• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

HELLO!
    GOODBYE!

Sorry.:$

Reading a good book is like taking a journey.

Louis William Tomlinson

'Problemen hebben een voordeel, maar dat zien we ook wel zonder problemen' zeg ik glimlachend. 'Dat ben je wel en dat vind ik inderdaad ook' zeg ik lachend. 'Dat is waar, maar compleet zinloos aangezien het toch niet werkt en daarbij kan zelf altijd nog beslissen.' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Dat is lief van je' zeg ik. 'Ik kan het niet erg meer vinden en het maak niet uit, maar het is gewoon dat je me nieuwsgierig maakt' zeg ik zacht en druk een kus op zijn neus. 'Gelukkig maar, want ik zou niet anders willen' zeg ik. Een glimlach speelt weer rond mijn lippen en kijk hem aan. 'Je wilt echt nog niet slapen hé?' vraag ik zacht en wrijf even in mijn ogen. Ik geef hem daarna nog een kus en kijk hem dan weer glimlachend aan.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

(Ik verveel me en lig in bed... ): Jezus! Hoe lang duurt het voordat die mensjes gaan slapen?!:| Ik zei niks.:P)

(Trouwens, ik ben echt in Niall aan het veranderen.xD Er ligt hier een hele voorraad chips op mijn kamer en een bord macaroni. Vraag me niet wat ik met die macaroni op mijn kamer moet!xD En daar komt nu weer een boterham met gehakt bij, maar die is zometeen weer op.:$)

(Haha ik verveel me ook want iedereen heeft gym en ik hoef niet mee te doen. Harry en Louis staan op het punt om te gaan slapen. Haha hello Niall en hier iemand die veranderd in Louis..of eigenlijk al is)

(Hi Louis!(H) Whaha! Ik vind nu weer een leegegeten bakje pudding!:| Jezus, ik vraag me echt af waarom ik niet aankom! Ik weeg 42 kilo met kleren aan.:$

Ikke hoef helemaal niks vandaag te doen, maar ik voel me al een stuk beter.xD Ik ga denk ik wel een beetje faken dat ik nog ziek ben, misschien kan ik me een beetje geluk dan thuisblijven tot ik vakantie heb.:P)

(Ik voel me alleen... Mijn pyjama is nat... En mijn liedje is afgelopen... Oh, en ik heb hoofdpijn als ik ga lopen.)

( Zal ik je opvrolijken..als dat tenminste gaat lukken )

(Doe je best zou ik zeggen. Weet niet of het je gaat lukken, inderdaad.)

(Ik zal even wat verzinnen..ben zelf ook niet echt vrolijk namelijk )

(Ah... Wat is er dan? ): Gezellig, met z'n allen depressief zijn hier.)

( Heel lang verhaal en geen idee hoe ik het allemaal moet vertellen ): Ja dat kan je wel zeggen ja )

(Oké, ik zal er niks meer over vragen... Ik weet wat werkt!:|
    ...
    Zing mee met Jane.xD Ik verving Tarzan's naam een keer per ongeluk door Harry, weet niet waarom... En bij de bridge kun je heel goed de Inbetweeners dance doen!)

[Aantal dingen:

1] Niemand is hier alleen, ik ben ook depressief, te lang verhaal, nog langer dan die andere --'
    2] Ik denk dat er weer een nieuw topic moet komen
    3]Kan je zelf reageren met Zayn, op m'n telefoon duurt verzenden heel lang
    4] Het niet aankomen verhaal, dat heet snelle schildklier

Zo dat waren een aantal puntjes :)]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

(1. Luister dat liedje!:| En hoe kan het dat iedereen depressief is?!:O
    2. Ik ga nu een topic maken.(A)
    3. Die is niet voor mij.:P
    4. Dat weet ik! Heeft mijn oma ook.xD)

( Haha maak niet zoveel uit en wat?

Hahaha klinkt echt geniaal en vooral als je Harry zingt inplaats van Tarzan. ik zal het wel eens proberen als up all night is afgelopen. Klopt inderdaad wel want ken die nummers wel en nu je het zegt)