• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Moet jezelf weten, maar je zou mij er wel een plezier meedoen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Jullie zijn echt geweldig en met vele aanvragen maak je me juist blij xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [1. Gewoon in de reactie zetten ??? Ja okee dat doe ik dan
    2. Ik ga zo eten
    3. Omg, dit topic is ook al bijna vol...
    4. Ik moet Niall op nieuw schrijven
    5. Leeft Zayn nog

    Tja... wat puntjes ...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Fijn, ik snap er geen reet van maar goed..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Grmbl! Grrrrrmmmbbbbllll! Wrm moet ik ineens heel veel doen!?!?! Oh mai gash!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik moet zo naar een verjaardag... dus reageer daarna, als het niet te laat is....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    "Ik ben blij dat je er niet zo overdenkt, maar volgens mij ben je ook een van de weinige. Soms is het gewoon dat iedereen de Zayn van One Direction leuk vind en eigenlijk nog geeneens weten hoe ikzelf eigenlijk ben. Maar ja dat zal je toch altijd blijven houden en dat is iets waar we het nu verder niet over gaan hebben. Je hebt gelijk, want inderdaad heeft voor-en nadelen, maar die heeft zeker weten meer voordelen. Goed dat je dat sarcasme achter wegen laat en ik heb geen geheim dus ook niet dat je geheim hoef te houden' zeg ik lachend. Ik glimlach en druk een kus op haar neus als met haar hand naar de mijne zoek en hem stevig vasthoud als ze het heeft gevonden. 'Nog steeds geen geheim, maar je moet gewoon handig zijn en tijd hebben. Ontbijten haat ik inderdaad ook en sla het dan ook over, maar Niall eet inderdaad alles maar dat doet die altijd en soms word je daar echt misselijk van. Vooral als je geen honger hebt en hij gewoon vrolijk verder eet. Misschien zien we het wel en misschien ook niet omdat iemand al een plan heeft' zeg ik glimlachend. Ik kijk haar aan en mijn glimlach word alleen maar breder. Op dit soort momenten was ik blij dat ik gewoon mezelf kan zijn en het beroemde even achter me kan laten. Al was ik het beroemde wel dankbaar aangezien dat ervoor zorgde dat ik op dit moment hier was. Als e een kus op mijn mond drukt kom ik weer terug bij werkelijkheid en grijns. 'Je bent echt heel erg lief'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Is goed (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( het is hier gewoon te stil..)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ben net terug van walibi helloween, was echt leuk!]

    (Oh ja! Het is Halloween!:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [oops:$, ben zo lekker goed in spellen -kuchkuch- ]

    (Huh?xD Oh! Nee, ik wist niet dat het Halloween was.:P Vind je Pirates of the Caribbean trouwens leuk? Aangezien ik daar een verhaal over schrijf, met One Direction.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Eigenlijk is het pas 31 oktober Halloween... Ik ben net terug van die verjaardag --']


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Oh... Zie je? Ik weet dat niet.xD Waarom zei mijn zusje gisteren dan: 14 en 15 oktober?!:| Nou ja zeg...)


    Reading a good book is like taking a journey.