworden dat ik make-up, verf noemde. Waarom wist ik niet. Waarschijnlijk dankzij mijn kleine zusje die dat woord tot voor kort nog niet eens kon uitspreken. Maar ja, daar heb je dan de al iets oudere zus voor die haar werkelijk alles leerde. Als ze haar maar niet teveel leerde, Sky bleef mijn kleinste zusje, het meisje dat ik wou beschermen tegen gebroken botte, nachtmerries, pijnlijke momenten en gebroken harten.
    "Ja, nee, sorry, zo bedoelde ik het niet, ik vind gewoon dat je dat niet nodig hebt" zei ik toen maar eerlijk.
    Ik beet op mijn onderlip en richtte mijn blik weer op het mapje voor me. Zou ze eigenlijk werk hebben gevonden hier ? Ik was nog steeds bezig aan mijn studie om grafisch ontwerper te worden. Ja, ik tekende graag, dat kon je wel zeggen, maar ik maakte liever dingen op de computer. Daarom had ik dus ook voor grafisch ontwerper gekozen. Ik kon tekenen hoor, dat had ik geleerd op school voor dat ik ging studeren, maar ik deed het minder graag. Architectuur was ook iets wat ik nog wel zou willen doen, maar volgens mij was ik daar te lui voor.
    Wat ? Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, dat had ik geleerd van mijn omaatje. Zij was trouwens de coolste persoon op de wereld. Serieus. Ze was 67 jaar en zat nog vrolijk te zingen in de auto waardoor iedereen plat ging van het lachen.
    Ik dwaalde weer af zeker ?

    Mason Fell Permanente rol
    Ondertussen zat mijn shift er op en door dezelfde deur als ik er binnen was gekomen, verliet ik de ruimte van de bar ook. Er was nog één laatste shift, maar daar moest ik me niet druk om maken. Nope, voor mij was het met daarnet afgelopen. Niet dat ik mijn werk niet graag deed, nee, ik deed het juist supergraag. Vooral omdat ik er goed in was, het anders was, je contact had met mensen en niet zo'n saaie kantoorbaan. Ik zou dat dus nooit kunnen. Van negen of zelfs al van acht uur 's morgen voor een schermpje of gewoon achter een bureautje gaan zitten en dat tot 17-18 uur 's avonds. Tegen dat je dan thuiskomt ben je bekaf, niet dat ik me nu op een einde van een dag altijd zo fris voel, maar dat neem ik er gewoon graag bij. Zonder dat ik het wist, bevond ik me al in de lounge gedoe. Ik twijfelde even of ik me zou neerzette en gewoon om me heen kijken...of dat ik beter gewoon maar meteen naar mijn kamer zou gaan. Hopelijk maakte iemand anders die beslissing, zolang het mijn baas maar niet zou zijn.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Chloé Amelia Blessins.

    Ik merkte dat Austin nogal vaak dagdroomde, of lag dat gewoon aan mij? Zelf was ik er ook best wel goed in, maar dat had ik meer als ik alleen was. Oké, niet altijd. Als ik me wilde afsluiten van alles en iedereen deed ik dat gewoon.
    Ik luister naar zijn antwoord en laat het laatste beetje adem dat ik had ingehouden uit mijn longen gaan, waarna ik het rustig naar buiten blaas.
    "Oh... Oké. Al heb ik toch liever wat 'verf' op om de contouren in mijn gezicht beter naar voren te laten komen." zeg ik grijnzend, waarna mijn ogen even afdwalen naar zijn hagelwitte tanden die hij in zijn onderlip had geboord. Hij zag er al sowieso schattig uit, maar dit was echt het toppunt. Zijn ogen werden weer wat glazig en ik wist dat hij weer aan het dagdromen was. En eigenlijk was ik best wel nieuwsgierig naar zijn gedachtegang. Alhoewel, wilde ik wel weten wat hij dacht? Ik kende hem nog amper tien minuten of ik was weer aan het uitvogelen hoe en wat hij dacht... Nja, ik ben gewoon een beetje vreemd, maar dat houdt mijn leven ook een beetje leuk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ashley Jasmine Moore.
    Zijn ademhaling raakt wat versneld door mijn vlinderlichte aanrakingen bij zijn broekrand. Als zijn broek op de grond ligt, grijnst hij lichtjes en trekt langzaam, terwijl hij zijn lippen op die van mij probeert te houden, mijn zwarte rokje naar beneden, totdat deze ook uit is. Alleen al door deze aanrakingen schiet mijn ademhaling de lucht in, gewoonweg omdat we al zo ver zijn en het beide intens beleven. Onze lippen verliezen het contact voor enkele seconden, maar hij drukt ze al snel weer terug, waardoor we weer in het oude passievolle gekus terecht komen.
    Hij drukt zijn lichaam ook tegen mij aan, waardoor ik mijn borsten tegen zijn gespierde bovenlichaam voel drukken en ik begin heser te ademen. Met zijn handen dwaalt hij af naar beneden, waar hij plagerig tussen mijn benen begint te strelen, maar wel zo dat hij mijn meest gevoelige plekje nog niet aanraakt. Ruw bijt ik op zijn lip om er geen kreun uit te laten glippen, terwijl ik mijn been plagerig langs die van hem laat bewegen. Hierna laat ik mijn tong langs zijn lippen strelen voordat ik deze langs zijn tong laat gaan, wat meerdere schokjes bij mij oplevert. Wanneer hij uiteindelijk zijn vingers dan toch zacht strelend over mijn ondergoed laat gaan, verbreek ik kort de kus om een zacht kreuntje laat, waardoor ik snel mijn lippen terug op die van hem druk.
    Mijn nagels boren zich zacht in zijn gespierde bovenarm, terwijl mijn andere hand laag op zijn rug ligt en steeds lager gaat om vervolgens over zijn boxer te strelen, expres. Yuri laat zijn hand echter in mijn slipje glijden om mij hier zacht beginnen te strelen, waardoor ik mijn hand direct terug laat gaan naar zijn rug. Ik wil mijn ogen open doen om hem verleidelijk aan te kijken, dat hij dit doet, maar elke keer knijp ik ze weer dicht vanwege het genot om hierna soms een zachte kreun bij te laten. Mijn lippen laat ik echter niet van hem afgaan, dus praktisch gezien doe ik het tegen zijn mond aan. Ik kan me nog maar moeilijk concentreren op de kus, zeker wanneer hij met zijn andere hand zacht over mijn borst en tepel streelt. Ook bijt hij zacht op mijn onderlip, wat ik daarna terug bij hem doe.
    Rillend van verrukking laat ik mijn hand afdwalen om hem overal waar ik maar bij kan te strelen, waarna ik zijn boxer uit begin te doen. Zo heb ik in de extase van genot niet gemerkt dat er krassen op zijn rug zitten, aangezien ik alleen nog maar met hem bezig ben en in gedachten zit. De warme gevoelens en de wellust die hoger opschieten werken er ook niet bij. Ondertussen had ik zijn boxer uitgekregen en streelde ik zacht zijn geslachtsdeel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Voordat ik de sigaret weer in mijn mond kon stoppen, jatte Effie hem van me en nam zelf een trekje. Ze lachte toen en stopte hem weer terug in mijn mond waarna ik ook begon te lachen. "Ik was te lui om mijn eigen sigaretten uit mijn schoenen te halen" zei ze toen met een glimlach. "Luierd!" zei ik lachend en nam snel een trekje voordat ze hem weer jatte.
    "Ashley" zei ze zachtjes en keek vragend naar me. "Dat is zijn vrouw toch? Mag ik dan met je mee?" vroeg ze aan me. "Ik voel me ergens schuldig tegen over haar, omdat ik met haar man heb gezoend.. Ook al wist ik toen niet dat hij getrouwd was, als ik dat wist deed ik het natuurlijk niet." vervolgde ze en ik knikte rustig. "Natuurlijk mag je mee." zei ik met een glimlach, "Dat vind ik zelfs erg goed van je." Ik rookte mijn sigaret op en stampte hem uit. "Ga je mee?" vroeg ik lief en begon alvast naar de lift te lopen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 20:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    [Ik reageer rond half 11, even naar mijn programma gaan kijken xp]

    MissLexi schreef:
    "Oh." Ik wist niet zo vlug wat te zeggen. Dat klonk erg indrukwekkend en ingewikkeld. Iets met wetenschap en dat was nooit haar sterkste punt geweest. "Het enige dat ik daar van weet, is van wat ik op tv gezien heb." Ik lachte. "En dat het in het echt helemaal niet zo snel gaat, ze niet altijd zo veel vinden als op tv en ze niet al die instrumenten hebben. Dat is dan wel zo. Wow. Wil je dat al lang doen..of heb je eerder later beslist van: dit lijkt me wel wat?" Ik was nog aan het twijfelen wat ik wou studeren, maar had mezelf opgelegd dat ik daar tegen begin volgend semester, liefst voor einde inschrijving, een antwoord op moest hebben."Ik ben er nog niet helemaal aan uit, maar sowieso niets wetenschapsachtig. Of toch niet te veel. Geschiedenis is een wetenschap en er komt wel wat bij kijken van cijfers, zeker als je iets van de economie bestudeerd, maar dat lijkt nog mee te vallen."Zei ik en haalde even mijn schouders op. Nog een paar berichtjes gingen voor de bijl, waarna ik hem weer neerlegde en nog een slok nam. "Nou, mijn vriendin weet ze er dan wel steeds uit te zoeken." Ik grinnikte. "Zeker als ze er mogen zijn."

    Anna Bailey Miller
    Ik lach even. "Een goede en knappe barman is nooit verkeerd" zeg ik dan. "Kennis maken met de uitsmijters (bewakers) is ook niet altijd verkeerd hoor, dan laten ze je meestal wel binnen ook als je te jong bent." zeg ik dan. "Al hoor ik dit misschien niet allemaal te vertellen, aangezien ik je zo allemaal op verkeerde ideeën breng" zeg ik lachend en daarna beantwoord ik haar vraag over of ik altijd al forensisch onderzoeker had willen worden
    "Het is inderdaad anders dan op tv, maar het is wel heel leuk." zeg ik dan. "Ik heb zelf heel veel lopen kijken bij opleidingen enzo en heb dagen meegelopen, maar ik heb altijd wel een baan willen hebben waarbij ik iets kan doen en niet de hele dag achter een computer en bureau zit" zeg ik dan. "Maar deze opleiding leek me erg leuk en dus heb ik die gedaan en nu heb ik dus mijn diploma" zeg ik dan. "Wat doe je nu voor opleiding?" vraag ik dan.

    Yuri Leith Bishop

    Alleen al door deze aanrakingen schiet haar ademhaling de lucht in, gewoonweg omdat we al zo ver zijn en het beide intens beleven. Als ik mijn lichaam dichter tegen haar aandruk, voel ik haar borsten tegen mijn gespierde bovenlichaam aan drukken en begint ze heser te ademen. Ruw bijt ize op mijn lip om er geen kreun uit te laten glippen, terwijl ze haar been plagerig langs die van hem laat bewegen. Ik probeer mezelf nog in te houden, maar ze maakt het zo moeilijk zo. Hierna laat ze haar tong langs mijn lippen strelen voordat ze deze langs mijn tong laat gaan, wat een zacht gehijg bij mij veroorzaakt. Als mijn vingers over haar ondergoed gaan, verbreekt ze kort de kus om een zacht kreuntje te laten horen, waardoor ze snel haar lippen terug op die van mij drukt.
    Haar nagels boren zich zacht in mijn gespierde bovenarm, terwijl haar andere hand laag op mijn rug ligt en steeds lager gaat om vervolgens over mijn boxer te strelen, expres. Als ik mijn hand in haar slipje laat gaan, laat Ashley haar haand weer direct terug naar mijn rug gaan. Ze kijkt me even zo half verleidelijk aan, maar haar ogen knijpt ze elke keer weer dicht om soms een zachte kreun erbij te laten, tegen mijn lippen aan, omdat we nog steeds aan het kussen zijn. Ik kan merken dat ze afgeleid raakt tijdens het kussen, wat ik eigenlijk niet eens zo erg vind. Ze bijt erna zacht terug in mijn onderlip.
    Rillend van verrukking laat zehaar hand afdwalen om mij overal waar ze maar bij kan te strelen, waarna ze eindelijk mijn boxer uit begin te doen. Ik ben allang blij dat ze de krassen op mijn rug niet heeft opgemerkt, die ik wel voelde als ze erover heen gleed met haar handen. Maar ik heber niets van laten merken en hoop gewoon dat zij het ook niet merkt. Ik kan er amper aan denken omdat alles gewoon één en al gevoel en lust is op het moment. Ondertussen heeft ze mijn boxer uitgekregen en streelt ze zacht mijn geslachtsdeel. Mijn ademhaling schiet gelijk de hoogte in en in korte stootjes komt het er weer uit. Ik sluit mijn ogen even en kreun zacht, maar verlangend naar meer. Met een krachtige ruk trek ik de bandjes van Ashley haar ondergoed kapot, omdat ik weinig zin heb om het helemaal uit te trekken. Ik wil ook niet dat ze stopt met mij daar aanraking. Nu heeft mijn hand alle ruimte en vrij spel, daar maak ik dan ook gebruik van. Plagerig begin ik haar te strelen, overal waar ik maar bij kan, voor ik mijn vingers ook daadwerkelijk bij haar naar binnen laat glijden en dan langzaam begin te bewegen.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    'Natuurlijk mag je mee,' zei ze met een glimlach, nadat rustig had geknikt. 'Dat vind ik zelfs er goed van je.' Eventjes glimlachte ik en keek toe hoe ze haar sigaret oprookte en hem daarna uitstampte. 'Ga je mee?' vroeg ze lief en ze begon alvast naar de lift te lopen. Eventjes keek ik haar verbaasd aan, wou ze nu al gaan? Ik beet eventjes op mijn lip en knikte toen lichtjes op haar verzoek.
    'Ja,' mompelde ik zachtjes. Wat versuft liep ik naar mijn schoenen en pakte die op met één hand. Even keek ik nog naar het uitzicht en glimlachte er tevreden naar, maar zodra ik mij omdraaide naar Katelynn was hij al weer weg. Ik moest bekennen dat ik ergens nu toch wel ergens richting bang werd. Met kleine vlugge pasjes liep ik naar haar toe en pakte haar pols beet met mijn vrije hand, aangezien ik niet wist of het wel zo toepasselijk was om haar bij de hand vast te pakken.
    'Ik weet niet wat je straks moet doen,' begon ik zacht en ik keek eventjes naar Katelynn. 'Waarschijnlijk moet jij zo ook weer verder werken, maar als we klaar zijn.. Kan jij mij dan alsjeblieft weer hier heen brengen?' vroeg ik haast smekend. 'Alsjeblieft?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fiona Winter
    Ik lachte toen ze zei dat het nooit verkeerd was een goede en knappe barman te hebben. "Helemaal mee eens. En als je dan toch moet kiezen, dan toch liever een goede denk ik, hoewel ik weet niet. Misschien als hij echt heel knap is, dan kan het niet kwaad." Ik dronk mijn cola leeg, net op tijd zo bleek want anders had ik het zeker uitgespuugd. "Bedankt voor de tips." Ik knipoogde even. "Maar serieus, ik ken mijn grenzen en als ik er over ga, is het nooit zo erg. Al moet ik toegeven dat ik wel meestal supervrienden mee heb, die niet zomaar verdwijnen." Ze bevestigde dat het anders was dan wat je op tv allemaal zag en dat was natuurlijk logisch. In tv moest het allemaal passen in die veertig minuten, moordenaar moest gevonden worden en er moest veel spanning in zitten. "Dan hoop ik zeker dat je zo'n baan aangeboden krijgt." Ik haalde mijn schouders op." Eeuwige twijfelaar...of ik kom toch serieus in de buurt, vrees ik. Geschiedenis, maatschappelijke werkster of interieurarchitect." Ik lachte. "Ik heb nog meer interesses, maar ik denk dat mijn foto's niet zo bijzonder zijn. Zelfde met mijn gedichten. Ik heb tot de inschrijvingseinddatum. Maar als je me nu even wilt excuseren." Ik fronste. "Um...Ha!" Ik gleed soepel van de barkruk af, richting de toiletten en realiseerde me toen pas dat ik mijn gsm vergeten was. Even twijfelde ik, maar ging dan toch de ruimte binnen. Even later stapte ik weer richting de bar...

    [Dief of niet...]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    (Omg, mijn reactie lijkt echt kort. D: )

    Ashley Jasmine Moore.
    Zijn ademhaling schiet gelijk de hoogte in en in plaats daarvan komen er korte stootjes weer uit. Hij sluit zijn ogen even en kreunt zacht, maar verlangend naar meer. Met een krachtige ruk trekt hij de bandjes van mijn ondergoed kapot, waarschijnlijk omdat hij weinig zin heeft om het helemaal uit te trekken. Hierdoor was ik kort gestopt met hem terug te kussen, deels omdat ik er helemaal niet meer bij ben, maar bijt dan ruw op zijn onderlip om hem vervolgens terug te trekken. Mijn vingertoppen strelen nog steeds zijn geslachtsdeel, maar wanneer hij mij plagerig begint te strelen, overal waar hij maar bij kan, stop ik even. Gewoon omdat mijn concentratie en wellust daar nu zit en ik me hevig moet concentreren wil ik verder gaan.

    Hij laat zijn vingers daadwerkelijk erna naar binnen glijden, om vervolgens langzaam te beginnen met bewegen. Dit ontlokt weer een kreun tussen mijn volle lippen vandaan en omdat ik me niet meer op zijn lippen kan concentreren, begin ik maar allemaal zwoele kusjes op zijn mondhoek, kaak en hals te drukken. Ten minste, overal waar ik bij kan en waar het wil lukken. Dan laat ik mijn tong zacht over zijn nek gaan naar zijn oor, waar ik stop om zacht in te fluisteren, echter hoor je duidelijk dat mijn hese stem komt door de wellust die in me opgelaaid is. “Je speelt vals…” Tegelijkertijd dat ik dat zeg, omvatte mijn vingers zijn jongeheer en begon ik met bewegingen te maken. Het enige kledingstuk dat ik nu nog aanhad waren mijn netkousen, maar dat zouden we beiden vast en zeker niet erg vinden.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 22:31 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Austin Joshua Gray.

    Ik keek terug op en verloste mijn zachtroze onderlip van mijn tanden. Tja, het was gewoon zoiets dat ik vaak deed, op mijn lip bijten, maar in gedachten verzinken was toch iets waar ik de beste in was. Ik werd gewoon enorm rap afgeleid door mijn soms serieuze maar meestal toch wel vreemde gedachten.
    "Wauw, al een geluk dat ik grafisch ontwerper aan het worden ben want anders zou ik er niets van begrijpen".
    Ik sloeg de map voorzichtig dicht, bang dat ik in al mijn onhandigheid er toch nog in zou kunnen slagen om iets kapot te maken dat je haast niet kan kapot maken, en keek haar terug aan.
    Ik merkte dat ze zelf ook af en toe in gedachten verzonken zat. Zo zag ik er dus altijd uit. Ik bedoel, als ik weer eens aan iets begon te denken. Waaraan zou zij zoal denken ? Vast niet hetzelfde als mij, want meer dan de helft van de keren dacht ik aan hoe ik in vredesnaam een olifant kon verbergen voor mijn zusje haar verjaardag. Uhm, ja, dat is een lang verhaal, misschien een ander keertje.
    "Wil je iets gaan eten met me ? Ik bedoel, ik heb honger en eenzaam over straat lopen dat komt ook maar zielig over".
    Om mijn uitspraak te versterken en om haar zeker over te halen zette ik een pruillipje op en keek haar met puppy-ogen aan. Jup, zelfs daar was ik goed in. Zoals ik al zei, mensen overhalen met mijn schattigheid lukte vroeger nooit, maar nu ? Ik kon werkelijk alles bereiken. Ja, oké, die alles moest je wel met een korreltje zout nemen.

    N4I5 schreef:

    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Doe maar niet" lachte ik, "Ik ben het niet waard om achter aan te springen".
    Ik keek naar de zonsondergang en glimlachte een beetje. Het kleine straaltje zon dat nog over was viel over me heen. Ik sloot mijn ogen voor een kort moment en haalde herinneringen op. De dagen die ik aan zee doorbracht met mijn ouders bijvoorbeeld, of de strandwandeling met mijn eerste grote liefde. Even voor de duidelijkheid, hij had me daar in het water gegooid en was teruggelopen naar zijn vrienden om te kunnen zeggen dat hij me nat had gemaakt. Zo dubbelzinnig als die zin was, zo namen zijn vrienden het op.
    "Dieren ?" vroeg ik, "Welja, dan hoop ik dat het geen honden zijn, honden vinden mij niet leuk" zei ik doodserieus.
    Het was de waarheid ! Honden vonden me ook niet leuk. Oké, ja, het was dom om te zeggen dat er honden in een bos leefden, maar hé, er kon altijd iemand zijn die een wandeling wou maken met zijn of haar hond !

    Chloé Amelia Blessins.

    "Grafisch ontwerper?" vroeg ik, met een geïnteresseerde blik in mijn ogen. Interessant om te weten dat iemand grafisch ontwerper wilde worden. Niets voor mij natuurlijk, want ik was totaal niet creatief. Ja, met blikken en poses was ik creatief, maar dat kon je niet vergelijken. Het leukste vond ik toch echt om op mijn kop te gaan staan op een foto, maar dat mocht ik helaas nooit doen. Saaie fotografen...
    Ik luisterde naar zijn vraag en grijnsde even. Ik wilde al akkoord gaan, maar toen hij zijn gezicht ook nog eens op stand schattig zette kon ik niet meer stuk.
    "Goed dan... Ik ga mee, maar stop met die schattige blik van je. Anders ga ik met alles akkoord.." zeg ik grinnikend.
    En ja, dat moesten we niet hebben. Ik was heel makkelijk over te halen en ik had geen zin in problemen, wetend dat ik me daar sowieso in ging werken als ik mezelf niet eens drastisch ging veranderen.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Austin Joshua Gray.

    "Goed dan ... Ik ga mee, maar stop met die schattige blik van je. Anders ga ik met alles akkoord ..." zei ze grinnikend.
    Ik begon te grijnzen en stond op waarna ik naar haar stoel liep en haar ophief om haar terug op de grond te zetten. Als het op eten aankwam was ik enorm ongeduldig. Eten was voor mij heilig en dat zou het ook altijd blijven. Ik nam haar pols vast uit gewoonte van vrienden en trok haar op een rustig tempo mee. Nu denk je vast, Boem, ik heb iets opgemerkt ! Hij had het mapje laten liggen. Haha, pech voor jou, ik had het mee en haar gegeven zodat ze het in haar tas kon steken.
    "Ik kan trouwens niets beloven over die schattige blik hoe jij het zegt, ik haal mensen graag over" zei ik lachend waarna ik even opzij keek. Ze was een beetje kleiner dan mij, wat normaal was want ik denk niet dat er heel veel meisjes rondlopen die 1m87 zijn.
    Ik nam haar mee naar het eerste terrasje dat ik tegenkwam dat er gezellig uitzag.
    "Dus, waar wil je zitten ?" vroeg ik grijnzend, "Zeg nu niet op een ander terras of ik martel je".
    Met martelen bedoelde ik dus kietelen totdat haar ogen begonnen te tranen. Jup, ik was vreemd.