• Jou als vriend toegevoegd? Als je naar je vriendelijst gaat kan je op omgekeerd drukken en dan zie je wie jou allemaal als vriend hebben toegevoegd. Bij mij 6 bladzijdes vol o__o ik heb er zelf maar 5 personen..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 12:00 ]


    Kill them with kindness.

    7 pagina's, weet van de meeste echt niet wie het zijn x)
    Denk dat dat komt door 'vroeger', toen je iemand nog aan je vriendenlijst moest toevoegen om bericht te krijgen als hij een nieuw hoofdstuk had geschreven.

    4 pagina's vol en ik heb er zelf welgeteld 3..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    11 Pagina's en ik heb zelf 2 pagina's (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    8 pagina's en ik heb er zelf 3.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    3 pagina's. En ik heb er zelf 5.

    Vijf pagina's en ik heb er zelf zes


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    7 pagina's en ik heb er zelf 6.


    Hope goes lost but never dies.

    3 pagina's en ik heb zelf niemand haha. ik doe niks met die lijsten :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fragile schreef:
    7 pagina's, weet van de meeste echt niet wie het zijn x)
    Denk dat dat komt door 'vroeger', toen je iemand nog aan je vriendenlijst moest toevoegen om bericht te krijgen als hij een nieuw hoofdstuk had geschreven.


    same (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 11:03 ]

    9 pagina's en ik heb er zelf 1.


    I am an idiot, I move.

    Hey, dat wist ik niet. :'D
    Ik heb er 6 blijkbaar en meer als de helft ken ik niet of zag ik nog nooit. Eng! (krul) Zelf heb ik twee pagina's.

    5 pagina's bij elk. Als iemand mij toevoegde, voegde ik die persoon ook toe anders wist ik niet wie me had als vriend. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    4. Wat ben ik toch populair (krul) /not


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zelf heb er 2 en omgekeerd heb ik er 3.
    Maar het boeit me niet :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zelf heb 7 pagina's met vrienden en mensen die mij als vriendin hebben 9 pagina's.