• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore
    ‘Ehm,’ begon ze zacht, pakte het glas van tafel en nam hier een klein slokje uit. Abrupt nam vermoeidheid mijn lichaam over, dus met dit deed ik mijn ogen dicht, terwijl ik nog wel zo goed mogelijk naar Effie probeerde te luisteren. ‘Ik kwam hem eigenlijk per ongeluk tegen. Want weet je, zijn kamer zit tegen over die van mij. Ik dacht eerst dat zijn kamer die van mij was, alleen ik kreeg de deur niet open. Ik zal niet te uitgebreid vertellen… Ik kan soms nogal enthousiast worden tijdens het vertellen, maar in ieder geval… Hij wou mij een rondleiding geven, maar we kwamen niet verder dan het dak. Ik wou niet verder, want het ziet er daar zo mooi uit!’ Zijn kamer zit tegenover die van Effie? Fijn, heel fijn. Het dak liet me echter koud toen ze daarover begon te vertellen, ik liet een zacht kuchje als teken dat ze afdwaalde. Hopelijk zou ze het snappen en zonder pijnlijke gevoelens voor mijn acties en handelingen verder vertellen. In levenloze buien zoals deze had ik vrij weinig medegevoelens voor anderen, behalve… Mijn gedachten dwaalden terug af naar Yuri, de geur die nog altijd om me heen hing en ik bracht mijn neus richting de stof van de badjas die ik aanhad. Ik omklemde het, alsof het mijn laatste hoop op redding was, terwijl mijn ogen nog altijd dichtgeknepen zaten. Ik had niet eens door dat Effie gestopt was met praten.
    “Daar gebeurde eigenlijk de meeste dingen. Hij begon eerst met complimentjes en ik moet bekennen dat ik ook wel een beetje uitdaagde, want ik zei dat hij mijn woorden had en dat ik ze terug wou. Zijn arm zat om mijn middel en kuste mij. Ik was verstijfd en mijn benen werden slap… Daarna kuste hij mij weer en dit keer kuste ik hem terug. Zijn hand ging over mijn rug en ja… Als laatste had hij mij nog getild naar een kussen, want mijn benen waren net spaghetti benen. Daarna ging hij naar zijn afspraak, ik geloof dat dat met jou was… Ik wist dat alleen niet, ik dacht dat het om een collega ging… Zo kwam het over.” Ik ben dus een collega, huh? Zo kwam het over, zei ze. Zo belangrijk ben ik voor hem, voor die klootzak die mijn man is. Nu fixeerde ik mijn ogen en oren weer op haar, terwijl ik haar zo recht mogelijk aan probeerde te kijken, iets wat best lastig ging als je helemaal opgekruld als een hulpeloos katje op de bank lag, verzopen in de badjas van je man. Effie tikte met haar vingers zenuwachtig tegen het glas, zette dit daarna op tafel, welke ik levenloos met mijn ogen volgde. Yuri en Effie hadden met elkaar gekust, elkaars lippen geraakt, en hoewel ik zo erg nog gehoopt had dat het niet echt waar was, moest ik eraan geloven. Mijn man was een achterbakse klootzak, met leugens.
    Een klein mislukt glimlachje sierde de lippen van Effie, maar liet hem snel weer verdwijnen. “Ashley? Als ik had geweten dat hij getrouwd was dan had ik hem echt niet gezoend, dan had ik dat ook niet toegestaan. Ik ben dan wel een meisje die aardig gauw iemand zoent, dat geef ik gerust toe… Maar ik doe dat niet als ik een relatie heb en al helemaal niet als de een ander een relatie heeft, laat staan getrouwd.” Hard beet ik op mijn lip, omdat ik opeens de neiging had te huilen en niet meer op te houden, maar ik hield het in. Ten minste, voor nu wel. Abrupt ging ik overeind zitten en pakte het glas vast, die ik in één keer achterover gooide en vervolgens Katelynn zelfbewust aankeek, mijn hand naar haar uitgestoken die het glas vasthad. “Ik wil nog meer,” vertelde ik haar, met een zachte stem. Het was het eerste dat ik had gezegd en nog niet eens op de woorden van Effie. Wat moest ik er dan ook op zeggen? Ik wilde niet zielig doen, ik vroeg daar niet om, alles behalve juist. Waar ik wel om vroeg was rust, vrijheid, maar voornamelijk de mogelijkheid om Yuri te vergeten… Ook al zou dat misschien niet lukken. Hierna dwaalde mijn blik af naar mijn benen, de netkousen had ik nog altijd aan. Het zag er vast stom uit onder de badjas, belachelijk ook dat ik deze dingen nog aanheb. Er was helemaal niets sexy, mooi of wat dan ook aan. Ja, de vernedering die het met zich mee brengt, nooit meer zal ik zulke dingen aan doen. Ik deed ze toch enkel aan, omdat Yuri telkens toekeek. Oh, de bitterzoete gedachten daaraan… het maakte me boos, lichtelijk verdrietig ook.
    Met een kleine klap zette ik het glas neer en trok ruw, hardhandig zelfs, de netkousen uit, welke ik daarna boos op de grond gooide. “Klote dingen…” mompelde ik, met een hevige brok in mijn keel. Toch bleef ik er een tijdje naar staren. Nog steeds had ik geen idee wat ik moest zeggen op de woorden van Effie, maar met mijn blik nog steeds op de kledingstukken gericht, zei ik zacht: “Dank je… voor het vertellen…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik luister toevallig het liedje: "Your love is a lie" van Simple Plan.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [Ik luister toevallig het liedje: "Your love is a lie" van Simple Plan.]

    (Dat is echt een leuk nummer, daar was ik eerst een hele tijd verslaafd aan.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Effie deed haar verhaal en ik luisterde lichtelijk afwezig. Ik hoefde het niet te weten, het was niet voor mij bestemd. Toen Effie uitgesproken was, wash et eventjes stil en ik keek een beetje om me heen.
    Abrupt kwam Ashley overeind en pakte haar glas vast. Ze sloeg hem in één keer achterover, waarna ze mij zwlfbewust aankeek. Haar hand stak ze naar mij uit. “Ik wil nog meer,” zei ze zachtjes. Nog voordat ik het glas kon aannemen sloeg ze deze op de tafel en trow ze ruk en hardhandig haar netkousen. Ze gooide ze kwaad op de grond. "Klote dingen…” mompelde ze. "Ze staan je mooi." zei ik met een glimlach, waarna ik haar glas pakte en opstond. Ik liep naar mijn minibar en pakte alles wat ik nodig had. Hierna vulde ik haar glas bij. "Ik maak hem wel iets sterker", melde ik, "Dat helpt vast meer dan dat slappe gedoe." Ik draaide me om en zette het glas zachtjes voor haar neer. "Alsjeblieft." zei ik zachtjes.
    Ashley keek nog steeds naar de netkousen, met haar hoofd gebogen. Ik had echt medelijden met haar. Hoe kon je ook zoiets doen? Ze was zo'n mooi persoon om te zien. Waarom zou je daarop vreemd gaan? Ik snapte het echt niet. "Dank je… voor het vertellen…" zei ze zachtjes tegen Effie. Ik had zin om naast haar te gaan zitten en om haar te knuffelen, maar ik hield me nog eventjes in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Abrupt ging Ashley overeind zitten, pakte het glas vast, die ze in één keer achterover gooide en vervolgens Katelynn aankeek. Haar hand met het glas stak ze naar Katelynn.
    'Ik wil nog meer,' zei ze tegen haar. Tegen mij had ze helemaal niets gezegd. Nog voordat Katelynn het glas kon aannemen, zette Ashley hem al neer met een zachte klap, waarna ze haar netkousen rug uit trok en ze boos op de grond gooide. 'Klote dingen...' mompelde ze. Verbaasd keek ik haar aan terwijl Katelynn vertelde zat ze haar mooi stonden. Verbaasd bleef ik haar aankijken en had niet door dat Katelynn ondertussen nieuwe drinken voor haar aan het ophalen was.
    'Dank je... voor het vertellen...' zei ze zacht en ik vermoedde dat dat tegen mij was bedoeld. Lichtjes haalde ik mijn schouders op en maakte mijn blik los van haar. Ik had mijn zegje gedaan, het liefst wou ik nu weer weg. Dit was niets voor mij. Even keek ik naar Katelynn en zag gewoon aan haar dat zij er heel wat anders over dacht. Ik pakte mijn glas van tafel terwijl ik even op mijn lip beet. Ik zette hem alleen weer neer zonder een slok te nemen.
    'Heb je kleren nodig?' vroeg ik aan haar. Ik draaide mijzelf om naar haar toe en keek haar vragend aan. 'Je zit hier namelijk in een badjas en ja.. Ik heb zat kleding bij mij. Er zit vast wel iets bij wat jij leuk vind. Ik heb van alles! Ik hou van alle soorten kleding.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ashley Jasmine Moore
    Hoewel Katelynn haar hand al had uitgestoken naar het glas, had ik het daarna met een klap op de tafel gezet. Misschien zou ik nu wel door het lint gaan, was dit mijn eindstation en ontplofte ik op elk moment? Het voelde alsof ik elk moment weer een moodswing zou kunnen hebben, verdrietig, boos, woedend, kil, hardvochtig. Al zit er geen zelfmedelijden bij, iets dat ik ook niet van iemand anders verwacht, al snapte ik het wel ergens.
    ‘Ze staan je mooi.’ De stem van Katelynn en ondanks dat ik mijn ogen naar haar toe wilde blikken, deed ik het toch maar niet, ze stond vlak hierna toch op met mijn glas. Die netkousen zouden zo dood gaan, bedacht ik me toen en wachtte op het moment dat de jonge vrouw weer terug kwam met mijn glas vol alcohol. Ik had het nodig en ook al was de kans zeer groot dat ik bezopen zou worden, het maakte me niets uit, niets. Het voelde alsof mijn emoties allemaal naar de achtergrond gingen en ik langzaam aan leeg gezogen werd. ‘Ik maak hem wel iets sterker,' meldde ze. ‘Dat helpt vast meer dan dat slappe gedoe.’ Vaag knikte ik, al was het niet echt te zien. Hierna draaide zij zich om en zette het glas zachtjes voor me neer. ‘Alsjeblieft.’ Ik knikte als een onduidelijk soort bedankje, hopelijk zou ze weten dat ik nu niet echt bij zinnen ben om goed te reageren. Niet zoals eerder in elk geval, geen vrolijke Ashley.
    Het glas waar een nieuwe lading alcohol inzat, pakte ik op en bracht het richting mijn volle lippen, waarna ik er een grote slok van nam en doorslikte. Voor een klein moment vertrok mijn gezicht, doordat ik het zo abrupt had gedronken en ook omdat ze het veel sterker had gemaakt. ‘Heb je kleren nodig?’ Hoorde ik Effie’s stem naast me en ik keek naar haar, terwijl ik weer helemaal opgekruld op de bank ging zitten, met het glas nog in mijn hand. Effie keek me vragend aan. ‘Je zit hier namelijk in een badjas en ja… Ik heb zat kleding bij mij. Er zit vast wel iets bij wat jij leuk vind. Ik heb van alles! Ik houd van alle soorten kleding.’ Kort keek ik haar nog even peilend aan, maar voordat ik antwoord gaf, nam ik nog een grote slok, slikte dit door en zette het glas neer op de tafel. ‘Ik heb mijn kleding snel aangetrokken, ik wilde niet dat het nog bij die klootzak lag,’ vertelde ik haar, een afwezige blik in mijn ogen. ‘Al ga ik denk ik straks mijn kleding verbranden,’ Snel schoot ik de netkousen een vernietigende blik, maar ging toen rechtop zitten, waarna ik nog een grote slok nam en het weer neerzette. Een beetje aarzelend en zelfs verlegen, iets wat ik vrij weinig tot nooit was, blikte ik naar Katelynn. ‘Eh… Miss…-’ Vrijwel gelijk kapte ik mijn woorden af door de benaming, maar begon toen opnieuw: ‘Katelynn, heb je misschien…’ Hard beet ik op mijn volle onderlip terwijl ik mijn blik afwendde, een lichtrode blos op mijn wangen. ‘…Ondergoed?’ Kwam er zacht uit, nog net hoorbaar, waardoor ik hoopte dat ze het gehoord had, want ik schaamde me eigenlijk al dat het mijn mond uitkwam. De reden dat ik het aan Katelynn vroeg en niet Effie was omdat Katelynn een bepaalde vertrouwenssfeer uitstraalde en ik haar, alhoewel het pas sinds vandaag is, wat kende. ‘Hij… nou ja, heeft mijn slipje kapot gemaakt…’ Nu bloosde ik nog harder en om het nog verder te voorkomen, drukte ik de badjas sterk tegen me aan en sloeg de vloeistof in het glas achterover. Nu begon ik me toch lichtelijk zweverig te voelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [OMG, hahahaha. Ik reageer morgen op je post, ben daar nu te moe voor ;c]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 0:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [OMG, hahahaha. Ik reageer morgen op je post, ben daar nu te moe voor ;c]

    (Pffffft. Lekker aardig ben jij zeg. Wat een diehard ben jij. :Y) Well, goodnight.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Effie voelt zich niet blij.. Ze bied wat aan en pats word het aan de ander gevraagd D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze knikte als een soort bedankje en ik glimlachte kort naar haar. Ze pakte het glas op en nam er meteen een grote slok van. Haar gezicht vertrok. "Pas op, hij is sterk." zei ik grinnikend.
    "Heb je kleren nodig?" vroeg Effie aan Ashley en ze keken naar elkaar. Ashley ging weer op de bank zitten en hield het glas stevig tegen zich aan. "Je zit hier namelijk in een badjas en ja… Ik heb zat kleding bij mij. Er zit vast wel iets bij wat jij leuk vind. Ik heb van alles! Ik houd van alle soorten kleding." Ik geloofde het meteen als ze zei dat ze alle soorten kleding had. Daarvoor hoefde je maar één keertje naar haar te kijken. "Ik heb mijn kleding snel aangetrokken, ik wilde niet dat het nog bij die klootzak lag." vertelde Ashley afwezig en ik knikte begrijpend. Ik zou mijn kleding, mijn mooie kleding, ook niet bij hem laten liggen. Geen idee wat hij daarmee zou doen. Misschien is hij wel zo'n freak die constant aan je kleding gaat snuiven. Bah.
    "Al ga ik denk ik straks mijn kleding verbranden," vervolgde ze terwijl ze haar netkousen een vernietigende blik gaf. Ze ging weer rechtop zitten en nam nog een grote slok uit haar glas. Ze zette het glas weer neer en ze keek toen naar mij. Ze keek aarzelend naar me, zelfs verlegen en ik keek haar vragend aan. Wat zou er zijn?
    "Eh… Miss…-" Ze kapte haar woorden af en ik vroeg me nu echt af wat er aan de hand was. "Katelynn, heb je misschien…" Ze beet hard op haar onderlip terwijl ze haar blik afwende. "…Ondergoed?" vroeg ze zachtjes en nog maar net hoorbaar uit. Ik glimlachte naar haar en knikte bevestigend. "Natuurlijk heb ik dat Ashley." antwoordde ik sussend en kalmerend. Ik voelde vandaag echt een moeder. Ik moest echt iedereen helpen. "Hij… nou ja, heeft mijn slipje kapot gemaakt…" vertelde ze waardoor ze nog meer bloosde dan eerst. Ze pakte het glas weer vast, kiepte het achterover en drukte zijn badjas stevig tegen zich aan.
    Ik stond op, rekte me eventjes uit en keek haar toen aan. "Ik haal er wel snel eentje." zei ik met een glimlach voordat ik naar mijn kamer verdween. Ik zocht er snel eentje uit. Een normale natuurlijk. Ik ga haar niet mijn sexy ondergoed geven, dat is iets wat ik lekker voor mezelf hou. Snel liep ik weer terug waarna ik haar het ondergoed aanbood.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Beetje een Crappy stuk, maar ehm ja..]

    Effie Atkins

    'Ik heb mijn kleding snel aangetrokken, ik wilde niet dat het nog bij die klootzak lag,' vertelde zij mij met een afwezige blik in haar ogen. 'Al ga ik denk ik straks mijn kleding verbranden.' Lichtjes knikte ik op haar woorden. Niet veel later vroeg ze of ze ondergoed mocht hebben van Katelynn. Verbaasd keek ik haar aan. Ik bood net kleding aan... Beide keek ik eventjes aan. Katelynn ging weg en kwam niet veel later terug met een ondergoed. Ik zal nog eens iets aanbieden.. Ik pakte mijn glas op en zuchtte even. Echt geweldig op mijn gemakt voelde ik mij niet. Ashley had liever de hulp van Katelynn en Katelynn haar aandacht ging nu duidelijk meer naar Ashley. Niet dat ik het erg vond.. Het was logisch dat zij nu meer aandacht kreeg. Toch was ik ergens jaloers. Mijn glas dronk ik in één keer leeg, zette hem op tafel en pakte vervolgens mijn schoenen. Ik trok de beide aan en stond vervolgens op.
    'Ik eh.. Ik moet even iets doen,' zei ik zacht tegen hun. Ik maakte een vaag uitzwaai gebaar en liep toen naar de deur toe. Bij de deur draaide ik mij eventjes om en richtte mijn blik op Katelynn. 'Als ik klaar ben, dan kom ik wel naar het dak toe,' zei ik met een glimlachje tegen haar. Ik ging haar kamer uit, sloot de deur achter mij dicht en ging vervolgens naar mijn kamer.
    Daar aangekomen bleef ik even aarzelend staan, draaide mijzelf om naar de deur die er tegen over stond. Kleine stapjes zette ik er naar toe en klopte vervolgens iets wat aarzelend op de deur.
    'Yuri?' zei ik zacht. Zo zou hij mij natuurlijk nooit horen. Nogmaals klopte ik. 'Yuri!' zei ik wat harder. 'Kan ik even met je praten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bishop

    Ik hoor geklop op de deur, maar blijf gewoon liggen op het bed. Mijn tranen zijn allang opgedroogt, maar ik voel me net een wandelende zombie. Dan hoor ik ng maar geklop en een stem, die ik kan kan plaatsen. Alles klinkt vreemd in mijn oren op het moment. "Yuri! Kan ik even met je praten?" Ik zucht en hoop met heel mijn hart dat het Ashley is. Ze klinkt niet boos, maar er rinkelen geen belletjes in haar stem waardoor ik al weet dat het niet degene is die ik het allerliefst bij me wil hebben. Ik vraag me af wie me nu dan komt pijnigen.
    "De deur is open." zeg ik met een gebroken stem, al weet ik niet of het wel hard genoeg is voor degene voor mijn deur om het te horen. Ik wil wel opstaan, maar het lukt niet. Dus ik blijf gewoon levenloos liggen, liggen wachten tot de volgende ramp zich op zal volgen. Het zal me niet verbazen als Ashley hard binnen gestormt komt en me in elkaar ramt ofzo. Ik zou er niet veel tegen doen, ik verdien het gewoon. Daarna zal ik Katelynn verpletteren en elke leugen over haar waarheid maken. Ze moet zich niet met mij of Ash bemoeien, we kwamen er heel goed zelf uit.


    Your make-up is terrible

    [Goodluck faggot.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Effie Atkins

    Even duurde het voordat ik wat hoorde. Ik wou al bijna weglopen en kijken of hij ergens anders was. Niet dat ik dan wis waar.. Een vage stem hoorde ik, maar hoorde niet zo heel goed wat hij zei. Uit nieuwsgierigheid probeerde ik de deur te openen en ik had gelukt. De deur ging open. Voorzichtig deed ik de deur wat verder open en keek naar Yuri die op zijn bed lag. Ik twijfelde even of ik door moest lopen of terug moest gaan en me er verder nergens meer mee te bemoeien.
    'Yuri?' vroeg ik zachtjes. De deur liet ik op een kier staan en aarzelend nam ik kleine stapjes richting het bed. 'Mag ik wat vragen?' Bij het bed bleef ik staan en begon iets wat zenuwachtig met mijn vingers te bewegen. 'Waarom?' vroeg ik zacht en ik keek hem vragend aan. 'Waarom ga je vreemd als je een mooie vrouw heb?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ashley Jasmine Moore.
    Katelynn glimlachte kort. “Pas op, hij is sterk.” Zei ze grinnikend, nadat mijn gezicht vertrokken was van de sterke drank. Ze glimlachte naar me en knikte bevestigend na mijn schaamvolle vraag. “Natuurlijk heb ik dat Ashley.” Antwoordde ze sussend en kalmerend. Ze stond op, rekte zich eventjes uit en keek me toen aan. Ruw beet ik op mijn lip, terwijl ik haar weer aan durfde te kijken. Mijn vingers speelden zenuwachtig met elkaar. “Ik haal er wel snel eentje.” Zei ze met een glimlach voordat ze uit de kamer verdween. Ze kwam al snel terug en bood me het ondergoed aan, welke ik met een dankbaar glimlachje aanpakte. In de tussentijd voelde ik me echter wel ongemakkelijk, aangezien het er misschien uitzag alsof ik expres zo stom tegen Effie deed. Dat was niet het geval, maar ik voelde me gewoonweg ongemakkelijk als ik het aan zou nemen – dat was het al bij Katelynn, als ze niet een vertrouwde uitstraling had.
    Effie pakte haar glas op en zuchtte even. Ze dronk het glas in één keer leeg, zette hem op tafel en pakte vervolgens haar schoenen. Verward keek ik er even naar terwijl zij ze beide aantrok en vervolgens op stond. Great, Ashley, je hebt haar weggejaagd. Niet alleen Yuri heb je dus af gestoten, maar Effie ook – en haar ken je net! For gods sake. “Ik eh… Ik moet even iets doen,” zei ze zacht tegen ons. Ze maakte een vaag uitzwaai gebaar en liep toen naar de deur toe. Nog steeds verward, en nu ook met een schuldgevoel, volgde ik haar bewegingen terwijl zij naar de deur liep en vervolgens omdraaide. Haar blik richtte ze op Katelynn. “Als ik klaar ben, dan kom ik wel naar het dak toe.” Zei ze met een glimlachje tegen haar. “Eh, Effie…” kwam er nog stamelend uit, maar ze was de kamer al uit. Ik knipperde verslagen met mijn wimpers en keek hierna naar Katelynn. “Zou ze weten dat ik het niet zo bedoelde?” vroeg ik toen zacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.