• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Little do you know

    [Yay ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Lizor!! Jason zwemt in het meer x'D
    If you know waar ik heen wil ^^
    Jij bent hier degene met de Mermaid ^^]


    Little do you know

    xSpookje schreef:
    (...)
    [Sorry, maar volgens mij zijn ik en xVanilla toch echt de beheerders van dit topic en zulk soort meldingen worden door ons gegeven, als je je aan het off-topic ergert meld dat maar bij ons dan zeggen wij er iets van als we ook vinden dat het storend is.]

    [WAT! Hoe durf jij zo tegen een mod te doen? Have fun met je waarschuwing/ban. Ik heb het dan wel niet zo op sommige mods, maar zoiets zou ik nooit van mijn leven zeggen. En ja ik lees dit topic door. Waarom? Vanwege de reacties tussen Assassin en Khione. Dat is leuk om te lezen.]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Haha sure, Grace komt eraan ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roww schreef:
    [Lizor!! Jason zwemt in het meer x'D
    If you know waar ik heen wil ^^
    Jij bent hier degene met de Mermaid ^^]


    [Daniel?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    CyberLord schreef:
    (...)
    [WAT! Hoe durf jij zo tegen een mod te doen? Have fun met je waarschuwing/ban. Ik heb het dan wel niet zo op sommige mods, maar zoiets zou ik nooit van mijn leven zeggen.]

    [Sorry, ik probeer alleen de vrede te bewaren en met zulk soort meldingen krijg je alleen maar boze reacties, ik probeer een ruzie op te lossen maar ik word gewoon genegeerd...]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Een mod is ook een normaal persoon hoor.. Ik vind het juist debiel als ze Lizor daarom gaan bannen of whatever -.-'
    Dat slaat namenlijk nergens op,,

    Yay Grace komt x'D]


    Little do you know

    xSpookje schreef:
    (...)
    [Sorry, ik probeer alleen de vrede te bewaren en met zulk soort meldingen krijg je alleen maar boze reacties, ik probeer een ruzie op te lossen maar ik word gewoon genegeerd...]

    [En daarom ga je disrespectvol tegen een moderator doen? En ja, je reactie was disrespectvol en niet zo'n klein beetje ook. Zij hebben uiteindelijk het laatste woord, niet jij.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Liam Peyton Holmes

    Ik kijk op als er vlak voor mij iemand stil staat. Het is Arya weer en ik vraag me af of ze iets van mij moet. "Eh, weet u misschien waar een prullenbak is?" vraagt ze. "Ik moet iets weggooien maar ik kan er geen vinden En heeft u misschien ook een idee waar ik wat te drinken kan krijgen, ik ben het mijne vergeten" Ik werp een blik op het waterflesje en geef die achteloos aan haar.
    "Een prullebak heb ik niet, sorry. Ik denk dat je gewoon een plastic zak moet gebruiken, wat ik heb er nog wel één in mijn tas." zeg ik tegen haar, waarna ik mijn tas open begin te maken en wat in graaf. Ik geef het witte zakje aan haar. "Wat moet je eigenlijk weggooien dan, nu al?" vraag ik lichtelijk nieuwsgierig aan haar.


    Your make-up is terrible

    Daniël Hudson
    Ik knik en loop achter de persoon aan. Daniël! Nee! hoorde ik een stem in mijn hoofd, maar ik negeerde het compleet..
    Daniël! Stop! Draai je om! Negeer dit! Roept de stem weer.
    Ik blijf gewoon achter de persoon aanlopen, het gezang was best mooi..


    Little do you know

    CyberLord schreef:
    (...)
    [En daarom ga je disrespectvol tegen een moderator doen? En ja, je reactie was disrespectvol en niet zo'n klein beetje ook. Zij hebben uiteindelijk het laatste woord, niet jij.]

    [Ten eerste: het was niet zo bedoelt en ten tweede: als je met het RPG mee wilt doen dan mag je een personage aanmaken, maar dit topic is bedoelt voor de RPGers]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xSpookje schreef:
    (...)
    [Ten eerste: het was niet zo bedoelt en ten tweede: als je met het RPG mee wilt doen dan mag je een personage aanmaken, maar dit topic is bedoelt voor de RPGers]

    [Ik mag meelezen :Y) Maar ik zal mijn mond weer houden.]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grace Valentine Flair | Mermaid
    Ik zie iemand zwemmen... een jongen. Ik grijns en zwem naar boven, voor ik boven water kom neem ik mijn mensen gedaante aan en in mijn felrode bikini kom ik bovenwater.
    'Heey,' zeg ik met een verleidelijke glimlach.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Lizor? Wil jij mijn personages er maybe nog bij zetten? Ik heb nog 2boys gemaakt x'D
    Er zijn gewoon zo weinig jongens, dus ik dacht ik maak gewoon een hoop leuke jongens erbij :'D
    Say thank you! x'D Nee grapje, maargoed d:
    Als je ze erbij wil zetten zou dat erg fijn zijn ^^]


    Little do you know