• En dat wil zeggen dat het spinnenmaand is en ja hoor, er zit hier zo'n joekel van een spin op de muur, echt zo huge heb ik ze al lang niet meer gezien.
    Ik zat hier echt van "oh shit niqqa, mamaaa, spin." en mijn klein zusje 'oh my geuwd." ah haar tootje is goddelijk.
    Bah, spinnen, vies en bah.


    Oh my god, hij viel van de muur op de grond toen mijn mams 'm wou pletten. Shit dude.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 21:46 ]

    Dat moet jij nu juist zeggen?!
    Ik zit alleen op kot en heb echt zo'n fobie voor spinnen D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jaag mij nu geen schrik aan hé. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik deed de gordijn net dicht en kreeg bijna een hartverzakking toen ik een spin zag, als een HUGE spin. Gelukkig zat die aan de andere kant van het raam (krul)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Niks bah, het zijn juist hele nuttige dieren. En ze doen niks.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou, vorige maand was het anders ook al spinnenmaand hoor bij mij. Gatverdamme. Je wil niet weten wat ik allemaal meegemaakt heb.


    <3

    Eh, het zijn maar spinnen? En ze zijn ook nog een veel makkelijker te meppen dan die kutvliegen die hier overal zitten. --'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lang leve de stofzuiger_O_

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 21:46 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Er zitten er meerdere op mijn kamer...
    Weet je, dat je in je leven minstends 7 spinnen eet? Die kruipen 's nachts in je mond en lopen zo naar binnen, om vervolgens daar te sterven aan zuurstof tekort.


    Let it come and let it be

    Taize schreef:
    Eh, het zijn maar spinnen? En ze zijn ook nog een veel makkelijker te meppen dan die kutvliegen die hier overal zitten. --'

    Dat zeg jij! Op reis was er zo'n reuzenspin in de kamer en dat beest wou dus niet gepakt worden. Gesprongen dat die heeft, heel de kamer rond ofzo :'D
    Gelukkig stond ik 'veilig' buiten te wachten tot mijn vader hem had dood gedaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    It's friday, friday, gotta get down on friday.


    No growth of the heart is ever a waste

    MrsLovett schreef:
    Niks bah, het zijn juist hele nuttige dieren. En ze doen niks.

    Ja :) hoewel ik ze toch liever niet in huis zie ;) ga ik lekker gewoon naar een andere kamer en sluit de deur


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CountMeIn schreef:
    Er zitten er meerdere op mijn kamer...
    Weet je, dat je in je leven minstends 7 spinnen eet? Die kruipen 's nachts in je mond en lopen zo naar binnen, om vervolgens daar te sterven aan zuurstof tekort.

    En dat is dus wettenschappelijk bewezen bullshit. Die beesten zijn koudbloedig, dus als je in een koud land als Nederland over je heen lopen voelt dat voor hun als over een hete gloeiplaat lopen op je blote voetjes. xD


    Alis volat propriis

    Ik had er gisteren een op mijn rug --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    twiddict schreef:
    (...)
    En dat is dus wettenschappelijk bewezen bullshit. Die beesten zijn koudbloedig, dus als je in een koud land als Nederland over je heen lopen voelt dat voor hun als over een hete gloeiplaat lopen op je blote voetjes. xD

    Nou in 't reptielenhuis vonden de spinnen het maar al te geweldig om over mijn hand te kruipen. En waarom worden ze in 't reptielenhuis dan altijd in zo'n verrektes warme bak gehouden dan?


    Let it come and let it be