• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    '
    Ik kijk hem aan en grinnik dan ook. Het maakt me eigenlijk niet heel veel meer uit dat ik op dit soort momenten niet meer uit mijn woorden kan komen. 'Dit soort woorden zorgen er wel voor dat ik niet meer uit mijn woorden komt, maar het blijft lief van je' zeg ik glimlachend en knik. 'Dat is bij mij dus ook zou, maar dat is bijvoorbeeld ook als je verdrietig dan ben ik dat automatisch ook ' zeg ik. Dan heb je geluk, want ik ga nog lang niet' vervolg ik dan. 'Ik ook en heb nog genoeg ideeën die ik zeker ook ga uitvoeren .' Ik trek even een bedenkelijk gezicht en geef hem dan een kus. 'Ik kan geen goede reden verzinnen waarom het zou gaan vervelen, maar laten we even uit gaan dat dat ook niet gaat gebeuren' zeg ik en sla mijn armen om hem heen als hij nog dichter tegen me aan kruipt. 'Het was echt een beschrijving van jou en dat kan ik bij jou ook nog toevoegen.' Mijn glimlach word alleen maar breder als hij me een kusje geeft en een beetje achterover in het gras duwt om dan een beetje om dan een beetje op me te gaan liggen. 'Je zorgt gewoon echt altijd voor een glimlach op mijn gezicht' zeg ik zacht waarna ik ook een slok van mijn drinken neem en het vervolgens naast me neerzet. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en haal een hand door zijn krullen als hij zijn hoofd daarna even neerlegt. Mijn glimlach veranderd in een grijns als hij een pak aardbeien tevoorschijn haalt. 'Tsja wat moet ik hier nog over zeggen' zeg ik zacht. Mijn blik gaat van gaat van de aardbei die hij voor mijn mond hou naar Harry en dan weer terug om er dan vervolgens een hap van te nemen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Reactie van Zayn komt zo en zo zijn lezers bijna altijd jammer genoeg)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee, soms zijn lezers nou een maal drie keer kut.... Naoom ik zag van Buren op het dorp lopen 0.0 Hij zei hooi :) haha mijn moeder keek me ineens heel raar aan toen die voorbij was, onbetaalbaar xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik kom Visser ( lbs) en zijn vrouw echt altijd tegen zelfs als het niet in spijkenisse is xD echt eng en dat lijk me inderdaad onbetaalbaar)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Serieus?! Hoe krijg je dat nou voor elkaar?? Mijn moeder vroeg gelijk: Lindsey wie is dat !?! echt dat hoofd van haar, en ik zo heel droog, dat is mijn scheikunde docent.... Zij: Ja dat kan dat je hem tegen komt...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Weet ik niet maar het is wel heel erg eng en dat herken ik inderdaad want zo reageert mijn moeder ook altijd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Yeup, toen ik met Norbert mee was naar Zeeland kwam ik mevrouw Vermeij tegen.... Dat hadden we echt niet verwacht xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Dat is best....vreemd xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Yeup, is Zayn nog levend (A)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    "Moeten ligt op het kerkhof." zeg ik meteen, waarna ik eventjes frons. Ik had gewoon iets tegen 'moeten'. Niks moet, alleen doodgaan. "En ik ken jou beter als Liam. Ik weet bijvoorbeeld van jou dat je een obsessie hebt voor eten, en van Liam weet ik niks."
    Ik bijt op mijn lip als hij over mijn 'vriendin' begint. Niet dat ik die niet had, hoor... Maar mijn vriendin woonde momenteel niet in Miami. Ik had haar ook al een lange tijd niet meer gesproken. "I-Ik was niet bij een vriendin geweest... Ik was gewoon op een... speciaal plekje voor mezelf. Daarna ben ik naar huis gegaan. Ik had wel tegen Zayn gezegd dat ik naar haar toe ging, maar dat zei ik alleen maar omdat hij me anders niet zou laten gaan. Hij vertrouwde me volgens mij niet alleen." leg ik uit, waarna ik mijn oren spits om te luisteren of ik inderdaad een kat hoor.
    "Hoe kom je nou erbij dat je Snowwhite hoort?" vraag ik verbaasd, waarna ik opsta en aan de trap ga staan om te luisteren.
    Ik hoorde haar in ieder geval niet... Nou ja, als het tijd is voor haar om te eten staat ze zo meteen toch wel beneden om vervolgens op de bank te springen en iedereen te gaan vervelen totdat ze haar eten heeft gehad.
    "Hoe laat is het eigenlijk?" vraag ik dan maar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik heb jullie hup nodig....de laatste tijd zit ik echt met heel veel inspiratie en heb ook iets nodig om van me af te schrijven dus zit te denken aan 1D one-shots, maar wat ouden jullie vinden? ja ben bezig met reactie van Zayn)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik heb ook al eens one-shots geschreven, maar dat was omdat ik juist geen inspiratie had en het daardoor weer terugvond. Dat moet je echt doen! Het werkt echt heel erg goed en als er een one-shot tussenzit die je lekker vind qua stijl en verhaallijn kun je het uitwerken tot een groot verhaal.
    Gewoon doen dus!(A) Moet even eten trouwens.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Vond die van jou inderdaad ook heel erg goed en dan zal ik er maar eens mee gaan beginnen. Ja klopt inderdaad en dan schrijf je eigenlijk best wel snel, maar inderdaad kan dat dan ook uitwerken tot een groot verhaal

    Eet smakelijk en hier is trouwens een link voor wie interesse heeft [BAM)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:36 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mmmm, ik heb alvast even ge'abood hahaah, zal ik hem invullen :)?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Grrrrmbl ik had een heel stuk met Niall geschreven is het ineens weg!!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you