• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL
    Tyler Lucas Jason wolffire

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:03 ]


    Your make-up is terrible

    Done.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Dan moet hij met wel iets heel bijzonders aankomen, want anders weet ik niet hoe wij het samen kunnen redden." zei ze en ik kon wantrouwen horen in haar nog steeds gebroken stem. Hierna rechtte ze zich en keek in mijn ogen. "Kate, wat zou jij doen, als jij mij was?" Maar nog voordat ik antwoord kon geven kwam Effie de kamer binnen gelopen met spontaan gelach. Ik keek haar raar vragend aan en voor ik het wist had Ashley een jurk in haar hand en moest ze zich blijkbaar klaarmaken en mee naar het dak komen. "Wil je ook eventjes mee?" vroeg Effie aan mij. Ik knikte, nog steeds verward van de situatie.
    Ik was blijkbaar niet de enige. Dat kon je el merken aan de vragen van Ashley. "Waarom eigenlijk? Wat gebeurd er, wat ben je van plan? Ik had het toch niet nodig en dit is nu niet bepaald iets waar ik in kan slapen." mompelde ze. Ik keek haar aan en glimlachte. "Misschien heeft Yuri iets bedacht." zei ik hoopvol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuri Leith Bishop

    "Komt voor elkaar." zegt ze. Ik hoor haar vrolijke stem hier zelfs, al kan ik het niet precies verstaan. Haar stem zorgt er nu wel voor dat ik erbij blijf en geen rare dingen ga ondernemen. "Het eten en al die dingen zijn geregeld!" hoor ik haar dan naar mij roepen. "Ik ga vast, tot zo!" Ik grijns en hoor de deur open en dicht gaan. Als ik mezelf aangekleed heb, spuit ik opnieuw teveel parfum op, maar wel één die ze lekker vind. Zelfverzekerd doe ik mijn haar en neem ik de lift bij het dak. Als ik daar ben, kijk ik even rond. Na enkele minuten komt de roomservice er ook aan.
    "Bedankt." grijns ik en geef ze man die erbij staat een behoorlijke fooi. Daarna begin ik alles uit te stallen, alle kaarsen, het eten. Kritisch bekijk ik alles, waarna ik het opnieuw neer begin te zetten. Dan begin ik aan het lange karwei om alle kaarsjes aan te steken, één voor één. Ik hoop maar dat ik klaar ben voordat Ashley hier is... Uiteindelijk is het me dan toch gelukt, waarna ik in het midden van alle kaarsen ga staan en wacht. Met elke seconde word ik zenuwachtiger. Komt ze wel? Wat nou als ze het niets vind? Of als ze gewoon niet komt... Met elke gedachte heb ik meer zin om gewoon over de rand van het gebouw te springen en niet meer om te kijken. Toch doe ik het niet, er is een kans... Mijn enige kans.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Ze was opgestaan en had de jurk aangepakt, maar ze keek mij nog steeds afwachtend aan. Pech voor haar, ik ging het dus niet vertellen. Katelynn had op mijn vraag geknikt, maar je zag aan haar dat ook zei verward was.
    ‘Waarom eigenlijk? Wat gebeurd er, wat ben je van plan? Ik had het toch niet nodig en dit is nu niet bepaald iets waar ik in kan slapen,’ mompelde ze al haar nieuwsgierige vragen op mij af. Zachtjes lachte ik.
    'Misschien heeft Yuri iets bedacht,' zei Katelynn hoopvol. Ik lachte weer zacht en duwde Ashley zachtjes richting de badkamer toe. 'Kom op!' zei ik met een lachje. 'Natuurlijk is dit niet geschikt voor het slapen, maar we gaan ook niet slapen. We gaan mijn ijsje ophalen! Daarvoor heb ik nodig, een Ashley in een rode jurk en een Katelynn. Ik heb zo zin in mijn ijsje. De roomservice gastjes zeiden dat ik het niet voor elkaar kon krijgen, ik zei van wel. Zij geloofden mij niet,' ratelde ik door, ook al was de helft gelogen. 'Trouwens, ik moet het ophalen van het dak.. Schiet op!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MissLexi schreef:
    Fiona Winter
    "Oh...Facebook ook nog." Even trek ik een triestig gezicht, maar knik dan. "Ik beantwoord gewoon graag iedereen, maar het gaat gewoon niet. Maar tja, hier zit gewoon bijna geen kat. Wel een leuk cadeau, ik kan de stad eens zien voor ik terug naar huis moet. Maar hé, misschien kom ik morgen wel nog meer mensen tegen of straks." Ik stak mijn gsm in mijn zak, hoewel ik hem dan wel bleef voelen. Afleggen was een optie, maar stel dat ik hem dan nodig had? Het duurt wel geen uur voor hij weer op ligt, maar toch een tijdje." Even keek ik naar beneden, want ik was gewoonweg alweer vergeten wat ik nu ook weer aan had. "Normaal gezien vier ik het ook dichter bij huis, maar dit jaar wouden mijn ouders eens wat anders als cadeau geven." Ik haalde lichtjes mijn schouders op. "Ik denk dat ik me bijna ga omkleden. Jij ging toch mee,hé?"

    Anna Bailey Miller
    "Ja ik ging mee" zeg ik dan. "Maar ik heb me net nog omgekleed, dus dat hoef ik niet te doen. Zullen we rond een uur of 10 straks hier weer afspreken?" stel ik voor. "Dan kan jij gewoon rustig je gaan omkleden en misschien nog even wat eten en dan kan ik nog even mijn sollicitatie doornemen voor morgen" zeg ik met een glimlach. Ik drink ondertussen mijn glas leeg en zet het lege glas weer op de bar neer en kijk dan Fiona weer aan, wachtend op antwoord.

    Ashley Jasmine Moore
    Katelynn knikte, ik was niet de enige die verward was. Ze keek me aan en glimlachte, door mijn vragen waarschijnlijk, bedacht ik me. Effie moest zacht lachen. ‘Misschien heeft Yuri iets bedacht.’ Zei Katelynn hoopvol en voor een klein moment glimlachte ik, had een dromerige blik in mijn ogen, maar hierna keek ik weer als voorheen en richtte me naar Effie. Zij lachte op dat moment weer zacht en duwde mij zachtjes naar de badkamer toe. ‘Kom op!’ zei ze met een lachje. ‘Natuurlijk is dit niet geschikt voor het slapen, maar we gaan ook niet slapen. We gaan mijn ijsje ophalen! Daarvoor heb ik nodig, een Ashley in een rode jurk en een Katelynn. Ik heb zo zin in mijn ijsje. De roomservice zeiden dat ik het niet voor elkaar kon krijgen, ik zei van wel. Zij geloofden mij niet,’ ratelde ze maar door, waar ik niet tussen kon komen en ergens moest ik ook grinniken om haar vrolijke gedoe. ‘Trouwens, ik moet het ophalen van het dak… Schiet op!’ Toch bleef ik voor de badkamer even staan en keek naar haar. Ze kon best slecht liegen, maar goed, ik gaf haar pleziertje wel en zei er niets over. Ergens was het wel heel lief van haar, dus verpestte ik het niet door te zeggen dat ik niet wilde gaan. Ik moest Yuri gewoon een kans geven… Een laatste cruciale kans, wel te verstaan… ‘Goed, goed,’ gaf ik toen maar in, waarna ik de douche in liep, de rode jurk aandeed en mijn haren borstelde met de haarborstel van Katelynn. Hopelijk vond ze het niet erg, ik ben nu al bij beide een blok aan hun been. Al zie ik er nog steeds niet uit, vind ik, zonder make-up. Toch kwam ik de badkamer weer uit en keek doods naar Effie. ‘Ik heb geen make-up op, iedereen kan duidelijk zien dat ik gehuild heb.’ Vertelde ik haar, doelend op Yuri natuurlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Effie Atkins

    Voor de badkamer bleef ze staan en keek toen naar mij. Ik zuchtte zacht.
    'Goed, goed,' zei ze, waarna ze dan uiteindelijk de badkamer in liep. Ik lachte zacht en keek toen eventjes naar Katelynn. Met een vrolijke glimlach keek ik haar aan.
    'Eh, onze afspraak op het dak,' zei ik zacht en ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd. 'Die moeten wij even ergens anders doen..' Niet veel later kwam Ashley al weer te voorschijn uit de badkamer en ik moest bekennen dat mijn jurk haar echt beeldig stond. Mij keek zij doods aan en ik snapte niet waarom.
    ‘Ik heb geen make-up op, iedereen kan duidelijk zien dat ik gehuild heb,’ vertelde zij tegen mij. Ik rolde met mijn ogen en lachte iets naar haar.
    'Niet zo zeuren,' zei ik met een glimlachje. Ik kwam iets naar haar toe en pakte haar beet bij haar pols. 'Kom nou maar nee. Rode ogen zijn in.' Ik lachte weer en vroeg mij af of wat ze daarbij dacht. 'Kom op! Ik wil mijn ijsje,' zei ik lachend en trok haar mee de kamer uit. 'Kom je ook Katelynn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Effie vertelde iets over een ijsje waar ik maar vrij weinig van snapte. Waarom zou ze een ijsje op het dak moeten eten? Ik gokte dat Yuri iets bedacht had en dat Effie er was om Ashley naar het dak te krijgen. Wat ik ermee te maken heb weet ik niet, maar goed. Dat zal ik later dan wel weer zien. Hopelijk was Yuri niet boos op mij, waarschijnlijk wel maar goed. Ik vond gewoon dat Ashley het moest weten, dat hij erop aangesproken werd. Dat moest gewoon, hij kon niet zo omgaan met zijn vrouw.
    Ashley bleef voor de badkamer staan en ze keek naar Effie. Ik gokte dat ze het ook maar raar vond. "Goed, goed." zei ze uiteindelijk waarna ze de badkamer in liep. Niet veel later kwam ze weer de badkamer uit. Ze keek met een doodse blik naar Effie en ik vroeg me af waarom, zij wilde toch alleen maar helpen? "Ik heb geen make-up op, iedereen kan duidelijk zien dat ik gehuild heb." zei ze tegen Effie en ik snapte het al. Ze wilde natuurlijk niet dat Yuri zag dat ze gehuild had. Effie rolde met haar ogen en lachte even.
    "Niet zo zeuren." zei ze toen met een glimlachje en pakte Ashley bij haar pols vast. "Kom nou maar nee. Rode ogen zijn in." Ze lachte weer even en begon toen weer over haar ijsje. Wat was ze toch een raar persoon. Niet meteen slecht, maar ze is zo, anders. Nog meer anders dan ik en de mensen die ik in mijn leven heb ontmoet.
    Ashley en Effie waren uit de kamer verdwenen toen ik weer uit mijn gedachten terug kwam. "Kom je ook Katelynn?" hoorde ik Effie vragend en ik liep snel achter hun aan. Ik deed nog wel snel de deur op slot want ik wilde niet dat vreemdelingen mijn kamer binnen kwamen. Gelukkig had ik van conciërge een compleet eigen slot gekregen waarop de sleutels van het hotel niet werkten. Dat gaf me toch een groot gevoel van veiligheid. "Natuurlijk." zei ik met een glimlach tegen Effie en ging naast Ashley lopen. "Het is vast iets leuks." zei ik met een glimlach en drukte op het knopje van de lift. Toen deze er was, stapten we allemaal in en zoefde de lift naar het dak toe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore
    Effie rolde met haar ogen en lachte even. "Niet zo zeuren." zei ze toen met een glimlachje en pakte mij bij mijn pols vast. "Kom nou maar mee. Rode ogen zijn in." Ze lachte weer even en begon toen weer over haar ijsje. Dit keer rolde ik mijn ogen, maar liet me door haar meetrekken. Toch had ik liever niet gewild dat iemand me ook maar met deze rode ogen zou zien. Ze trok me mee de kamer uit, maar omdat ik nog blote voeten had, pakte ik snel mijn hakken op. Met blote voeten door het hotel huppelen was één ding, maar ook nog met rode ogen. Nee dank je, ik pas.
    "Kom je ook Katelynn?" vroeg Effie aan Katelynn, terwijl ik op de gang met mijn schoenen stond te klungelen en deze aandeed. Snel liep Katelynn toen uit de kamer, waarna ze de deur op slot deed. "Natuurlijk." zei ze met een glimlach tegen Effie en ging naast mij lopen. "Het is vast iets leuks." zei ze met een glimlach en drukte op het knopje van de lift. "Dat hoop ik maar," mompelde ik, terwijl mijn blik naar de grond dwaalde.
    Toen de lift er was, stapten we allemaal in en zoefde de lift naar het dak. Ik zuchtte diep en voelde duidelijk mijn hart tegen mijn borstkas kloppen. Ik was dan ook best nerveus en probeerde de gehele tijd mijn donkere haar voor mijn gezicht te laten, zodat, toen de liftdeuren open gingen, niemand mijn rode ogen zag. "Ga je ijsje maar halen Effie, ik wacht hier wel," wuifde ik met mijn hand, mijn gezicht nog steeds naar beneden en zelfs mijn ogen dichtgeknepen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Effie Atkins

    Gauw liep Katelynn haar kamer uit, waarna ze de deur op slot deed. Dat was niet meer dan logisch dat ze dat deed. Toch wachtte ik lichtelijk onduldig op haar.
    'Natuurlijk,' zei ze met een glimlachje tegen mij en ging toen naast Ashley lopen. 'Het is vast iets leuks,' zei ze met een glimlach en drukte toen op het knopje van de lift. Ondertussen had Ashley haar hakken aangedaan.
    'Dat hoop ik maar,' mompelde Ashley. Ik lachte toen Ashley heel de tijd haar haren voor haar gezicht hield en schudde lichtjes mijn hoofd. Eindelijk maar toch kwam de lift eindelijk tot stil stand en gingen de deuren open. 'Ga je ijsje maar halen Effie, ik wacht hier wel,' zei ze en ze wuifde met haar hand. Haar gezicht was naar beneden gericht en haar ogen had ze dicht geknepen. "Ga je ijsje maar halen Effie, ik wacht hier wel," wuifde ik met mijn hand, mijn gezicht nog steeds naar beneden en zelfs mijn ogen dichtgeknepen. Ik schudde met mijn hoofd, pakte haar pols weer beet en trok haar mee de lift uit,.
    'Je denkt toch niet echt dat ik mijn jurk ga uitlenen alleen maar voor een ijsje? ... Oké, eigenlijk wel.. Ijsjes zijn lekker!' zei ik met een lachje tegen haar. 'Kom gewoon mee, je moet dit echt zien!! Katelynn, help je mee? Ze moet mee!! Anders krijg ik als nog mijn ijsje niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Toen de lift deuren open gingen had Ashley haar haar voor haar ogen gedaan, vast zodat niemand haar ogen kon zien. "Ga je ijsje maar halen Effie, ik wacht hier wel," zei ze terwijl ze wuifdde met haar hand. Ze keek naar de grond en ik legde mijn hand op haar schouder. Maar die lag daar niet lang. Effie schudde haar hoofd, pakte Ashley's pols en trok haar de lift uit.
    "Je denkt toch niet echt dat ik mijn jurk ga uitlenen alleen maar voor een ijsje? ... Oké, eigenlijk wel.. Ijsjes zijn lekker!" zei ze met een lachje tegen haar. "Kom gewoon mee, je moet dit echt zien!! Katelynn, help je mee? Ze moet mee!! Anders krijg ik als nog mijn ijsje niet." Ik knikte langzaam en duwde haar zachtjes naar voren door mijn hand op haar onderrug te plaatsen. "Kom Ashley." zei ik zachtjes en kalmerend, "Het is vast heel erg leuk, anders zou Effie niet zoveel moeite doen."
    En ik had gelijk, toen we op de plek aankwamen zag ik Yuri staan. Er stond een tafel met allemaal eten erop en daaromheen stonden honderden kaarsjes, tenminste daar leek het op. In het midden stond Yuri, netjes aangekleed. Hij probeerde het weer goed te maken! Hij was toch niet zo'n klootzak als ik dacht. "Kijk eens Ashley." zei ik zachtjes, "Je zult het leuk vinden." Stiekem was ik zelfs jaloers dat niemand dat voor mij deed. Zoiets zou ik ook wel willen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore
    Ik voelde een hand op mijn schouder, aan de kant van Katelynn. Die lag daar echter niet lang, maar het zorgde er in elk geval voor dat ik mijn hoofd recht deed. Mijn ogen daarentegen zaten nog dicht. Volgens mij pakte Effie mijn pols vast, terwijl ze me de lift uit trok. "Je denkt toch niet echt dat ik mijn jurk ga uitlenen alleen maar voor een ijsje? ... Oké, eigenlijk wel.. Ijsjes zijn lekker!" zei ze met een lachje tegen mij. "Kom gewoon mee, je moet dit echt zien!! Katelynn, help je mee? Ze moet mee!! Anders krijg ik als nog mijn ijsje niet."
    Voorzichtig deed ik mijn ogen open en keek naar Katelynn. Ze knikte langzaam en duwde me zachtjes naar voren door haar hand op mijn onderrug te plaatsen. "Kom Ashley." zei ze zachtjes en kalmerend, "Het is vast heel erg leuk, anders zou Effie niet zoveel moeite doen." Ik zuchtte diep, de moed schonk me in de schoenen. Toch stemde ik ermee in en pakte zowel Katelynns en Effie's hand vast. Mijn ogen deed ik weer dicht, terwijl ze me ergens naartoe leidde.
    "Kijk eens Ashley." zei ze zachtjes, "Je zult het leuk vinden." Twijfelend deed ik mijn ogen open. Het eerste wat ik zag, was Yuri, netjes aangekleed. Hij stond in het midden van honderden kaarsjes, ook stond er een tafel met allemaal eten erop. Het was werkelijk een prachtig gezicht, vooral op het dak leek het erg magisch. Zwijgzaam keek ik voor enkele tellen naar Yuri, bevroren dat ik opeens was. Onbewust kneep ik in hun beide handen, omdat ik het het gewoonweg niet kon geloven. Nu snapte ik waarom ik de rode jurk aan moest, dat had ik aan gehad om onze eerste afspraakje. Het leek er heel veel op en hoewel ik Effie wilde bedanken, lukte het niet. Mijn hart leek het te begeven, terwijl er nog steeds niets over mijn lippen kwam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuri Leith Bishop

    Hoe langer het duurt, het zenuwachtiger ik word. Ik pak een oude tik op, op mijn nagels bijten. Ashley zal het wel vreselijk vinden, aangezien zij degene is die me er vanaf heeft gebracht. Toch kan ik het niet laten. Als ik dan uiteindelijk drie meisjes op het dak zie verschijnen, heb ik dan ook nog maar amper nagels over. Mijn ogen verwijden zich flink als ik Ashley zie in de rode jurk, die haar geweldig staat. Hij lijkt niet echt op de jurk van onze eerste date, deze is zoveel vrouwelijker en volwassener, alleen de kleur is hetzelfde. Het past wel bij haar. Plotseling merk ik dat er geen muziek is, al is dat niet erg. Op de eerste dag ben ik dat namelijk ook vergeten. Oh shit, wat had ik toen toch veel verkeerd gedaan. Ik snap niet dat ze niet gewoon weg is gegaan daarna.
    Met een verlegen glimlachje stap ik naar voren, naar Ashley toe. Heel even heb ik dan ook alleen maar oog voor haar, ik merk haar rode ogen amper op. Ze is betoverend mooi. Daarna scheur ik mijn blik los en werp ik Effie een dankbare blik toe. Het verbaasd me nog dat Katelynn ook is meegekomen. Ik geef haar ook een blik, al is die moeilijk te ontcijferen. Hierna kom ik nog dichterbij en steek ik mijn hand uit naar Ashley. "De wijn staat koud." fluister ik zacht en schor. Ik voel me al even verlegen als toen, misschien ook omdat er nu even veel op het spel staat, zo niet meer. Onze toekomst, ons leven. Ik kan mijn ogen niet meer van haar losrukken, ze heeft met werkelijk betoverd.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 13:10 ]


    Your make-up is terrible

    [Ik reageer zodra ik tijd heb ;D School werkt niet mee nu.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Effie Atkins

    Afwachtend keek ik naar Katelynn. Ze knikte en duwde Ashley zacht naar voren.
    'Kom Ashley,' zei ze zacht en kalmerend. 'Het is vast heel erg leuk, anders zou Effie niet zoveel moeite doen.' Ik knikte op haar woorden en wou weer over het ijsje beginnen, maar dat had nogal weinig nu want we waren bij Yuri aangekomen. Alle dingen die ik had besteld bij de roomservice stond er gewoon. Stiekem gingen mijn ogen op zoek naar het ijsje. Katelynn zei ondertussen tegen Ashley dat zij moest kijken. Ik voelde eventjes later een kneepje in mijn hand. Ik keek op naar Ashley en glimlachte vriendelijk naar haar, daarna ging mijn blik naar Yuri die met een verlegen glimlachje een stap naar Ashley deed. Even maakte hij zijn blik los van haar om mij een dankbare blik te geven en daarna Katelynn. Zijn blik ging weer naar Ashley, daarna kwam hij dichterbij en stak hij zijn hand uit naar Ashley.
    'De wijn staat koud,' fluisterde hij zacht en schor. Ik lachte zachtjes, kneep nog eventjes in de hand van Ashley voordat ik die los liet en ging daarna mijn ijsje ophalen die ik kort daarvoor zag staan. Met mijn ijsje in mijn hand liep ik terug naar de rest.
    'Zo, wij gaan er weer vandoor,' zei ik tegen Ashley en Yuri. Ik pakte de hand beet van Katelynn en trok haar zachtjes mee. 'Kom mee,' zei ik met een lachje tegen Katelynn. 'Wij waren er toen nu, dus nu ook niet. Bovendien moet ik jou nog steeds iets laten zien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you