• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna
    Ik draai me om en druk mijn lippen in zijn nek. Zachtjea glijd ik met mihn tong over zijn huid.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik kreun even zacht als ik haar lippen in mijn nek voel."Je bent fantastich Bree"fluisterde ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    Ik glimlach. 'Jih ook.' Ik bijt zachtjes in zijn oor en kihk hem verlangend dan aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik grijns en druk mijn lippen dan op de hare en bijt speels op haar onderlip.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    Vrijwel meteen open ik mijn mond, en mijn tong glijd langs de zijne. Ik sla mijn benen om.zijn middel. Ik laat een een zacht kreuntje ontsnappen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    One tongen zaten rondjes rond elkaar te draaieb eb Bree slaat haar benen om mijn middel en kreunt zachtjes.Mijn handen legde ik op haar kont en kneep er zachtjes in.Ik begon haar steeds wilder en ruwer te zoenen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AnneMalik schreef:
    (...)

    [bEmily Johnson][/b]
    'Ik haat wiskunde.' Zuchtte ik. 'Maar gelukkig dat jij er bent, dat maakt het al een hele hoop leuker.'


    Zayn Malik
    "Hetzelfde geldt voor mij," zei ik waarna ik een klein kusje op haar lippen drukte. "Weet jij toevallig het lokaal?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Josephs
    Ik zoende mee en gleed met mijn vingers naar zijn broekrand. Ik trok er zachtjes aan. ,,Harry.,, Kreunde ik. ,,Ik wil je.,, fluisterde ik hees in zijn oor. Hij was gewoon te onweerstaanbaar...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (xd Harry en Brianna hadden het net gedaan in de douche en nu heeft harry plots een broek aan ? xD )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (xd Harry en Brianna hadden het net gedaan in de douche en nu heeft harry plots een broek aan ? xD )


    [Hij had zich toch aangekleed ? o.o ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    Harry Styles
    Ik grijns en ga ook de douche uit en doe hem dicht.Ik droog me af en doe mijn kleren aan daana heef ik Brianna een knuffel van langsachtern en plaats kusjes in haar nek."En weetje dat jij het meest sexyste meisje op aarde bent."fluister ik tegen haar.


    [ik heb geheugen a la fotografica ! x) ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 12:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ow nu zie ik het xD )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    Ik kreunde weer licht toen ze aan mijn broekrand trok.Ze was zo onweerstaan baar.Ik tilde haar op en ging toen naar mijn slaapkamer waar ik haar op mijn bed gooide en haar topje in een ruk aftrok. Ik prutste aan haar broeksknoop en nadat hij open was schopte ze zelf haar broek uit Ik klikte het slotje van haar bh open en likte dan over haar tepel tewijl ik met mijn hand haar andere borst zat te masseren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik kreun luid en prutste aan zijn riem. Die had ik al snel open, en een seconde later vloog zijn broek door de kamer. Ik rukte zijn boxer naar beneden en zette mijn mond om zijn lid, waarna ik ruw , maar ook liefdevol begin te zuigen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik kreunde toen Brianna mijn lid in haar mond nam.Ik vlocht mijn vingers in haar,haar en kreunde een paar keer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH