• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    N4I5 schreef:

    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Doe maar niet" lachte ik, "Ik ben het niet waard om achter aan te springen".
    Ik keek naar de zonsondergang en glimlachte een beetje. Het kleine straaltje zon dat nog over was viel over me heen. Ik sloot mijn ogen voor een kort moment en haalde herinneringen op. De dagen die ik aan zee doorbracht met mijn ouders bijvoorbeeld, of de strandwandeling met mijn eerste grote liefde. Even voor de duidelijkheid, hij had me daar in het water gegooid en was teruggelopen naar zijn vrienden om te kunnen zeggen dat hij me nat had gemaakt. Zo dubbelzinnig als die zin was, zo namen zijn vrienden het op.
    "Dieren ?" vroeg ik, "Welja, dan hoop ik dat het geen honden zijn, honden vinden mij niet leuk" zei ik doodserieus.
    Het was de waarheid ! Honden vonden me ook niet leuk. Oké, ja, het was dom om te zeggen dat er honden in een bos leefden, maar hé, er kon altijd iemand zijn die een wandeling wou maken met zijn of haar hond !

    Effie Atkins

    Yuri pakte mijn handen vast en trok die uit elkaar, waardoor ik er niet meer aan kon friemelen. Daarna trok hij mij naast zich op bed. Ik schrok daarvan en keek hem daarom ook verbaasd aan. Het bleef even stil en ik werd nieuwsgierig wat er nu in zijn koppie omging.
    'Er zijn zoveel redenen, maar geen enkele reden is geldig genoeg om Ashley pijn te doen, of goed genoeg om alles weer goed te maken,' mompelde hij en hij liet zijn gezicht weer in zijn handen zakken, met zijn ellebogen op zijn bovenbenen gesteund. 'Ik heb het verpest, hé?' vroeg hij daarna op een wanhopige toon aan mij. Bedenkelijk keek ik hem aan en dacht even na wat er net allemaal in de kamer was gebeurd. Hier, maar ook zo net in die van Katelynn.
    'Ik denk het wel,' zei ik zacht. Ik wou er nog achteraan zeggen dat het zijn eigen schuld was, maar op de één of ander manier wou het er niet meer uit. Ik begon weer met het friemelen aan mijn eigen vingers en dacht ondertussen na over wat ik kon zeggen. Ik kon alleen niks meer bedenken.
    'Moet ik drinken voor je gaan halen?' vroeg ik dan maar op eens, voordat die vraag ook maar echt in mij op was gekomen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Zooo, hij is af. Klik]

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Nee, wacht!" hoorde ik Ashley roepen en toen ik me omdraaide zag ik dat ze enkel ondergoed aanhad. Ik keek eventjes met een open mond naar haar, terwijl zij rood werd en een kussen voor haar lichaam drukte die ze van de bank had gejat. Ik sloot snel weer mijn mond en deed alsof er niks was gebeurd. Dit zodat ik er niet van ging blozen. "Ik wil niet dat je gaat… Wil je niet bij me blijven?" vroeg ze zwak en lichtelijk gebroken aan me. Ze had me eerst aangekeken, maar wendde haar hoofd af totdat ze niet meer naar mij keek. Ze liep naar de tafel, pakte haar trouwring en deed deze weer om. "Als jij nou weer snel terug naar bed gaat, blijf ik hier wel op je wachten en ga wel TV kijken." stelde ik voor, "Is dat goed?" Ik glimlachte naar haar om haar zo te kalmeren. Dat was wel het minste wat ik kon doen, toch?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Mitchell, Ashley is een vrouw en ik zal zo je gedicht lezen hoor, hahaha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Verbeterd :Y)]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuri Leith Bishop

    Ze kijkt me bedenkelijk aan en lijkt na te denken. Ik hoef er niet over na te denken, ik weet het. Het voelt net alsof er een belangrijk deel van mij is losgescheurd en er nu alleen nog maar een gapend gat over is. Ik voel me niet meer compleet. Ik heb er zoveel voor over om Effie nu naar Katelynns kamer te dwingen en Ashley te zien, maar dat doe ik ze beiden niet aan. Vooral Ashley niet, ik weet dat ik haar nu tijd moet geven.
    "Ik denk het wel." zegt ze zacht. Ze begint weer te friemelen met haar vingers en het is even stil. Ik zucht zacht en triest. "Moet ik drinken voor je gaan halen?" vraagt ze dan zomaar opeens. Ik kijk haar even onbegrijpelijk aan en vorm dan een leeg glimlachje op mijn gezicht, waarna ik mijn handen weer laat zakken. Ik heb geen idee wat voor houding ik mezelf nu moet geven, naast Effie.
    "Nee, bedankt. Wel lief van je..." mompel ik bijna onverstaanbaar. "Waarom ben je eigenlijk gekomen en doe je aardig?" vraag ik dan aan haar en hef mijn hoofd iets op zodat ik haar goed aan kan kijken, met mijn rode ogen. "Ik snap het niet helemaal." Ik schud lichtjes met mijn hoofd en zucht opnieuw. Ach, de hele wereld lijkt op het moment toch al vervormt, dit kan er nog wel bij denk ik.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Hij keek mij even onbegrijpelijk aan en er vormde zich dan een lege glimlach op zijn gezicht.
    'Nee, bedankt. Wel lief van je...' mompelde hij bijna onverstaanbaar. 'Waarom ben je eigenlijk gekomen en doe je aardig?' vroeg hij aan mij en hief zijn hoofd iets op waardoor ik zijn rode ogen goed kon zien. 'Ik snap het niet helemaal.' Hij schudde lichtjes met zijn hoofd en zuchtte opnieuw. Een vriendelijk glimlachje verscheen op mijn gezicht en haalde vervolgens mijn schouders iets op. Ik ging met mijn vingers iets naar zijn ogen toe, naar het rode, stopte halverwege en kromde mijn vingers iets.. Ik trok mijn hand weer terug en legde hem op mijn schoot neer.
    'Omdat ik wil weten waarom,' zei ik zacht en keek omlaag naar mijn handen. 'Je blik in je ogen toen wij weggingen en jij stond in deuropening. Het is niet logisch. Je wilt haar geen pijn doen, maar toch doe je het. Bovendien wil ik ook weten waarom je mij hebt gebruikt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [heb je mijn personage gezien?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Yuri Leith Bishop

    Een vriendelijk glimlachje verschijnt op haar gezicht en ze haalt vervolgens haar schouders iets op. Ze gaat met haar vingers iets naar mijn ogen toe, naar het rode, stopt halverwege en kromt haar vingers iets. Dan trekt ze haar hand weer terug en legt ze die op haar schoot neer. Ik snap best waarom en wend mijn gezicht van haar af.
    "Omdat ik wil weten waarom." zegt ze zacht en kijkt omlaag naar haar handen. "Je blik in je ogen toen wij weggingen en jij stond in deuropening. Het is niet logisch. Je wilt haar geen pijn doen, maar toch doe je het. Bovendien wil ik ook weten waarom je mij hebt gebruikt." Ik krimp iets in elkaar door haar woorden, van de stoere, mannelijke Yuri die ik een paar uur geleden nog was en die Effie heeft leren kennen, is nu niets meer over.
    Ik schud kort met mijn hoofd. "Nee, het was echt niet mijn bedoeling om je te gebruiken. Je bent echt een mooi meisje, zo speciaal. Het deed wat met me." zeg ik zacht en ik sla mijn ogen neer. "Het is inderdaad niet logisch, het slaat helemaal nergens op. Hoe kan dit nou?" Mijn stem gaat van leeg naar lichtelijk kwaad. Ik ben vooral kwaad op mezelf, omdat ik ik ben en niet anders. Ik bal mijn vuisten en klem mijn kaken woedend op elkaar.


    Your make-up is terrible

    [?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik had een rol ingevuld, bij het personage topic staat hij al in het lijstje maar hier nog niet. Kan ik nu gewoon beginnen of...]


    26 - 02 - '16

    Tyler Lucas Jason
    Ik loop door de gangen met een schoonmaak kar en klop op een deur. Als ik niemand hoor gebruik ik mijn pas, en maak de kamer schoon. Er is niks aan, maar het hoort bij mijn baan. Het valt me op dat het stil is in het hotel. Als de kamer schoon is loop ik naar de volgende, waar ik twee mensen hoor praten.(jawel, Yuri en Effie xD) Ik klop op de deur en wacht op een antwoord.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Effie Atkins

    Kort schudde hij zijn hoofd nadat hij iets in elkaar was gekrompen. Foute woorden die ik zei, maar ik kon ze niets anders zeggen.
    'Nee, het was echt niet mijn bedoeling om je te gebruiken. Je bent echt een mooi meisje, zo speciaal. Het deed wat met me,' zei hij zacht en sloeg zijn ogen neer. Mijn wangen werden rood om zijn compliment ook al was dat fout van mij om te doen, maar ik kon niet anders. 'Het is inderdaad niet logisch, het slaat helemaal nergens op. Hoe kan dit nou?' Zijn stem.. De leegte ging weg en werd vervangen door lichtelijk kwaad. Hij balde zijn vuisten en ik zag hoe hij zijn kaken woedend op elkaar klemde. Met mijn hand ging ik wat aarzelend over zijn kaak heen. In de hoop dat dat hij ze weer ontspande.
    'Dit helpt niet,' zei ik zacht. 'Nu boos worden heeft geen zin. Je bereikt er niets mee.' Ik snapte van mijzelf nu ook niet echt waar ik heel de tijd aardig tegen hem bleef. Hij was vreemd gegaan tegen over zijn vrouw.. Dat hoorde niet. Even ging ik met mijn hand over mijn nek heen waar de roos zat. 'Kan ik je met iets helpen?' vroeg ik zacht. 'Tenminste, als het niet al te lang is.. Ik zou zo naar het dak gaan om iets aan Katelynn te laten zien. Ik heb alleen nog niet echt een idee wat..'


    [Ehh.. Nikki, wil jij dat stukje van de schoonmaker erin verwerken? xd]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 19:31 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ahri schreef:
    [Ik had een rol ingevuld, bij het personage topic staat hij al in het lijstje maar hier nog niet. Kan ik nu gewoon beginnen of...]

    [De begin post van dit topic word niet altijd even goed bij gehouden.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahri schreef:
    [Ik had een rol ingevuld, bij het personage topic staat hij al in het lijstje maar hier nog niet. Kan ik nu gewoon beginnen of...]


    Ik had al je gb beantwoord laatst en gezegd dat het goed was.


    Your make-up is terrible