• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Ik was bij familie, mijn neef zei dat ik naar het centrum moest komen om hem even te zien. Dus ik dacht dat hij daar alleen zou zijn en dat ik even een paar uur met hem zou optrekken zeg maar. Toen ik daar dus aankwam was het echt gewoon heel veel beter, mijn gehele familie zat daar. Ouders, neven, nichten, kleintjes, tantes en ooms, echt iedereen die maar mee kon komen, was er. Het was dus echt een vermoeidende dag maar ik was niet van plan weg te gaan daar, ik had mijn familie ik weet niet hoelang niet gezien!' vertel ik en kijk naar het koekje dat door haar wordt vermorzeld, arm zielig koekje.
    Het koekje had veel beter af geweest in mijn maag, denk ik dan. 'Ja ik weet dat ik net heet water dronk, ik dacht dat je er al iets in had gedaan zeg maar. Het maakt mij namelijk niet zo veel uit welk smaakje je er in gooit' leg ik Stephanie uit.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach zwakjes als ik Niall's verhaal over zijn familie hoor, maar diep vanbinnen steekt het een beetje. Mijn familie keek niet eens maar naar me om sinds mijn moeders dood en al helemaal niet meer toen ik stopte met school.
    "Dat lijkt me... leuk." mompel ik, proberend een beetje enthousiast over te komen. Wat me amper lukt.
    "Oké, ik zal het onthouden voor de volgende keer. Maar ik vond het beleefder om je te laten kiezen." zeg ik grijnzend, waarna ik de koekkruimels op de grond laat vallen. Ach ja, daar lag nu echt al vanalles... Broodkruimels, koekkruimels en wat kattenbrokjes. Dat laatste was mijn schuld niet, maar van de kat. Misschien moest ik toch eens gaan schoonmaken...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik moet even wat doen... Ik ben zo meteen terug....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Geen probleem.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Oke alleen in het begin dat ik dat je Niall was, maar als snel had ik doordat jij het was en daar ben ik eigenlijk wel blij om ook. Niet dat ik niet blij ben als een van de andere het waren, maar..ach ik heb geen zin om het uit te leggen. Ja heel erg mooi en dan maken we het niet te laat alleen zal dat moeilijk worden met dit zo' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Het is beter dan een ochtendhumeur die verschillende mensen hebben en nee daar hoor ik niet onder. Maar misschien moeten we dat dan maar eens doen alleen moet ik eeerst energie vinden om het bed uit te komen en me om te kleden. Lachwekkend ben je op sommige moment inderdaad en je hebt inderdaad ook bewezen dat je heel acrobatisch bent' zeg ik grijzend en schud mijn hoofd dan. 'Niet korter dan 5 minuten en niet langer dan twee uur' zeg ik zo serieus mogelijk en kijk haar aan om vervolgens naar mijn haar te wijzen. 'Dit krijgen zoals het altijd zit kost namelijk geen paar minuten, maar zal een uitzondering maken omdat je zo lief bent en hier eigenlijk wel lekker lig. Maar ook om de keuze gelijk wat makkelijker te maken. ' Ik glimlach even als ze nog wat dichter tegen me aan gaat liggen. 'Heel moeilijk inderdaad en je zit er prima uit dus niet twijfelen daaraan' zeg ik en kijk haar vragend aan als ze even gniffelt en haar laatste vraag hoor. Al snel wordt mijn grijns breder als ze een kusje op mijn neus drukt. 'Deze manier bevalt me wel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ga gtst kijken, daarna reageer ik)

    [Naoom ik moet ff met Norbert facetimen enzo... ben er denk over een kwartier weer, dan reageer ik met Elena en Niall]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Doe mijn naamgenoot maar de groeten en is goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Klaar is kees.... maar ja.. ik ga even reageren...]

    Elena

    'Nou ja zeg! Was je nou zo maar vergeten dat je met mij zou slapen? Maar ik snap je dat het waarschijnlijk niet echt prettig is als Niall ineens op je valt met waarschijnlijk eten in zijn mond.' lach ik. 'Ja het heeft ook echt gigantisch veel werk nodig natuurlijk' lach ik sarcastisch. 'Je hebt toch wel horden meisjes achter je aan lopen, hoe je er ook uit ziet. Hoewel ik wel snap dat je er leuk uit wilt zien, maar vergeet dat je lid bent van de grootste boy-band ter wereld!' leg ik hem uit. Wat gaan we in hemelsnaam doen deze dag? Ik heb hier net een nacht geslapen en moet nog zo veel zien. Na ja, ik wil zo veel zien. En dan heb je ook nog de mening van meneer, die moeten we natuurlijk ook niet vergeten. 'Toen ik klein was sliep ik wel eens met mijn hoofd in mijn kussen gedrukt en met mijn benen op getrokken, dus acrobatisch ben ik zeker ja. Misschien dat dat er ook voor gezorgd heeft dat je nu vrolijk bent deze morgen. En jee ik ben lief!' jubel ik waarna ik me bekeken voel door honderden mensen die niet aanwezig zijn, mm dat gaat moeilijk volgens mij. 'Ik ben blij dat je voor mij een uitzondering maakt. Weetje wat me net te binnen schiet, we kunnen ook ontbijten bij de Mac. Daar kan dat ook, weet jij tot hoe laat dat kan?
    Ik denk dat dat zelfs nog eerder gedaan moet zijn, heb jij al honger eigenlijk? Ik nog niet echt zo, gelukkig eet ik heel weinig 's morgens. Trouwens, als je gestoord word van mijn verhalen die ik vertel, moet je dat wel zeggen hè.' zeg ik en kijk in Zayn zijn ogen. 'Dit bevalt mij ook wel eigenlijk' vertel ik hem en druk nu een kus op zijn mond.


    Niall James Horan

    'O, sorry, ik wilde je niet van streek maken, sorry, sorry, sorry, dit is al de derde keer dat ik dat doe' zeg ik bedroefd wanneer ze het moeilijk lijkt te hebben. 'Ik moet denk ik beter gaan letten op wat ik zeg' zeg ik met een flauw lachje op mijn gezicht. Kom ik hier om haar wat op te vrolijken en belangstelling te tonen, maak ik haar van streek! Lekker handig Horan! Ik lucht een beetje op als ik zie dat ze begint te grijnzen, gelukkig maar. 'Katten in huis? Ja zeker, aan die katten brokjes te zien' constateer ik. Dit is best een gênant moment, ik weet niet echt meer iets te zeggen. Ik pak de mok nog even vast en neem een slok van de thee.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Niall even verontschuldigend aan. "Niall, het geeft niet. Als ik iets echt niet leuk vindt zal ik het je wel zeggen." zeg ik zacht, waarna ik hem een korte knuffel geef. "Het gaat wel, echt waar."
    Ik glimlach als hij over katten begint. "Ja, eentje. Ze zal wel ergens boven rondlopen. Net was ze nog hier..." zeg ik, rondkijkend naar de kat. "Dus... Wat ga je vandaag nog allemaal doen?" vraag ik maar.
    Ja, ik moet ook maar wat interesse in hem tonen. Ik heb geen zin om hier zielig te blijven lopen doen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Nee niet vergeten, maar ik kan niet logisch nadenken als ik nog half lig te slapen. Ach in de loop van de tijd wen je eraan en dan is het niet zo erg meer, maar aan het begin was ik er inderdaad niet blij mee' zeg ik lachend. 'Dat sarcasme mag wel weg, want het kost echt heel veel werk en dat is ook een reden dat het verboden gebied is' zeg ik en kijk haar verbaasd aan. 'Oh dus ik heb alleen horden meisje achter me aanlopen omdat ik in de grootste boy-band ter wereld zit en niet door mezelf? Ja het was ook de bedoeling omdat te vergeten, maar dat gaat soms zo moeilijk. Het is en blijft gewoon een deel van mijn leven waar we elke dag mee te maken krijgen.Maar gelukkig zijn er momenten dat je gewoon jezelf kan zijn en even alles kan vergeten.' Ik geef haar een kus en grinnik dan even. 'Uh ja wat moet ik daar nog aan toe voegen, want het enige wat ik kan zeggen is dat je echt acrobatisch bent. Ik weet wel zeker dat het daar deels voor gezorgd heeft en dat ben je inderdaad.' Ik trek een bedenkelijk gezicht en denk na. 'Volgens mij tot 10 of 11 uur, maar weet het eigenlijk niet, maar het klinkt wel als een goed idee. Maar voor jou maak ik inderdaad een uitzondering en dat gebeurd niet vaak' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Nee eigenlijk niet maar eet 's morgens ook niet zoveel en denk inderdaad ook dat dat eerder gedaan moet zijn. Maar vind je verhalen leuk en word er niet gestoord van' zeg ik en kijk haar weer aan. 'Daar ben ik blij mee' zeg ik dan en mijn grijns word breder als ze een kus op mijn mond drukt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Ik ben blij dat je dat vind' zeg ik glimlachend. Diep van binnen weet ik gewoon dat ik de laatste tijd heel erg ben veranderd en ook niet meer zo lief was als dat het eerste altijd was. Al snel sluit ik die gedachten af. Er is een tijd om na te denken en een tijd om gewoon te genieten van alles en dit is gewoon het moment voor optie twee.Dankzij Harry is het niet moeilijk om te genieten van alles. Als snel gaat mijn blik weer van de omgeving naar Harry en geef hem een kus. 'Je verassing is meer dan geslaagd' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder als hij een kus op mijn neus drukt en dichter tegen me aan kruipt. 'Ik moet toegeven dat ik dit heel erg leuk vind.' Ik neem nog een hap van mijn croissantje. 'Alsnog kan ik het nog steeds niet geloven en blijf je me keer op keer keer verbazen met alles' zeg ik lachend. 'I love you too Hazz' zeg ik zacht en kijk hem aan. Ik kan het niet laten om snel een klein kusje op zijn neus te drukken. 'Ik vind hem echt geweldig' antwoord ik glimlachend en kijk even van hem naar de armband en weer terug. 'Graag' antwoord ik en grijns dan even. 'Ik kan zeggen dat je geweldig en lief bent, maar blijf dan in herhaling vallen dus ga eerst wat anders ervoor verzinnen.'


    Harry Edward Styles
    'Tuurlijk vindt ik dat, je bent de liefste van de hele wereld' zeg ik met een glimlach en tik met mijn vinger zachtjes op zijn neus. Ik zie dat hij een beetje in gedachten is maar al snel richt hij zich weer op mij en glimlach ik naar hem. Hij geeft me een kus en ik glimlach even tegen zijn lippen. 'Nou dat is mooi, daar ben ik erg blij mee' zeg ik met een glimlach. 'ik vindt het ook erg leuk vooral omdat jij nu lekker bij me bent' zeg ik met een glimlach. 'Dat is juist leuk, dat ik je toch elke keer weer kan verassen'zeg ik met een grijns. Ik glimlach als hij zegt dat die ook van mij houdt en grinnik even door het kusje op mijn neus. 'Mooizo, ik vindt hem ook mooi' zeg ik met een glimlach en kijk nog even naar de armband. Ik glimlach even en schenk wat drinken voor hem in. Ik geef het aan hem en grinnik dan. 'Weetje dat over geweldig en lief, dat klonk precies als een beschrijving van jou' zeg ik met een knipoog en geef hem even een lange kus.

    Niall James Horan

    'Okee, mooi. Harry hou-' ik kap mezelf af. "Ik vind katten heel leuk, is je kat al oud?' vraag ik om mijn eerste uitspraak te maskeren. Het zou niet bepaald handig zijn als ik het nu over Harry zou gaan hebben. Ik vond het eigenlijk best fijn dat ze me een knuffel gaf, een soort geruststelling voor wat ik deed, misschien moet ik voortaan beter opletten. 'Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen, ik wilde me een beetje afzonderen van de rest, dus zei ik dat ik naar jou zou gaan, dus "tadaa" ik ben hier. Wat ga jij doen? Een beetje bankhangen? Dat kan je zeker doen, even tot rust komen is goed denk ik.' vertel ik haar.
    Ik voel me echt heel ongemakkelijk, iemand anders die heel vrolijk zou zijn zou nu best handig zijn.

    [Sorry ben ff bezig +Koos inspi loos


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik hoor dat hij Harry's naam zegt, maar ook dat hij het per ongeluk deed dus ik doe mijn best om mijn gezicht niet te laten vertrekken.
    "Dat is mooi om te weten. En ze is nu zes jaar." zeg ik snel, waarna ik op mijn lip bijt en een klein beetje bloed kan proeven.
    Ik luister naar Niall's volgende uitspraken en probeer het bloeden te stoppen door een beetje op mijn onderlip te blijven sabbelen.
    "Ja, ik snap wel dat je je afzondert... En ik denk dat ik inderdaad thuis blijf, als je dat geen probleem vindt natuurlijk. Tenzij je echt iets wilt gaan ondernemen ga ik wel mee, dat leidt goed af." zeg ik, kijkend naar Niall.
    Ik merk gewoon dat hij zich ongemakkelijk voelt. "Niall... Wees alsjeblieft niet zo onzeker. Ik weet dat je het goed bedoelt allemaal en ik vindt het erg lief van je. Ik heb liever jou hier bij me zitten als iemand anders, echt waar." zeg ik zacht, en ik meen het ook.
    Zayn mocht dan een goede vriend zijn geworden, maar ik had even geen behoefte aan hem. En Liam kende ik nog niet zo goed... Niall eigenlijk ook niet, maar hij was heel lief en gewoon schattig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    'Ik heb nooit gezegd dat je die horden meiden achter je aan hebt lopen omdat je lid bent van One Direction, maar omdat je gewoon heel erg leuk bent! Het is nogal begrijpelijk dat je soms even niet bekend zou willen zijn, alles heeft zijn voor- en zijn nadelen. Maar okee goed, ik zal het sarcasme achter wegen laten. Mag ik je geheim weten? Ik zal het geheim houden' zeg ik giechelend. Ik zoek met mijn hand naar die van Zayn, wanneer ik hem heb gevonden, houd ik hem stevig vast en houd het bij me. 'Even voor de duidelijkheid, ik bedoelde je haar geheim. Ik haat ontbijten als je daar totaal geen zin in hebt, soms sla ik het ook over omdat ik er dan tijd voor moet maken en daar heb ik dan geen zin in. Als we dadelijk dan klaar zijn met alles, dan zien we wel wat we gaan doen toch. De enige die snoep en gewoon werkelijk alles naar binnen werkt 's morgens is Niall. Wuuuh, ik gruwel al bij de gedachten dat je pizza of zo iets dergelijk eet in de morgen.' zeg ik glimlachend. Zayn is zo leuk, als ik nu niet dankbaar ben voor mijn leven? Dan ben ik echt niet helemaal honderd procent gezond. Ik had ooit een verhaal gehoord dat een meisje zelfmoord had gepleegd omdat ze haar idool nooit zou gaan ontmoeten, is dat ook niet een beetje overdreven?
    Ik voel me zo blij nu, deze vakantie kon nog eens veel belovend worden, bedenk ik me en druk nog een kus op Zayn zijn mond.


    [Oh my gash( dat zeg ik volgens mij een beetje te vaak) Ik ben zooooooo koos-inspiratieloos, vooral met Niall, grrrrr Inspiratie kom terug!! Btw, ik ga zo denk ik.... Mijn oogleden beginnen zwaar te worden zeg..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you