• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Josephs
    Als ik voel dat hij bijna komt stop ik, en kijk hem verleidelijk aan. Ik druk mijn lippen vurig op de zijne, waarna ik hem dwing zijn mond te openen. Onze tongen glijden langs elkaar zoals ze dat nog nooit deden. ,,Jouw beurt.,, In mijn gedachten prees ik mezelf omdat ik niet was vergeten me gister te scheren. Grijnzend keek ik hem aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry styles
    Ze haalde haar lippen van mijn heiligdom en plaatste ze vurig op de mijne.Onze passionele tongzoen duurde even en daarnacwas het mijn beurt.Ik legde haar op het bed en trok haar string af.Ik bukte me en likte haar clit.Ik liet mijn tong er rondjes om draaien en liet hem dan bij haar binnen glijden.Daarna drukte ik mijn lippen op de hare en stak een vinger bij haar bij en ging op en neer.En dan stak ik er nog 2 vingers bij en ging rapper


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik kreunde een paar keer luid. Hij bracht eerst een, en daarna nog twee vingers naar binnen en ging op en neer. Ik beet genietend zachtjes op zijn lip. ,,Just fuck me, Styles.,, Mijn stem verbaasde me. Ik klonk echt bloedgeil. Kon hij me zo goed bespelen, wist hij nu al wat ik lekker vond? Ik besloot dat het me nu niks uitmaakte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik grijnsde breed."Jou wens is mijn bevel."fluisterde ik hees in haar oor en haalde mijn vingers uit haar en stoote hard in haar.Ik begon ritmish te stoten en ging telkens ook dieper en harder in haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scientia schreef:

    Zayn Malik
    "Hetzelfde geldt voor mij," zei ik waarna ik een klein kusje op haar lippen drukte. "Weet jij toevallig het lokaal?"


    Emily Johnson
    'Nee.' Grinnikte ik. 'Maar we zijn nog vroeg, dus er is nog wel wat tijd.' Ik nam zijn hand en trok hem mee naar een bank.

    Brianna Josephs
    Ik kreunde en gilde en kneep. ,,Godver, Harry!,, riep ik. Hij ging op zn allerdiepst in me en ik schreeuwde zijn naam. Ik kreunde regelmatig en drukte om het te smoren mijn lippen op die van hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Bree gilde en kreunde mijn naam.Om het te smoren drukte ze haar lippen op de mijne.Ik voelde dat ik ging komen en stotte op men diepst in haar en kreunde luid haar naam.Ik spoot het goedje in haar en ging verder met storen tot zei haar hoogte punt bereek."Ik hou van je Bree."hijg ik en druk mijn lippen op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [waar moet ik nog op reageren?]

    Curlies schreef:
    Heaven-Leigh
    ''Mij best. Maar ik zou best mijn boeken willen halen als ik nog tijd heb'', zei ik mompelend. Ik rol met mijn ogen en kruis mijn armen terwijl ik op een aparte bank in de woonkamer ga zitten. Schuin naast Liam.


    [Op deze^^]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 14:22 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (op felix)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Felix Mc.Down
    "Kan ik anders wat van jou lenen?"vraag ik en kijk hem aan met puppy ogen.Mijn kleren waren wat vuil en ik wou er toch nog wat goed uitzien.

    Andrew
    'Ja tuurlijk' zeg ik met een glimlach en kijk hem even aan. Ik geef hem een kus en draai me dan om. 'Kom' mompel ik en loop de trap op naar mijn kamer. Daar pak ik wat kleren voor Felix en leg die op het bed. Ik kleed mezelf rustig aan en doe mijn haar goed.

    Liam Payne
    Ik kijk haar en trek mijn wenkbrauw op. 'ik dacht dat je niet ging' zeg ik zuchtend en wendt daarna mijn blik weer af. Ik eet rustig veder en kijk een beetje voor me uit.

    Heaven-Leigh
    Ik rol met mijn ogen en werp een blik op de klok. ''Slimpie , het is alleen als ik bij je ben'', mompel ik. Ik kijk even naar Liam en glimlach waterig.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 15:15 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Ik glimlach en ga met hem mee naar boven .Als we boven zijn legt hij een stapeltje kleren op zijn bed en kleed zichzelf dan om.Ik kijk lipbijtend naa zijn lichaam en doe dan zelf mijn kleren uit en doe het setje aan die hij op zijn bed had gelegd.Ik doe mijn haar dan goed en heef Andrew een knuffel van langsacher en druk een kusje in zijn nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [sinds wanneer is het half 10? iedereen moet nog naar school toe...]