• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Andrew
    Ik grinnik en knik. Als ik mijn broodje op heb kijk ik een beetje om me heen. Ik moest het zo me ouders vertellen, hoe zouden ze reageren? Ik bijt twijfelend op mijn lip en laat dan mijn hoofd even tegen Felix's schouder aanliggen maar haal hem der algauw weer af. Straks zagen mijn ouders dat en ik had liever dat ik het ze zelf gewoon vertelde dan dat ze het zagen

    [BAM. Post 1500:)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Heeft Liam al gereageerd??]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Ik begon ook te kreuenen en voelde haar lippen in mijn nek en haar me een zuigzoen geven.Daarna druk ze haar lippen weer op demijne ik ik kuste haar gewillig terug en liet mijn tong bij haar binnen dringen.Ik begon harder en dieper in haar te stoten en voerde mijn tempo ook op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felix Mc.Down
    Ik zag dat Andrew echt zenuwachtig werd en niet echt wist wat hij moest doen.Vanonder de tafel neem ik zijn hand vast en geef er een klein zacht kneepje in en kijk hem bemoedigend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Curlies schreef:
    [Heeft Liam al gereageerd??]

    [begin jij maar]

    Andrew
    Ik glimlach even naar Felix, hij was ook zo lief. Ik laat zijn hand langzaam los en sta op. 'Ik haal even mijn ouders' mompel ik en loop de woonkamer in war ze zitten. i vertel ze dat ik ze wil spreken en dat ze naar de keuken moeten komen wat ze gelijk doen. Ik ga weer aan de tafel zitten. 'Mam pap, ik uhhm val op jongens' zeg ik daarna zacht.

    quin98 schreef:
    (...)
    [begin jij maar]


    [Umh.. Waar waren we ook al weer.. Oh ja , het slapen xd]

    Heaven-Leigh
    Ik kreun geïrriteerd als er precies een zonnestraal op mijn gezicht komt. Het kan niet anders en doe mijn ogen open. Liam ligt nog vredig te slapen , dan besluit ik hem maar wakker te maken. Ik ga boven hem hangen , en zoen hem op zijn lippen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Ik beet op mijn lip toen Andrew zei dat hij op jongens viel.Ik keek vanonder mijn wimper naar de verbaasde gezichten van zijn ouders.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik wordt wakker van wat zachte lippen op me en ik glimlach. Ik open mijn ogen en sla mijn armen om Heaven heen. 'Dat is nog is goed wakker worden' zeg ik met een grijns en geef er een kus.

    Brianna Josephs
    Ik maakte me los uit de kus en verlekkerd naar Harrys gespierde torso. ,,Harreh.,, hijgde ik. Ik voelde hoe ik hoe langer hoe fantastischer gevoel mijn lichaam over begon te nemen. ,,Harreh!,, het was een klein, schel kreetje. Oh god, waarom was hij zo goed? Ik drukte mijn lippen weer op die van hem om het kreunen wat te smoren. Mijn tong gleed langs de zijne, er om heen, door zijn hele mond.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew
    Ik kijk even naar mijn ouders die verbaast kijken. 'En tja... Felix is mijn vriendje' zeg ik daarna en mijn ouders kijken nog verbaasder. 'Hoelang weet je het al?' vraagt mijn moeder ineens en ik slik. 'Eigenlijk sinds gister wist ik het zeker' zeg ik en ze knikt lichtjes. 'Nou ja, als je gelukkig met Felix bent, ben ik blij voor je' zegt ze en ik glimlach. 'Bedankt mam' zeg ik en geef haar even een knuffel. Gelukkig deed ze toaal niet moeilijk. Mijn vader keek nog een beetje verbaast maar gaf me toen een knikje wat betekende dat het goed was/

    Heaven-Leigh
    Ik glimlach en kijk hem met stralende ogen aan. Ik prik hem voor de grap in zijn buik en rol van hem af. ''En , wat is je plan voor vandaag? Naar school zeker?'', mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Ik grijnsde toen ze verlekkerd naar mijn torso keek.Ook kreunde en hijgde ze mijn naam een paar keer.Weer begonnen we te tongzoenen en smoorde dat ons gekreun wat.Ik liet even haar lippen los en plante demijne op haar borsten en zoog wat aan haar tepel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felix Mc.Down
    Een gelukzalig gevoel ging door me heen toen zijn ouders onze liefde accepteren.Ikzelf stond ook recht en haf zijn moeder ook een knuffel en zijn vader een hand.Ik glimlachte breed en keek naar Andrew.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH