• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    (reageer zo op Louis)

    [Ik heb nog steeds visite en moet even leren dus reageer denk ik pas weer later, sorry]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik lees hier vet droog steeds alles.xD Eindelijk heb ik die quiz af!:|)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (sorry, ik weet ook nie hoe jevpersonage's erin kunnen koemen)

    Harry Edward Styles
    Ik schud mijn hoofd even, 'Nee eigenlijk was het geen straf'lach ik even. 'Nou wordt het er maar mee eens want het is de waarheid'zeg ik met een grijns en woel even door zijn haar heen. Ik glimlach even tegen zijn lippen en trek hem wat dichter tegen me aan. Hij kan echt zo lekker zoenen, alles is gewoon perfect zo. Ik bijt even op zijn lip en lik er dan even overheen. Mijn vrije hand laat ik naar zijn kont glijden en geef er een speels kneepje in.

    (Hoeft ook niet joh!(A) Ik wacht wel.:P Ondertussen lees ik lekker mee en maak weer wat quizzen.xD Trouwens, ik vind het wel leuk om alles mee te volgen.:P Mijn moeder heeft Starbucks gemaakt!:|)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik zou inderdaad ook willen helpen om wat te verzinnen, maar heb echt geen idee. haha dat kan inderdaad ook en kan ook leuk zijn (: Oeh kan je moeder dat hier ook komen maken

    Ben er trouwens weer(A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Jeuj! Nu kan ik weer meer lezen!:P Ik zal vragen of ze wat opstuurt.xD Lust je chocolade?:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Reageer via telefoon dus gaat niet heel snel en is goed dan hou ik de post in de gaten xD ja dat lust ik wel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké!(A) Weet je wat lekker is?! En lach me niet uit, want ik eet echt zoals Niall.xD Van die pastastrikjes, maar dan zonder saus of zo... Puur die strikjes en dan in knoflooksaus dopen!:| Echt lekker met Starbucks erbij.xD En chocolade in je Starbucks dopen is ook lekker.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Vertel en ik beloof dat ik je niet uitlach en dat je iets van Niall weghebt had ik al door (;
    Mhm nog nooit geprobeerd maar ga dat wel eens een keer proberen en inderdaad lekker met starbucks xD ohh chocola met starbucks is wel echt lekker

    Kan iemand mij trouwens vertellen waarom mijn laptop en telefoon me altijd in de steek laten als ik halverwege een reactie ben? Nu krijg ik steeds weer een foutmelding en ook steeds dat mijn telefoon leeg is dus weer op mijn laptop moet overstappen. Ik plaats wel weer wat ik heb en dan verschijnt de rest zo wel weer. Hoop echt dat dit de laatste keer is, want het is echt vervelend en niet alleen voor mij maar ook voor jullie (: dit kost trouwens ook nog een mijn schoolwerk want dat moet ook steeds opnieuw)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Omdat je laptop en telefoon rotdingen zijn en ze One Direction haten.(A) Mijn iPod crashte toen ik LWWY aan het luisteren was!:O Dat kon ook zijn omdat ik in de regen fietste en er een hele stort water IN de iPod is gekomen.xD Maar toch... Net bij One Direction crasht weer iets.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Maar echt goed in straffen voor elkaar verzinnen zijn we volgens mij ook niet aangezien net weer een keer duidelijk werd dat we gewoon niet zonder elkaar kunnen ' zeg ik glimlachend. 'Ik blijf bij mijn mening van net en dat gaat ook niet meer veranderen, maar jij mag natuurlijk vinden wat je vind' zeg ik met een onschuldige glimlach. Ik grijns even tegen zijn lippen als hij me nog wat dichter tegen zich aantrekt. Ik weet gewoon niet meer wat te zeggen aangezien ik dan echt in herhaling val, maar ja het was wel allemaal waar. Net als dat er altijd een glimlach rond mijn lippen speelt als ik bij Harry in de buurt ben of zijn naam ergens hoor. Zodra ik

    (Sorry en ga er echt voor zorgen dat het niet meer gebeurd..)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    (Omdat je laptop en telefoon rotdingen zijn en ze One Direction haten.(A) Mijn iPod crashte toen ik LWWY aan het luisteren was!:O Dat kon ook zijn omdat ik in de regen fietste en er een hele stort water IN de iPod is gekomen.xD Maar toch... Net bij One Direction crasht weer iets.)


    [ Dat zijn ze inderdaad en mijn telefoon viel uit precies na de reactie van Louis was verzonden en volgens mij haten ze One Direction inderdaad. Dat probleem heb ik dus ook altijd maar het is wel minder leuk. Zelf zou ik voor de optie over One Direction gaan al klinkt het over het water ook wel logisch]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Wat sorry?! Kan jij er wat aan doen dat elektronica iets tegen One Direction heeft.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.