• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible


    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Je mag ook met mij mee als je dat leuk vind ?" zei Luke.
    Ik keek verbaasd naar zijn kant op. Meende hij dat nou ?
    "Als je dat leuk vind teminste en ik zal geen foto's van je maken zolang je geen toestemming geeft" voegde hij er lachend aan toe.
    Ik begon te glimlachen en knikte, "Dat laatste heeft me overgehaald" zei ik grinnikend.
    Ik stond op van de barkruk en trok mijn Beanie weer recht op mijn hoofd.
    "Ik waarschuw je wel, ik ben enorm onhandig, dus als ik val, lach me niet uit".

    [Sowwy.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luke Alexander Skyse

    "Ik waarschuw je wel, ik ben enorm onhandig, dus als ik val, lach me niet uit". Ik glimlach. 'Ik overleef het wel denk ik.' Ik sta ook op en steek nog mijn hand op naar de barman voor we vertrekken. 'Ik ga meestal in de schemering foto's maken omdat de schaduwen dan mooier zijn.' Leg ik haar uit terwijl we het bos in lopen.

    [Hey, jullie negeren arme Mason....:(]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    MissLexi schreef:
    [Hey, jullie negeren arme Mason....:(]


    [Whuuut?]


    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Voor mij is het goed, zolang ik maar buiten ben" grinnikte ik.
    Ik keek rond in het bos en glimlachte. Het geluid van zingende vogeltjes was overal te horen en af en toe hoorde je hoe een dier wegliep.
    "Ik vind het best als je foto's maakt van mij hoor" zei ik waarna ik even naar hem omkeek, "Zolang ik er maar niet belachelijk opsta" voegde ik er nog wel aan toe met een lachje.
    Ik keek terug voor me aangezien ik het liefst op mijn baan lette en niet viel, dan dat ik naar hem keek en om de 5 seconden struikelde over iets.

    Luke Alexander Skyse

    "Ik vind het best als je foto's maakt van mij hoor, Zolang ik er maar niet belachelijk opsta" Ik lach en knik. 'Goed om te weten. Ik zal niets online gooien voor ik jou toestemming heb.' Ik hang de camera om mijn nek en loop naar een van de hoogste bomen. Daar zet ik mijn voet tegen de stam en trek me dan op aan een tak. Ik steek mijn hand uit naar het meisje benen en lach. 'Kom het uitzicht is veel beter hier boven.'

    [Ik wou niet dubbel posten, dus onder Fiona stond Mason...maar never mind]

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:48 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Hij deed er echt om hé. Maarja. Het uitzicht was daar waarschijnlijk veel beter.
    "Oké dan" mompelde ik zachtjes tegen mezelf als aanmoediging.
    Ik nam zijn hand vast en kwam, vraag me niet hoe, uiteindelijk terecht op de tak waar hij ook op stond.
    "Wat als de tak nu niet sterk genoeg is ?" vroeg ik met niet echt een emotie. Normaal gezien zou je zoiets vragen met angst of paniek in je stem, maar bij mij zat dat er niet in.
    Hoe erg kon het nu zijn om eens te vallen ? Niet toch.

    Luke Alexander Skyse

    "Wat als de tak nu niet sterk genoeg is ?" Ik glimlach. 'We gaan nog hoger dus maak je geen zorgen.' Lach ik en klim verder tot we bijna helemaa boven in de boom zitten. Daar ga ik zitten met mijn rug tegen de stam aan en zet de camera aan.


    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Nog hoger ?" herhaalde ik ietwat verbaasd.
    Oh God. Wat deed hij me toch aan ? Ik had toch gezegd dat ik enorm onhandig was ?
    "Jeaj, hoe hoger, des te hoger ik val als ik eventjes niet oplet" zei ik lachend. Ik meende het ook niet echt. Zo lomp was ik nou ook weer niet.
    Ik moest er alleen voor zorgen dat er niets in de weg lag dat mij naar beneden kon helpen in 3 seconden.
    Ik trok me verder op naar de tak waar hij opzat en keek even rond.
    Toen ik een andere tak zag die langs de tak liep waar ik opzat ging ik daar zitten zodat ik iets had om tegen te leunen.
    Eerlijk ? Ik was een beetje bang. Ik zat redelijk hoog, zonder enige bescherming op het uiteinde van een tak waar ik ook nog eens met 2 opzat.
    Je zou niet voor niets wat bang worden.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Niet begrijpend keek ze naar me, waarna ze zuchtte en begon te lachen. Nu was ik helemaal verbaasd, had ze het geweten? Lachte ze me uit? Ze schudde lichtjes haar hoofd. "Ik had het eigenlijk moeten weten." zei ze lachend en draaide zich weer om, om van het uitzicht te genieten. Rustig nam een ze een trekje van haar sigaret. "Het zijn jongens! Het kan niet anders. Bovendien ziet hij er veelte goed uit." Ik knikte instemmend. "Jongens zijn vreselijk."
    "Ik had trouwens wel gemerkt hoe je rilde onder mijn aanraking" zei ze na een tijdje met een lachje. Dat had ik inderdaad en niet zo'n klein beetje ook. "Zo voelde ik mij dus ook toen Yuri het bij mij deed. Ik zei wel dat hij mij daarna kuste, maar eigenlijk deed hij dat te gelijk. Daarna had hij zijn beide armen om mijn middel." Ik keek haar aan, maar ze had haar ogen gelosten. 'Zou ze bi-seksueel zijn?' schoot er door mijn hoofd, maar die gedachte schudde ik snel van me. Ze opende haar ogen weer en keek me aan. "Echt stevig was dat! Ik voelde gewoon hoe mijn piercings in hem boorde." Ik keek nieuwsgierig naar haar buik en keek toen weer naar haar met een glimlach. "Zou ik die mogen zien?" vroeg ik met een duidelijke nieuwsgierigheid in mijn stem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Nieuwsgierig zag ik haar naar mijn buik kijken en daarna naar mij met een glimlach.
    'Zou ik die mogen zien?' vroeg ze met een duidelijke nieuwsgierigheid in haar stem. Ik lachte zachtjes en knikte.
    'Natuurlijk mag dat! Je kan ze bij mij niet zo zien zoals bij jou,' zei ik met een lachje en tikte zachtjes op haar lippiercing. 'Weet je waar een piercing ook bij jou leuk lijk?' vroeg ik en ik tikte zacht op haar wenkbrauw. 'Daar, al denk ik dat elk piercing jou wel mooi staat. Jij hebt daar gewoon het perfecte gezicht voor! Om te zoenen gewoon!' zei ik en begon vrolijk te lachen. 'Oh ja! Mijn piercings,' lachte ik en ik haalde mijn shirt een stuk omhoog, waardoor mijn piercings duidelijk zichtbaar werden. 'Ik heb ze eens gezien bij iemand met een dikke buik, weet je hoe grappig dat eruit zag? Weet je wat ook grappig is? als je er aan draait! Wil je proberen? Mag wel. Het voelt echt grappig!' ratelde ik door.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:30 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Natuurlijk mag dat! Je kan ze bij mij niet zo zien zoals bij jou." zei ze met een lachje en ze tikte me op mijn lip piercing. Ik grijnsde eventjes. "Weet je waar een piercing ook bij jou leuk lijk?" vroeg ze waarna ik haar vragen aankeek. 'Ze praat zoveel!' dacht ik ondertussen bij mezelf. "Daar, al denk ik dat elk piercing jou wel mooi staat." ging ze verder. Ik was bang dat ze nooit zou stoppen met praten. "Jij hebt daar gewoon het perfecte gezicht voor! Om te zoenen gewoon!" vervolgde ze en begon vrolijk te lachen. 'Zei ze nou dat mijn gezicht om te zoenen was?' vroeg ik me bij mezelf af. Maar nog voordat ik iets kon vragen ging zij alweer verder.
    "Oh ja! Mijn piercings." zei ze, nog steeds lachend. Ze deed haar shirt omhoog, waardoor haar piercings duidelijk zichtbaar werden. "Ik heb ze eens gezien bij iemand met een dikke buik, weet je hoe grappig dat eruit zag? Weet je wat ook grappig is? Als je er aan draait! Wil je proberen? Mag wel. Het voelt echt grappig!" ratelde ze door.
    Ik grinnikte eventjes om wat ze zei waarna ik ze aanraakte en er ook aan eentje draaide. Ik grinnikte om het gevoel en keek haar toen weer aan. "Dat voelt inderdaad grappig en het ziet er echt leuk uit." zei ik met een glimlach. Op dat moment schoot het me weer te binnen dat ik haar wat wilde vragen. "Hoezo is mijn gezicht om te kussen?" vroeg ik met een grijns, om zo de nieuwsgierigheid te verbergen. Ondertussen nam ik een trekje van mijn, nu bijna opgerookte, sigaret.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 23:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MissLexi schreef:
    Fiona Winter
    En jawel,hoor. Meer dan honderd keer 'Gelukkige verjaardag' of één van de vele varianten daarop. Ze begon ze te beantwoorden, maar het zou een tijd duren en ze ging zich er echt niet de hele tijd mee bezig houden. Daarbij, dat was onbeleefd naar Anna toe en zo was er niet. Toch niet als de ander niet onbeleefd deed. "Dan is het een date." Ik grijnsde. "Niet letterlijk, gewoon voor de duidelijkheid." Ik was het gewoon dat steeds te zeggen, want ik had al veel te veel vreemde blikken gekregen. Ik mocht dan wel bi zijn, dat betekend nog steeds niet dat ik dan op iedereen val. Ik ben heus wel een beetje selectief,hoor. "Ah hoe zo? Werk?" Dat leek me wel erg voor de hand te liggen dus in zeker zin had ze zichzelf een beetje voor paal gezegd. Misschien, niet dat het haar boeide. "19...ik mag dus nog steeds niet drinken." Ik lachte. "Maar het lukt me om de een of andere reden wel." Hierna haalde ik mijn schouders op.

    ...

    Anna Bailey Miller
    Ze tikt ijverig op haar mobiel en kijkt na een tijdje op "Dan is het een date" zegt ze met een grijns "Niet letterlijk, gewoon voor de duidelijkheid" zegt ze er nog achteraan en ik lach even. "Ik snap hem" zeg ik dan. "Ah hoezo? Werk?" vraagt ze dan nog over mijn opmerking dat dit een van de laatste keren zou zijn. "Ik hoop het wel, ik ben hier voor een paar sollicitaties en morgenmiddag heb ik mijn eerste" zeg ik dan met een glimlach. Zenuwachtig was ik (nog) niet, ik had me goed voorbereid. Dan vraag ik hoe oud ze is. "19... ik mag dus nog steeds niet drinken" zegt ze lachend "Maar het lukt me om de een of andere reden wel" zegt ze en ze haalt haar schouders op. "Ik dronk toen ook al, soms vroeg ik het aan andere en sommige barmannen gaven het gewoon en vroegen niet om id" zeg ik dan.