• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Ik mag meelezen :Y) Maar ik zal mijn mond weer houden.]

    [Dat zou fijn zijn]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roww schreef:
    [Lizor? Wil jij mijn personages er maybe nog bij zetten? Ik heb nog 2boys gemaakt x'D
    Er zijn gewoon zo weinig jongens, dus ik dacht ik maak gewoon een hoop leuke jongens erbij :'D
    Say thank you! x'D Nee grapje, maargoed d:
    Als je ze erbij wil zetten zou dat erg fijn zijn ^^]

    [Sure ik zet ze erbij (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alec Marcus Sherwood
    "Dat geloof ik graag, vanavond is het toch volle maan? Ik denk dat ik dan maar hier terug kom, ik heb toch geen zin om al die activiteiten bij te wonen", zei ze zuchtend. Ik moest even grinniken. Moest ik hier op een kamp zijn, zou ik ook niet graag meedoen met activiteiten. Ik zou veel te graag het bos verkennen, het is hier dan ook zo magisch.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jason Host
    Ik draai me om als iemand me begroet, een meisje. Ze was best knap "Hey schoonheid" Zeg ik met een scheve grijns tegen haar. Ik zwem een stukje naar haar toe "Hoe kan het dat ik jou niet eerder heb gezien?" Vraag ik dan waarna ik mijn wenkbrauw optrek met een speelse grijns rond mijn lippen.

    [En well, Don't you dare to eat Jason! He's way too sexy to be a dinner x'c]


    Little do you know

    [x'D ik heb nu 7personages waarvan maar 2 meiden :')]


    Little do you know

    Blyss Felice Hide
    Ik kijk gedachteloos voor me uit, dieper het bos in. Automatisch verschijnt er een glimlach rond mijn lippen. Ik zeg het nooit tegen iemand, maar ik hou van het bos, ik hou er van om 's avonds onder de bomen door te wandelen en gewoon te genieten van de stilte.

    Grace Valentine Flair | Mermaid
    Ik glimlach en bloos opzettelijk. Dat heb ik nu wel geleerd naar al die jaren. Ik haal mijn schouders op.
    'Geen idee, maar jij ziet er ook niet verkeerd uit, woon je hier in de buurt? Want ik ken je niet geloof ik.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik grinnik even. "Als jij het zegt.." zeg ik dan en ik sta ondertussen weer op. "Zullen we maar terug gaan en dit hout afleveren?" vraag ik dan en pak ondertussen mijns tapel met hout van de grond en wacht op Matt.



    RememberYoux schreef:
    Sony Aileen
    Ik kijk de jongen glimlachend aan. 'Volg mij.' ik heb de hypnosetoon nu vast in mijn stem gezet, zodat ik het niet vergeet. Ik laat me langzaam uit de boom zakken en land met een licht plofje op de grond. Ik glimlach nog eens naar ze en draai me om, waarna ik het bos in begin te lopen. Langzaamaan vallen de menselijke stukjes weg, en mijn normale kleding wordt vervangen door een lange waterjurk. De glimlach maakt plaats voor een gemene, sluwe grijns.Ik blijf zingen en loop verder het bos in, wetend dat ze me volgen.

    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ze kijkt de jongen aan en zegt tegen hun dat ze haar moet volgen. Ze laat zich langzaam uit de boom zakken en kijkt even naar ze om en volg haar en laat mezelf uit de boom glijden. Ze begint langzaam haar menselijke uiterlijk te verliezen en haar glimlach verandert in een sluwe grijns. Ze blijft zingen en loopt verder het bos in terwijl de twee haar volgen en ik loop erachter aan.

    Jason Host
    Ik grijns breed en schud dan mijn hoofd "Nee, ik ben hier met mijn school op kamp, lekker saai maar gelukkig is er dus een meer waar ik kan zwemmen" Zeg ik grinnikend "Want ik hou wel van zwemmen" Zeg ik met een glimlach.

    [No! Don't even Think about it!
    Don't try, just don't eat him! x'c]


    Little do you know

    Matt Jason Hartley
    Ik knik.
    'Sure,' ik glimlach, sta op en pak de rest van het hout, daarna begin ik te lopen naar het kamp.
    'Kom je?' vraag ik aan Elena.

    Grace Valentine Flair | Mermaid
    Dat wist ik al.
    'Oh, dat wist ik niet, ik heb het ook niet zo op een kamp, maar ik ben het met je eens, ik hou ook heel erg van zwemmen,' zeg ik met een glimlach.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jason Host
    Ik glimlach en kijk haar aan met een scheve grijns "Dan hebben we dus iets gemeen" Zeg ik grinnikend.


    Little do you know

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "Kom je?" vraagt hij en ik knik en loop naar hem toe. Samen lopen we in stilte terug naar het kamp en eenmaal in het kamp loop ik naar het midden waar het kampvuur ligt en leg het hout in mijn armen bij een van de bankjes neer. Ik kijk weer even om me heen en de meeste zijn nu bezig met hun eigen ding of in gesprek met elkaar.

    Grace Valentine Flair | Mermaid
    Ik knik.
    'Blijkbaar wel,' ik duik even onder water, dit loopt als gesmeerd en kom weer boven. Ik doe mijn felrode haar goed en glimlach naar hem.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matt Jason Hartley
    Ik leg het ook neer en ga op een bankje zitten. Ik klop op het hout naast me als teken dat ze er naast kan komen zitten.
    'Ik hoop niet dat die houten bankjes straks afbranden,' lach ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Arya Raven Hale
    Holmes werpt een blik op zijn waterflesje en geeft die aan mij. Ik glimlach lichtjes en laat het flesje ronddraaien tussen mijn slanke vingers.
    'Een prullebak heb ik niet, sorry. Ik denk dat je gewoon een plastic zak moet gebruiken, wat ik heb er nog wel één in mijn tas'. Hij maakt zijn tas open en na even zoeken haalt hij er een wit plastic zakje die hij aan mij geeft. 'Wat moet je eigenlijk weggooien dan, nu al?' vraagt hij nieuwsgierig.
    Juist. Shit. Ik had deze vraag eigenlijk wel kunnen verwachten. 'Ik eh moet een,' begin ik langzaam. Denk. Ik ben ongesteld en moet die dingen ergens kwijt? Nee, te beschamend. Zeggen dat ik een flesje weg moet gooien is ook niet logisch aangezien ik net aan hem heb gevraagd waar ik drinken kan krijgen. Snoeppapiertjes? Ook een nee, dan denkt hij straks nog dat ik een vreetzak ben, niet dat dat iets uitmaakt maar goed. 'Gewoon iets weggooien,' zeg ik uiteindelijk. 'Niks belangrijks'. Hopelijk kan hij niet aan mijn gezicht zien dat ik niet de waarheid spreek.
    Ik draai de dop van het flesje af en neem een slokje van het water. Mijn gezicht betrekt gelijk even, het water smaakt nogal apart. Snel trek ik mijn gezicht weer in de plooi, straks denkt Holmes nog dat ik zijn water ook verrot vind en wordt hij weer boos. Met een pokerface neem ik nog een slokje. Het is niet echt lekker, maar alsnog beter als niks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Hij klopt op het hout naast zich ten teken dat ik ernaast kan komen zitten en ik loop erheen en ga zitten. "Ik hoop niet dat die houten bankjes straks afbranden" zegt hij dan lachend en ik glimlach even. "vast niet, ze staan ver genoeg van het kampvuur vandaan" zeg ik dan. "Tenzij mensen met vuur gaan spelen, dan zou dat best wel eens kunnen gebeuren.." zeg ik dan.