• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Graag ontopic blijven! Er is een praattopic voorzien, maak daar gebruik van in plaats van het speeltopic!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    [Wat the.. -.-'
    Sorry, maar wij zijn gewend om off-topic te gaan, daar kan je niet zo 1,2,3 veranderinging in brengen?]


    Little do you know

    Daniël Hudson
    Ik kijk verwoed om me heen "Wat gebeurt er?!" Vraag ik aan niemand in het bijzonder, ik voelde hoe ik mijn bewustzijn langzaam verloor.
    Ik keek verward om me heen en het viel me op hoe er iemand in de boom boven ons zat, Vragend keek ik de persoon aan..

    [En met een beetje off-topic blijft het hier toch ook gezellig..? Of is dat iets wat jullie niet willen? Gezelligheid? Daarmee blijven de personages elkaar meestal ook wel aardig achtig vinden? En een beetje praten tussendoor an toch ook geen kwaad?]


    Little do you know

    [Okey.. Tis nu dood hier.. x'c]


    Little do you know

    RememberYoux schreef:
    (...)

    'Dankje.' ik ga in een gemakkelijke maar onzichtbare positie zitten, en bestudeer de mensen. 'Wat dacht je van zo'n nerd-type? Of misschien zo'n hele verlegen.' fluister ik.

    RememberYoux schreef:
    Sony Aileen
    Ik zie dat er vlak bij onze boom een kus op een meisje haar wang wordt gedrukt. Ik kijk Alex grijnzend aan. 'Hmm, een stelletje, lijkt me wel leuk om die twee uit elkaar te drijven.' Ik begin zachtjes een liedje te zingen zodat ze het kunnen horen, en doe het op lichte hypnose toon. Verdoven van te voren is altijd wel goed.

    [het zingen maakt ze zegmaar een beetje licht in het hoofd.]


    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ik ga op een brede tak zitten en kijk naar de mensen in het kamp. "Wat dacht je van zo'n nerd-type? Of misschien zo'n hele verlegen." fluisterd ze dan. "Ja, of iemand die al een beetje buiten de groep valt, die zullen ze zo en zo niet geloven" fluister ik dan terug. "Hmm, een stelletje, lijkt me wel leuk om die twee uit elkaar te drijven" zegt ze dan en ze begint zachtjes een liedje te zingen zodat ze het horen. Ze doet dit op een licht hypnotiserende toon, zodat ze straks waarschijnlijk niet heel veel meer weten. Ik manifisteer snel wat oordoppen in mijn oren, zodat ik het niet hoor, voordat straks hetzelfde met mij gebeurd.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:38 ]

    [Sony heeft al meer actie ondernomen :')
    Ze is Danniël en Eleonora aan het hypnotiseren x'3]

    [Je had het dus al gezien x'3]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:39 ]


    Little do you know

    Gewend om off-topic te gaan? Dat hoort anders toch niet, buiten in het off-topic subforum en dit is toch duidelijk het RPG-forum. De haakjes dienen inderdaad om soms eens iets te zeggen, maar je hoeft er geen gebruik van te maken om er de hele tijd off-topic mee te gaan. Daar is het subforum offtopic voor. Plus er is het feit dat er mede rpg'ers het niet fijn vinden.

    Dus vanaf nu ontopic blijven. Met deze post kan niet gediscussieerd worden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    [Ik ga eten, ByeBye ××]


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik zak op mijn knieen en sluit mijn ogen. 'H..hou op.' Ik wist niet wat het was en waar het vandaan kwam. Ik wild gewoon dat het stopte.


    ~

    [Heey, ik ben er weer, waar moet ik op reageren? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alec Marcus Sherwood | Demigod | Apollo
    "Het is mooi hier", hoorde ik haar uit het niets zeggen. "Met volle maan is het hier nog mooier," zei ik en moest glimlachen door de gedachte, "dan heeft alles een prachtige, zilverwitte gloed." Ik dacht even na en kwam toen tot de conclusie dat het vannacht volle maan was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sony Aileen
    Ik kijk de jongen glimlachend aan. 'Volg mij.' ik heb de hypnosetoon nu vast in mijn stem gezet, zodat ik het niet vergeet. Ik laat me langzaam uit de boom zakken en land met een licht plofje op de grond. Ik glimlach nog eens naar ze en draai me om, waarna ik het bos in begin te lopen. Langzaamaan vallen de menselijke stukjes weg, en mijn normale kleding wordt vervangen door een lange waterjurk. De glimlach maakt plaats voor een gemene, sluwe grijns.Ik blijf zingen en loop verder het bos in, wetend dat ze me volgen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Arya Raven Hale
    Na een kwartier zoeken heb ik nog steeds geen prullenbak geven dus prop ik de verfrommelde tekening maar onder in mijn koffer, onder een stapel kleding. Als ik thuis kom gooi ik het wel weg, of zodra ik hier ergens een prullenbak zie. Mijn blik valt op meneer Holmes die uit een flesje water drinkt. Hij weet vast wel waar een prullenbak is. Nu ik hem zo zie drinken besef ik me dat ik al een tijdje zelf niks heb gedronken en begin ik dorst te krijgen. Na nog een paar minuten aarzelen kom ik overeind en loop ik zijn kant op. Als ik vlak voor hem sta blijf is stil staan. 'Eh, weet u misschien waar een prullenbak is?' vraag ik. 'Ik moet iets weggooien maar ik kan er geen vinden'. Mijn blik glijdt naar het flesje water in de zijkant van zijn tas. 'En heeft u misschien ook een idee waar ik wat te drinken kan krijgen, ik ben het mijne vergeten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blyss Felice Hide
    Ik glimlach en knik.
    'Dat geloof ik graag, vanavond is het toch volle maan? Ik denk dat ik dan maar hier terug kom, ik heb toch geen zin om al die activiteiten bij te wonen,' zucht ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scandal schreef:
    Graag ontopic blijven! Er is een praattopic voorzien, maak daar gebruik van in plaats van het speeltopic!

    [Sorry, maar volgens mij zijn ik en xVanilla toch echt de beheerders van dit topic en zulk soort meldingen worden door ons gegeven, als je je aan het off-topic ergert meld dat maar bij ons dan zeggen wij er iets van als we ook vinden dat het storend is.]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.