• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wauh eindelijk tijd om te kunnen reageren]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Een grijns speelt rond mijn lippen als het liedje tot me doordringt en zing zacht mee. Als snel heeft Elena doordat ik er weer in haar kamer sta en gris niet veel later de sleutel uit mijn handen. Ik kijk haar aan en trek een pruillip. 'Nu jammer genoeg niet meer' antwoord ik en glimlach al snel weer. 'Ben blij dat je dat vind en ben ook blij om hier weer te zijn'




    Elena

    'Je mag wel harder zingen hoor, een soort van privé mini concertje?'lach ik. 'Tja Zayn, ik heb jouw sleutel ook niet dus jij die van mij ook niet, bovendien is het nogal onprettig dat je dan ieder moment binnen zou kunnen komen. Ik ben heel blij dat je er bent'zeg ik waarna ik naar Zayn toe loop om hem een knuffel te geven. Een knuffel geven aan een droog iemand is toch wel wat fijner dan aan een verzopen kat. 'Hoe gaat het met Niall? Die is nu toch op je kamer? Hoop ik, of heb je hem mee genomen?' vraag ik een beetje naief ik zou kunnen verwachten dat Niall gewoon op de kamer was, maar goed. Als ik Zayn weer loslaat pak ik zijn tas van zijn schouder en leg het naast mijn kast met mijn spullen. 'Ligt het goed daar?'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Maar wat als ik geen zin heb om harder te zingen en zo kan je het inderdaad zien' zeg ik lachend en haal mijn sleutels tevoorschijn. 'Dan zo ik zeggen dat ruilen een goede optie is, maar hoezo onprettig als ik op elk moment binnen kan lopen. Bang dat ik op de verkeerde momenten binnenkom?' vraag ik lachend en sla mijn armen om haar heen zodra ze me een knuffel geeft. 'Tsja met Niall weet ik het eigenlijk niet...ik weet waar hij meezit en probeer nog iets te vinden om hem te helpen. Maar hij is inderdaad met Liam op mijn kamer dus daar heb je ook gleijk je antwoord op de volgende vraag' antwoord ik en kijk haar aan. 'Hoezo had ik hem mee moeten vragen?' vraag ik lachend en knik dan als ik van mijn tas weer naar Elena kijk. 'Het ligt daar prima'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Toch voelen die vijf minuten al als een hel' zeg ik en grinnik even. 'Nee, maar dit is eigenlijk ook wel weer dat we hert met elkaar eens zijn, dat de ander knapper is' zeg ik met een knipoog en grinnik daarna. 'Gelukkig maar, maar ik had ook wel gedacht dat je daar niet aan twijfelde' zeg ik met een glimlach en streel met mijn vrije hand over zijn kaaklijn. 'Dat weet ik, en die waarheid van jou is net zoals jij over de mijne zei heel erg lief' zeg ik met een glimlach die voorlopig niet verdwijnt. Zijn worden waren echt zo lief! Ik glimlach even en zie dat hij me nog steeds aankijkt. Ik kijk gauw weer terug in zijn mooie ogen waar ik gelijk door gevangen wordt. Ik glimlach even als hij dat zegt. Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer aan. Zijn ogen zijn gewoon echt zo mooi! Louis is gewoon mooi, daar kan je gewoon niet aan twijfelen. Mijn vrije hand streelt even over zijn wang en ik blijf hem nog steeds aankijken, niet meer instaat weg te kijken. Niet dat ik dat nu wil.

    [Ik moet eten, reageer erna]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dat kan ik inderdaad ook niet ontkennen en ben dan ook blij als ze voorbij zijn' zeg ik glimlachend en knik. 'En dit is ook gelijk het moment dat we het gewoon weer met elkaar eens zijn' zeg ik lachend. 'Tuurlijk twijfel ik daar niet aan en doe ik dat wel is er toch iets mis. Daarbij spreken je ogen anders ook nog boekdelen en zie je of je iets meent of niet' zeg ik met een glimlach. 'Dankjewel, maar ik kan niets anders zeggen want je bent gewoon heel erg lief en de dingen die zegt ook' zeg ik glimlachend. Het is allemaal wat ik zeg, want Harry is gewoon lief en zijn woorden waren echt heel erg lief. Ik kijk hem nog steeds aan en zodra hij me weer in mijn ogen aankijkt gebeurd er gewoon iets wat ik nog steeds niet kan plaatsen. Wegkijken is gewoon onmogelijk, maar dat is niet nog ook. Alles at ik gezegd heb kan ik blijven herhalen aangezien het gewoon allemaal is. Harry is perfect net als alles wat hij zegt of doet, daar komt het uiteindelijk allemaal op neer. 'Het is echt ongelofelijk wat je met me heb gedaan, maar ben er wel blij mee' zeg ik zacht en druk nog een kus op zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ja daar ben ik ook blij mee'zeg ik met ene glimlach. 'Zie je we zijn het gewoon bijna altijd met elkaar eens'zeg ik lachend en glimlach even lief. 'Ach ja, je geloofde me dus er is niks mis'zeg ik en grinnik even. 'Dankje, ik kan hetzelfde over jou zeggen'zeg ik en druk een kusje op zijn neus. Die woorden die hij zei waren echt heel lief, en dat allemaal gemeend. Ik ben echt zo blij met Louis, alle dingen die hij zegt en doet het maakt me gewoon zo blij! Ik grinnik even, 'Dat is andersom hetzelfde' zeg ik en glimlach even tegen zijn lippen. 'Weet je er zijn gewoon geen woorden voor'zeg ik en streel zachtjes over zijn wang heen. Wat ik voor Louis voel is gewoon onbeschrijfelijk, hij betekent gewoon echt heel veel voor me. Zonder hem kan ik niet meer. Ik geef Louis een kus op zijn neus en kijk hem weer in zijn ogen aan. 'Wat zijn je ogen toch mooi'zeg ik met een zucht en glimlach. Ik was echt heel erg verlieft op hem

    Elena

    'Okee dan niet, hmm misschien een dagje ruilen, nee beter niet. Dadelijk kom jij binnen terwijl ik sta te douchen, of me aan het omkleden ben ofzo, of als ik er helemaal niet ben. Oh, of als ik slaap, dat kan ook nog' zeg ik en loop weer naar Zayn toe. Ik grijp hem aan zijn pols en trek hem mee op bed. 'Blijven staan is ze ongemakkelijk, vind je ook niet'. Ik kruip gelijk het bed op en ga comfortabeler zitten. 'Arme Nialler, ik vond het zo zielig voor hem, komt hij hier helemaal gebroken aan ziet hij Louis en Harry op elkaar liggen. Is dat ernstig? Ik neem aan dat je het niet gaat zeggen, dat zou niet kloppen, maar ik voel me zo rot voor hem. Eughm, nee ik vind het goed zo, maar ik vroeg het me gewoon af weetje.' zeg ik en kijk van mijn handen naar Zayn.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Je woorden zorgen echt voor een glimlach op mijn gezicht' zeg ik glimlachend. 'Het is vreemd als we het niet met elkaar eens zijn, maar gelukkig komt het niet heel vaak voor' lach ik en knik dan. 'Tuurlijk geloof ik je' zeg ik en een lieve glimlach verschijnt op mijn gezicht door zijn woorden. 'Je bent trouwens ook enige die me sprakeloos kan krijgen.' Het is inderdaad iets wat niet heel vaak voor komt, maar alles wat hij doet of zegt is zo perfect en gemeend dat het hem elke keer weer lukt. Ik voel hem tegen mijn lippen glimlachen en dat zorgt bij mij ook voor een glimlach op mijn gezicht. 'Er zijn ook geen woorden voor' zeg ik. Zoals ik eerder al zei zijn er geen woorden die beschrijven hoeveel Harry voor me betekent en dat het door de loop van de tijd gewoon echt meer dan een beste vriend is geworden. het is gewoon iemand waar ik echt niet meer zonder mee kan. Ik kijk hem glimlachend aan als hij een kus op mijn neus geeft en dan weer in mijn ogen aankijkt. Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem al snel weer. Gewoon niet in staat om wat te zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Jammer, maar ergens snap ik het wel met die uitleg en niet te vergeten dat ik niet alleen op een kamer slaap dus dat is nog een reden dat het niet handig is' zeg ik en kijk haar even verbaasd aan, maar mijn verbaasd blik maak al snel weer plaats voor een grijns. 'In dit geval wel, maar niet altijd' zeg ik zodra we op het bed zitten. 'Ik heb inderdaad ook medelijden met onze blonde Ier, maar het is ook niet heel handig om zomaar de kamer van Harry en Louis in te lopen. Nee het is niet ernstig en het komt wel goed met hem. Hij heeft gewoon iets nodig wat iedereen nodig heeft, maar het geduld raakt soms op. Maak je maar niet druk en ben blij dat je het zo goed vind' zeg ik glimlachend en kijk haar aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Bij mij hetzelfde' zeg ik met een glimlach. 'Nee dat gebeurt inderdaad niet vaak gelukkig' zeg ik en lach even. 'Dat weet ik wel'zeg ik met een glimlach. 'Tja, en dat is echt een wonder want dat lukt bijna niemand' zeg ik lachend en kijk hem aan. Louis die sprakeloos is komt echt bijna nooit voor dus het is best wel speciaal dat dat gewoon door mijn gebeurt. 'Dat klopt'zeg ik zacht. Ik zie hoe hij zijn mond opent maar al snel weer sluit. Zelf weet ik eigenlijk niks meer te zeggen, hij heeft mij ook sprakeloos gemaakt. Ik kruip nog wat dichter tegen Louis aan en druk een kusje in zijn nek. Ik grinnik zachtjes en kijk hem aan. 'Sorry kon het niet laten' mompel ik zachtjes en woel zachtjes door zijn haar. Een gaap verlaat mijn mond, eigenlijk merk ik nu pas dat ik echt heel moe ben. Ik gaap nog een keer, ik wou nog helemaal niet slapen! ik wou naar Louis blijven kijken, al zou ik waarschijnlijk toch wel over hem dromen zoals ik stiekem vaker heb gedaan. Ik kijk Louis aan en geef hem een kus. Als die maar niet ging zeggen dat ik moest gaan slapen, want dat wou ik nog echt niet.

    Elena

    'Nee, ik geloof ook niet dat de anderen dat zo geweldig gaan vinden als ik ineens voor ze sta. Maar Niall sliep toch eigenlijk op hun kamer, dus eigenlijk ging hij ook zijn eigen kamer in. Oh dan weet ik denk ik al waar het over gaat, het komt ook wel goed met Nialler denk ik' zeg ik met een glimlach.
    Ik bind mijn haren opnieuw in een kont aangezien ze los waren gegaan en houd het elastiekje in mijn mond. 'Hoe gaan we het morgen doen met het ontbijt?' murmel ik door het elastiekje. 'Ik neem aan dat jullie met z'n allen eten?'
    zeg ik terwijl ik het dingetje uit mijn mond haal en het om mijn haar doe.
    Wauw, ik kan het nu wel uitgillen, het is nog steeds niet helemaal tot me door gedrongen dat ik nu met Zayn ben, apart. Ik grijp het kussen van achter en houd het tegen me aan.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Daar ben ik blij om' zeg ik glimlachend. 'Dat is maar goed uit anders zou dat nog eens voor problemen kunnen zorgen' zeg ik en knik dan. 'Gelukkig maar' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'Een wonder is het inderdaad en het lukt ook niemand behalve jou. Nog een van de zoveel redenen waarom je zo speciaal bent.' Van degene die altijd druk is en overal een antwoord op heeft is dan niets meer te zien. 'Ben blij dat je zegt dat het klopt' zeg ik net zo zacht en grinnik zacht als ik doorheb dat hij ook niet meer weet te zeggen. 'Ook een beetje sprakeloos Hazza?' vraag ik lachend. Als hij nog wat dichter tegen me aan kruipt en een kusje in mijn nek drukt verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. 'Het maak me niet uit' zeg ik zacht en grinnik als niet veel later een gaap zijn mond verlaat. 'Het was ook een lange dag' zeg ik en geef hem nog een kus. Ik kijk hem aan en zijn blik zei eigenlijk al genoeg. 'Wees gerust, want ik ga helemaal niets erover zeggen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Nee dat denk ik inderdaad ook niet dat de andere dat zo geweldige gaan vinden. Maar volgens mij heeft hij het eerder dan verkeerd begrepen, want Lou en Hazz zouden samen op een kamer slapen. ik weet niet wat je denkt, maar het komt inderdaad wel goed met he,' zeg ik glimlachend. Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. Eigenlijk had ik daar nog niet over nagedacht en had de rest er ook nog niet over gehoord. 'Meestal ontbijten we inderdaad met z'n alle, maar weet dus echt niet hoe het morgen gaat' zeg ik. 'Het is natuurlijk vakantie en iedereen gaat volgens mij ook andere dingen doen. Anders gaan wij toch samen gezellig ontbijten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Ach naja, nu is het toch nog goed gekomen toch? Goede vraag van mij hè, is dit ook jouw eerste nacht hier dan? Nou hier komt mijn prognose, Lou is Hazza gaan met z'n tweeën eten, Liam en Niall ook, en wij samen. Goede deal? Ik heb echt geen idee wat ik ga doen morgen, ik zou eigenlijk een beetje Miami gaan bekijken, en op bezoek bij familie enzo, maar ik weet het nog niet.
    Wat waren jouw plannen voor morgen?'. Ik krijg een beetje kramp in mijn rug van het verkeerd zitten dus ga ik even liggen op mijn buik, steunend op mijn ellebogen. 'Weet je ook waar de andere heen gaan, of wordt daar helemaal niet over gesproken? Ik kijk trouwens uit naar ons ontbijtje morgen ochtend' gniffel ik en kijk hem lief en verwachtingsvol aan.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you