• Hallo iedereen. Een tijdje geleden heb ik mijn abo-lijstje opgeschoond en nu zoek ik weer nieuwe verhalen.
    En wel onbekende personen verhalen.

    Het mogen allerlei stories zijn, 16+, horror, romantiek, ik lees alles!

    Als je maar niet aan komt zetten met fanfictie, want daar moet ik niks van hebben. Ook maakt 't niks uit als je story al afgelopen is of al wat verder is (;


    26 - 02 - '16

    Hungergames? c;


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.

    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht door mij.





    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...


    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 20:16 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    xDreamingx schreef:
    Hungergames? c;


    Valt onder fanfictie, dus nee.


    26 - 02 - '16

    Vampire Brothers

    Het is geen Twilight verhaal.



    Twee gewone broers met een geheim, waarbij niemand weet dat ze vampiers zijn.

    Sorry ben slecht in beschrijvingen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Vampire Brothers

    Het is geen Twilight verhaal.



    Twee gewone broers met een geheim, waarbij niemand weet dat ze vampiers zijn.

    Sorry ben slecht in beschrijvingen.


    Ik zal 'ns kijken, dankjewel


    26 - 02 - '16

    Heb hier een kort, afgerond verhaal voor je. De beschrijving faalt wat, maar ik wilde niet teveel prijsgeven, omdat het een vrij kort verhaal is :')





    Een man wordt wakker in het bos. Hij is alleen en heeft daarvoor veel naars meegemaakt. In het bos probeert hij een nieuw leven te beginnen en daar komt hij de levenslustige Meline tegen. Hij besluit om zich over haar te ontfermen, maar hij weet dat hij een gevaar voor haar vormt. Ook omdat zijn vijand het op hem voorzien heeft. Meline blijkt voor hem een prima chantage middel te zijn, omdat Falquan om haar is gaan geven.


    “There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.”
    - Sarah Dessen

    “Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.”
    - Lao Tzu


    ~ Op, Romantiek, Fantasy
    ~ Kort verhaal van 11 hoofstukken.
    ~ Één hoofdstuk is 16+, maar het is (zeer) beschaafd gehouden


    Stenenlikker

    Sorry voor de bump, maar ik zoek nog steeds leuke stories. Ik wil er een heel aantal, zodat ik flink wat te lezen heb! :3


    26 - 02 - '16

    Vorig jaar heb ik met Catch me if you can de Story of the Year wedstrijd gewonnen. Misschien dat je dat wat vindt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Vorig jaar heb ik met Catch me if you can de Story of the Year wedstrijd gewonnen. Misschien dat je dat wat vindt. ^^


    Thank you :3


    26 - 02 - '16

    Everyone has feelings but don’t show them


    Fiona Skyler Grey

    "Don't touch me."
    "Maybe it was not just a accent"
    "You lie!"
    'Why should I?"


    Louis, Niall, Harry, liam and zayn

    Let me help you!
    I don't need help.
    I love you.
    What?


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Ik wil geen fanfictie ):
    Ik wil graag verhalen met onbekende personen!!


    26 - 02 - '16

    Ik heb eventjes geen beschrijving, maar ik raad je de nieuwe story van Avarosa aan: Bevroren liefde.
    En die van Croyance is het ook waard om te lezen, vooral als je een lachbui nodig hebt: Hoge hakken, stinkende sokken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Ik heb eventjes geen beschrijving, maar ik raad je de nieuwe story van Avarosa aan: Bevroren liefde.
    En die van Croyance is het ook waard om te lezen, vooral als je een lachbui nodig hebt: Hoge hakken, stinkende sokken.


    Dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Wel... als ik mijn idee heb uit gewerkt zet ik wel een link neer van mijn nieuwe story: De kastanje dood.

    Het gaat eigenlijk nouja over een serie moordenaar en nou iets criminal minds achtig xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik kan even geen linkje, maar misschien mijn nieuwe verhaal 'Pijlenregen'? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking