• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    [Ik reageer zodra ik thuis ben, wat niet al te lang meer duurt, en gepist heb. Met een volle blaas nadenken is nogal moeilijk (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuri Leith Bishop

    Ik hoorde de deur opengaan, maar dan even niets. "Yuri?" hoor ik de zachte vrouwenstem. Veel te lief voor Ashley, dat weet ik zeker. Ik brom een zacht antwoord dat ik wel luister. De deur gaat niet dicht, maar ik hoor wel voetstappen mijn kant op komen. "Mag ik wat vragen?" Ik draai me uiteindelijk half om naar de vrouwenstem, het is Effie. Ik had het kunnen horen, maar wat doet ze hier nou. mij nog vercder kapot maken? Alsof ze nog niet genoeg verwoest heeft met haar praatgrage mond. "Waarom ga je vreemd als je een mooie vrouw heb?"
    Ik kom langzaam overeind, wrijf even in mijn droge, rode ogen en hou haar ondergoed in mijn vingers verstrengeld, die ondertussen behoorlijk afgeknelt raken. Ik voel het amper en besteed er dan ook geen aandacht aan. "Dat is een hele goede vraag." mompel ik schor. Ik kijk haar even aan en laat mijn voeten op de grond neerkomen, maar ik sta niet op van het bed. Ik laat mijn hoofd weer hangen. "Ik weet het niet..." zeg ik zacht erna. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen.
    "Ashley is perfect. Mooi. knap, lief. Ze houd van mij en ik hou van haar, meer dan alles in deze wereld. Ik snap niet waarom ik dat op het spel zet voor... niets eigenlijk." vertel ik zacht, met mijn gebroken, ruwe stem. "Ze is het enige wat ik ooit gewild heb en toch pak ik meer dan ik nodig heb." Ik zucht zacht en kijk Effie aan. "Sorry dat jij hierin gesleurd bent. Katelynn weet niet wat ze allemaal aan het doen is volgens mij."


    Your make-up is terrible

    [Nu vind ik hem zielig ;c]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Langzaam kwam hij overeind, wreef even in zijn rode ogen en hield iets tussen zijn vingers verstrengeld. Eventjes keek ik en zag dat iets was van stof.
    'Dat is een hele goede vraag,' mompelde hij schor. Even keek hij mij aan en zette zijn voeten neer op de grond. 'Ik weet het niet...' zei hij zacht na zijn hoofd te hebben laten hangen. 'Ashley is perfect. Mooi. knap, lief. Ze houd van mij en ik hou van haar, meer dan alles in deze wereld. Ik snap niet waarom ik dat op het spel zet voor... niets eigenlijk,' vertelde hij zacht met een stem dat alles behalve vrolijk klonk. 'Ze is het enige wat ooit gewild heb en toch pak ik meer dan ik nodig heb.' Hij zuchtte zacht en keek mij toen weer aan. 'Sorry dat jij hierin gesleurd bent. Katelynn weet niet wat ze allemaal aan het doen is volgens mij.' Ik bleef naar hem kijken en had af en toe geknikt op zijn woorden. Ik begon iets wat zenuwachtig te bewegen op mijn benen.
    'Waarom doe je het?' vroeg ik zacht aan hem. Ik durfde nu niet om ergens te zitten en bleef daarom ook staan. 'Waarom wil je meer? Als zij het enige is wat jij wilt.. Waarom doe je haar dan pijn?' Ik keek even omlaag naar mijn handen en begon aan mijn eigen vingers te friemelen.

    [Ok.. de volgende word langer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Effie pakte haar glas op en dronk deze in één keer leeg. Ze zette hem op de tafel en pakte haar schoenen. Zowel Ashley, als ook ik volgenden haar beweging. Zou ze gekrenkt zijn doordat Ashley alleen wat van mij wil lenen? Ze trok haar schoenen aan en stond vervolgens op.
    "Ik eh.. Ik moet even iets doen" zei ze zacht en maakte een vaag gebaar wat op een dag of tot later moest lijken. Ze liep naar de deur maar draaide zich daar nog eventjes om en keek naar mij. "Als ik klaar ben, dan kom ik wel naar het dak toe." zei ze met een glimlach tegen me en ik knikte een beetje afwezig. Zo was ze er en zo was ze weer weg.
    “Eh, Effie…” begon Ashley stamelend tegen Effie, maar ze was al weg. Hierna keek ze naar mij en knipperde verslagen met haar wimpers. “Zou ze weten dat ik het niet zo bedoelde?” vroeg ze toen zacht. Ik haalde mijn schouders op. "Geen idee, maar ik zal het anders wel tegen haar zeggen." zei ik met een glimlach, "Maak je maar niet zo druk."
    Ik zuchtte eventjes. "Misschien weet Yuri wel helemaal niet waarom hij zoiets doet. Ik bedoel, ik betwijfel het dat hij zo iemand als jou kwijt zou willen raken. Dat werd wel duidelijk uit zijn reactie's. Hij zou volgens mij zelfs mij kapot maken, alleen om jou bij zich te kunnen houden. Dat is aan de ene kant lief, aan de andere kant zorgelijk." zei ik, terwijl ik nadacht.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    Ze haalde haar schouders op. "Geen idee, maar ik zal het anders wel tegen haar zeggen." zei ze met een glimlach, "Maak je maar niet zo druk." Een zuinig glimlachje kwam er op mijn lippen, terwijl ik weer naar het lege glas voor me keek. Om nieuwe vragen zou ik maar niet doen, straks drink ik alles leeg en dat is nogal onbeschoft. Sowieso voel ik me nu al een blok aan haar been, misschien moest ik daarom zo maar weggaan. Aangeschoten terug naar huis gaan.. Pfft.
    Doordat Katelynn zuchtte, haalde ze me uit mijn tobbende gedachten. "Misschien weet Yuri wel helemaal niet waarom hij zoiets doet. Ik bedoel, ik betwijfel het dat hij zo iemand als jou kwijt zou willen raken. Dat werd wel duidelijk uit zijn reactie's. Hij zou volgens mij zelfs mij kapot maken, alleen om jou bij zich te kunnen houden. Dat is aan de ene kant lief, aan de andere kant zorgelijk." zei ze, een nadenkende blik op haar gezicht. Een klein tijdje liet ik de woorden tot me indringen, maar keek haar toen aan. "Ik mis hem, Katelynn.." vertelde ik haar toen zachtjes, een duidelijke brok in mijn keel terwijl ik het zei. Ik wou het dan eigenlijk ook niet kwijt. "Ik wil hem nu even niet," vervolgde ik zachtjes, waarbij ik naar mijn trouwring keek en deze langzaam afdeed, waarna ik het op de tafel legde. Mijn blik ging terug naar Katelynn. "Mag ik misschien even douchen?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ashley was een tijdje stil, maar keek me uiteindelijk aan. "Ik mis hem, Katelynn.." vertelde ze zachtjes. Ik kon de brok die in haar keel zat duidelijk horen. "Ik wil hem nu even niet" vervolgde ze toen, nog even zacht als eerst. "Ik snap het." zei ik zachtjes en knikte begrijpend. Ze deed haar trouwring langzaam af, waarna ze deze op de tafel legde. Ze keek mij weer aan. "Mag ik misschien even douchen?" Ik glimlachte en knikte. "Ga je gang. Je weet waar hij is." zei ik, op het einde ietsjes plagerig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuri Leith Bishop

    Ze blijft naar me kijken en heeft zo af en toe geknikt op mijn woorden. Het lijkt wel alsof ze zenuwachtig is, omdat ze beweegt op haar benen, op zo'n manier die dat aanduid. Normaal blijf ik er rustig onder en zal ik haar proberen te kalmeren, maar dit keer doet het mij nog niet eens iets, ik heb daarom ook niet de neiging om Effie nu te kalmeren.
    "Waarom doe je het?" vraagt ze zacht. "Waarom wil je meer? Als zij het enige is wat jij wilt... Waarom doe je haar dan pijn?" Ze kijkt omlaag naar haar handen en begint ermee te friemelen. Haar vraag ontluikt een brandende pijn bij mij, die ik probeer te negeren. Ik krimp iets in elkaar ervan, maar pak dan haar handen vast en trek ze uit elkaar, zodat ze niet meer kan friemelen. Daarna trek ik haar naast mij op het bed, omdat het me lichtelijk ongemakkelijk laat voelen, dat zij staat en ik zit.
    Ik blijf even stil, alsof ik nadenk over het antwoord. In feite doe ik dat ook, al vind ik alles smoesjes. "Er zijn zoveel redenen, maar geen enkele reden is geldig genoeg om Ashley pijn te doen, of goed genoeg om alles weer goed te maken." mompel ik en ik laat mijn gezicht weer in mijn handen zakken. Met mijn ellenbogen leun ik op mijn bovenbenen. "Ik heb het verpest, hé?" vraag ik daarna op een wanhopige toon aan haar.


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore.
    "Ik snap het." zei ze zachtjes en knikt begrijpend. Na mijn vraag glimlachte ze en knikte. "Ga je gang. Je weet waar hij is." zei ze, op het einde ietsjes plagerig. Hierdoor werden mijn wangen iets rood, terwijl ik verlegen knikte en onbewust terug dacht aan het moment. Ja, ik wist waar de douche was. Bij deze gedachten speelde ik weer met mijn vingers, zenuwachtig, en werden mijn wangen nog roder, terwijl ik zacht knikte.
    "Ik weet het, ja... Dank je," mompelde ik, waarna ik snel opstond en de andere kamer inliep, waar ik de badjas en al mijn kleding uitdeed. Hierbij had ik alles op een hoopje gegooid, terwijl ik snel de douche inliep en de deur op slot deed. Toen ik de knoppen open draaide, werd het water warm en stapte ik eronder. Een lange tijd, of zo voelde het ten minste voor mij, ging voorbij en de hele tijd zat ik te tobben over van alles. Al voelde ik me ergens levenloos worden, aangezien ik nergens meer iets van snapte.
    De douche zette ik af, wrong mijn haar uit en hierna stapte ik eruit. Even keek ik om me heen, terwijl ik erachter kwam dat ik vergeten was om een handdoek te vragen. Dus opende ik de deur op een kiertje. "Katelynn!" riep ik, terwijl ik de natte haarlokken naar achter veegde. "Ik eh," murmelde ik toen ik haar zag. "Waar liggen de handdoeken?" Kort beet ik beschamend op mijn volle onderlip.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze begon met haar vingers te spelen en haar wangen werden duidelijk rood. "Ik weet het, ja... Dank je," mompelde ze knikkend, waarna ze snel opstond en de kamer uitliep. Ik lachte eventjes en liet me eruit zakken op mijn lekkere bank. Ik hoorde de kraan aangaan en deze bleef ook een hele tijd aan. Ze had blijkbaar echt zin gehad om te douchen, maar ik kon wel raden waarom dat zo was.
    Op een gegeven moment werd de douche uit gezet en hoorde ik de deur openen. Wat zou er zijn? "Katelynn!" riep ze en ik stond op. Rustig liep ik naar haar toe. Ze keek door een kiertje naar me. "Ja?" Ze veegde de natte haarlokken naar achteren. "Ik eh," murmelde ze, "Waar liggen de handdoeken?" Ze beet eventjes op haar onderlip en ik grinnikte kort. "Ze liggen in een van de kasten. Volgens mij die die het dichtbij de douche staat." antwoordde ik geamuseerd, waarna ik aanstalten maakte om me om te draaien en weg te lopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    Ik hoorde haar nog eventjes lachen, maar lette er verder niet meer op. Ik voelde me al zo beschaamd toen ik haar zo tegenkwam, hoe zou ik hier dan op moeten reageren? Niet, gewoon niet. In elk geval niet zonder me flink te schamen en dit te laten zien door rode blosjes op mijn wangen.
    Katelynn kwam er al aan toen ik naar haar riep. Ze grinnikte er echter kort op en ik bedacht me dat het waarschijnlijk een stomme vraag was en dat ik nog meer een blok aan haar been was. Misschien wilde ze me wel gewoonweg kwijt. "Ze liggen in een van de kasten. Volgens mij die, die het dichtbij de douche staat." antwoordde ze geamuseerd, waarna ze al aanstalten maakte om zich om te draaien en weg te lopen. Ik volgde haar bewegingen en pakte toen snel een handdoek, welke ik gebruikte om mezelf mee af te drogen en daarna mijn haarlokken zo goed mogelijk droogde. Daarna gooide ik het in de wasmand en deed ik het ondergoed aan, maar liet mijn blik afdwalen naar het bed die in de kamer stond. Eigenlijk was ik heel erg moe van al dit gezeur, misschien was het beter zo wat te gaan slapen. "Katelynn, vindt je het erg als ik even ga slapen? Ik ben zo moe en het bed ziet er erg aanlokkelijk uit," riep ik grinnikend naar haar, waarna ik al onder de dekens verdween met enkel het ondergoed aan. Een moment later was ik al bijna vertrokken naar dromenland.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ik was weer op de bank gaan zitten en nipte rustig van mijn glas Wodka - Cola. Wat hield ik toch van de smaak! Op een gegeven moment hoor ik gestommel en lijkt het erop dat Ashley klaar is. "Katelynn, vindt je het erg als ik even ga slapen? Ik ben zo moe en het bed ziet er erg aanlokkelijk uit" riep ze niet veel later, grinnikend. Ze wachtte niet eens totdat ik antwoord had gegeven, maar kroop er meteen in. Dat was duidelijk te horen aan het gepiep van het bed. 'Daar zou iemand echt eens naar moeten kijken' dacht ik bij mezelf.
    "Hahaha, slaap lekker." riep ik naar haar toe, "Maar wat moet ik nu doen dan? Zal ik maar naar het dak gaan?" Ik rekte me alvast uit en zette het glas weer op het tafeltje voor me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Sorry voor mijn korte posts. Ik kan maar weinig bedenken.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore
    ‘Hahaha, slaap lekker.’ Riep ze me toe, wat ik maar vaag meekreeg, maar waarbij ik wel een glimlachje op mijn volle lippen sierde. Nooit had ik echt veel make-up nodig gehad, dus deed ik dat ook niet. Vaak vond ik het onnodig, echter belangrijke zaken zoals vandaag had ik wel iets opgedaan. Het oogde net en zakelijk, datgene wat nuttig is. ‘Maar wat moet ik nu doen dan? Zal ik maar naar het dak gaan?’ Ze zette het glas op de tafel, waarschijnlijk had ze het eerder opgepakt. Hoewel ik al bijna in dromenland was, werd ik abrupt klaarwakker toen ik haar laatste woorden hoorde. Hierbij schoot ik dan ook recht overeind, waardoor de deken deels van me afviel en de koude mij omhelsde. Voor een kort moment vocht ik met de dekens, omdat ze verstrikt waren met mijn benen, maar sloeg ze vervolgens van mij af en haastte naar de kamer hiernaast. Ik was bang dat ze anders op elk moment weg ging, aangezien ik nog geen antwoord had gegeven.
          ‘Nee, wacht!’ Riep ik toen maar lichtelijk wanhopig uit en wanneer ik in dezelfde kamer als haar bevond, bedacht ik me dat ik enkel nog ondergoed aanhad, waardoor ik er kort en schaamvol naar keek. Hierna pakte ik een kussen van de bank en deze hield ik voor mijn lichaam, alsof er iets monsterlijks achter bevond en ik het met alle mogelijkheid wilde verbergen. Hoewel mijn blik eerst gericht was op Katelynn, wendde ik deze naarmate ik praatte verder naar de grond af. ‘Ik wil niet dat je gaat… Wil je niet bij me blijven?’ Het kwam zwak en lichtelijk gebroken uit mijn mond, hoewel ik dit probeerde te maskeren, lukte het niet, want de hapering in mijn stem verraadde het. Ik weet dat als ik slaap er niet echt last van heb of ze weg is of niet, maar het voelt zo leeg, zonder Yuri… Hierbij gleed mijn blik terug naar de tafel, waar de trouwring nog op lag en welke ik snel weer om mijn ringvinger deed. Toch wilde ik niet dat Katelynn wegging, want zo voelde het alsof ik overal buitengesloten werd en iedereen wegduwde. Het oogde leeg, wat me ook diep vanbinnen raakte.


    (Zo goed? ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hahaha ja! Ik reageer erop zodra ik klaar ben met mijn gedicht. ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.