• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    Chloé Amelia Blessins.

    Ik volgde zijn blik en draaide toen het mapje naar hem toe, zodat hij er makkelijker in kon kijken. "Misschien kijkt dit makkelijker."
    Ik luister naar zijn naam en bekijk zijn lieve glimlach even, waardoor ik toch eventjes van de kaart was. En ik moest eerlijk zeggen, dat was ik niet snel.
    Ik luisterde naar het ritme van de klikkende pen en begon me er langzamerhand aan te irriteren, en Austin wist dat volgens mij maar al te goed.
    "Kun je daar alsjeblieft mee stoppen?" vraag ik zo lief mogelijk, waarna mijn glimlach vervaagt en ik hem strak aankijk.
    Gezichtsexpressie, daar was ik nou goed in.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Austin Joshua Gray.

    Ik keek naar de foto's. Af en toe was ik echt verbaasd over het talent dat ze had. Ze was veel beter dan die modellen die op de reclame-affiches stonden van Dior en al die dure merken. Ze had trouwens Dior aan. Waarom ik dat zo goed wist ? Dat was de parfum die ik had gekocht voor mijn vriendinnetje, nu ex-vriendinnetje, maar goed. Ze had hem nooit gebruikt. Toen had ik hem teruggenomen, waardoor zij begon te roepen naar me dat ik mijn eigen cadeau terug stal, en heb hem aan mijn zusje gegeven. Zij had hem opgebruikt in amper een maand, vraag me niet hoe ze dat had gedaan.
    "Kan je daar alsjeblieft mee stoppen ?" hoorde ik haar vragen. Toen ik opkeek zag ik hoe haar lieve gezichtsuitdrukking veranderd naar een strakke uitdrukking. Creepy.
    "Dat zal ik doen, alles voor jou natuurlijk" zei ik waarna ik de liefste glimlach opzette die ik in huis had. Misschien maakte ik er nu misbruik van dat ik bij deze glimlach kuiltjes kreeg, daarom was het ook mijn liefste glimlach. Ja, goed, in het begin zag die glimlach er echt eng uit maar oefening baart kunst. Nu kan ik lachen zonder kuiltjes en met kuiltjes, hoe geweldig was ik wel niet ?!

    Chloé Amelia Blessins.

    Ik probeerde zijn reactie te peilen toen hij de foto's bekeek, maar zoals altijd kwam ik daar niet wijs uit. Iedereen die mijn foto's bekeek had zo'n onduidelijke uitdrukking op zijn gezicht.
    Ik voelde dat mijn wangen lichtjes kleuren toen hij glimlachte en ik keek snel naar het tafelblad wat ineens heel interessant was geworden.
    "Bedankt, dat stel ik zeer op prijs." zei ik, bijtend op mijn lip.
    Ik kon nu al vertellen dat er weinig van mijn lipstick zou overblijven als ik zo doorging.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 11:41 ]


    Reading a good book is like taking a journey.


    Austin Joshua Gray.

    Ik bladerde de laatste pagina's door, enkel en alleen omdat ik anders afgeleid werd door haar tanden die zich in haar onderlip hadden vastgezet. Haar lichtrode wangen die ze probeerde te verbergen waren trouwens enorm schattig. Ik ging er niets van zeggen hoor, anders werden ze waarschijnlijk nog roder en dat zou ze vast niet zo leuk vinden.
    "Zeg" begon ik doodserieus terwijl ik naar 1 bepaalde foto bleef kijken, "Waarom draag je eigenlijk al die verf op je gezicht, deze foto bewijst nu toch echt wel dat wat mascara al genoe- Oh nee, wacht, je hebt hier nog niet eens mascara aan".
    Ik keek even op met een serieuze blik. Ze wist vast wel dat ik bedoelde dat ze even mooi was zonder al die verf op haar gezicht. Het was trouwens ook slecht voor de huid. Oh ja, je vraagt je waarschijnlijk ook nog af waarom ik wist dat ze niets van make-up op had op die foto hé ? Wel ja, het stond onder de foto, simpeler kon niet.
    Ik bleef haar aankijken in haar ogen met dezelfde serieuze blik. Toch stond er een vrolijke twinkeling in mijn ijsblauwe ogen. Waarom ? Ik was gewoon altijd een beetje vrolijk, daar kon ik ook niets aan doen.

    Chloé Amelia Blessins.

    Ik luisterde naar de pagina's die Austin steeds omsloeg en keek langzaam op toen ik zijn stem weer hoorde.
    "Verf?" vroeg ik een beetje gekwetst. Het kwam over alsof ik zo'n goedkope barbiepop was waar alles gewoon nep aan was. Niet dat ik iets tegen die mensen had, maar toch. Nou ja, ik mocht die mensen ook niet... Nee, laat maar. Anders werd het ingewikkeld.
    Ik merkte dat hij me maar aan bleef kijken en was uiteindelijk brutaal genoeg om terug te kijken, recht in zijn blauwe ogen, die overigens wel héél blauw waren. Ik kon een lichte twinkeling in zijn ogen bespeuren en daardoor moest ik lichtjes glimlachen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 0:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ashley Jasmine Moore.
    Zijn huid en aanrakingen worden warmer, waardoor het lijkt alsof we samen kunnen smelten. Mijn huid is ook aardig warm geworden door zijn lieflijke, toch intense strelingen. Rillingen gaan er door hem heen wanneer mijn warme adem tegen zijn hals aan slaat, iets dat me goed doet. Een tevreden glimlachje komt er op zijn lippen, maar ik merk het enkel vaag op, omdat het wel lijkt alsof alles op de één of andere manier afgesloten raakt van het nuchtere. Ik kan niet helder nadenken, wil zijn aanrakingen alleen nog maar meer en meer voelen, alsof ik er niet genoeg van kan krijgen.
    Wanneer het mijn beurt was om kusjes op zijn lichaam te drukken, hoor ik ondertussen korte geluidjes van genot bij hem vandaan komen. Mijn uitdagende blik is nog steeds in zijn blauwe ogen geboord en vrijwel direct overspoelt een bekend gevoel mij. Het gevoel van liefde, lust en… nog iets, iets waar ik mijn vinger niet op kan leggen, maar het lijkt veel op nodig hebben. Ik heb hem ook nodig, dat weet ik maar al te goed, ook al heeft hij dat misschien niet altijd door. Die ogen herinneren mij eraan wat we allemaal samen hebben mee gemaakt, hoe hij mij over angsten heeft geholpen, elke keer weer, maar ook de leuke tijden. Het zorgt voor een licht, tevreden glimlachje op mijn volle lippen, waar veel van mijn gevoel in zit.
    Yuri grijnst naar mij, als teken dat hij mijn uitdaging aanneemt. Hij tilt me opnieuw op, beide handen onder mijn billen, terwijl ik snel mijn vingers als steun achter zijn nek verstrengel en mijn benen om zijn middel wikkel. In plaats van naar de slaapkamer, duwt hij mij gewoon tegen de muur aan, waar hij mij passioneel begint te kussen en ik er gelijk in op ga, alsof we niet gestopt waren. Toch loopt hij even later naar het slaapgedeelte van de kamer toe, waar hij mij voorzichtig op legt en over me heen buigt. Als ik het zachte bed onder mijn rug voel, open ik mijn ogen weer, omdat ik die voor een kort moment dicht had gedaan.
    Zijn handen strelen over mijn lichaam heen en hij kust me zo intens, waarvan ik dacht dat hij het nog nooit in zijn leven gedaan heeft en dit was precies de reden waarom ik weer een zachte zucht van genot tegen zijn lippen liet. Mijn handen strelen langzaam terug onder zijn shirt, terwijl ik deze met een plagerig grijnsje uit trek en de kus verbreek, waarna ik hem op zijn rug draai en laag op zijn middel ga zitten met datzelfde grijnsje op mijn volle lippen. Het shirt lag in een hoopje op de grond. “Weet je zeker dat je dit aan kan?” vraag ik hem plagerig met een hese ondertoon, mijn lippen omgekruld tot een vermakelijk, speels lachje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Awh, ik vind het toch af en toe zo kut. Er staat wel Quizlet boven aan de pagina maar zo voelt het niet. D:]

    Yuri Leith Bishop

    Er verschijnt een tevreden glimlachje op haar volle lippen, waar veel van haar gevoel in lijkt zitten. Het laat me denken dat alles voorbij is, ze is niet meer gebroken. Ik heb haar gelijmd. Als ik haar op til, verstrengeld ze haar handen achter mijn nek voor steun en wikkelt ze haar benen om mijn middel heen, waardoor ik haar gemakkelijk kan dragen. Zoveel weegt ze toch niet. Ze opent haar ogen als ik haar op het bed heb neergelegt, aangezien ze die eerder gesloten had. Als ik haar zo intens kus, laat ze een zachte zucht van genot tegen mijn lippen aan. Haar handen strelen langzaam terug onder mijn shirt, terwijl ze deze met een plagerig grijnsje uit trek en de kus verbreek, waarna ze mij op mijn rug draai en laag op mijn middel ga zitten met datzelfde grijnsje op haar volle lippen. Het shirt ligt in een hoopje op de grond. Mijn ademhaling versnelt er drastisch door en ik open mijn mond een klein stukje om normaal te kunnen ademen. "Weet je zeker dat je dit aan kan?" vraagt ze me plagerig met een hese ondertoon, haar lippen omgekruld tot een vermakelijk, speels lachje.
    "Ik hoop het wel." antwoord ik, nog heser dan Ashley en hoopval. Mijn lichte ogen zijn groot en kijken haar verwachtingsvol, als een onvolwassen jongen die zijn eerste keer krijgt van een ervaren meisje. Ik voel me ook zo opgewonden en gespannen als tijdens de eerste keer, maar bovenal raak ik lichtelijk ongeduldig. Ik pak de rand van haar witte shirt vast, kom iets overeind en trek het uit over haar hoofd. Ik kijk even verlekkerd en bewonderend naar haar ontblootte bovenlichaam. Ik laat mijn handen gelijk afdwalen naar haar borsten, alsof ik nog nooit zoiets moois gezien heb.


    Your make-up is terrible

    (Crappy post :x
    En inderdaad, maar ik moet er gewoon heel hard aan wennen..)

    Ashley Jasmine Moore.
    Zijn ademhaling versnelt drastisch door mijn handelingen en hij opent zijn mond een klein stukje om normaal te kunnen ademen. "Ik hoop het wel." antwoord hij op mijn plagende vraag, nog heser dan mij en hoopvol. Zijn lichte ogen zijn groot en kijken mij verwachtingsvol aan, als een onvolwassen jongen die zijn eerste keer krijgt van een ervaren meisje. Ik dacht een lichtelijk ongeduldige blik in zijn ogen te zien, waardoor ik het niet kon laten zacht te grinniken. Het vermaakte me hoe hij handelde en sprak, de blik in zijn ogen hield ik van. Gewoonweg alleen al, omdat ik zoveel om hem geef, houd.
    Hij pakt de rand van mijn witte shirt vast, komt iets overeind en trek het uit over mijn hoofd. Hierdoor raken mijn donkere haarlokken iets in de war, terwijl ik gewillig eraan mee had geholpen. Even kijkt hij verlekkerd en bewonderend naar mijn ontblootte bovenlichaam, waarbij ik trouwens een speels, plagend grijnsje op mijn lippen plaats. Hierna laat hij zijn handen gelijk afdwalen naar mijn borsten, alsof hij nog nooit zoiets moois gezien heeft.
    "Dat zullen we dan maar op de proef moeten stellen," glimlach ik charmant toch ondeugend terwijl ik hem terug op het bed duw, mijn bh losmaak, deze ook op de grond gooi en vervolgens allemaal kusjes in zijn nek, op zijn borstkas druk. Mijn vingers laat ik zacht strelend over zijn gespierde armen gaan, waarna deze zijn hele bovenlichaam verkennen. Het voelde anders op de éen of andere manier, beter, alsof we dichter bij elkaar waren gekomen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik hoop dat ik eraan kan wennen ja. Het leek vanmorgen wel minder erg...]

    Yuri Leith Bishop

    Ze grinnikt even zacht, ik weet heus wel waar door. Het geluid laat me van binnen uit oplichten. Haar donkere haarlokken raken in de war als ik haar shirt uit trek en zij gewillig meewerkt. Als ik naar haar lichaam kijk, verschijnt ereen speels, plagend grijns op haar lippen. "Dat zullen we dan maar op de proef moeten stellen." glimlacht ze charmant en toch ondeugend terwijl ze me terug op het bed duwt, haar bh losmaakt, deze ook op de grond gooit en vervolgens allemaal kusjes in mijn nek, op mijn borstkas druk. Ik krom mijn rug lichtjes als ze dat doet. "Ja, dat moet dan maar." fluister ik hees en afwezig.
    Haar vingers laat ze zacht strelend over mijn gespierde armen gaan, waarna deze mijn hele bovenlichaam verkennen. Ik sluit hevig genietend mijn ogen en laat dit alles gewoon even toe. Maar niet voor lang, ik mis het nu al om haar aan te raken. Ik draai ons om, schuif iets naar onderen en trek misschien wat te liefdevol haar schoenen uit. Die van mezelf schop ik gewoon uit. Daarna kruip ik weer boven op haar, mijn weg naar boven kussend. Ik geef kleine, snelle kusjes over haar benen, haar buik, borst en langs haar nek. Daarna op haar kaak en haar lippen.
    "Je bent nog steeds de mooiste vrouw die ik ooit in mijn leven gezien heb." mompel ik zacht. "Volgens mij word je met de dag mooier." Hierna kijk ik haar voor een moment aan, met mijn mondhoeken omhoog gekrult, mijn blauwe ogen gericht op haar donkere poelen. Mijn mijn vingertoppen ga ik over haar huid heen, maar wel zo dat ik haar nog maar amper aanraak. Ik laat haar blik nog altijd niet los. "Ik hou van je, Ash." fluister ik zacht, waarna ik mijn blik losscheur en mijn lippen zacht op die van haar druk.


    Your make-up is terrible

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Er verscheen een glimlach op haar gezicht en ze sloeg haar armen en benen om mij heen. Ik hield haar goed vast, want ik wilde niet dat ze eraf viel. "Gek!", zei ze lachend, "Hou je me wel goed vast?" Ik knikte heftig en tilde haar toen maar van de hek af zodat we beide op de grond stonden. Ze was iets groter dan mij, maar dat maakte nu vrij weinig uit. Ze speelde zachtjes met mijn haren en haar andere hand streelde over mijn rug. Ik rilde eventjes van het heerlijke gevoel dat door mij heen schoot.
    "Maar als je vaker menselijke warmte wilt voelen, dan mag je wel langs komen. Ik ben altijd wel in voor dit." zei ze zachtjes en ik drukte haar nog iets dichter tegen me aan. "Graag." antwoordde ik zachtjes "En voor dat ook." lachte ik zachtjes en ik glimlachte blij.
    "Ik ben voor veel dingen in, maar", vervolgde ze en ze keek me serieus aan, "Is het niet officieel, dan ga ik buiten de lijnen zonder schuldgevoel waar jij bij staat. Ook al krijg je gevoelens. Ik kan rekening houden en er minstens voor zorgen dat ik niks met andere doe waar jij bij bent, maar dan moet je het wel zeggen dat je iets voelt, anders kan ik er geen rekening mee houden. Begrepen?" Ik knikte. "Ik snap het." zei ik zachtjes, "Op dit moment wil ik gewoon knuffelen, meer niet." Ik streelde eventjes door haar haar en drukte haar toen weer tegen mij aan. "Dus waag het niet om weg te lopen." voegde ik lachend toe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Op mijn vraag of ze me goed vast hield knikte ze er heftig op en tilde zij mij op, zodat wij beiden op de grond stonden. Dat was ook een idee. Zacht had ik gelachen.
    'Ik snap het,' zei ze zachtjes na mijn woorden. 'Op dit moment wil ik gewoon knuffelen, meer niet.' Ze streelde eventjes door mijn haar, waardoor ik begon te glimlachen en ze drukte mij toen weer tegen haar aan. 'Dus waag het niet om weg te lopen,' voegde ze er lachend aan toe. Zacht lachte ik om haar woorden. Ik legde een hand tussen haar schouderbladen en mijn andere hand onderin haar rug.
    'Ik ben wel gek, maar niet zo gek,' zei ik lachend en drukte haar eventjes flink tegen mij aan. 'Eigenlijk verschillen wij niet zo heel veel van lengte,' zei ik met een glimlachje. Ik maakte mijzelf los van haar en deed gauw mijn schoenen uit die ik vervolgens tegen het hek aan zette. Ik ging weer goed voor haar staan en sloot mijn armen weer om haar heen. 'Zie je?' zei ik met een lachje. Weer drukte ik haar flink tegen mij aan, zodat ik mijn piercings duidelijk tegen haar aan voelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ashley Jasmine Moore.
    Hij kromt zijn rug lichtjes als ik dat doe. "Ja, dat moet dan maar." fluistert hij hees en afwezig. Hierdoor moet ik weer een gegrinnik inhouden, omdat ik het wel leuk van hem vind. Zo ga ik ook gewoonweg verder met de dingen die ik deed, al is het maar om hem te plagen. Ondertussen sluit hij hevig genietend zijn ogen en laat dit alles gewoon even toe, echter niet voor lang.
    Abrupt draait hij ons om, schuift iets naar onderen en trekt misschien wat te liefdevol mijn schoenen uit. Die van hemzelf schopt hij gewoon uit. Het is lief, charmant, anders... Daarna kruipt hij weer boven op mij, zijn weg naar boven kussend. Hij geeft kleine, snelle kusjes over mijn benen, mijn buik, borst en langs mijn nek. Daarna op mijn kaak en mijn lippen. Ondertussen komen er zuchtjes van genot uit mijn mond, terwijl ik zijn bovenlichaam verder verken. Zijn lichaamswarmte zorgt ervoor dat er aangename tintelingen door mijn lijf gaan, zijn aanrakingen zorgen voor kortsluiting waardoor ik niet helder na kan denken. Al is dat nu niet nodig, ik leef me helemaal op in het moment.
    "Je bent nog steeds de mooiste vrouw die ik ooit in mijn leven gezien heb." mompelt hij zacht. "Volgens mij word je met de dag mooier." Hierna kijkt hij mij voor een moment aan, met zijn mondhoeken omhoog gekrult, zijn blauwe ogen gericht op mijn donkere poelen. Dit zorgt weer voor die kriebelende, maar aangename vlinders in mijn buik. Met zijn vingertoppen gaat hij over mijn huid heen, maar wel zo dat hij mij nog maar amper aanraakt. Nog altijd laat hij mijn blik niet los. "Ik hou van je, Ash." fluistert hij zacht, waaraan ik kan zien dat hij het meent en ik een gelukkige blik in mijn ogen krijg. Hierna scheurt hij zijn blik van mij los en drukt zijn lippen zacht op die van mij. Hoewel ik eigenlijk terug had willen zeggen dat ik van hem houd, ben ik nu al in de kus verloren.
    Dit keer blijf ik onder hem liggen, om de doodsimpele reden dat ik van alles geniet. Mijn handen liet ik eerst weer door zijn haren gaan, maar dwalen al snel af over zijn gespierde armen, zij en vervolgens broekrand. Om hem te plagen streel ik eerst een paar keer vlinderlicht bij deze plek, omdat ik me zijn ongeduldige blik nog wel herinner. Dan open ik de knoop van zijn broek en duw deze langzaam naar beneden. Terwijl ik passioneler kus, word ook ik ongeduldig en als zijn broek met een plof op de grond valt, glimlach ik tevreden tegen zijn lippen aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze lachte zachtjes om wat ik had gezegd. Haar hand legde ze toen tussen mijn schouderbladen en haar andere hand onderin haar rug. "Ik ben wel gek, maar niet zo gek." zei ze lachend en drukte me nog dichter tegen haar aan. Ik zuchtte eventjes van genot en lachte toen met haar mee. "Eigenlijk verschillen wij niet zo heel veel van lengte." zei ze met een glimlach en ik keek haar even vragend aan. Hoe kwam ze van het vorige onderwerp op dit onderwerp. 'Haar gedachten gaan echt te snel om te bevatten.' dacht ik bij mezelf. Ze maakte zich los van mij en deed gauw haar schoenen uit. Deze zette ze tegen het hek aan waarna ze voor me ging staan. Haar armen sloten zich weer om mij heen en ik kroop er in weg. "Zie je?" zei ze, waarna ze zich zo dicht tegen me aandrukte dat ik haar piercings in mijn huid kon voelen. Ze was apart, niet op een slechte manier, gewoon anders. En ik moest toegeven dat had wel iets.
    Nadat we een hele tijd zo hadden gestaan liet ik haar weer los, deed mijn haar snel goed en glimlachte breed naar haar. "Dankjewel." zei ik zachtjes. Ik haalde nog een sigaret uit mijn zak en stak hem op. "Ik zal zo maar eens naar Ashley gaan voordat ze domme dingen gaat doen met Yuri." zei ik hoofdschudden terwijl ik wolk met rook uitblies.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Een hele tijd hadden we zo gestaan. Het was een fijn gevoel hoe ze wegkroop in mijn armen. Het gaf zo'n gevoel alsof ik haar moest beschermen. Niet dat ik dat erg vond, maar volgens mij was ik niet zo'n goeie beschermer. Ze liet mij los, deed haar haren snel goed en glimlachte breed naar mij.
    'Dankjewel,' zei ze zachtjes. 'Geen dank,' antwoordde ik daarop. Ze haalde een sigaret uit haar zak en stak hem toen op. 'Ik zal zo maar eens naar Ashley gaan voordat ze domme dingen haat doen met Yuri,' zei ze hoofdschuddend terwijl ze de rook uitblies. Voordat ze de sigaret weer in haar mond deed, viste ik hem uit haar handen en nam zelf een klein trekje. Zachtjes lachte ik en stopte hem daarna voorzichtig in haar mond.
    'Ik was te lui om mijn eigen sigaretten uit mijn schoenen te halen,' zei ik met een lachje. Met mijn hand deed ik voorzichtig nog een paar plukjes haar goed en glimlachte daarna tevreden naar haar. 'Ashley,' zei ik zacht en keek daarna vragend. 'Dat is zijn vrouw toch? Mag ik dan met je mee?' vroeg ik aan haar. 'Ik voel me ergens schuldig tegen over haar, omdat ik met haar man heb gezoend.. Ook al wist ik toen niet dat hij getrouwd was, als ik dat wist deed ik het natuurlijk niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishop

    Ondertussen komen er zuchtjes van genot uit haar mond, terwijl ze mijn bovenlichaam verder verkent tijdens mijn kusjes en als ik bij haar gezicht ben aangekomen. Na mijn worden verschijnt er een gelukkkige blik in haar ogen, één die ik het liefst van allemaal zie. Ze raakt net zoals ik in de kus verloren, waardoor ze waarschijnlijk niets meer terug zal zeggen. ze blijft nu gewillig en genietend onder mij liggen, haar handen laat ze eerst weer door mijn haren gaan, maar dwalen al snel af over mijn gespierde armen, zij en vervolgens mijn broekrand. Plagend streelt ze eerst een paar keer vlinderlicht bij deze plek, waardoor mijn ademhaling weer wat versnelt.
    Dan opent ze eindelijk, na wat wel een eeuwigheid voor mij lijkt, de knoop van mijn broek en dwut ze deze langzaam naar beneden. Terwijl ze passioneler kust, lijkt ze ook ongeduldig te worden en als mijn broek met een plof op de grond valt, voel ik haar tevreden glimlachen tegen mijn lippen aan. Ik grijns lichtjes en trek langzaam, terwijl ik mijn lippen op die van haar probeer te houden, haar zwartje rokje naar beneden, tot die ook uit is. Onze lippen verliezen het contact voor enkele seconden, maar ik druk ze al snel weer terug. Mijn lichaam druk ik ook tegen haar aan, alles om haar overal om mij heen te voelen
    Met mijn handen dwaal ik af naar beneden, waar ik plagerig tussen haar benen begin te strelen, maar wel zo dat ik haar meest gevoelige plekje nog niet aanraak. Alles om gewoon een beetje tijd te rekken, alles langer te laten duren. Uiteindelijk laat ik mijn vingers dan toch zacht strelend over haar ondergoed gaan, waarna ik mijn hand in haar slipje laat glijden en haar daar zacht begin te strelen. Ik sluit voor een moment mijn ogen als ik de zachte, vochtige huid onder mijn vingertoppen voel. Daarna bijt ik verlangend maar zacht op haar onderlip en met mijn andere hand streel ik zacht over haar borst en haar tepel heen.


    Your make-up is terrible