• Als de ouders van (...) omkomen bij een brand weten ze snel (...) te redden als baby en aan de weerwolf jagers mee te geven omdat zij geen weerwolf is, en niets met de eeuwige strijd tussen mens en weerwolf te maken heeft. Ze groeit op bij de familie Argent, tevens weerwolf jagers en wordt zo vriendinnen met Allison Argent.
    Het schooljaar begint weer wat voor (...) betekent dat ze weer naar een nieuwe school moeten, omdat ze net weer terug naar Californië zijn verhuist. Daar ontmoet Allison al snel de mysterieuze Scott McCall tevens weerwolf zonder dat (...) en Allison er vanaf weten wat niet al te lang meer duurt.
    De nieuwe alpha weerwolf Derek Hale is de enigste overlevende samen met zijn oom Peter Hale van de grote brand en was als klein jongetje al beschermend over (...) en denkt nu dat ze niet meer leeft, tot dat hij haar weer tegen komt in het bos en ze is opgeroeid als een mooie jong volwassen vrouw en Derek haar de waarheid wilt vertellen over haar familie en verleden, en misschien kan hij eindelijk begrijpen wat liefde betekent.


    Inleiding aangepast.

    Titel -
    Naam hoofdpersoon -
    Abo? -

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 17:04 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Teen Wolf! :9~
    Hoe dan ook, het kan aan mij liggen, maar ik moest je verhaallijn twee keer doorlezen voordat ik hem enigszins begreep, dus misschien zou je daar nog eens naar kunnen kijken. Verder klinkt het heel leuk, maar ik denk niet dat ik het zou lezen - daardoor moet je je echter absoluut niet laten ontmoedigen, want ik ben ongelofelijk kieskeurig en lees eigenlijk nooit meer op Q. Bovendien ben ik pas net aan het tweede seizoen begonnen en moet ik dat eigenlijk eerst uitkijken voordat ik aan fanfiction begin om spoilers te voorkomen, want daar heb ik echt een hekel aan. En ik ship Sterek veel te hard om Derek/ander personage te kunnen lezen, hehe.

    Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen in dit veel te lange berichtje is dat je het gewoon moet doen als het je leuk lijkt. Er is verder nog bijna geen Teen Wolf fanfic op Quizlet voor zover ik weet, dus origineel is het sowieso. (krul)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:47 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Teen Wolf! :9~
    Hoe dan ook, het kan aan mij liggen, maar ik moest je verhaallijn twee keer doorlezen voordat ik hem enigszins begreep, dus misschien zou je daar nog eens naar kunnen kijken. Verder klinkt het heel leuk, maar ik denk niet dat ik het zou lezen - daardoor moet je je echter absoluut niet laten ontmoedigen, want ik ben ongelofelijk kieskeurig en lees eigenlijk nooit meer op Q. Bovendien ben ik pas net aan het tweede seizoen begonnen en moet ik dat eigenlijk eerst uitkijken voordat ik aan fanfiction begin om spoilers te voorkomen, want daar heb ik echt een hekel aan. En ik ship Sterek veel te hard om Derek/ander personage te kunnen lezen, hehe.

    Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen in dit veel te lange berichtje is dat je het gewoon moet doen als het je leuk lijkt. Er is verder nog bijna geen Teen Wolf fanfic op Quizlet voor zover ik weet, dus origineel is het sowieso. (krul)


    Hehe ik ben niet zo goed in inleidingen, in mijn hoofd zit het goed maar om het uit te typen wordt altijd moeilijk.
    But thanks. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik snap je niet precies, maar aangezien ik net de season finale gezien heb - heb ik echt behoefte aan een Teen Wolf story, dus waarschuw me maar als je begint,


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh en laat mij trouwen met Stiles, k?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Ik snap je niet precies, maar aangezien ik net de season finale gezien heb - heb ik echt behoefte aan een Teen Wolf story, dus waarschuw me maar als je begint,


    Van Seizoen 2? Omg.
    Moet ik het je beter uitleggen? Ik suck in inleidingen.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik heb er nog nooit van gehoord, en ik snap eerlijk gezegd ook helemaal niets van je inleiding. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aurelius schreef:
    (...)

    Van Seizoen 2? Omg.
    Moet ik het je beter uitleggen? Ik suck in inleidingen.

    Ja, seizoen 2!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.