[Klaar is kees.... maar ja.. ik ga even reageren...]
Elena
'Nou ja zeg! Was je nou zo maar vergeten dat je met mij zou slapen? Maar ik snap je dat het waarschijnlijk niet echt prettig is als Niall ineens op je valt met waarschijnlijk eten in zijn mond.' lach ik. 'Ja het heeft ook echt gigantisch veel werk nodig natuurlijk' lach ik sarcastisch. 'Je hebt toch wel horden meisjes achter je aan lopen, hoe je er ook uit ziet. Hoewel ik wel snap dat je er leuk uit wilt zien, maar vergeet dat je lid bent van de grootste boy-band ter wereld!' leg ik hem uit. Wat gaan we in hemelsnaam doen deze dag? Ik heb hier net een nacht geslapen en moet nog zo veel zien. Na ja, ik wil zo veel zien. En dan heb je ook nog de mening van meneer, die moeten we natuurlijk ook niet vergeten. 'Toen ik klein was sliep ik wel eens met mijn hoofd in mijn kussen gedrukt en met mijn benen op getrokken, dus acrobatisch ben ik zeker ja. Misschien dat dat er ook voor gezorgd heeft dat je nu vrolijk bent deze morgen. En jee ik ben lief!' jubel ik waarna ik me bekeken voel door honderden mensen die niet aanwezig zijn, mm dat gaat moeilijk volgens mij. 'Ik ben blij dat je voor mij een uitzondering maakt. Weetje wat me net te binnen schiet, we kunnen ook ontbijten bij de Mac. Daar kan dat ook, weet jij tot hoe laat dat kan?
Ik denk dat dat zelfs nog eerder gedaan moet zijn, heb jij al honger eigenlijk? Ik nog niet echt zo, gelukkig eet ik heel weinig 's morgens. Trouwens, als je gestoord word van mijn verhalen die ik vertel, moet je dat wel zeggen hè.' zeg ik en kijk in Zayn zijn ogen. 'Dit bevalt mij ook wel eigenlijk' vertel ik hem en druk nu een kus op zijn mond.
Niall James Horan
'O, sorry, ik wilde je niet van streek maken, sorry, sorry, sorry, dit is al de derde keer dat ik dat doe' zeg ik bedroefd wanneer ze het moeilijk lijkt te hebben. 'Ik moet denk ik beter gaan letten op wat ik zeg' zeg ik met een flauw lachje op mijn gezicht. Kom ik hier om haar wat op te vrolijken en belangstelling te tonen, maak ik haar van streek! Lekker handig Horan! Ik lucht een beetje op als ik zie dat ze begint te grijnzen, gelukkig maar. 'Katten in huis? Ja zeker, aan die katten brokjes te zien' constateer ik. Dit is best een gênant moment, ik weet niet echt meer iets te zeggen. Ik pak de mok nog even vast en neem een slok van de thee.
Whoever is trying to bring you down, is already below you