Louis William Tomlinson
'Meestal duren onze straffen korter dan vijf minuten, maar daar ben ik eerlijk gezegd ook wel blij mee' zeg ik glimlachend en knik. 'Inderdaad een uitzondering en laten we dat maar niet te vaak maken' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Daarom kan het nog wel heel heel erg lief zijn en dat je het meent twijfel ik niet aan.' Ik kijk hem aan en nog steeds speelt er een glimlach rond mijn lippen, maar die zal ook niet zo snel meer verdwijnen. 'Ook ik vertel gewoon de waarheid over wat ik voel' zeg ik als hij me nog iets dichter tegen hem aantrekt. Ik kruip nog iets dichter tegen hem aan en sla een arm om hem heen. Daarna druk ik nog en kus op zijn neus en kijk hem weer aan. Niet echt in staat om iets te zeggen, maar dat is ook niet nodig volgens mij. Dit was gewoon perfect net als Harry en ook dat kan ik gewoon niet vaak genoeg zeggen. Mijn blik gaat even naar onze handen en kijk hem dan weer recht in zijn ogen aan. Zelfs als zijn ogen mijn gezicht verkeen blijf ik hem aankijken. Niet in staat om weg te kijken. 'Je haalt me de woorden opnieuw uit de mond Hazz' zeg ik zacht en geef hem nog een kus waarna ik hem weer aankijk.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer