Niall James Horan
''Ik ben hier sowieso gekomen omdat ik dat wilde, ik vind dat ik wel moest komen, dat is tenminste een teken van vriendschap. Liam had zich ook een beetje afgezonderd, plus dat je hem inderdaad niet zo goed kende, maar mij ook niet. Zayn heeft het erg "druk", hij vindt het ook vervelend, dat zei hij gister tegen me toen hij met Elena was, dus ik snap je wel. Die andere twee spreken inderdaad voor zich. Na ja, oké goed dan, ik geloof je een beetje' zeg ik met een knipoog. Had zij geen vriendin die hier gelijk zou blijven slapen? Dat is toch meestal zo? Toch? Of heb ik het fout? 'Hoe was het bij je vriendin? Zayn zei dat je daar naar toe was gegaan gister.' vraag ik om even op een ander onderwerp te komen.
Niet dat dit nou zo anders was, dan waar we het over hadden, maar ja, misschien had ze daar wel heel veel lol gehad en gaat ze dat nu vertellen. Het zou kunnen toch? Ik ga even verzitten en kijk naar haar, zo blij ziet ze er echt niet uit. Ze zei dat ze blij is dat ik probeer, maar ook daarom ziet ze er niet blij uit, afgezonderd van die glimlach op haar gezicht. 'Volgens mij hoor ik je kat, of niet?' zeg ik ook al hoor ik niks. Misschien dat haar kat onze gedachten op iets anders kan brengen, maar dan moet ze wel komen! Laat die kat alsjeblieft naar beneden komen!
Whoever is trying to bring you down, is already below you