• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jason Host
    Ik glimlach naar haar, Zou Felice er nog zijn eigenlijk..? Ik draaide me om naar de kant van het water en zag haar daar nogsteeds, oke.. Maakte niet uit, ze liep/zwom zelf weg.. Ik draaide me met een charmante glimlacht weer om naar het roodharige meisje "Wat is je naam?" Vraag ik dan "Mijn naam is Jason" Zeg ik met een trotse glimlach.


    Little do you know

    Matt Jason Hartley
    'Tja, soms zijn mijn klasgenoten net kleine kindjes,' zeg ik, 'dus dat zou inderdaad wel eens kunnen gebeuren.'
    Ik kijk het kamp rond, het zal vast wel gezellig worden dit kamp. Tenminste... dat hoop ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Grace Valentine Flair | Mermaid
    'Mijn naam is Jason,' zegt hij, ik glimlach.
    'Ik ben Grace, Grace Valentine Flair,' zeg ik, ik ben trots op mijn naam. Het betekend dat ik de dochter ben van de onderwater koning. Niet dat hij daar iets van af weet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jason Host
    Ik glimlach naar haar "Mooie naam" Zeg ik, ik vond de naam zeker mooi.
    Zo'n naam was niet gebruikelijk dus vond ik het een best mooie naam. Haar naam was netzo mooi als haar uiterlijk, trouwens..


    Little do you know

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    "tja, soms zijn mijn klasgenoten net kleine kindjes" zegt hij "dus dat zou inderdaad wel eens kunnen gebeuren" en ik glimlach even. "Misschien branden ze alles dan wel plat, dan hebben jullie geen slaapplek meer" zeg ik dan en ik grinnik even.

    Grace Valentine Flair | Mermaid
    'Dank je,' zeg ik met een glimlach. Ik begin met mijn hand mijn rode krullen te kammen en kijk hem af en toe met een speelse glimlach vanuit mijn ooghoeken aan.
    'Vind je het leuk om een stukje te gaan zwemmen?' vraag ik zoet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matt Jason Hartley
    'Dat zou niet echt fijn zijn,' lach ik.
    'Maar als dat zou gebeuren, dan mag ik toch wel bij jou slapen of niet?' grap ik en ik schenk haar een knipoog met mijn puppy bruine ogen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Hij kijkt me aan met zijn bruine ogen en ik grinnik even. "Wie zegt dat ik niet al bij iemand in de tent slaap?" vraag ik dan op een serieuse toon. Eens kijken hoe hij hierop reageert, hij probeert duidelijk met me te flirten en ik speel graag een spelletje.

    Jason Host
    Ik glimlach en knik als antwoord op haar vraag "Lijkt me goed" Zeg ik glimlachend. Ik zwem alvast een klein stukje vooruit en kijk dan richting haar en wacht met verder zwemmen tot ze naast me is,


    Little do you know

    Matt Jason Hartley
    Ik haal mijn schouders op.
    'Dat zou ik waarschijnlijk heel jammer vinden,' zeg ik met een pruillipje, nee Elena... ik ben niet zo snel teleurgesteld.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Grace Valentine Flair | Mermaid
    Ik zwem hem gemakkelijk achterna. Zonder staart gaat het minder snel, maar ik zwem nog steeds sneller dan de meeste mensen. Ik duik af en toe even onder water en zwem op een typische zeemeermin manier, dat ben ik nou eenmaal gewend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Hmm, blijkbaar speelt hij ook een spelletje met mij, misschien om indruk te maken op zijn vrienden/klasgenoten, maar ik houd graag de touwtjes in eigen handen dus stel ik mezelf voor hem echt verliefd op mij proberen te laten worden, net als de leraar misschien. "Heb je zin om te zwemmen?" vraag ik dan.

    Liam Peyton Holmes

    "Ik eh moet een." begint ze langzaam en ik kijk haar afwachtend aan. Ze is te lang stil waar door ik frons. Waarom moet ze er zo lang over na denken, ze weet toch wel wat ze weg moet gooien? "Gewoon iets weggooien." zegt ze dan uiteindelijk. "Niks belangrijks." Ik knik lichtjes maar weet niet of ik het helemaal moet geloven. "Oké..." zeg ik langzaam en lichtelijk fronsend, maar ik besluit er verder niet naar te vragen.
    Dan draait ze het de dop van het flesje er af en neemt een slokje van het water. Haar gezicht betrekt en ik snap ineens waarom. In mijn chaotische handelingen en doen heb ik haar de drank gegeven. Ze zegt niets en trekt haar gezicht gewoon in de plooi. Ze neemt gewoon nog een slokje, en voor ze te veel heeft neemt steek ik mijn hand naar het flesje uit.
    "Ik eh, zorg zometeen wel voor meer water. Geef die maar terug aan mij." mompel ik snel. Ik pak hem zo uit haar hand, het dopje ook en draai die er snel weer op voordat ik hem weg stop. Shit, ik ben allang blij dat ze er niets van zegt. Ik glimach zwak en een beetje schuldig als ik weer op kijk naar Arya. "Sorry." mompel ik, voor het geval ze ondertussen al aangeschoten was.


    Your make-up is terrible

    Eleonora Luanna Lockwood

    De stem zegt dat ik moet volgen. Ik doe een paar stappen in de richting van de stem. Het doet nog steeds pijn en ergens klinkt het niet goed, maar ik kan niet anders. Zwijgend loop ik verder. Ik was hier met Daniël, waarom kon hij niks?

    [Ben nu weer onderweg naar huis:)]


    ~

    [Eten, ik kom straks terug (: xxx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.