Stephanie Rosanna Swift.
"Moeten ligt op het kerkhof." zeg ik meteen, waarna ik eventjes frons. Ik had gewoon iets tegen 'moeten'. Niks moet, alleen doodgaan. "En ik ken jou beter als Liam. Ik weet bijvoorbeeld van jou dat je een obsessie hebt voor eten, en van Liam weet ik niks."
Ik bijt op mijn lip als hij over mijn 'vriendin' begint. Niet dat ik die niet had, hoor... Maar mijn vriendin woonde momenteel niet in Miami. Ik had haar ook al een lange tijd niet meer gesproken. "I-Ik was niet bij een vriendin geweest... Ik was gewoon op een... speciaal plekje voor mezelf. Daarna ben ik naar huis gegaan. Ik had wel tegen Zayn gezegd dat ik naar haar toe ging, maar dat zei ik alleen maar omdat hij me anders niet zou laten gaan. Hij vertrouwde me volgens mij niet alleen." leg ik uit, waarna ik mijn oren spits om te luisteren of ik inderdaad een kat hoor.
"Hoe kom je nou erbij dat je Snowwhite hoort?" vraag ik verbaasd, waarna ik opsta en aan de trap ga staan om te luisteren.
Ik hoorde haar in ieder geval niet... Nou ja, als het tijd is voor haar om te eten staat ze zo meteen toch wel beneden om vervolgens op de bank te springen en iedereen te gaan vervelen totdat ze haar eten heeft gehad.
"Hoe laat is het eigenlijk?" vraag ik dan maar.
Reading a good book is like taking a journey.