• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Harry Styles
    Ik glimlach als ze een vluchtig kusje op mijn lippenn drukte.Ik ging naast haar zitten en glimlachte toen ik zag dat ze een hartjes vorm uitsneed uit een sneedje brood en het aan mij hag.Ze gritste het snel terug en drukte een kusje in het midden van het hatje ,waarna ze het terug haf."Dankje schat."glimlach ik en druk mijn lippen voor even op de hare en nam de chocopot dan waarna ik 'H+B"in het midden ongeveer schreef.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    ik grinnik even en kus er even terug. Daarna haal ik mijn lippen van de hare en kijk eraan. 'Is er iemand soms een beetje jaloers?" vraag ik lachend. ik had der blik net wel gezien. Ik grinnik en ga op een tafel zitten waarna ik haar op mijn schoot trek. ik sla mijn armen om der heen en geef er een kusje. 'Zo nu kan iedereen zien dat ik van jou ben ' zeg ik met een knipoog.

    Andrew
    'Ja ik ga wel mee' zeg ik en begin al te lopen. Zijn kluisje zat jammer genoeg wel in de andere gang maar heel ver was het ook weer niet. Ik kijk even naar Felix en glimlach. Het liefst zou ik nu ze hand vast pakken maar toch doe ik het niet, niet dat er heel veel mensen lopen maar toch wel een paar.

    AnneMalik schreef:
    (...)

    Emily Johnson
    'Volgens mij weet ik het wel.' Mompelde ik en trok Zayn mee het gebouw in. Even twijfelde ik bij de trappen, maar besloot toch om omhoog te gaan. Glimlachend wurmulde ik ons door de menigte heen. Een zucht van opluchting verliet mijn mond. 'Daar moet het zijn.' Zei ik en wees op een lokaal op het einde van de gang.


    Zayn Malik
    "Het is net en doolhof hier," lach ik als we op het juiste verdiep zijn. "Gelukkig heb ik jou nog."

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 22:57 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nyan schreef:
    Harry Styles
    Ik glimlach als ze een vluchtig kusje op mijn lippenn drukte.Ik ging naast haar zitten en glimlachte toen ik zag dat ze een hartjes vorm uitsneed uit een sneedje brood en het aan mij hag.Ze gritste het snel terug en drukte een kusje in het midden van het hatje ,waarna ze het terug haf."Dankje schat."glimlach ik en druk mijn lippen voor even op de hare en nam de chocopot dan waarna ik 'H+B"in het midden ongeveer schreef.


    Brianna Josephs
    Ik trok een pruillipje. ,,Ik wil onze liefde niet opeten. Ook al is nutella gewoon heel lekker, ik wil het niet.,, Ik kijk hem met puppyoogjes aan. Het was misschien lullig om te zeggen dat onze liefde bestond uit een hartvormig broodje, maar we wisten bijde beter. Ik pakte de Nutella en begon zijn lippen in de smeren. Ik lach als ik het resultaat zie. ,,Ziet er lekker uit.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heaven-Leigh
    Ik grijns breed en kus hem even. Daarna haal ik even mijn lippen van hem af. ''Ik heb zin om meisjes jaloers te maken'', grinnik ik en kus hem weer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Adlington schreef:
    (...)

    Zayn Malik
    "Het is net en doolhof hier," lach ik als we op het juiste verdiep zijn. "Gelukkig heb ik jou nog."



    Emily Johnson
    Een grinnik verliet mijn mond. 'Klaar om naar binnen te gaan?' Zuchtte ik en drukte een vlug kusje op zijn lippen.

    Harry Styles
    Ik grijns als ze de nutellla op mijn lippen smeert."Tuurlijk is het dat ,wil je proeven?"grinnik ik en voel haar lippen op de mijne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felix Mc.Down
    Toen we bij mijn kluisje aankwamen deed ik hem openn en alleen mijn wiskunde zat erin."Hebben we wiskunde vandaag?"mompel ik vragend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    Ik knik even, 'Het 1e uur gelijk, de rest van de lessen kijk je maar met mij mee, op twee lessen na dan, want dan heb ik ook geen boek'mompel ik lachend en kijk hem aan. 'Ik vindt het niet erg hoor als je mee moet kijken, dan kan ik lekker dichtbij je zitten' zeg ik lachend en geef hem een knipoog.

    AnneMalik schreef:
    (...)


    Emily Johnson
    Een grinnik verliet mijn mond. 'Klaar om naar binnen te gaan?' Zuchtte ik en drukte een vlug kusje op zijn lippen.


    Zayn Malik
    "Ik denk het wel." zuchtte ik. Ik liep met Emily naast me het nog redelijk lege lokaal binnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Felix Mc.Down
    Ik knik ook en grijns."Dat vind ik ook niet erg hoor."zeg ik tegen hem en stop mijn boek in mijn schooltas.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Johnson
    Met een plof liet ik mij vallen op een bank, redelijk achteraan. Met een zucht nam ik mijn boeken en sloeg ze open op de juiste bladzijde. Ik keek op mijn horloge. 'Nog 5 minuten.'

    Andrew
    Ik grijns en loop daarna langzaam richting hopelijk het goede lokaal. Als ik Liam en Heaven zie zitten glimlach ik, dan hebben we daar dus les. Ik kijk even naar Felix. 'yeah, ik heb het lokaal gevonden' zeg ik lachend,

    [Ben er weer x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.