• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (heellloo, morgen weer naar uiis!xd)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik langzaam en ben toch blij dat alle mascara allang uitgelopen was gisteren, dan heb ik die nu tenminste niet overal zitten. Ik haal even diep adem en maak me dan los uit Niall's greep. "Nee, je hoeft niet weg. Ik ben allang blij dat je even langskomt. Dan ben ik tenminste even afgeleid." zeg ik, terwijl ik zwakjes glimlach en opsta. "Hoe kun je nou denken dat je vervelend bent?" vraag ik even, waarna ik zuchtend knik en naar de keuken loop. Juist ja, thee... Ik zoek even naar wat theezakjes en vindt uiteindelijk nog een mok met watervaste figuurtjes erop getekend. Nou ja, figuurtjes... Het waren meer mislukte krabbels, maar mijn nichtje was ook pas zes. Ik vul de mok half en leg wat willekeurige theezakjes op een schoteltje, waarna ik terugloop naar de woonkamer en alles op het salontafeltje neerzet. Ik merk nu pas dat mijn handen trillen, aangezien de thee in de mok nog eventjes na gutst.
    Ik weet dat Niall geen honger heeft, maar toch kan ik het niet laten om uit de keuken een pak koekjes open te trekken en ook nog op tafel te leggen. Wat? Je hoort toch iets lekkers bij je thee te hebben? Niet dan?


    Reading a good book is like taking a journey.

    (in de bus naar huis, kan Lou maybe reageren?(A), waar kan ik met liam heen?)

    (Ik ga voor je nadenken.xD Aangezien ik me verveel...
    Liam kan naar euh... Niet naar Lou en Harry in ieder geval, tenzij hij zin heeft in een kleffe romance.(A)
    Zayn en Elena ben ik zelf kwijt, die zijn op hun kamer volgens mij...xD
    Steph en Niall zijn bij Steph thuis.(A)
    Oh, Sienna leeft nog, denk ik...:X Ja, daar kan Liam naartoe?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (oke is goed, die gaan toch nog samen voetballen xD, ik twijfel alleen zof ik nu rrageer of pas thuis..)

    (Doe maar waar je zin in hebt, aangezien ik je niet wil gaan opjagen om te reageren...xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Hellow (: is er iemand die me alsjeblieft een beetje kan opvrolijken? en Lou zijn reactie staat ergens onderaan bij pagina 10)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Opvrolijken! Dat kan ik.(A) Denk aan Captain Jack Sparrow!:| Ik hou van homo-piraatjes!(H) En anders... Eet chocolade.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Die is grappig maar dat gaat niet werken en chocolade is op ): )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ah... Maar Cath heeft nog meer!(A) Ik ga jou opvrolijken ook al moet ik daarvoor een moord plegen!:|

    1. Denk eraan: HET IS FUCKING WEEKEND!(H) Voor jou, ik heb vakantie.:P
    2. Zing keihard mee met een liedje waar je lekker in kan schelden.xD Dat werkt bij mij tenminste...
    3. Schrijf het van je af en gooi daarna de blaadjes waar je het op hebt geschreven in het vuur.(Dat moet ik ook doen van mijn arts.xD)
    4. Eet zoetigheid en verwen jezelf met een Niall dagje.(A)
    5. Neem een warm bad, lak je nagels rustig en geef jezelf een honingmaskertje.

    Nog meer tips van Cath volgen als het nodig is.:P)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 15:25 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik ben nu trouwens even weg, moet naar mijn omaatje rijden.(A) *Tuut tuut* What the f is er met mij aan de hand?!)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    De verbaasde blik in mijn ogen verdwijnt en maakt plaats voor een glimlach als Harry opstaat en op me af loopt. 'Jij bent echt ongelooflijk lief' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder. Snel geef ik hem nog een knuffel voor hij me meeneemt naar het kleed. Als we zitten geef ik hem nog een kus en kijk dan van hem naar het eten dat er stond en weer terug. 'Ik heb hier gewoon echt geen woorden voor' antwoord ik en glimlach als hij me tegen zich aantrekt. Dit voelt gewoon zo goed en vertrouwd. 'Maar als ik he zou moeten proberen zou ik zeggen geweldig of eerder perfect, maar al allereerste dat het heel erg lief is, zoals net al betekent werd' vervolg ik. Heel even kijk ik rond en moet toegeven dat dit echt een mooie plek is. Daarna gaat mijn blik naar de dingen die ik naast me op het kleed neergelegd had en dan weer naar Harry. 'Je had dit echt niet allemaal hoeven doen' zeg ik zacht terwijl er nog steeds een glimlach rond mijn lippen speelt, maar ik weet zeker dat die niet heel snel verdwijnt. Niet veel later pak ik ook een croissantje en neem een hap ervan. 'Een beetje mag je wel weglaten, want dit is lekker' zeg ik lachend en druk een kus op zijn wang. 'Heel erg bedankt voor alles Hazz.'

    ( Hier trouwens nog een reactie van Lou..blijkbaar was die niet verstuurd de laatste keer)

    (reageer hier zo even op, ben binnen 10 min thuis. Dan over 15 min reqctie denk)

    (1. Yeah gelukkig wel
    2. Ik heb geen stem meer dus dat gaat deze keer niet werken
    3. Goed plan en ga het is proberen
    4. *Gaat kasten doorzoeken*
    5 klinkt goed
    6 heel erg bedankt en veel plezier (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    (...)
    (reageer hier zo even op, ben binnen 10 min thuis. Dan over 15 min reqctie denk)


    (Is goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Jeuj! Ben nu bij mijn omaatje.xD Dus ik blijf weer hier, aangezien ik geen zin heb om te gaan praten over mijn school. -_- En ik heb honger... Ik ga weer lekker naar Jack Sparrow staren.xD Hij is knap.(H) Helaas is hij in die film overduidelijk een beetje... Tja, homoachtig.xD Niet dat ik iets tegen homo's heb, want ik vind ze schattig.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.