• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Boem]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 16:27 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Bam.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Btw o my gash, topic 11 0.0


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Wat gaat dit snel zeg, maar het blijft nog steeds net zo leuk en eigenlijk word het alleen maar leuker (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Inderdaad, als die mensjes nou eens gaan slapen ja...:P Wacht! Ik heb Sienna nog niet eens in bed gedumpt! Oeps...:$ Maar het blijft wel leuk.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Als Zayn nou ook eens gaat reageren en slapen dan gaat Elena ook slapen en dan boem, alleen Hazz en Lou nog...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Louis Wacht nog steeds op een reactie van Harry en dan gaat hij slapen (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { Kip ik het morgen echt een onvoldoende als het zo doorgaat dus ga eerst leren en dan reageren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja mama, en waarom steelt altijd iedereen mijn woorden????? Eerst zei ik steeds kip en jij nu ook ineens.. al heel lang...m--']


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Daar heb ik niets aan toe te voegen en alles liep anders, omdat de helft niet in het hotel sliep dus we nu ook niet weten waar we moesten zijn' zeg ik en pak haar hand vast. 'Soms is het gewoon handig om geen plannen te maken en gewoon afwachten hoe het loopt. Maar moet toegeven dat sommige dingen inderdaad beter worden en dan met name vandaag. Ach twee gillende neefjes kan ook gezellig zijn. Trouwens al je het zat bent pak je wat snoep en anders is er altijd nog tape. Tape is goed voor alles' zeg ik grijnzend en knik dan. 'Lijk me gezellig en dat moeten we zeker doen' zeg ik en druk een kus op haar wang. 'Vanwaar zo verlegen? Dat is echt niet nodig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zag dit op Twitter staan:

    Dutch 1D Street Team ‏@1DstreetteamNL
    De link werkt voor mij - Ik heb net getweet wat er precies staat.
    Openen Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
    nu Dutch 1D Street Team ‏@1DstreetteamNL
    Mail jouw foto voor 1 november naar 1D@q-music.nl. En zet er voor de zekerheid even bij in welke plaats je de foto hebt genomen.
    Openen Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
    nu Dutch 1D Street Team ‏@1DstreetteamNL
    en maak een foto van jezelf samen met andere 1D-fans. Laat duidelijk zien dat je een Nederlandse One Direction fan bent én Q-music luistert
    Openen Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
    5s Dutch 1D Street Team ‏@1DstreetteamNL
    Overtuig Qmusic dat zij de Nederlandse Directioners naar New York moeten sturen. Zoek een bekende of herkenbare plaats op in jouw provincie


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Harry heeft nog gereageerd in ander topic dus Louis kan slapen:p, doe dan ook maar gewoon dat Harry inslaap is gevallen]

    [Btw. ik stond weer lekker voorschud bij gym, wil ik de bal trappen. Dus neem zo aanloop glij ik vol uit door die stomme modder xD,]

    [owja, vanaf morgen ben ik heel vroeg naar Friesland om daar een week in een gastgezin te slapen dus reageer waarschijnlijk weinig. In de avond wel en maybe tussendoor, ligt eraan wat voor boer ik heb]

    (Succes in Friesland!xD Ik heb vanaf donderdag vakantie!:| En ik heb ook Memo!:P Maar ik zit nog steeds bij die Franse Revolutie en mijn lerares wil maar niet geloven dat Marat is vermoordt door Charlotte Corday, en niet door de guillotine!:S Ik heb gelijk...)


    Reading a good book is like taking a journey.