• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'ja die paparazzi kan soms nogal irritant zijn' stem ik in en grinnik dan. 'dat doe ik wel, maar ik snap het, het is nogal raar. Ik vond het ook raar tien ik ze zoenend in dat huisje zag' zeg ik en grinnik even. 'maar ik had al verwacht dat ze ooit samen zouden komen' geef ik toe en knik dan even. 'oké, ik had al verwacht dat iemand je dat had vertelt en dat doen ze inderdaad maar als het maar niet tenkoste gaat van de band' zeg ik en kijk hem aan. 'volgens mij is Nialler nogal moe' zeg ik lachend en kijk hem aan. ' ga slapen'

    Harry Edward Styles
    'yes geen straf meer' zeg ik lachend. 'dat is ook voor het eerst dat wij een andere meneing hebben' zzeg ik en grinnik even. Louis en ik waren het eigenlijk altijd eens. Ik grinnik even en woel even door zijn haar heen. Daarna onderbreek ik de kus en kijk Louis aan. 'wert je Lou, je maakt me echt altijd heel blij,alleen al als ik alleen je naam hoor verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht, ik hou gewoon zo veel van je, ik kan echt niet zonder jr' zeg ik hem en geef hem even een kusje. 'hoeveel ik van je hou kan ik niet vaak genoeg zeggen' zeg ik met een grijns en druk eenbkusje op zijn neus. Ik trek hem weer tegen me aan en laat onze vo breed glkmlach.orhoofden tegen elkaar leunen terwijl ik

    [AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh Up All Night heeft het beste album award dinges gewonnen!!!!!!!!!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (aaaaaah omg!!!!!!!!!! Yeaaaaaah)

    [AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh litlle mix gaat ook zo optreden en Perrie was weer aan het opscheppen over Zayn dat het dr vriendje omg]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Louis is zo te zien een beetje emotioneel ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    http://twitcam.com/cc2yx


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Voor mensen die het niet zien ofz.. ik kijk daar na]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (:( kan niet zien, ben op mobiel, wat gebeurt er dan? Xd)

    [De teen awards van bcc radio 1, Zayn deed net een special shout out voor zijn oma awhg!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ze hebben ook de beste britse singel gewonnen !!!!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Zo erg waren de straffen toch niet?' vraag ik grijnzend. 'Ik had eigenlijk ook niet verwacht dat dat nog eens zou gebeuren aangezien we het gewoon echt altijd met elkaar eens zijn' zeg ik lachend en kijk hem aan als hij de kus onderbreekt. 'Dat is echt heel erg lief van je' zeg ik glimlachend en druk een kus op zijn neus. 'Weet je, in der loop van de tijd heb ik meer dan een beste vriend leren kennen. Ik heb iemand leren kennen die me onder andere kan laten lachen door alleen bij me in de buurt te zijn, maar het is zelfs al genoeg als als zijn naam ergens valt. Iemand waar ik gewoon echt niet zonder meer mee kan. Er zijn geen woorden die beschrijven hoeveel ik van je hou' zeg ik glimlachend en geef hem nog een kus. Mijn glimlach word alleen maar breder als hij me weer tegen zich aantrekt en onze voorhoofden tegen elkaar leunen. Snel druk ik nog een kusje op zijn lippen en kijk hem glimlachend aan. 'Ik hou echt heel erg veel van je Hazz' zeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nee ze waren eigenlijk niet zo erg'zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Ach ja, dit is een uitzondering'zeg ik lachend en geef hem een kusje. Ik haal mijn schouders op en glimlach lief. 'Ik zei gewoon wat ik voel, en ik meende elk woord' zeg ik met een glimlach en luister daarna naar hem. 'Dat is zo lief, en ik hou ook van jou allerliefste boobear' zeg ik met een glimlach en geef hem een kusje. Ik trek Louis nog wat dichter tegen me aan. Ik wou hem nu gewoon dicht tegen me aanhebben. Gewoon zijn lichaam tegen het mijne voelen zijn adem die zachtjes tegen mijn gezicht streelt. Zijn mooie blauwe ogen waar ik kan verdrinken. Ik pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers. Ik kijk weer in zijn ogen en glimlach breed. Daarna laat ik mijn ogen zijn hele gezicht verkennen. Ik volg zijn kaaklijn en bekijk elk stukje van zijn gezicht. Ik glimlach en kijk Louis weer aan waarna ik een zacht kusje op zijn lippen druk. 'Je bent zo mooi' zeg ik zacht en glimlach weer.

    [kan optreden niet zien:(, moet eten zo lullig!]

    Louis William Tomlinson

    'Meestal duren onze straffen korter dan vijf minuten, maar daar ben ik eerlijk gezegd ook wel blij mee' zeg ik glimlachend en knik. 'Inderdaad een uitzondering en laten we dat maar niet te vaak maken' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Daarom kan het nog wel heel heel erg lief zijn en dat je het meent twijfel ik niet aan.' Ik kijk hem aan en nog steeds speelt er een glimlach rond mijn lippen, maar die zal ook niet zo snel meer verdwijnen. 'Ook ik vertel gewoon de waarheid over wat ik voel' zeg ik als hij me nog iets dichter tegen hem aantrekt. Ik kruip nog iets dichter tegen hem aan en sla een arm om hem heen. Daarna druk ik nog en kus op zijn neus en kijk hem weer aan. Niet echt in staat om iets te zeggen, maar dat is ook niet nodig volgens mij. Dit was gewoon perfect net als Harry en ook dat kan ik gewoon niet vaak genoeg zeggen. Mijn blik gaat even naar onze handen en kijk hem dan weer recht in zijn ogen aan. Zelfs als zijn ogen mijn gezicht verkeen blijf ik hem aankijken. Niet in staat om weg te kijken. 'Je haalt me de woorden opnieuw uit de mond Hazz' zeg ik zacht en geef hem nog een kus waarna ik hem weer aankijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer