• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

HELLO!
    GOODBYE!

Sorry.:$

Reading a good book is like taking a journey.

Harry Edward Styles
    'Ach als er al problemen zouden komen, zouden we die weer oplossen, hoe erg ze ook zijn'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Dat is wel speciaal ja dat dat alleen mij lukt' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar het is wel leuk' zeg ik grijnzend. Ik kijk hem even aan en laat mijn blik even over zijn gezicht glijden om hem vervolgens weer op zijn mooie ogen te richten. Ik grinnik en knik. 'Ja nogal' geef ik toe en kijk hem aan. 'Het was inderdaad een lange dag en ik ben blij dat je er niets over zegt want ik wil nog niet slapen, ik wil nog bij jou zijn en tegen je aanliggen, je kunnen zien en in je prachtige ogen verdrinken.' zeg ik met een glimlach en ik doe mijn armen wat strakker om me heen. 'Maar ik denk dat ik niet heel lang meer wakker blijf helaas, ik moet er morgen ook wat vroeg uit voor de verassing' zeg ik grijnzend, Ik had daar nu al zin in. ik geef Louis een kus en leg dan mijn hoofd op het kussen. Een gaap verlaat mijn mond maar ik weiger te gaan slapen. Ik wil nog bij Louis blijven, hem kunnen zien. Ik druk een zacht kusje op zijn neus en glimlach even.

[even meloen eten beneden]

[Okee :)]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

(btw. Liam had ook gereaggerd, ik weet nie of je daar op kan reagerenxD, als je niet wil of te druk heb snap ik het wel hoor xD)

[Oh echt? Had ik niet eens gezien 0.0]

Louis William Tomlinson

'Dat is inderdaad iets waar we niet over hoeven te twijfelen, maar toch heb ik liever geen problemen' zeg ik glimlachend en knik. 'Dat komt omdat je ook speciaal bent en daarom lukt het je ook altijd om zulke dingen voor elkaar te krijgen' zeg ik glimlachend. 'Dat is het inderdaad wel.' Ik kijk hem glimlachend aan en grinnik zacht als hij zijn blik over mijn gezicht laat glijden om hem vervolgens weer op mijn ogen te richten. 'Dat komt dan mooi uit' zeg ik glimlachend en druk een kus op zijn neus. 'Maar wel heel erg leuk en waarom zou ik er iets over moeten zeggen? Je kan het zelf beslissen, maar je redenen wel heel erg lief' zeg ik en knik dan. 'Het maak niet uit, want als je morgen moe bent is ook niet gezellig en niet eerlijk dat je weer over de verassing begint' zeg ik lachend en kijk hem glimlachend aan. Snel geef ik hem nog een kus en ga dan dicht tegen hem aan liggen. Op dat moment voel ik hoe moe ikzelf eigenlijk ook ben. 'Ik blijf bij je Hazz' zeg ik zacht en glimlach.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

quin98 schreef:
    Liam James Payne
    'ja die paparazzi kan soms nogal irritant zijn' stem ik in en grinnik dan. 'dat doe ik wel, maar ik snap het, het is nogal raar. Ik vond het ook raar tien ik ze zoenend in dat huisje zag' zeg ik en grinnik even. 'maar ik had al verwacht dat ze ooit samen zouden komen' geef ik toe en knik dan even. 'oké, ik had al verwacht dat iemand je dat had vertelt en dat doen ze inderdaad maar als het maar niet tenkoste gaat van de band' zeg ik en kijk hem aan. 'volgens mij is Nialler nogal moe' zeg ik lachend en kijk hem aan. ' ga slapen'

[Deze??]

(Ja, die ja.xD Kom ik weer aan.:P)

Zayn Jawaad Malik

'Ja het is gelukkig allemaal goedgekomen' antwoord ik en knik. 'Zeker een goede vraag, zelfs zo goed dat ik geen antwoord weet en dit is onze tweede nacht hier, maar gister liep alles iets anders dan gepland.' Ik kijk haar bedenkelijk aan terwijl ik het antwoord al lang weet. 'Klinkt als een goed idee en dat is dan geregeld. Ik heb echt geen idee wat ik morgen ga doen en dat zie ik allemaal wel, want plannen lopen toch altijd anders dan gepland.'
    Ik ga anders zitten en kijk haar dan weer aan. 'Meestal word er wel over gesproken, maar vandaag hebben we elkaar bijna niet gezien. Dat betekent ook gelijk dat ik geen idee heb wat ze gaan doen. Ik kijk er inderdaad ook naar uit'

Elena

'Zeker is dat mooi! Hoezo liep alles anders gister? Okee hand er op' zeg ik en steek mijn hand uit naar Zayn. 'En over die plannen, ja dat is vaak zo, maar soms wordt het dan beter. Zoals nu, als ik jou niet tegen was gekomen had ik nu twee gillende neefjes om me heen gehad, en of dat nou geweldig is. Meestal zijn ze wel leuk, maar als ik ze dan heel lang niet heb gezien zijn ze zó super irritant, niet normaal. Als je toch nog geen plannen hebt, en hier nog niet zo lang bent, zullen we dan wat gaan doen samen, als je dat leuk lijkt?' vraag ik en krijg een verlegen kleurtje op mijn wangen.

[Ik ga zo wel weg dus ben nog maar even online]

[Ik ga zo toch ook weg ]

[Ik reageer zo, moet nog even tandenpoetsen]

(Ikke blijf hier!:P Oh ja, en ik moet morgen thuisblijven omdat ik griep heb.xD)

Harry Edward Styles
    'Ik heb ook liever geen problemen natuurlijk'zeg ik met een glimlach. 'Zo speciaal ben ik niet maar ik vindt het leuk dat jij dat wel vindt'zeg ik glimlachend. 'Ach ik weet niet sommige zeggen dan van ga slapen, zoals Liam' zeg ik en grinnik even. 'Weet je, ik weet nog iets wat heel lief is, jij' zeg ik met een grijns en geef hem een kus. 'Oké, gelukkig dat je het niet erg vindt, sorry dat ik er weer over begon Lou'zeg ik en het laatste was een beetje zacht. Ik glimlach als die wat dichter tegen me aan kruipt. 'Gelukkig maar en anders zou ik je toch niet loslaten'zeg ik zacht en glimlach even. Ik druk een kus op zijn voorhoofd en blijf hem daarna aankijken. Toch wil ik nog niet slapen! Ik wil blijven kijken naar Louis, al zou hij slapen. Hij is zo schattig als hij slaapt, dus dat wil ik ook nog wel zien. Nog een gaap verlaat mijn mond en ik zucht even.