• Back to school ©
    RememberYoux
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Adlington
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall
    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.


    Relaties:
    Harry + Brianna
    Zayn + Emily
    Louis + Mary
    Liam + Heaven-Leigh
    Felix + Andrew

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Mijn ogen werden groot toen hij alles begon op te sommen. Hoeveel hadden zij wel niet in hun koelkast staan?! 'Chocopasta en 2 sneetjes wit brood is goed.' Zei ik, nog steeds overdonderd.

    Zayn Malik
    Ik zag haar verbazing. "Zoals jij wilt." Ik nam de chocopasta en het wit brood en smeerde 2 boterhammen. "Zo goed?" vroeg ik terwijl ik ze op een bordje legde en op de tafel neerzette.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    'Perfect.' Lachte ik en ging zitten aan de tafel. 'Vind je het niet erg, om nu zo opeens terug naar school te moeten?'

    Zayn Malik
    "Met jou vind ik het al een stuk minder erg. Maar eerst keek ik er wel ontzetten tegen op ja. Wij alle 5 eigenlijk. Maar ja, wat de manager zegt, moeten we doen. En misschien mogen wel als we "braaf" zijn, vroeger terugkeren naar ons oude leventje."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    Een grinnik verliet mijn mond. 'Blijf dan maar 'stout', zodat je langer op onze school moet blijven. Anders ga ik je wel missen hoor.' Zei ik met een pruillipje en nam een hap van mijn boterham.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:00 ]

    Zayn Malik
    Ik plet voor mezelf ook een boterham en schuif rechtover Emily aan, terwijl ik zeg: "Dan kom ik gewoon heel vaak langs. Ik zou je ook niet kunnen missen hoor." Ik neem een paar happen van m'n boterham en kijk toe hoe Emily met kleine hapjes verder eet.

    [Ik ga leren.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emily Johnson
    'Zo mag ik het horen.' Lachte ik en at rustig verder van mijn boterham. Na een tijdje was mijn boterham helemaal op, en had ik het gevoel dat ik ging ontploffen. Met een grijns schoof ik mijn bord wat naar voren, als teken dat ik klaar was.

    [Succes!]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:35 ]

    {kan ik nog iets doeeennnn??? verveel me -__-}


    Do what people say you can't.

    [Zoek anders een nieuwe Niall?
    Desnoods wil ik het wel even overnemen?]

    Harry Styles
    Een lichtstraaltje kwam mijn kamer binnen,waardoor ik wakker werd.Langzaam opende ik mijn ogen en een glimlachje vormde rond mijn lippen.Brianna was zo schattig als ze sliep.Genietend keek ik naar haar wachtend tot ze wakker werd.

    Felix Mc.Down

    Een deur die open gaat ,maakte me wakker.Waren zijn ouders er nu al?."Andrew,An!"fluister ik in zijn oor en schud hem lichtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ii'm bored als hell -_-]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    AnneMalik schreef:
    Emily Johnson
    'Zo mag ik het horen.' Lachte ik en at rustig verder van mijn boterham. Na een tijdje was mijn boterham helemaal op, en had ik het gevoel dat ik ging ontploffen. Met een grijns schoof ik mijn bord wat naar voren, als teken dat ik klaar was.

    [Succes!]


    Zayn Malik
    Ik nam Emily's bord en stak het samen met het mijne in de vaatwasser. Vervolgens keek ik op de klok en zag dat het al best laat was. "Naar school dan maar?" vroeg ik aan haar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    {en als ik nog met Layla moet reageren, Niall en zij zitten nog steeds in een kamer van 7 minutes in the heaven -__- dussss}


    Do what people say you can't.

    Emily Johnson
    'Ok.' Zuchtte ik. 'Ik haat school. We hadden toch geen test?'

    [Dan sla je dat over ofzo, of niet te gedetaileerd?]

    Brianna Josephs
    Ik open slaperig mijn ogen en zie tot mijn verbazing een glimlachende Harry Styles bij me in bed liggen. Ik schud even mijn hoofd, waarna het allemaal weer helder werd. Dit grote avontuur was geen droom geweest. Ik drukte een vederlicht kusje op zijn lippen. ,,Morning.,, fluisterde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.