Elena
'Nou, je had echt wel door dat ik Niall niet ben hoor, dus je vond het gewoon leuk om me Niall te noemen omdat ik weer op zo'n "leuke manier" reageer. Ja dat is mooi hè, maar ik meen dat serieus, we moeten het niet te laat maken, hoewel dit wel heel gezellig is' zeg ik en giechel even wanneer hij een kusje op mijn neus drukt. 'Ik weet het ook niet, normaal kan ik 's morgens niet uit mijn bed komen en als ik dan een tijdje wakker ben, barst ik ineens van de energie, heel apart. Misschien krijg jij ook wel energie als jij dadelijk heerlijk met mij gaat ontbijten. Ja klopt ik ben heel lachwekkend, vooral ook heel acrobatisch' lach ik. Ik kijk Zayn even lief aan en kijk vervolgens even weg. 'Ik hoop dat het zo maar een paar minuutjes duurt, en geen paar uren. We moeten zeker snel zijn als we zo heerlijk bij elkaar blijven liggen. Moeilijke keuze, nog even fijn blijven liggen of rustig eten, mmm echt moeilijk!' grinnik ik.
Wanneer Zayn zijn armen om me heen slaat, ga ik nog wat dichter tegen hem aan liggen. 'Ik snap ook dat het heel moeilijk voor je is om nu op te staan, voor mij ook namelijk, maar ik ben al aangekleed hoewel ik er nog steeds niet uit zie' zeg ik. Ik heb dan wel kleding aan, maar ik ben nog wel make-up loos, koos make-up loos. Ik gniffel even bij die gedachte. 'Zal ik die grijns nog wat breder laten worden?' vraag ik hem en druk een kusje op zijn neus.
Whoever is trying to bring you down, is already below you