• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Andrew
    'Hmm' kreun ik en open mijn ogen. Daarna schieten ze open en rol ik gauw van Felix af. Gelukkig staan ze omgedraaid in de gang. ik pak gauw mijn shirt en trek hem snel aan. 'goodmorning handsome' fluister ik even gauw in Felix oor en ga daarna normaal zitte. Hopelijk hebben mijn ouders niks gezien, en anders dan kom ik wel met een excuus

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:05 ]

    Harry Styles
    Ik glimlach en streel wat verdwaalde haartjes uit haar gezicht en druk dan een kusje op haar nues."Goodmorning beautiful."fluister ik met mijn ochtendstem.

    Felix Mc.Down
    Ik zette me recht en probeerde zo normaal ogelijk te doen.Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Andrew.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Een zucht van verlangen rolt over mijn lippen als ik zijn hese stem hoor. Legends are truth. De stem van een jongen die net wakker is echt het meest sexy wat er in de wereld bestaat.

    [hinthint? :P]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew
    Ik glimlach even naar Felix en dan komen mijn ouders binnen. 'Hallo'zeg ik en glimlach even naar ze. Daarna sta ik op en kijk Felix aan. 'We moeten nog ontbijten zullen we dat nu doen?' vraag ik en kijk hem aan.

    Harry Styles
    Ik glimlach en druk een kusje op haar lippen."Heb je zin om te douchen?"vraag ik Bree en wiebel eens met mijn wenkbrauwen.

    Felix Mc.Down
    De ouders van Andrew kwamen binnen en ik glimlachte vriendelijk.Ze kenden me wel,maar ik wist niet wat hun reactie zou zijn als we het hun vertellen.Ik knik als Andrew voorstelt te ontbijten.En ga dan met hem mee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Een grijns speelt om mijn lippen en ik knik als bevestiging. Soms leek hij gewoon precies te weten wat ik wilde. Ik pakte zijn hand, trok hem mee naar de badkamer en trok mijn kleren langzaam voor zijn ogen uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew
    ik loop gauw met Felix de keuken in en kijk dan om me heen. Ik druk vlug een kus op zijn lippen en loop dan naar de koelkast waar ik wat belg uit haal en op tafel leg. 'Zo nu heb ik e tenminste een ochtendkus gegeven' zeg ik met een knipoog als ik langs Felix loop en ga dan aan de tafel zitten waar inmiddels de nodige spullen liggen.

    Harry Styles
    Ik grijnsde toen ze langzaam haar kleren uittrok een soort van striptease .Ik zelf deed eerst mijn shirt uit en deed dan ook langzaam mijn broek uit en wchtte nog even met mijn boxer.
    Felix Mc.Down
    Ik,grijns als hij me een stiekeme kus haf.Ik zette me naast Adrew aan de tafel en keek naar het ontbijt.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:51 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    'Ik praat na het ontbijtt wel met me ouders' zeg ik met wat tegenzin en neem dan een broodje waar ik van begin te eten. 'Ligt er wat bij wat je lekker vindt?'

    Brianna Josephs
    Ik kijk hem verontwaardigd aan als hij zijn boxer laat zitten. Ik maak een protesterend geluidje. ,,Niet eerlijk, Styles.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Heeft Liam al gereageerd?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    "Ja ik neem wel de nutella."grijns ik en neem de pot en een botherham.Ik smeerde wat chocolade pasta op en nam dan een hap.

    Harry Styles
    Ik gijns en ga naar haar toe en druk een kusje op haar lippen."Aan jou de eer mijn boxer af te doen."grijns ik naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik keek hem grijnzend aan. ,,Zoals u wenst.,, Ik druk mijn lippen op de zijne, waarna ik mijn handen op zijn rug leg. Mijn tong glijd naar binnen en ik trek zijn boxer naar beneden. Ik doe, zonder de kus te verbreken, de douche aan. Ik onderbreek even en verplaats mijn handen naar zijn nek. Mijn benen sla ik om zijn middel, op hoogte van zijn navel. Om hem te plagen laat ik me af en toe even een klein stukje zakken, waardoor ik er even langs glij.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik kuste haar gewillig terug en onze tongen draaiden rondjes rond elkaar.Het warme water kletterd op onze huid.Ik kruende toen ze langs mijn gedeelde gleed en beet op mijn lip,waarna ik zonder waarschuwwen in haar glijd en ons omdraai zodat ze tegen de muur leud en het gemakkelijker is voor mij om te stoten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    Ik kreun luid als hij onverwachts in me komt, en ik bijt zachtjes in zijn oor. Daarna ga ik met mijn lippen naar zijn nek, waar ik een flinke zuigzoen achterlaat. Ik plant mijn lippen weer om de zijne en het gaat van een liefdevolle zoen over naar een ruwe, gepassioneerde tongzoen. Ik kan af en toe een zachte kreun niet onderdrukken en mijn ademhaling wordt steeds gejaagder.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.