• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Josephs
    Ik voel hoe een warme gloed zich versprijd onderin mijn buik en Harry kreunde mijn naam. ,,Love you. You,re fantastic.,, ik hijgde nog een beetje na. Ik sluit mijn ogen en ga met mijn gezicht in de warme stralen staan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "I love you to baby"fluisterde ik hees in haar oor en drukte kusjes in haar nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik draai me om en kijk in zijn ogen. ,,Ik moet het toch een keer zeggen, dus waarom niet nu. Een hese jongenstem is het meest sexy wat er bestaat.,, Een grijns kan ik niet onderdrukken. Om hem er over na te laten denken stap ik uit de douche, droog me af en kleed me aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Ik vond het best wel koud en trok mijn mouwen over mijn handen heen. Ik versnelde wat en ging langs hem rijden. 'Ik ben zo blij dat ik vandaag geen ochtendhumeur heb, anders was het niet veilig geweest voord jou.' Grinnikte ik en trok mijn tas een beetje omhoog.

    [Jep (:]

    [Zitten we niet beiden op 1 fiets? Zoals de dag ervoor? xd]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Ik vond het best wel koud en trok mijn mouwen over mijn handen heen. Mijn armen sloeg ik rond zijn middel heen en liet mijn hoofd tegen zijn rug rusten. Zijn geur drong mijn neus binnen, waarna ik grinnikend een kusje op zijn rug drukte.

    [Oeps, was ik vergeten xd]

    Zayn Malik
    "We zijn er bijna, en dan verwarm ik je wel," stelde ik haar gerust. Ik trapte zo hard ik kon en niet veel later stonden we aan het fietsenrek van de school. Ik plaatste de fiets erin, maakte het slot vast en verstrengelde m'n vingers dan met die van Emily.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Morgeenn!!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Emily Johnson
    Ik hield zijn hand stevig vast en ging wat dichter tegen hem aanlopen. 'Welk vak hebben we het eerste uur?'

    [Goedemorgen (: ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 10:24 ]

    Felix Mc.Down
    "Kan ik anders wat van jou lenen?"vraag ik en kijk hem aan met puppy ogen.Mijn kleren waren wat vuil en ik wou er toch nog wat goed uitzien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RememberYoux schreef:
    Brianna Josephs
    Ik draai me om en kijk in zijn ogen. ,,Ik moet het toch een keer zeggen, dus waarom niet nu. Een hese jongenstem is het meest sexy wat er bestaat.,, Een grijns kan ik niet onderdrukken. Om hem er over na te laten denken stap ik uit de douche, droog me af en kleed me aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik grijns en ga ook de douche uit en doe hem dicht.Ik droog me af en doe mijn kleren aan daana heef ik Brianna een knuffel van langsachtern en plaats kusjes in haar nek."En weetje dat jij het meest sexyste meisje op aarde bent."fluister ik tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    Ik hield zijn hand stevig vast en ging wat dichter tegen hem aanlopen. 'Welk vak hebben we het eerste uur?'

    [Goedemorgen (: ]


    Zayn Malik
    "Wiskunde, denk ik", zuchtte ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Brianna Josephs
    Ik sluit genietend mijn ogen als Harry kusjes in mijn nek drukt. ,,En jij bent de meest sexy jongen ter wereld.,, fluister ik hees. ,,Ik wil je nooit meer kwijt Harry. Blijf voor altijd bij me.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Scientia schreef:

    Zayn Malik
    "Wiskunde, denk ik", zuchtte ik.


    [bEmily Johnson][/b]
    'Ik haat wiskunde.' Zuchtte ik. 'Maar gelukkig dat jij er bent, dat maakt het al een hele hoop leuker.'

    Harry Styles
    Ik glimlach."En ik wil jou nooit meer kwijt Bree"fluister ik in haar oor en leg mijn armen om haar middel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH