• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    'Ja' zegt ik en ga rechtop zitten. Ik geef haar een kus en ga dan uit bed om me vervolgens aan te kleden. 'Ik ga even naar de badkamer'mompel ik en loop daar heen om me haar goed e doen, tandenpoetsen deed ik pas na het eten. Ik loop mijn slaapkamer weer in en kijk naar Heaven. 'Ga je mee ontbijten?'

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    'Ok.' Zuchtte ik. 'Ik haat school. We hadden toch geen test?'

    [Dan sla je dat over ofzo, of niet te gedetaileerd?]


    Zayn Malik
    "Niet dat ik weet, nee." antwoord ik. Ik trok haar mee naar boven waar we onze zakken namen en even later stonden we alweer beneden. Ik reikte Emily haar jas aan en sloeg daarna m'n arm over haar schouder. "Ready?"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heaven-Leigh
    ''Is goed maar als jij naar school gaat , dan ben ik alleen thuis'', zei ik met een pruillipje. ''Please , blijf'' Een keer spijbelen kan echt geen kwaad..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brianna Josephs
    Ik kreun luid en terwijl hij stoot en zuigt tegelijk, voel ik hoe ik langzaam op mijn hoogtepunt kom. Ik gilde zijn naam. ,,You sexbeast.,, hijg ik. Hij stoot nog steeds, waardoor mijn lichaam een beetje begint te sidderen. ,,Again, sexbeast.,, zeg ik grijnzend. Ik leg mijn handen in zijn nek.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emily Johnson
    Ik glimlachte toen hij zijn arm rond mijn schouder sloeg. "Helemaal.' Ik trok hem mee naar buiten en nam mijn fiets. Ik stapte op en wachte geduldig totdat Zayn klaar was.

    Harry Styles
    Bree kwam met een gilletje klaar,mijn ik bleef door stoten.Ik vloede ook hoe mijn hoogtepunt dichterbij kwam."Yeah you know me."grijnsde ik naar Bree en veolde mijn lichaam schokken.Ik kreunde luid brianna's naam en spoot het goedje in haar.Ik bleef nog even doorstoten en ging dan uit haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    Ik glimlach en trek Felix naar me toe. ik geef hem een knuffel en trek hem ondertussen mee naar de woonkamer waar ik hem even zoen. 'Gaan we naar school vandaag?'vraag ik terwijl ik gewoon mijn armen om hem heen hou

    Liam Payne
    'Nee, ik blijf niet thuis' zeg ik en kijk haar aan waarna ik zucht. Ik ga echt niet spijbelen. Ik loop de kamer uit naar beneden waarna ik gelijk doorloop naar de keuken en alvast voor mezelf ontbijt maak.

    Zayn Malik
    Ik stapte op de fiets en trapte even later de fiets in gang. Het ging al beter dan gisteren en een minuut later reed ik vlot door de straten naar school.

    [Zitten we allemaal bij elkaar in de klas? Weet het niet omdat ik er toen nog niet was.xd ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heaven-Leigh
    ''Ja tuurlijk ben jij ertegen.. '', murmel ik. Ik kijk boos naar Liam en doe dan voor mezelf een bakje cornflakes met melk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felix Mc.Down
    Ik dacht even na,ik wilde totaal niet,maar had al genoeg waarschuwingen gekregen dat ik mischien voor even van school getrapt word als ik nog 2 keer spijbel."Mischien wel ik bedoel,ander komen we veel te veel achter met de anderen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    'Je moet zelf weten als je het doet, maar ik doe het gewoon niet' zeg ik geïrriteerd en loop daarna naar de woonkamer waar ik op de bank ga zitten. Ik eet mijn broodje en kijk een beetje naar het zwarte beeldscherm van de tv.

    Andrew
    'Is goed'mompel ik en geef Felix en kusje. 'Ach met jou bij me is school toch wel wat leuker' zeg ik met een grijns en woel daarna door zijn haar. 'Wil je kleren van mij lenen, of blijf je hier gewoon in lopen?' vraag ik hem en kijk hem aan.

    Heaven-Leigh
    ''Mij best. Maar ik zou best mijn boeken willen halen als ik nog tijd heb'', zei ik mompelend. Ik rol met mijn ogen en kruis mijn armen terwijl ik op een aparte bank in de woonkamer ga zitten. Schuin naast Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Emily Johnson
    Ik vond het best wel koud en trok mijn mouwen over mijn handen heen. Mijn armen sloeg ik rond zijn middel heen en liet mijn hoofd tegen zijn rug rusten. Zijn geur drong mijn neus binnen, waarna ik grinnikend een kusje op zijn rug drukte.

    [Oeps, was ik vergeten xd]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 22:28 ]