• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Curlies schreef:
    Heaven-Leigh
    Ik rol met mijn ogen en werp een blik op de klok. ''Slimpie , het is alleen als ik bij je ben'', mompel ik. Ik kijk even naar Liam en glimlach waterig.


    [O.o Waar was ik met mijn gedachten.. Hier is ie]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Hmm oké'mompel ik en glimlach even. Ik pak mijn bord op en zet hem in de keuken. 'Moeten we nu wel gaan' zeg ik met een blik op de klok en pak daarna mijn tas van boven. Ik loop weer terug en kijk Heaven aan.

    Heaven-Leigh
    Ik glimlach en spring van de bank af , naar Liam. ''Kom maar op!'', glimlach ik. Ik zoen hem op zijn mond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Andrew
    Ik glimlach als ik hem me vanachter voel omhelzen en draai me dan om in zijn armen. 'hi handsome' zeg ik zacht en geef hem een kus. 'Let's go to school' zeg ik met wat tegenzin en kijk hem aan.

    Liam Payne
    Ik grinnik en trek haar mee naar buiten. 'op de fiets?' vraag ik haar en kijk er even aan en wijs daarna naar een fiets die in de tuin staat. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk eraan.

    Heaven-Leigh
    Ik knik. ''Is goed'' Ik glimlach en spring achterop. De wind waait een beetje hard en nestel me een beetje tegen Liam aan. ''Dat huis daar'' Ik wijs in de verte een huis aan. Mijn huis.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Ik glimlach als hij zich in mijn armen omdraaide."yeah lets go to school."zeg ik ook met tegenzin,maar als ik niet ging was ik geschrorst en gingen mijn ouders nog razender zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik fiets door tot ik bij het huis ben en stop dan. 'Nou ga snel je boeken pakken' zeg ik met een glimlach en kijk even achterom zodat ik haar even aan kan kijken.

    Andrew
    Ik glimlach even en til hem even op. Lachend loop ik met hem de kamer uit en zet hem voor de trap weer neer. Ik ren er vanaf en loop daarna rustig de tuin in waar ik mijn fiets pak en wacht op Felix.

    Felix Mc.Down
    Hij tilde me op en liep met me de kamer uit."Andrew!"zei ik lachend en hij zette me voor de trap op de grond.daarna rent hij de trap af en ik achtervolg hem.We kwamen de tuin ik en ga naar Andrew toe."Hmm ik heb zelfs persoonelijk vervoer."grinnikte ik toen ik de fiets zag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heaven-Leigh
    Ik knik en spring van de fiets af. Snel zoek ik naar de sleutel in mijn tas en doe de deur open. Ik ren zo snel mogelijk de trap op en pak mijn tas met boeken. Daarna ren ik weer naar beneden en geef Liam snel een kus en spring weer achterop. ''Klaar'', zeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Andrew
    'Ja maar dat wordt dus wel trakteren vandaag op school' zeg ik lachend en geef hem een knipoog. 'Nou ga zitten' zeg ik terwijl ik ondertussen zelf al ga zitten en hem een beetje aankijk

    Liam Payne
    ik glimlach en diets gauw veder. Na een paar minuten komen we op school aan en ik zet me fiets in een van de rekken. Ik zet hem op slot en prop het sleuteltje in mijn zak. 'Weet jij zo uit je hoofd welk lokaal we hebben?'

    Heaven-Leigh
    Ik kijk hem fronsend aan. Daarna schud ik me hoofd. ''Alleen dat we wiskunde hebben'', zucht ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Ik grijn en ga dan op het acherstukje zitten en sla mijn armen om zijn middel heen."Gaan met die bannaan!"grijns ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH