CxStylinson schreef:
Stephanie Rosanna Swift.
Ik knik langzaam en ben toch blij dat alle mascara allang uitgelopen was gisteren, dan heb ik die nu tenminste niet overal zitten. Ik haal even diep adem en maak me dan los uit Niall's greep. "Nee, je hoeft niet weg. Ik ben allang blij dat je even langskomt. Dan ben ik tenminste even afgeleid." zeg ik, terwijl ik zwakjes glimlach en opsta. "Hoe kun je nou denken dat je vervelend bent?" vraag ik even, waarna ik zuchtend knik en naar de keuken loop. Juist ja, thee... Ik zoek even naar wat theezakjes en vindt uiteindelijk nog een mok met watervaste figuurtjes erop getekend. Nou ja, figuurtjes... Het waren meer mislukte krabbels, maar mijn nichtje was ook pas zes. Ik vul de mok half en leg wat willekeurige theezakjes op een schoteltje, waarna ik terugloop naar de woonkamer en alles op het salontafeltje neerzet. Ik merk nu pas dat mijn handen trillen, aangezien de thee in de mok nog eventjes na gutst.
Ik weet dat Niall geen honger heeft, maar toch kan ik het niet laten om uit de keuken een pak koekjes open te trekken en ook nog op tafel te leggen. Wat? Je hoort toch iets lekkers bij je thee te hebben? Niet dan?
Niall James Horan
'Nou, ik kom zo maar ineens uit het niets op je stoep om met je te praten over iets wat je liever vergeet.. Maar ik ben blij dat je me niet weg wil hebben hoor. Ik vind het zelf ook heel moeilijk, ze suggereren me gebeld te hebben, maar ik weet van niks.' zeg ik met mijn ogen nog steeds te neer geslagen. Voor eten mag je me altijd wakker maken, als ik slaap dan. Wanneer ik wakker ben mag je me altijd halen, op sommige momenten is het misschien niet al te handig maar voedsel mag altijd! 'Ja lekker!' zeg ik en pak gulzig een koekje uit de trommel, waarna ik hem gelijk in mijn mond stop en haar aan kijk. Misschien een beetje te gulzig Niall? Ik had gewoon net ontbeten en heb nu al weer trek! Maar ja, wat maakt dat uit?
'Leuke mok trouwens' zeg ik terwijl ik een slok neem van mijn thee, nou ja heet water, het zou wel handig zijn als ik er een zakje thee in zou steken. 'Wehh, heet water' gruwel ik. Ik buig naar voren om de chocolade-mint thee te pakken en sop het in het hete water. De mokken zijn echt heel leuk, gekrabbel maar leuk, het doet me typisch genoeg aan voedsel denken, spaghetti of iets dergelijks. Ik neem opnieuw een slok, die gelijk een stuk beter smaakt.
Normaal water is zo smaakloos en al helemaal als het heet is.
[ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:51 ]
Whoever is trying to bring you down, is already below you