• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Ik haalde grinnikend mijn schouders op. 'Zullen we dan maar naar het lokaal gaan?' Vroeg ik terwijl ik van hem af kroop.

    Nyan schreef:
    Harry Styles
    Bree gilde en kreunde mijn naam.Om het te smoren drukte ze haar lippen op de mijne.Ik voelde dat ik ging komen en stotte op men diepst in haar en kreunde luid haar naam.Ik spoot het goedje in haar en ging verder met storen tot zei haar hoogte punt bereek."Ik hou van je Bree."hijg ik en druk mijn lippen op de hare.


    Brianna Josephs
    Ik gilde en boorde mijn nagels in zijn rug. Ik voelde dat een zalig gevoel mijn hele lichaam over nam en ik begon nog sneller te hijgen. ,,Ik- ook van jou.,, Hijgde ik.Ik drukte mijn lippen vurig en ruw op die van hem, verlangend. Harry is, niet anders te zeggen (volgens sommige meisjes van google) de ultieme sexgod. Punt uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze gilde en ik voelde haar nagels in mijn rug gepierst."Dat was weer eens fantastish Bree."hijg ik en drukte mijn lippen liefdevol op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Met tegenzin maakte ik me een beetje los. Een teleurgestelde blik in mijn ogen. ,,Ik vrees dat we zo toch naar beneden moeten. Of wil je de hele dag naakt in bed gaan liggen, met om het uur seks?,, Ik kon een grijns niet onderdrukken en ik hijgde nog een beetje na. Ik drukte een vederlicht kusje in zijn nek en keek hem vervolgens vragend aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [moet nu slapen, x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Ik haalde grinnikend mijn schouders op. 'Zullen we dan maar naar het lokaal gaan?' Vroeg ik terwijl ik van hem af kroop.


    Zayn Malik
    "Misschien best." zuchtte ik. Ik trok Emily recht en verstrengelde m'n vingers opnieuw naar de hare. "Waar moeten we heen?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    'Het jaar is nog niet zolang begonnen'mompel ik en kijk eraan. 'En je gaat vast wel over' zeg ik en glimlach even. Ik pak een reep chocola uit mijn tas en breek er een repje van af. Ik geef hem aan Heaven en breek voor mezelf ook een reepje af die ik lekker opeet.

    Andrew
    'Hmm ik ook niet, volgens mij daar' zeg ik en wijs een kant uit. Ik kijk hem aan en sla mezelf zachtjes voor mijn hoofd. 'Hoe slim kunnen we zijn' zeg ik zuchtend en trek Felix dan mee naar me kluisje. 'Nou, misschien heb ik een beetje geluk' mompel ik en haal wat boeken uit mijn kluisje. 'Nou ik mis maar boeken voor twee vakken, dat valt wel mee'zeg ik en glimlach. 'Heb jij ook boeken in je kluisje?' vraag ik en kijk hem aan. Daarna kijk ik even vlug om me heen, niemand in de gang. Ik geef Felix vlug een kus en leun dan weer tegen mijn kluisje.

    Heaven-Leigh
    Ik glimlach als hij een stuk van een reep chocola aan me geeft. Gulzig eet ik hem op. Het word steeds drukker in de school en steeds meer meisjes kijken zwijmelend naar Liam. Een jaloers gevoel komt in me op en ik druk mijn lippen op de zijne en op mijn mond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    "Als het aan mij lag kies ik voor optie 2"grijns ik en heef har een kusje,maar voor deze keer zal ik wel voor optie 1 kiezen."grijns ik en zoek dan mijn kleren bij elkaar en doe ze aan.

    Felix Mc.Down
    Ik glimlach als hij me een vluchtig kusje heeft er was toch niemand in de gang."Ik weet het niet,ga je mee gaan kijken?"vroeg ik dan.Jammer genoeg zat mijn kluisje in de andere gang.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik knik en pak ook mijn kleding en doe ze aan. Ik pak zijn hand en loop met hem de trap af.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Zal ik gewoon Heaven permanent doen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ja hoor :)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Adlington schreef:
    (...)

    Zayn Malik
    "Misschien best." zuchtte ik. Ik trok Emily recht en verstrengelde m'n vingers opnieuw naar de hare. "Waar moeten we heen?"


    Emily Johnson
    'Volgens mij weet ik het wel.' Mompelde ik en trok Zayn mee het gebouw in. Even twijfelde ik bij de trappen, maar besloot toch om omhoog te gaan. Glimlachend wurmulde ik ons door de menigte heen. Een zucht van opluchting verliet mijn mond. 'Daar moet het zijn.' Zei ik en wees op een lokaal op het einde van de gang.

    Harry Styles
    Hand in hand liepen we naar beneden.Iedereen was al weg naar school volgens mij.Het ontbijt lag er nog en ik schoof de stoel netjes voor haar naar achteren."Madame."zeg ik en grijns


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Harry Styles
    Hand in hand liepen we naar beneden.Iedereen was al weg naar school volgens mij.Het ontbijt lag er nog en ik schoof de stoel netjes voor haar naar achteren."Madame."zeg ik en grijns


    Brianna Josephs
    Ik glimlach en druk vluchtig een kusje op zijn lippen, waarna ik ga zitten. Ik begin enthousiast een broodje in een hartjesvorm te snijden, waarna ik het ietwat trots aan Harry geef. ,,Alsjeblieft. Gesneden met heel veel liefde.,, ik gris het snel terug en druk een kusje in het midden, waarna ik het grijnzend terug geef. ,,Voor jou.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.